PDA

Bekijk de volledige versie : FOX: Officieel Die Hard en Die Hard 2 SE persbericht



Eric van Ballegoie
07-01-2002, 15:26
FOX: Officieel Die Hard en Die Hard 2 SE persbericht



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=226)

Michael Law
07-01-2002, 22:41
Nog 2 nachtjes slapen

Alex van den Berg
07-01-2002, 23:03
Nog 2 nachtjes slapen Ik zag ze vandaag al in de winkel liggen... Voor de verandering heb ik dat ook maar eens zo gelaten... :D ... Ik heb de "oude" versies al... :(

Richard Hogaarts
08-01-2002, 07:51
Ik heb ze nog op video in een dubbelbox... Maar deze ga ik zeker aanschaffen. Wordt alleen volgende maand :( als ik weer geld hebt :)

Remco Out
08-01-2002, 11:44
Jaja, dit wordt toch waarschijnlijk wel mijn eerste aankoop met mijn Eurootjes. Helaas deel 3 er niet bij, maar ja je kan niet alles mee hebben.

jwtje
08-01-2002, 17:39
waarom doen ze deel 3 er eigenlijk niet bij????
of heeft dat een reden????

Remco Out
08-01-2002, 18:41
waarom doen ze deel 3 er eigenlijk niet bij????
of heeft dat een reden???? Nou, er is mij verteld dat deel 3 door een andere uitgeverij is gemaakt dan deel 1 en deel 2. Deel 1 en 2 zijn namelijk uitgegeven door FOX en deel 3 door Buena Vista. Dus er zal waarschijnlijk geen box komen met alle delen. Helaas :(

Yann
09-01-2002, 08:31
Er zal waarschijnlijk geen box met de drie episodes komen, maar dat kan in theorie wel. Thuis heb ik b.v. nog een box liggen met de drie cassettes, uitgegeven in Engeland. En ook in de USA vind je de Die Hard Ultimate Collection in een zeer mooie 3 DVD-Box. Opnieuw hinkt Europa (België + Nederland) achter op dit vlak.

Remco Out
09-01-2002, 09:11
Jep, er bestaat inderdaad een box met alle delen, maar dat is dan helaas weer regio 1. Ik heb gehoord dat om de een of andere reden er geen regio 2 box komt met alle delen, welke reden dat was weet ik niet meer, maar het zal wel weer een geldkwestie zijn. :cool:

Bram _Cerberus_ Kocken
11-01-2002, 12:16
Toch wel jammer, aangezien DH 1, 2 & 3 toch weer een avond flink vol actie hadden kunne zijn!! 2 bad :(

hitchberg
11-01-2002, 12:59
zo'n €37,- (= ƒ 81,- en een beetje) bij FRS - 10% = nog altijd €33,30 en dat is dan weer ƒ 73,- en een beetje

KAN HET SOMS EEN BEETJE GOEDKOPER

Bram _Cerberus_ Kocken
11-01-2002, 18:24
kost inderdaad weer fucked up veel...
Maar dan zijn het wel weer 2 DVD's, ipv 1 voor €27/32 of 60/70 gulden

martin
11-01-2002, 19:19
Ro-disc schijnt deel 1 tegen tehouden vanwege een fout.
deel 2 schijnt het LFE geluid niet goed tewezen in beide formaten DD & DTS.

het is nog een beetje vaag allemaal, maar als ik meer weet meld ik het wel.

ik hou ze nog even in de verpakking/seal.

Bram _Cerberus_ Kocken
13-01-2002, 08:25
Ik heb gister nog ff gezocht, maarhe ik kon nergens de dubbelpack vinden van DH1+2, alleen de titels losverkrijgbaar, maar dan wel SE :confused: ben k dan bij de verkeerde winkels geweest (V&D, van Leest, FRS)

Remco Out
13-01-2002, 14:50
Vreemd, bij de FRS ligt ie toch volop. Ik weet niet bij welke FRS je komt, maar anders moet je maar eens bij een andere FRS kijken, want zou het vreemd vinden als ie daar dan niet ligt. Of hij moet uitverkocht zijn.

Bram _Cerberus_ Kocken
13-01-2002, 19:49
Ik heb wel gekeken (FRS in Den Bosch), maar ook niet al te lang want ik had nog een vriendin bij me die dat allemaal niet superinteressant vindt, en zij moest nog een tas hebben (nog een tas erbij???? :confused: :D

Maar goed, ik denk dat ik nog wle een keer kom, we'll see

Remco Out
13-01-2002, 21:11
Haha, echt iets voor vrouwen om zoiets onnodigs te kopen, terwijl je meestal van dat geld wel 2 dvd's kan kopen. Dat is inderdaad wel heel erg Bram.

Sorry dames voor deze uitspraak maar het is nu eenmaal de waarheid.

Bram _Cerberus_ Kocken
13-01-2002, 21:21
terwijl je meestal van dat geld wel 2 dvd's kan kopen.

Ja nou, het was dan wel der eigen geld, zou eigenlijk wel mooi zijn als ze mij geld gaf voor die DVD's :D

Maar zo gek/blond zijn die vrouwen nou ook weer nie :mad: :S :(

Remco Out
14-01-2002, 09:09
Maar zo gek/blond zijn die vrouwen nou ook weer nie :mad: :S :( Ja, dat is wel vervelend, maar je moet haar maar gewoon eens een dvd laten zien en alle mogelijkheden er van, misschien dat ze dan toch van dvd's gaat houden en heel misschien koopt ze in de toekomst dan nog wel eens een dvd. Of is dit gewoon niet mogelijk?? ;)

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 18:41
je moet haar maar gewoon eens een dvd laten zien en alle mogelijkheden er van, misschien dat ze dan toch van dvd's gaat houden

Hmmmz, wel een kleine kans, ze vind DVD wel leuk, zolang ze er niets voor hoeft te betalen en er series zoals Costa! op staan...

En aangezien ze alleen voor de film/serie ernaar kijkt, hebben die extra's geen zin. :(

Remco Out
14-01-2002, 22:23
Nou dan weet ik het ook niet meer, maar trouwens terug naar het onderwerp. Heeft iemand de de Die Hard box gekocht en is wat is je mening erover?? Zou het graag willen weten voordat ik de box aanschaf.

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 22:56
Ja daar ging deze thread over over...

Reviews van de 2-DVD-box?
Of, nog liever, previews vd 3-DVD-box?? Want die wil ik dan liever

Remco Out
15-01-2002, 10:36
Of, nog liever, previews vd 3-DVD-box?? Want die wil ik dan liever Maar die komt er toch niet. De 3 delen worden niet tot 1 box samengevoegd.

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 12:51
Ja, weet het, wijrf het er maar in, dus dat wordt dan 2x €35 dokken ipv 1x €50-60... au in mn portemonee

martin
15-01-2002, 18:35
Ik hoor eigenlijk niemand klagen waarom er in Die Hard 2 helemaal geen goed geluid zit ( geen bas) niet in DD en DTS, met zo'n dure super editie mag je toch wel iets verwachten. Toch ???

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 18:37
Mwah.. aangezien het 3e deel hier nog niet uit is, ben ik maar zo vrij geweest om de Die Hard Ultimate Collection R1 te kopen...

Cker de moeite waard... en het blijven gewoon lekkere films..

martin
15-01-2002, 18:56
Ik heb die 2 die hards nog in de seal zitten, ik denk er over om ze terug tegeven, en ook maar voor de regio 1 tegaan.

Fox laat hier weer een aardige steek vallen !!!!!!

The Abyss ligt ons nog vers in ons geheugen de NL versie met een 2.0 geluid.

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 21:08
en het blijven gewoon lekkere films..

Zekers, maar ik wil geen Regio 1/3/4-films want als je dan met meerdere zou zitten te kijken (uitzonderlijk) dan gaat iedereen weer vragen, wat betekend dit en wat betekend dat?

Das ook ergenis!! weer een andere thread :(

jurgen
16-01-2002, 11:18
Volgens mij komt die hard 3 niet uit omdat de rechten in nederland liggen bij Touchstone en niet bij Fox entertainment. En we weten allemaal hoe goed touchstone is als het aankomt op het uitgeven van special editions met DTS geluid (iemand dd 5.1 "THX" geluid met 348 kbs p/s?). Nee, met touchstone zijn we hier in goede handen: neem nou de werkelijk unieke editie van sneeuwwitje. De hele wereld krijgt een mooi aangekleede 2-schijf, maar mij mogen zeker ook niet klagen...

Bram _Cerberus_ Kocken
16-01-2002, 19:56
Nou da gaat dan lekker...

Is nederland zo onbelangrijk voor Touchstone?

RaymonE
18-01-2002, 13:23
Zijn die DVD's nu wel of niet ok qua geluid ?

Ik wil ze morgen gaan halen maar als er een fout in zit laat ik ze nog even liggen,...

Weet iemand of dat (als die fout er in zit!) nog hersteld gaat worden ? En zo ja wanneer ?

Groeten,

Ray

hitchberg
18-01-2002, 13:45
ik heb gisteren op een andere thread al gemeld dat ik op dvdverdict.com heb gelezen dat er van Die Hard With A Vengeance ook Special Edition bestaat. Heeft iemand die al

dit zijn de extra's:

• Commentary by Director John McTiernan
• "Behind the Scenes: Die Hard With A Vengeance" TV Special
• "A Night to Die For / McClane is Back" TV Special
• "Making Of" Featurette
• Behind the Scenes Vignettes
• Storyboard Sequence
• Bruce Willis Interview
• Special Effects Breakdown
• Trailer and TV Spots

Relax, I know what I'm doing.,Not even God knows what you're doing, McClane

Bram _Cerberus_ Kocken
18-01-2002, 15:25
Ik heb em niet, maar heb er ook nog niet zo veel over gehoord (andere forums). Dus ik heb eigenlijk geen flauw idee wat de bedoeling is met DVD-releases