PDA

Bekijk de volledige versie : South Park Collectie R1 of R2?



Evil Hobbit
01-08-2004, 17:14
Heb deze vraag al in een reply in de regio 2 sectie staan maar daar komt niet echt antwoord op. Daarom zo nog maar een keer. :D

Wie weet het grote verschil tussen de R1 versies en de R2 versies van de South Park Collectie boxen behalve de mooier covers van de R1?

Nathan Strik
01-08-2004, 17:26
R1 is NTSC en R2 is PAL. Da's zo'n beetje het enige verschil.

Maar ik zou voor de R1's gaan, want die hebben echt vet mooie doosjes (ze zijn ook embossed!) en je hebt ze in het originele NTSC beeld. Bij conversie naar PAL kan het beeld er alleen maar slechter op worden.

Niet dat het beeld geweldig is, veel aliasing, dot crawl en soms wat bleeding, maar dat ligt aan de masters die gebruikt zijn.

Het is zeker niet slecht en de R1's zijn ook nog eens erg goedkoop, bij DVD Soon heb ik ze vandaan.

Mocht je nog meer info willen, ik heb de 4 R1 boxen hier staan, dus let me know...

tolpol
01-08-2004, 17:40
De Regio 2 uitgaves hebben - behalve seizoen 1 - geen enkele extra's. Niet dat die van de Regio 1 uitgaves veel voorstellen, maar er staat tenminste wat op.

Nathan Strik
01-08-2004, 17:50
De Regio 2 uitgaves hebben - behalve seizoen 1 - geen enkele extra's. Niet dat die van de Regio 1 uitgaves veel voorstellen, maar er staat tenminste wat op.
Ah, da's wel een groot verschil ja.

Er staan inderdaad niet veel extra's op, maar in de tweede box zit een heel erg goede making-of van SouthPark.

Verder zijn de extra's vooral aardigheidjes, maar die docu in de tweede box is zeker een musthave voor de fans.

Evil Hobbit
01-08-2004, 17:50
Ik denk dat ik dan toch ook maar voor de regio 1 ga. Qua prijs komt het op het volgende neer:

Het totale R2 pakket kost bij amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk) maar 110,85 en de R1 via amazon.com (http://www.amazon.com) minimaal 117 euro en dan komen daar natuurlijk ook weer verzendkosten van +/- 12 euro en een douane toeslag van 18% bij.

Via soon leek het duurder, versturen hun de zendingen apart of gebundeld?

MrPink
01-08-2004, 18:08
IK heb de R2 van seizoen 1 en die bevalt mij op zich wel goed, afgezien van het feit dat sommige dunne lijnen een beetje wegvallen. Geen extra's maar wel grappige aankondigingen van Matt en Trey.

Cheek
01-08-2004, 18:09
De Regio 1 is gewoon stukken beter.

De (mini) commentaries door Matt en Trey alleen al (nog niet genoemd geloof ik).

MrPink
02-08-2004, 19:34
De Regio 1 is gewoon stukken beter.

De (mini) commentaries door Matt en Trey alleen al (nog niet genoemd geloof ik).
Die zitten dus ook op R2. Volgens DVDCompare (http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2170) is de R1 beter door de extra's.

Edit: Sorry, ik dacht dat je de aankondigingen bedoelde, die zitten er inderdaad niet bij. De commentaries zijn op R1 trouwens gecensureerd.


Extras:"A South Park Thanksgiving" from The Jay Leno Show
appearance on the 1997 Cable ACE Awards
"O Holy Night" Music Video
"O Little Town of Bethlehem" Music Video
Original On-Air promos for the show's debut
TV Spots (other Comedy Central shows

tolpol
02-08-2004, 19:38
De Regio 1 is gewoon stukken beter.

De (mini) commentaries door Matt en Trey alleen al (nog niet genoemd geloof ik).
Die zitten dus ook op R2.

Neen hoor. Geen commentaries op de R2. Alleen korte introductiefilmpjes voor elke aflevering en énkel in seizoen 1 op R2. Vanaf seizoen 2 is er niks, nada, nul als extra.

Cor van S.
15-11-2004, 14:15
Kan iemand mij vertellen wat voor verpakkingen regio 1 en regio 2 hebben ?

Regio 2 is bij Play.com namelijk +/- € 28,00 en heeft Nederlandse ondertiteling

Als de verpakkingen allebij hetzelfde zijn ga ik wel voor de regio 2 versie

Dr_evil
15-11-2004, 16:18
Kan iemand mij vertellen wat voor verpakkingen regio 1 en regio 2 hebben ?

Regio 2 is bij Play.com namelijk +/- € 28,00 en heeft Nederlandse ondertiteling

Als de verpakkingen allebij hetzelfde zijn ga ik wel voor de regio 2 versie

R2 is keepcases in een hard kartonnen hoes..

R1 is een digipack..

Bovendien heeft seizoen 1 van R2UK volgens mij alleen ondertiteling..?

Cor van S.
15-11-2004, 17:06
Het lijkt me dat een R1 een stuk mooier is

Digipacks zijn sowieso mooier dan keepcase

Hebben de regio 1 Engelse ondertiteling ?

Coen P.
16-11-2004, 09:09
Het lijkt me dat een R1 een stuk mooier is

Digipacks zijn sowieso mooier dan keepcase

Hebben de regio 1 Engelse ondertiteling ?

als het goed is moet de r1 subs hebben.

Ik zelf wacht nog op 2 pakketten met southpark s1 en 2 erin, dus als een van beide binnen is, post ik hier wel ff mijn bevindingen!

Coen

Coen P.
23-11-2004, 15:01
Het lijkt me dat een R1 een stuk mooier is

Digipacks zijn sowieso mooier dan keepcase

Hebben de regio 1 Engelse ondertiteling ?

als het goed is moet de r1 subs hebben.

Ik zelf wacht nog op 2 pakketten met southpark s1 en 2 erin, dus als een van beide binnen is, post ik hier wel ff mijn bevindingen!

Coen

zoals beloofd!
south park r1 komt in een mooi digipack. Heb seizoen 2 binnen in een mooie rode digipack met voorop de 4 knullen in soort van relief erop. erg cool gedaan...mooie versies! met uk subs.

Coen

Cor van S.
23-11-2004, 15:28
Het lijkt me dat een R1 een stuk mooier is

Digipacks zijn sowieso mooier dan keepcase

Hebben de regio 1 Engelse ondertiteling ?

als het goed is moet de r1 subs hebben.

Ik zelf wacht nog op 2 pakketten met southpark s1 en 2 erin, dus als een van beide binnen is, post ik hier wel ff mijn bevindingen!

Coen

zoals beloofd!
south park r1 komt in een mooi digipack. Heb seizoen 2 binnen in een mooie rode digipack met voorop de 4 knullen in soort van relief erop. erg cool gedaan...mooie versies! met uk subs.

Coen

En hoe duur zijn deze nou ?

Kan je er geen mooie foto van maken ? :)

Dr_evil
23-11-2004, 18:42
http://members.lycos.nl/cmforumonlinecrew/images/IMG_10001.JPG

Heb om één of andere duistere reden van seizoen 3 de Franse versie :?

Frenkovic
28-11-2004, 19:29
die franse is wel R2 he? En MET nlsubs als ik het goed heb...

of niet? Zijn toch trouwens dezelfde doosjes dan die van S1, S2, S4 en die van S3 of zijn het ook allemaal dezelfde regio's?

Coen P.
28-11-2004, 20:02
ik denk dat de franse versie een r1 (canada) versie is. Vaak hebben de canadese dvds 2 versies, een engelstalige en een franstalige. Zoals jullie weten zijn zowel het frans en het engels een volwaardige taal in Canada en volgens mij zijn ze bij wet verplicht produkten 2talig uit te brengen. Dit kan zich uiten in een franse versie en een engelstalige versie of bv een 2 talige hoes.

de r1 boxen zijn bij dvdsoon best goed te doen.
heb ze zelf besteld toen ze ong 20 euro waren. Nu zijn ze ongeveer 25 euro per box. Evt kunnen daar douane kosten overheen komen.

al met al zeker de moeite waard, schitterende digipackjes en de vooraankondigingen van parker en stone zijn hilarisch!

gr Coen

Mark de Jong
28-11-2004, 20:07
ik denk dat de franse versie een r1 (canada) versie is. Vaak hebben de canadese dvds 2 versies, een engelstalige en een franstalige. Zoals jullie weten zijn zowel het frans en het engels een volwaardige taal in Canada en volgens mij zijn ze bij wet verplicht produkten 2talig uit te brengen. Dit kan zich uiten in een franse versie en een engelstalige versie of bv een 2 talige hoes.

de r1 boxen zijn bij dvdsoon best goed te doen.
heb ze zelf besteld toen ze ong 20 euro waren. Nu zijn ze ongeveer 25 euro per box. Evt kunnen daar douane kosten overheen komen.

al met al zeker de moeite waard, schitterende digipackjes en de vooraankondigingen van parker en stone zijn hilarisch!

gr Coen

Ik vind die kereltjes maar irritant. Wel mooie boxjes. Douane hoef je trouwens niet op te rekenen voor die paar €. Daar doen ze echt niet moeilijk over (tenzij je meerdere sets tegelijk besteld natuurlijk).

TheGodfather
28-11-2004, 21:33
Ik vind die kereltjes maar irritant.
je hoeft ze dan ook niet per se te kopen ;)

Dr_evil
28-11-2004, 21:34
Die Franse versie is idd gewoon R1.. Heb toen per ongeluk de v.f. besteld.. Had toen nog geen idee wat dat betekende :roll:

Kwiet
30-11-2004, 00:58
Kan iemand mij vertellen wat voor verpakkingen regio 1 en regio 2 hebben ?

Regio 2 is bij Play.com namelijk +/- € 28,00 en heeft Nederlandse ondertiteling

Als de verpakkingen allebij hetzelfde zijn ga ik wel voor de regio 2 versie


Iemand die de regio 2 heeft, zoals ze staan op Play.com?

Zie op de site bij het eerste seizoen namelijk wel Nederlandse ondertiteling er bij staan, maar bij de overige seizoenen staat het er niet expliciet bij..

Kan ik er van uitgaan dat alle seizoenen NL Subs hebben?

Frenkovic
30-11-2004, 16:59
dan heb ik ook nog een vraagje, dit is een plaatje van een soort kwaliteitscheck, ik weet niet of ie van een originele, R1 of R2 is genomen deze screenshot maar ik zie dat sommige textures ribbeltjes hebben. Dit is me ook al eens opgevallen toen ik bij mensen south park op dvd heb gekeken. Welke regio heeft dit? Tis bij iedere aflevering dus jullie hoeven niet per se de aflevering van het plaatje te kijken om te snappen wat ik bedoel en te confirmen of jullie het ook hebben.

Mijn vraag is dus, hebben jou south park dvd's dit ook en welke regio heb je?

http://members.lycos.nl/frenkovic/south.jpg

ik heb de "ribbeltjes" ff omcirkeld...

BrownB
30-11-2004, 17:03
Mwa dat zie je volgens mij alleen als je freezeframed. Heeft te maken met de PAL conversie, denk ik.

Frenkovic
30-11-2004, 17:10
nee, is ook bij lopen beeld, en tis met NL subs dus is R2 natuurlijk (stom van me).

Maar hebben alle R2's dit dus?

Cheek
01-12-2004, 14:52
Er is (weer) een release date voor (Region 1) seizoen 5: 1 maart 2005

http://www.spalliance.net/season5.jpg

Bron: http://www.spalliance.net

RemcoZ
01-12-2004, 16:36
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk? Op dvd nu 4 en vanaf maart 5, maar komen er nog steeds nieuwe seizoenen bij?

Cheek
01-12-2004, 17:39
Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk? Op dvd nu 4 en vanaf maart 5, maar komen er nog steeds nieuwe seizoenen bij?Jup, ze zijn nu bij seizoen 8. Is ook te vinden op de site die ik aangaf. Wel jammer dat ze zo langzaam zijn met het uitbrengen van de siezoenen op DVD..

Niels Simons
01-12-2004, 17:55
Er is (weer) een release date voor (Region 1) seizoen 5: 1 maart 2005

http://www.spalliance.net/season5.jpg

Bron: http://www.spalliance.net

YES!! YES!! YEAAAAAH!!!!!

hier was ik verdomme al meer dan een half jaar op aan t wachten...

als t gaat zoals met die andere seizoenen:bestellen,binnen 1 dag gezien,binnen een week 2 x,en dan weer keilang wachten op deel 6...

nog 3 maanden wachten...

mazzel,niels

Cor van S.
01-12-2004, 18:38
Welke moet ik nu hebben bij Dvdsoon.com

Kwa rating de R of de NR

Niels Simons
01-12-2004, 19:16
is er nog nie te pre orderen,dus das nog geen dilemma,maar altijd NR pakken he.toch geloof ik nie dat ze er 2 versies van hebben,is altijd unrated volgens mij.

mazzel,niels

Marcel den Haan
01-12-2004, 19:17
Ik heb potverdrie seizoen 1 t/m 4 op R2 en nu moet ik dus verder met R1.
Maar ben allang blij dat seizoen 5 eindelijk uit komt, die had ik 2-3 jaar geleden al gepre-ordered, maar die is uitgesteld en nooit meer gekomen. Cool seizoen, vooral die eerste aflevering :D

Niels Simons
01-12-2004, 19:27
verpatsen en voor de giftpacks uit regio1land gaan marcel!

kan me seizoen 5 nie echt herinneren...

mazzel,niels

Cheek
01-12-2004, 20:08
Ik heb potverdrie seizoen 1 t/m 4 op R2 en nu moet ik dus verder met R1.
Maar ben allang blij dat seizoen 5 eindelijk uit komt, die had ik 2-3 jaar geleden al gepre-ordered, maar die is uitgesteld en nooit meer gekomen. Cool seizoen, vooral die eerste aflevering :DJa siezoen 5 is echt 8) Scott Tenorman Must Die! Seizoen 5 komt trouwens ook uit op Regio 2, maja, zonder de extra's en leuke hoes waarschijnlijk. Is te pre-orderen op play.com.

Marcel den Haan
01-12-2004, 20:31
Ja, die boxen zien er erg gaaf uit. Had ze al eerder gezien uiteraard, maar ik moet er toch maar aan geloven. Ze zijn ook best betaalbaar. Bij Soon kan je alle 4 de seizoenen in 1 keer kopen. Ga het maar gelijk doen 8)

Niels Simons
01-12-2004, 20:36
Ik heb potverdrie seizoen 1 t/m 4 op R2 en nu moet ik dus verder met R1.
Maar ben allang blij dat seizoen 5 eindelijk uit komt, die had ik 2-3 jaar geleden al gepre-ordered, maar die is uitgesteld en nooit meer gekomen. Cool seizoen, vooral die eerste aflevering :DJa siezoen 5 is echt 8) Scott Tenorman Must Die! Seizoen 5 komt trouwens ook uit op Regio 2, maja, zonder de extra's en leuke hoes waarschijnlijk. Is te pre-orderen op play.com.

seizoen 5 is dus met cripple fight zo te zien?cool!

mazzel,niels

Marcel den Haan
01-12-2004, 22:47
Ik heb potverdrie seizoen 1 t/m 4 op R2 en nu moet ik dus verder met R1.
Maar ben allang blij dat seizoen 5 eindelijk uit komt, die had ik 2-3 jaar geleden al gepre-ordered, maar die is uitgesteld en nooit meer gekomen. Cool seizoen, vooral die eerste aflevering :DJa siezoen 5 is echt 8) Scott Tenorman Must Die! Seizoen 5 komt trouwens ook uit op Regio 2, maja, zonder de extra's en leuke hoes waarschijnlijk. Is te pre-orderen op play.com.

seizoen 5 is dus met cripple fight zo te zien?cool!

mazzel,niels

http://southparkstudios.com/show/guide.html?season=5 :wink:

Frenkovic
02-12-2004, 06:58
ik ga morgen (hoop ik) ook die 1 t/m 4 box bestellen, als ik iemand vind met een creditcard :( , ik hoop het! of zou misschien iemand hier zo vriendelijk zijn om me te helpen :roll:

hehe

Evil Hobbit
22-02-2005, 13:26
Ik heb potverdrie seizoen 1 t/m 4 op R2 en nu moet ik dus verder met R1.
Maar ben allang blij dat seizoen 5 eindelijk uit komt, die had ik 2-3 jaar geleden al gepre-ordered, maar die is uitgesteld en nooit meer gekomen. Cool seizoen, vooral die eerste aflevering :DJa siezoen 5 is echt 8) Scott Tenorman Must Die! Seizoen 5 komt trouwens ook uit op Regio 2, maja, zonder de extra's en leuke hoes waarschijnlijk. Is te pre-orderen op play.com.

seizoen 5 is dus met cripple fight zo te zien?cool!

mazzel,niels

Hahaha ja, jimmy en timmy geweldig 8) Seizoen 7 vind ik tot nu toe het tofst. Maar 8 is ook wel erg gaaf, vooral 807 - the Jeffersons. :lol:

Stee de Houthakker
22-02-2005, 13:50
KOPUH...die moet ik zekerz in mijn collectie hebben

Coen P.
22-02-2005, 14:23
ga zelf ook zeker s 5 bestellen. en wederom de r1. die hoezen zijn echt super!

heb nog een r1 seizoen 1 over. in nw staat, als iemand interesse heeft mag ie pm-en! prijs komen we wel uit!

gr Coen

Cor van S.
22-02-2005, 15:51
Als je een kortingspas hebt bij dvdsoon.com kan je alle vijf seizoenen bestellen voor omgerekend € 82,00

Geen geld dacht ik zo

VdB
27-02-2005, 16:54
Ik had een vraagje: op Play staan de verschillende seizoensboxen van South Park te koop zogezegd met Ned. subs. Klopt deze info en hebben deze boxen inderdaad Nederlandstalige ondertitels?? En is de prijs van Play de beste die er is?? Alle info is welkom.

Vincent Vega
07-04-2005, 22:03
Als je een kortingspas hebt bij dvdsoon.com kan je alle vijf seizoenen bestellen voor omgerekend € 82,00

Geen geld dacht ik zo

Hmm....die 5 seizoenen staan er voor 174$...dat is omgerekend 135 euro.
Dat zou dan 53 euro korting zijn?
Hoe kom je aan zo'n kortingspas dan?

En iets anders: hebben de R1 boxes nou engelse subs, ja of nee?
En kan iemand n pic posten van een R2 box, en klopt het dat seizoen 5 niet op R2 uitkomt?!

Thx :D

Vincent Vega
07-04-2005, 22:14
Btw, tik ns bij www.amazon.com in en dan southpark en wat kom je dan tegen:

seizoen 1 tm 4 = 152,99$
seizoen 1 tm 5 = 146,21$

:roll:

Lekker vaag!

Cor van S.
07-04-2005, 22:58
Als je een kortingspas hebt bij dvdsoon.com kan je alle vijf seizoenen bestellen voor omgerekend € 82,00

Geen geld dacht ik zo

Hmm....die 5 seizoenen staan er voor 174$...dat is omgerekend 135 euro.
Dat zou dan 53 euro korting zijn?
Hoe kom je aan zo'n kortingspas dan?

En iets anders: hebben de R1 boxes nou engelse subs, ja of nee?
En kan iemand n pic posten van een R2 box, en klopt het dat seizoen 5 niet op R2 uitkomt?!

Thx :D

Die € 82,00 was voor een tijdje terug :)

Nu zijn ze een stuk duurder :D

Welkom in de wereld van DVDSoon

Nu zijn ze dus € 105,60

Flinke stijging

Cor van S.
07-04-2005, 23:00
Als je een kortingspas hebt bij dvdsoon.com kan je alle vijf seizoenen bestellen voor omgerekend € 82,00

Geen geld dacht ik zo

Hmm....die 5 seizoenen staan er voor 174$...dat is omgerekend 135 euro.
Dat zou dan 53 euro korting zijn?
Hoe kom je aan zo'n kortingspas dan?

En iets anders: hebben de R1 boxes nou engelse subs, ja of nee?
En kan iemand n pic posten van een R2 box, en klopt het dat seizoen 5 niet op R2 uitkomt?!

Thx :D

Die € 82,00 was voor een tijdje terug :)

Nu zijn ze een stuk duurder :D

Welkom in de wereld van DVDSoon

Nu zijn ze dus € 105,60

Flinke stijging

Nathan Strik
08-04-2005, 01:07
dan heb ik ook nog een vraagje, dit is een plaatje van een soort kwaliteitscheck, ik weet niet of ie van een originele, R1 of R2 is genomen deze screenshot maar ik zie dat sommige textures ribbeltjes hebben. Dit is me ook al eens opgevallen toen ik bij mensen south park op dvd heb gekeken. Welke regio heeft dit? Tis bij iedere aflevering dus jullie hoeven niet per se de aflevering van het plaatje te kijken om te snappen wat ik bedoel en te confirmen of jullie het ook hebben.

Mijn vraag is dus, hebben jou south park dvd's dit ook en welke regio heb je?

http://members.lycos.nl/frenkovic/south.jpg

ik heb de "ribbeltjes" ff omcirkeld...
Sorry voor de extreem late reactie, ik was dit topic een beetje uit het oog verloren.

Het op dat screenshot getoonde probleem heet Dot Crawl (kijk onze artefacts-lijst er maar op na voor een uitgebreide beschrijving) en komt voor in de eerste paar seizoenen op zowel de NTSC, als PAL DVD's van South Park.

Het ligt gewoon aan de gebruikte bron dus. En ja, zowel de R1, als R2 DVD's hebben dit probleem dus. Het heeft niks te maken met de omzetting naar PAL.

Vincent Vega
09-04-2005, 19:31
Hebben R1 season 1 tm 5 nou egelse subs ja of nee, want ik wil alle 5 bestellen, maar eng. subs is een must!

Help me out :D

Nathan Strik
09-04-2005, 23:59
Hebben R1 season 1 tm 5 nou egelse subs ja of nee, want ik wil alle 5 bestellen, maar eng. subs is een must!

Help me out :D
Seizoen 5 weet ik niet, want ik heb alleen de R1 sets van season 1 t/m 4 in de kast staan.

Ik heb net even gekeken en seizoen 1 en 2 hebben subs in Engels, Frans en Spaans.

Seizoen 3 en 4 hebben helaas geen subs, maar wel Engelse closed captions. Dus als je een DVD-ROM speler in je PC hebt met software die closed captions kan weergeven (bijvoorbeeld PowerDVD), of een DVD-speler hebt met een ingebouwde closed caption reader, dan kun je de serie dus toch met ondertiteling kijken.

Seizoen 5 zal ook alleen closed captions hebben waarschijnlijk.

Koploper
18-02-2006, 13:02
Ok heb een paar vragen waar kan ik de seizoenen bestellen dan heb ik het over de R1 digipacks heb helaas geen creditcard :(

Iemand die me kan helpen........

T. van Keeken
18-02-2006, 13:16
Ok heb een paar vragen waar kan ik de seizoenen bestellen dan heb ik het over de R1 digipacks heb helaas geen creditcard :(

Iemand die me kan helpen........

Zonder CC kun je t altijd bij Ro-disc (http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=52849&keysetid=77370) proberen. Ze hebben o.a. season 1-4 voor 219,99, maar de seizoenen zijn ook los te krijgen.

Marcel den Haan
18-02-2006, 13:37
Ok heb een paar vragen waar kan ik de seizoenen bestellen dan heb ik het over de R1 digipacks heb helaas geen creditcard :(

Iemand die me kan helpen........

Zonder CC kun je t altijd bij Ro-disc (http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=52849&keysetid=77370) proberen. Ze hebben o.a. season 1-4 voor 219,99, maar de seizoenen zijn ook los te krijgen.

Dat is echt schandalig duur. Ik heb voor season 1-5 116 euro betaald bij Pacific. Je kan beter vragen of iemand ze wil bestellen voor je. De meeste sites verkopen die 1-5 pack wel en seizoen 6 kan je er los bij nemen.

Koploper
18-02-2006, 13:39
Ok heb een paar vragen waar kan ik de seizoenen bestellen dan heb ik het over de R1 digipacks heb helaas geen creditcard :(

Iemand die me kan helpen........

Zonder CC kun je t altijd bij Ro-disc (http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=52849&keysetid=77370) proberen. Ze hebben o.a. season 1-4 voor 219,99, maar de seizoenen zijn ook los te krijgen.

Kzag inderdaad die box van 1/4 maar angezien ik volgende week het eerste seizoen van iemand over neem vind ik het zonde ehm dan nog te kopen.

Kheb verder gekeken maar zag verder geen losse seizoenen van south park alleen R2 en die wil ik niet ik wil de R1 vanwege mooie verpakking :D

En ik zag wel 2/3 R1 mar dat waren volumes en geen digipacks en die volumes waren vrpakt in snappers :?

maar kwill toch echt van alle delen de digipack hebben weet je misschien waar ik meer info vandaan kan halen welke site....

Kzag cdwow met season 2 en 3 iets van 40 euro per seizoen maar misschien ergens goedkoper....

glannestino
18-02-2006, 13:50
Ok heb een paar vragen waar kan ik de seizoenen bestellen dan heb ik het over de R1 digipacks heb helaas geen creditcard :(

Iemand die me kan helpen........

Bij www.digitaleyes.net kun je seizoen 1-4 voor $ 125 dollar bestellen met PayPal. Heb ik ook gedaan, alleen is hij na 3 weken nog steeds in behandeling omdat hij niet op voorraad is.

http://www.digitaleyes.net/Details.cfm?info=PRD006883

heb net trouwens seizoen 7 gepre-ordered bij axelmusic.com Daar kun je ook met paypal betalen en heb je geen duanekosten :wink:

Koploper
18-02-2006, 13:54
Ok heb een paar vragen waar kan ik de seizoenen bestellen dan heb ik het over de R1 digipacks heb helaas geen creditcard :(

Iemand die me kan helpen........

Bij www.digitaleyes.net kun je seizoen 1-4 voor $ 125 dollar bestellen met PayPal. Heb ik ook gedaan, alleen is hij na 3 weken nog steeds in behandeling omdat hij niet op voorraad is.

http://www.digitaleyes.net/Details.cfm?info=PRD006883

heb net trouwens seizoen 7 gepre-ordered bij axelmusic.com Daar kun je ook met paypal betalen en heb je geen duanekosten :wink:

hoe werkt paypal is het ongeveer als een chippe ofzo of hoe moet ik dat zien want ik vind de prijzen van digital eyes van losse seizoenen ook wel mooie prijsjes :lol:

is er geen mogenlijkhied om met rabobank direct te betalen bij digital eyes.....

Sabrewulf
24-10-2006, 20:30
Even een kleine kick. Ik ben nu ook de verzameling aan het aanleggen. Van seizoen 1 & 2 heb ik bij PLAY alleen de regio 1 gevonden. Die worden vanuit Europa verzonden, dus hoef ik geen douanekosten te betalen.

Maar even over seizoen 3 & 4. Daarvan heb ik zowel de R1 als de R2 gevonden. De R2 is een stuk goedkoper en ik hoef geen douanekosten te betalen.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/91864/South_Park_Series_3_Box_Set/Product.html

http://www.playusa.com/DVD/Region_1/3-/137428/-/Product.html

De R2 is 4-disc maar bevat geen extra's, terwijl de R1 3-disc is en wél extra's bevat. Kunnen jullie mij dit even uitleggen?
Ik weet dat de R1 in een digipak zit, maar in wat voor soort verpakking zit de R1?

De vraag geldt ook voor het 4e seizoen, want daar heb ik hetzelfde probleem.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/91865/South_Park_Series_4_Box_Set/Product.html

http://www.playusa.com/DVD/Region_1/3-/170469/-/Product.html

Alvast bedankt.

Marcel den Haan
24-10-2006, 22:39
Stel je vraag even hier, daar wordt nu in gesproken voornamelijk over deze fantastische serie. ;)

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=44703