PDA

Bekijk de volledige versie : Hifiklapper een ramp!!!



swelke
05-08-2004, 16:46
Hallo,

Ik wou dit eens laten weten.

Ik heb in januari een home systeem besteld bij Hifiklapper(Organized Electronics). Na veel mails sturen heb ik mijn Receiver en Dvd van yamaha ontvangen maar mijn subwoofer was er niet bij. Dus weer mails gestuurd waar mijn sub bleef. Ik kreeg als antwoord dat mijn Dvd er volgende week ging bij zijn. Dat duurde zo 4 weken, dan begrepen ze eindelijk dat ik nog een sub moest hebben inplaats van een Dvd. Eind januari kreeg ik mijn sub. Eind maart kwam er geen geluid meer uit de sub. Dus ik maar mailen en volgens hun site de factuur er bijgestoken en opgestuurd. Na 2 dagen stond de sub bij Hifiklapper. Ter info de factuur was het garantie bewijs zeiden ze. Het is nu augustus en ik heb hem nog niet terug. Dat zal bijna een half jaar gaan zijn. Ze maakten me wijs dat mijn sub bij het servicecenter zat van yamaha en ze hem dan ook verwachten. Dus voor de zoveelste keer was het yamaha. Heb ik dus maar contact opgenomen met YAMAHA EUROPE en die hebben contact opgenomen met het service center in nederland. Daar was mijn sub dus ook niet.

En die konden mij verder niet helpen.

Dus conclusie ze hebben een rampzalige service je kan ze niet deftig bereiken want de telefoonnummer is verkeerd en mailen doen ze ook al niet terug.

Wat kan je daar nu aan doen? Naar die winkel gaan! Daar zouden ze je nog gewoon staan uitlachen.
Mijn subwoofer mag ik gewoon op mijn buik schrijven die zie ik nooit meer terug. Dus thuis sta ik dan nog met een receiver en dvd zonder bewijs van garantie. :evil:

WIE DAAR NOG KOOPT IS GEWOON GEK OM LOS TE LOPEN

Herjan
05-08-2004, 17:04
Hartelijk welkom op 't forum hoor, maarre...

Kon dit niet in deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=17498) thread? Notabene een van de eerste threads in dit forum!

Bullet Tooth Tony
05-08-2004, 20:51
www.pick2pay.nl is super, daar maar bestellen ;)

swelke
09-08-2004, 21:17
sorry hoor, kan je dat nog verhuizen?