PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe releases van "The Godfather"



Kevin Baeckelandt
05-08-2004, 22:30
Ik vond niet echt een thread waar ik dit kon plaatsen, dus dan maar een nieuwe gemaakt :D

De nieuwe UK releases van "The Godfather" zien er mooi uit, ieder film wordt apart uitgebracht. Geniet eventjes mee:

http://users.pandora.be/madrox086/The%20Godfather%201.jpg

http://users.pandora.be/madrox086/The%20Godfather%202.jpg

http://users.pandora.be/madrox086/The%20Godfather%203.jpg

13 September komt Part I uit :D

Bron: DVDTimes (http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12370)

Deze schaf ik zeker aan, ook al heb ik al de box :oops:

Kevin Baeckelandt
05-08-2004, 22:35
Part I kan je al preorderen bij Play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=180785&p=57&c=&g=72) voor 22,49€, release 13-09-04
Part II kan je al preorderen bij Play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=92219&p=57&c=&g=72) voor 22,49€, release 04-10-04
Part III kan je al preorderen bij Play.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=92220&p=57&c=&g=72) voor 22,49€, release 04-10-04

Richard B.
05-08-2004, 22:46
Wat een raar gedoe om deze dvd's ook nog eens lost te gaan uitbrengen in zo'n luxe verpakking... Wat ik er van begrijp is dat deze uitgaven identiek zijn aan de box en dat je dus enkel de extra's van de 5e disc mist: je moet wel een erg grote hekel hebben aan Godfather 3 en wel heel erg dol zijn op mooie verpakkingen om deze te gaan kopen lijkt me. :x

Harry stadman
05-08-2004, 22:58
Wat een raar gedoe om deze dvd's ook nog eens lost te gaan uitbrengen in zo'n luxe verpakking... Wat ik er van begrijp is dat deze uitgaven identiek zijn aan de box en dat je dus enkel de extra's van de 5e disc mist: je moet wel een erg grote hekel hebben aan Godfather 3 en wel heel erg dol zijn op mooie verpakkingen om deze te gaan kopen lijkt me. :x

dus, met andere woorden de echte verzamelaar koopt het toch wel! :wink:

Indiana
06-08-2004, 05:06
Ik heb deze films nog nooit gezien, het kwam er nooit van,... :oops:
Dus dit lijkt mij wel een hele mooie serie (en gelegenheid) om aan te schaffen.
Het artwork ziet er errug mooi uit vind ik, en oogt vrij luxe.

Kan iemand mij vertellen of die 4e bonus disc (Die bij de orginele uitgave zit) beetje de moeite waard is ?? Of is deze alleen leuk als je Die-Hard-Godfather-Fan bent ?? :wink:

Greetz,
Rick

Berry vd Pluijm
06-08-2004, 08:02
Kan iemand mij vertellen of die 4e bonus disc (Die bij de orginele uitgave zit) beetje de moeite waard is ?? Of is deze alleen leuk als je Die-Hard-Godfather-Fan bent ?? :wink:


Die 5e disc. Godfather II staat verspreid over 2 schijven.

Ja. Ik vind die disc de moeite waard. Mooie lange docu, opnames van Oscar uitreikingen etc. Vooral de easter egg is super [spoiler:0a57ddb54c]The Sopranos kijken The Godfather op DVD :) [/spoiler:0a57ddb54c]

Henk van der Weerdt
06-08-2004, 08:15
Typisch weer een geval van geldklopperij. De 5disc set is gewoon de beste set die te verkrijgen is.

Ronald Stiebolt
06-08-2004, 08:24
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

Philippe
06-08-2004, 08:55
Heel mooie uitgave maar ik ga het toch gewoon bij mijn R2 box houden.

markprijs
06-08-2004, 16:50
Pure geldklopperij wordt dit weer..... of de boel wordt eerst los verkocht en dan in een box of er komt een box en dan worden ze per stuk extra luxe uitgebracht... :evil:

netfox
06-08-2004, 17:26
Ik wacht eigenlijk op een versie met een nieuwe transfer. Het beeld en geluid van de huidige box is niet iets om over naar huis te schrijven.

Swanski
06-08-2004, 17:29
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

dus alle 3 in 1 en dan ook nog chronologisch?


WAOW!!!!!!!!!!!!

das idd een geweldig idee om ook op dvd te zetten!!!

zijn die VHS nog te koop?

Joost v.d. Ham
06-08-2004, 17:33
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

dus alle 3 in 1 en dan ook nog chronologisch?


WAOW!!!!!!!!!!!!

das idd een geweldig idee om ook op dvd te zetten!!!

zijn die VHS nog te koop?

wie wil dat nou zien.....de film in stukjes knippen en in de chronologische volgorde zetten....net zoiets als memento achterstevoren kijken :?

Ronald Stiebolt
06-08-2004, 18:44
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

dus alle 3 in 1 en dan ook nog chronologisch?


WAOW!!!!!!!!!!!!

das idd een geweldig idee om ook op dvd te zetten!!!

zijn die VHS nog te koop?

wie wil dat nou zien.....de film in stukjes knippen en in de chronologische volgorde zetten....net zoiets als memento achterstevoren kijken :?

Nix mis mee hoor, ieder z'n meug! ;)

Enne: op mijn versie van memento staat ook een chronologische versie...

theThinWhiteDuke
06-08-2004, 19:07
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

dus alle 3 in 1 en dan ook nog chronologisch?


WAOW!!!!!!!!!!!!

das idd een geweldig idee om ook op dvd te zetten!!!

zijn die VHS nog te koop?

wie wil dat nou zien.....de film in stukjes knippen en in de chronologische volgorde zetten....net zoiets als memento achterstevoren kijken :?
Ik hoef em zo ook niet te zien.
Deze chrono-versie is trouwens destijds op de Amerikaanse TV te zien geweest volgens de Leonard Maltin Movie Guide.
Het betreft dan trouwens alleen 1 en 2 die chrono zijn.

Misschien betekent het uitbrengen van de losse DVDs dat de box niet meer gemaakt wordt?
Hoe dan ook: ik haal ze niet, hou t bij de box (die vanwege de sobere vormgeving fraaier is imo)

Swanski
06-08-2004, 19:38
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

dus alle 3 in 1 en dan ook nog chronologisch?


WAOW!!!!!!!!!!!!

das idd een geweldig idee om ook op dvd te zetten!!!

zijn die VHS nog te koop?

wie wil dat nou zien.....de film in stukjes knippen en in de chronologische volgorde zetten....net zoiets als memento achterstevoren kijken :?


als echte fan zou ik ze wel degelijk kopen en vind het leuk om ze dan iig voor 1 keer te zien, snap je :D

maar het origineel blijft natuurlijk de mooiste

p.s. memento is idd zo al uitgebracht op de LE en bij Memento is dat natuurlijk helemaal een gave optie :lol:

Ronald Stiebolt
06-08-2004, 21:10
Swanski: het zijn inderdaad deel 1&2 (chronologisch) in een zelfde soort box als de DVD's. Als je interesse hebt: PM je bod maar!

Edwin Smouter
06-08-2004, 21:18
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

dus alle 3 in 1 en dan ook nog chronologisch?


WAOW!!!!!!!!!!!!

das idd een geweldig idee om ook op dvd te zetten!!!

zijn die VHS nog te koop?

Sorry hoor maar de film is door de regiseur op een bepaalde manier ge-cut waarom moet je daar opeens tegen in gaan?

Ja gaat toch ook bij een stuk muziek geen extra instrument inmonteren omdat je dat mooier vind? Ik vind het van weinig respect getuige voor de creatieve vinding van de maker als je de tijdsvolgorde gaat veranderen

Joost v.d. Ham
06-08-2004, 21:24
p.s. memento is idd zo al uitgebracht op de LE en bij Memento is dat natuurlijk helemaal een gave optie :lol:

Offtopic: uiteraard heb ik ook de LE van Memento, niet vanwege de chrono mogelijkheid waarvan ik het nut niet zie maar vanwege de verhouding van het beeld ;)

Ontopic: Ik vind de box er mooier uitzien, en aangezien er verder niets aan veranderd is houd ik het daar ook bij...

Ronald Stiebolt
06-08-2004, 21:31
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

dus alle 3 in 1 en dan ook nog chronologisch?


WAOW!!!!!!!!!!!!

das idd een geweldig idee om ook op dvd te zetten!!!

zijn die VHS nog te koop?

Sorry hoor maar de film is door de regiseur op een bepaalde manier ge-cut waarom moet je daar opeens tegen in gaan?

Ja gaat toch ook bij een stuk muziek geen extra instrument inmonteren omdat je dat mooier vind? Ik vind het van weinig respect getuige voor de creatieve vinding van de maker als je de tijdsvolgorde gaat veranderen

Beetje kort door de bocht Edwin: deze special cut is nota bene door Coppola zelf in elkaar gezet en voorzien van extra scenes uit het eerste deel, zie: http://www.imdb.com/title/tt0068646/alternateversions

Robbie25jr
07-08-2004, 00:07
Ik vond niet echt een thread waar ik dit kon plaatsen, dus dan maar een nieuwe gemaakt :D

De nieuwe UK releases van "The Godfather" zien er mooi uit, ieder film wordt apart uitgebracht. Geniet eventjes mee:

http://users.pandora.be/madrox086/The%20Godfather%201.jpg

http://users.pandora.be/madrox086/The%20Godfather%202.jpg

http://users.pandora.be/madrox086/The%20Godfather%203.jpg

Deze WIL ik hebben

13 September komt Part I uit :D

Bron: DVDTimes (http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=12370)

Deze schaf ik zeker aan, ook al heb ik al de box :oops:

Caledonians
07-08-2004, 10:35
Deze nieuwe releases zien er erg mooi uit maar ik hou het gewoon bij de boxset die ik al heb...

Lex v/d Moolen
07-08-2004, 10:35
Beetje kort door de bocht Edwin: deze special cut is nota bene door Coppola zelf in elkaar gezet en voorzien van extra scenes uit het eerste deel, zie: http://www.imdb.com/title/tt0068646/alternateversionsIk vind het juist iets extra's meegeven, dat een film niet in chronologische volgorde wordt getoond, maar met flashbacks. Dat maakt The Godfather II zo sterk...
Leone doet het met Once upon a time in America nog beter, dat vind ik zo briljant in elkaar zitten, daar moet je niets meer aan klooien. Maar dat is mijn bescheiden mening natuurlijk. :wink:

Wav[e]
07-08-2004, 10:46
Mooie uitgaves :D.Ik hoop dat de prijzen nog wat zaken zoniet dan schaf ik alsnog de box aan aangezien die nu vrij goedkoop is.

Renny Collard
07-08-2004, 18:49
Beetje kort door de bocht Edwin: deze special cut is nota bene door Coppola zelf in elkaar gezet en voorzien van extra scenes uit het eerste deel, zie: http://www.imdb.com/title/tt0068646/alternateversionsIk vind het juist iets extra's meegeven, dat een film niet in chronologische volgorde wordt getoond, maar met flashbacks. Dat maakt The Godfather II zo sterk...
Leone doet het met Once upon a time in America nog beter, dat vind ik zo briljant in elkaar zitten, daar moet je niets meer aan klooien. Maar dat is mijn bescheiden mening natuurlijk. :wink:

Ik ben het weer met je eens Lex.

TheGodfather
07-08-2004, 22:18
Damn deze uitgaves zien er wel erg mooi uit!
Heb de trilogy al, en ook al de eerste Godfather los maar ben toch echt bang dat deze ook in me collectie verdwijnen :oops:

The Scratcher
10-08-2004, 16:22
Ik wacht eigenlijk op een versie met een nieuwe transfer. Het beeld en geluid van de huidige box is niet iets om over naar huis te schrijven.

Denk dat je dan nog lang kan wachten hoor want is hij niet recentelijk helemaal gerestaureerd en heeft men er niet zo`n twee jaar over gedaan?

Is de huidige (gerestaureerde) transfer dan werkelijk zo slecht? Ik wil nl van deze prachtige nieuwe uitgave deel I & II aanschaffen (deel III boeit me niet zo) maar ik wil wel natuurlijk fatsoenlijke kwaliteit hebben. Of is dit misschien toch weer een andere transfer dan van de box?

Alette1
12-09-2004, 09:37
Ik heb overal gezocht maar kan er niet achter komen of er bij deze nieuwe versies ondertiteling bij zit? Iemand die daar iets over weet?

noodles
12-09-2004, 10:39
Op VHS heb ik nog steeds de trilogie, maar dan chronologisch gemonteerd. Ik zou het geweldig vinden als ze die nog op DVD zouden uitbrengen, het kijkt een stuk logischer zeg maar...

dus alle 3 in 1 en dan ook nog chronologisch?


WAOW!!!!!!!!!!!!

das idd een geweldig idee om ook op dvd te zetten!!!

zijn die VHS nog te koop?

Sorry hoor maar de film is door de regiseur op een bepaalde manier ge-cut waarom moet je daar opeens tegen in gaan?

Ja gaat toch ook bij een stuk muziek geen extra instrument inmonteren omdat je dat mooier vind? Ik vind het van weinig respect getuige voor de creatieve vinding van de maker als je de tijdsvolgorde gaat veranderen

Beetje kort door de bocht Edwin: deze special cut is nota bene door Coppola zelf in elkaar gezet en voorzien van extra scenes uit het eerste deel, zie: http://www.imdb.com/title/tt0068646/alternateversions

Coppola heeft zich hier later echter wel van gedistantieerd, en heeft zelf aangegeven dat de niet-chronologische versie de enige goede is.

Frank Gevers
12-09-2004, 12:28
Paar vragen,
komen deze boxen ook in nl uit? (met nl ondertiteling)

En wat hebben sommigen van jullie tegen part 3 van de godfather?

Frank
12-09-2004, 12:36
komen deze boxen ook in nl uit? (met nl ondertiteling)

Ik verwacht van niet. The Godfather is namelijk al los uitgebracht in een keepcase.

Richard B.
12-09-2004, 13:23
Nog even over die "chronologische Godfather": de video-versie daarvan is nog steeds te koop in de shop van de wijnmakerij (is dat de goeie naam?) van Francis Coppola. Zie http://www.niebaum-coppola.com/site.php Hij kost je wel $ 100,- trouwens. :shock:

ThaJaX
15-09-2004, 22:16
die nieuwe UK releases zien er gruwelijk mooi uit die wil ik echt hebben.

bij play.com zie je nie echt of het deze echt zijn, kan iemand dit garanderen of is er een ander koopadres waar je de plaatjes wel kan bekijken

Kevin Baeckelandt
16-09-2004, 08:08
die nieuwe UK releases zien er gruwelijk mooi uit die wil ik echt hebben.

bij play.com zie je nie echt of het deze echt zijn, kan iemand dit garanderen of is er een ander koopadres waar je de plaatjes wel kan bekijken
Je hebt gelijk, de afbeeldingen waarvan ik sprak zijn van de aardbol verdwenen :roll:
De link van play.com is ook verandert door Play, vroeger was dit een rechtstreekse link naar de versie zoals op de afbeeldingen.
Iemand die weet wat er gaande is :?:

Rob Eric Blank
16-09-2004, 08:26
Ziet er werkelijk fantastisch mooi uit, maar ga ze toch niet aanschaffen.
Wil mn budget voor andere dingen gebruiken en NOG een Godfather, dat zou mn vriendin niet trekken. Ze vond DVD's aanschaffen terwijl we de video al hadden eigenlijk al vervelend.

Tom van den Hout
16-09-2004, 09:47
die nieuwe UK releases zien er gruwelijk mooi uit die wil ik echt hebben.

bij play.com zie je nie echt of het deze echt zijn, kan iemand dit garanderen of is er een ander koopadres waar je de plaatjes wel kan bekijken
Je hebt gelijk, de afbeeldingen waarvan ik sprak zijn van de aardbol verdwenen :roll:
De link van play.com is ook verandert door Play, vroeger was dit een rechtstreekse link naar de versie zoals op de afbeeldingen.
Iemand die weet wat er gaande is :?:

play lijkt nou een gewone keepcase ;\ weinig aan ;( kweet nie wat er aan de hand is, heb het nie echt gevolgd verder ;\

ThaJaX
24-09-2004, 16:24
ik hoop dat je ze nog ergens kan bestellen

Fafa
24-09-2004, 21:57
Heeft iemand deze release nog besteld of binnen gekregen? Lijkt me toch de moeite waard, maar wil wat meer zekerheid.

Kevin Baeckelandt
24-09-2004, 22:03
Eindelijk een spoor van deze uitgaves te bekennen op Amazon.co.uk (http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search-handle-form/026-5117417-0550066)
Godfather I uit is en dat Godfather II en III hebben als release datum 27 september :wink:
Iemand deze al besteld?

ThaJaX
27-09-2004, 18:36
yes thanx :)

dat ga ik zeer binnenkort doen ff nog iemand vinden die een cc heb

Kevin Baeckelandt
27-09-2004, 18:37
yes thanx :)

dat ga ik zeer binnenkort doen ff nog iemand vinden die een cc heb
Laat je dan iets weten, hoe ze zijn :?:

ThaJaX
27-09-2004, 18:51
uiteraard, ben btw wel benieuwd zie nergens of het nou dd 5.1 is of dts(zou wel geen dts zijn)

Ron kars
27-09-2004, 19:49
Super-artowrk:D ze flikken het altijd weer he, om n film een bepaalde tijd later weer uit te brengen met of mooier artwork (zoals hier het geval is, vond de fotos op de dvd-covers van de bx best lelijk) of betere picture/audio/extras.

Fafa
28-09-2004, 19:25
Zal hem morgen bestellen bij Plee.

Ik laat wel weten hoe de uitgaven er in real time uitziet.
Ben wel benieuwd of dit ook een goede film is :roll:

Kees Hoekerd
28-09-2004, 19:29
Ben wel benieuwd of dit ook een goede film is :roll:
:lol: maak je een grapje? :lol:

Fafa
28-09-2004, 20:10
maak je een grapje?

Gelukkig wel :D

Hoop dat dit echt een mooie uitgaven is. Mooie verpakking met als extra's postcards en een familytree poster. Ben benieuwd...

ThaJaX
28-09-2004, 21:15
ik ook moet nog ff w8en met kopen aangezien een geldtekort:(

btw die op bol.com staan zijn dat dezelfde ofnie

Fafa
07-10-2004, 11:22
Vandaag binnen gekregen!

Verpakking ziet er goed uit, is mooier dan die van de box vind ik. Als extra zit er een vrij grote stevige poster bij met de stamboom van de familie corleone erop. Leuk voor de liefhebbers, maar aangezien er alleen informatie opstaat in het italiaans zal deze extra voor de meeste mensen weinig waarde hebben (ik kan het gelukkig wel lezen :D ). De 4 kaarten die erbij zouden moeten zitten ontbraken bij mij, daar stuur ik nog wel even een mailtje over naar cd-wow.

De film heb ik nog niet bekeken, maar ik denk niet dat ik daar inhoudelijk op in hoef te gaan.

Rob Eric Blank
07-10-2004, 11:41
Vandaag binnen gekregen!

Verpakking ziet er goed uit, is mooier dan die van de box vind ik. Als extra zit er een vrij grote stevige poster bij met de stamboom van de familie corleone erop. Leuk voor de liefhebbers, maar aangezien er alleen informatie opstaat in het italiaans zal deze extra voor de meeste mensen weinig waarde hebben (ik kan het gelukkig wel lezen :D ). De 4 kaarten die erbij zouden moeten zitten ontbraken bij mij, daar stuur ik nog wel even een mailtje over naar cd-wow.

De film heb ik nog niet bekeken, maar ik denk niet dat ik daar inhoudelijk op in hoef te gaan.
De inhoud van de films........ja dit soort slechte films willen we het natuurlijk niet over hebben :wink:

Maar alle 3 de delen besteld en binnen? Ik ben wel nieuwsgierig naar de geluids en beeld kwaliteit van de films. Of er een wezelijk verschil zit tussen de box, zo ja...box verkopen en deze aanschaffen. The holy bible of movies!

ThaJaX
07-10-2004, 11:53
mooi nu weet ik helemaal cker dat ik deze ga bestellen

die poster lijkt me ook vet

Fafa
07-10-2004, 12:08
Maar alle 3 de delen besteld en binnen? Ik ben wel nieuwsgierig naar de geluids en beeld kwaliteit van de films. Of er een wezelijk verschil zit tussen de box, zo ja...box verkopen en deze aanschaffen. The holy bible of movies!

Heb alleen deel 1 binnen. De andere twee delen bestel ik vanavond ook 8).

Ik heb de box ook thuis liggen, dus ik zal vanavond eens kijken of er verschil zit tussen de film uit de box en de nieuwe release.

Kevin Baeckelandt
07-10-2004, 12:56
Vandaag binnen gekregen!

Verpakking ziet er goed uit, is mooier dan die van de box vind ik. Als extra zit er een vrij grote stevige poster bij met de stamboom van de familie corleone erop. Leuk voor de liefhebbers, maar aangezien er alleen informatie opstaat in het italiaans zal deze extra voor de meeste mensen weinig waarde hebben (ik kan het gelukkig wel lezen :D ). De 4 kaarten die erbij zouden moeten zitten ontbraken bij mij, daar stuur ik nog wel even een mailtje over naar cd-wow.

De film heb ik nog niet bekeken, maar ik denk niet dat ik daar inhoudelijk op in hoef te gaan.
jammer dat de 4 kaarten er niet bij zitten :(

Rob Eric Blank
07-10-2004, 13:04
Ik heb de box ook thuis liggen, dus ik zal vanavond eens kijken of er verschil zit tussen de film uit de box en de nieuwe release.

Thank you! Eigenlijk hoop ik dat er geen verschil is, anders voel ik mezelf genoodzaakt die nieuwe DVD's te kopen en mn portemonaie vind dat niet zo'n heel goed ID.

Fafa
07-10-2004, 17:56
Zover ik het kan zien is er geen verschil tussen de films van de box en de nieuwe edition.

- Zelfde menu
- Zelfde beeld
- Zelfde geluid

Anders zijn dus de verpakking en de goodies.

Kevin Baeckelandt
31-10-2004, 08:56
Zijn er nog mensen die deze release gekocht hebben?
Zitten er kaarten bij de DVD?

Kevin Baeckelandt
31-10-2004, 08:59
De 4 kaarten die erbij zouden moeten zitten ontbraken bij mij, daar stuur ik nog wel even een mailtje over naar cd-wow.

Heb je nog iets gehoord van CD-WOW ivm die kaartjes :?:

Fafa
31-10-2004, 10:57
Ik heb van Cd-wow een nieuwe DVD opgestuurd gekregen, maar daar zaten helaas ook geen kaarten bij. Zal dus wel geschrapt zijn uit de inhoud.

Helaas! Verder is het wel een mooie uitgave. Maar degene die een box hebben kunnen tevreden zijn met de box denk ik. Alleen de verpakking van de nieuwe editie is anders (mooier) en er zit een stamboomposter bij.

Fafa
09-11-2004, 14:23
Heb zojuist The Godfather part 2 Collector's Edition (UK) binnen gekregen.

http://excite.contactmusic.com/new/home.nsf/Lookup/god2x17x09x04/$file/god2x17x09x04.jpg

Wederom verpakt in een hele mooie slipcase die doet denken en geuren aan de het begin van de vorige eeuw (periode inspired packaging). Het is een 2 disc (beide film), zonder NLO (staat wel op de verpakking :cry: ) en een commentaartrack. Als extra deze keer een scrapbook en net als bij part 1 wederom GEEN postcards, zoals die wel op de foto staan.

Het scrapbook is een oud uitziend en ruikend boekje van een pagina of 10 waarin staat: enkele foto's, een pagina uit een secret FBI dossier over de hierarchie in de familie, een pagina van het originele boek met aantekeningen van Coppola, een geboortecertificaat van Fredo, de inhoud van de tas van kleine vito bij aankomst in amerika, iets over de Genco winkel en als laatste een "In memory of" fototje van Brando 1924-2004. Al met al wel een leuk extraatje.

Dit is een mooie release die met wat kortingslinken en -bonnen € 13,50 kost bij cdwow. Met name de slipcase maakt deze release zo speciaal, de film is verder hetzelfde als in de box.

Rob Eric Blank
09-11-2004, 14:30
Zover ik het kan zien is er geen verschil tussen de films van de box en de nieuwe edition.

- Zelfde menu
- Zelfde beeld
- Zelfde geluid

Anders zijn dus de verpakking en de goodies.
Jammer, dan ga ik deze uitgaves toch niet aanschaffen en hou ik het bij de box. Zou anders wel weten hoe mijn vriendin naar mij zal kijken.... :x
We kunnen het geld ook beter aan andere dingen besteden!

The Scratcher
09-11-2004, 21:20
Heb zojuist The Godfather part 2 Collector's Edition (UK) binnen gekregen.


Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt want zie hem bij play.com niet staan?

Fafa
09-11-2004, 21:48
Ik heb hem bij cdwow gekocht, Hmv en Amazon hebben hem ook dacht ik.

Bij play staat inderdaad een ander plaatje bij de DVD, ik weet niet of dit een fout plaatje is of een andere DVD, maar ik denk het eerste.

ThaJaX
15-11-2004, 12:59
bij amazone kan je deze idd kopen

The Scratcher
15-11-2004, 13:04
Had met Fafa al over de PM verder gediscussieerd over deze kwestie maar het blijkt nu dat er toch géén NL ondertitels bij zitten terwijl dat wel op de site en ook op de verpakking schijnt te staan. Dan houdt het voor mij al snel op helaas. Dus nu maar hopen op een NL release, maar ben er bang voor eerlijk gezegd... :(

Steve Muller
15-11-2004, 13:06
Er is neem ik aan geen nieuwe trilogybox uitgekomen :?: Ik hou het tot die tijd bij mijn mooie huidige trilogybox 8)
http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/89400_89499/0000000p89402_scr1.jpg

TheGodfather
15-11-2004, 13:30
hoezo n nieuwe trilogie box? wat is er mis met deze?

Anonymous
01-02-2005, 11:04
Ik heb net deel 1 en 2 gekocht. Supermooie verpakking met mooie stamboomposter en scrapbook en elke film heeft 4 ansichtkaarten erbij:) ergggg fijn! :)

Jordy van Buel
10-03-2005, 22:04
Vandaag van CD-WOW een vervangend exemplaar ontvangen van The Godfather: Collector's Edition (eerste was beschadigd).

Opmerkelijk was dat er wél de 4 postkaarten in de digipack zaten EN een opmerkelijk detail was dat ik ontdekte dat er NL-subs op de disc zitten, ook in het menu stonden deze erbij :?
Zou het zo kunnen zijn dat ze een R2NLse disc in deze uitvoering hebben gestopt (de digipack was geseald)

Dennis Kuijper
10-03-2005, 22:30
Ik heb ook Uk versies zien liggen bij Van leest in een digipack,die hadden ook Nl subs.

Anonymous
28-06-2005, 15:25
Ik heb deel 3 nog steeds niet zien liggen in de winkel. Iemand anders wel??

Toontje1985
28-06-2005, 17:19
Nee nog niet gezien.

Ik zou naast de originele films wel een chronologische totaal versie willen hebben, waarin alle geschrapte scenes in zitten die op de Bonus Disc staan.

its me martin
28-06-2005, 17:27
Deel 1 en 2 heb ik ook al een paar maanden thuis liggen, deel 3 ook nog niet...

Marc T.
01-11-2005, 19:30
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

AversusZ
01-11-2005, 21:53
ik vond het onnodig om hiervoor een heel nieuw topic te openen dus bij deze mijn vraag (miss een hele domme)

Ik heb laatst de Godfather Triology gehad (die bij vanleest 29.99 was) maar er zaten hier vier keep-case dvd's met het zwarte omhulsel. Als ik op het internet kijk zie ik echter een hele ander en veel beter uitziende versie.

Heb ik de goedkope versie of iets dergelijks?

mokka
01-11-2005, 22:22
ik vond het onnodig om hiervoor een heel nieuw topic te openen dus bij deze mijn vraag (miss een hele domme)

Ik heb laatst de Godfather Triology gehad (die bij vanleest 29.99 was) maar er zaten hier vier keep-case dvd's met het zwarte omhulsel. Als ik op het internet kijk zie ik echter een hele ander en veel beter uitziende versie.

Heb ik de goedkope versie of iets dergelijks?

ik dacht dat deze box alleen uitgebracht was met van die kartonnen hoesjes erin?
is hij er ook al met keepcases dan? :?

Jurgen V
01-11-2005, 22:43
ik vond het onnodig om hiervoor een heel nieuw topic te openen dus bij deze mijn vraag (miss een hele domme)

Ik heb laatst de Godfather Triology gehad (die bij vanleest 29.99 was) maar er zaten hier vier keep-case dvd's met het zwarte omhulsel. Als ik op het internet kijk zie ik echter een hele ander en veel beter uitziende versie.

Heb ik de goedkope versie of iets dergelijks?

ik dacht dat deze box alleen uitgebracht was met van die kartonnen hoesjes erin?
is hij er ook al met keepcases dan? :?

Dat is de engelse versie, die zit in keepcases met sleeve eromheen.

AversusZ
02-11-2005, 07:48
oke bedankt! Dat wordt dus terugbrengen :)

Ron kars
02-11-2005, 08:23
oke bedankt! Dat wordt dus terugbrengen :)

Ik wil evt mijn digipack-versie wel ruilen tegen jouw keepcase-versie. PM me maar als je interresse hebt.

Jordy van Buel
02-11-2005, 10:11
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

Vreemd, nog niet zo lang geleden gekocht bij CDwow.net of .nl (weet het zo niet) en nu inderdaad uit het assortiment.

Ron kars
02-11-2005, 11:35
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

Vreemd, nog niet zo lang geleden gekocht bij CDwow.net of .nl (weet het zo niet) en nu inderdaad uit het assortiment.

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=653783&navid=47

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=609754&navid=3

Goed zoeken voordat je gaat zeuren :twisted:

Jordy van Buel
02-11-2005, 11:47
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

Vreemd, nog niet zo lang geleden gekocht bij CDwow.net of .nl (weet het zo niet) en nu inderdaad uit het assortiment.

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=653783&navid=47

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=609754&navid=3

Goed zoeken voordat je gaat zeuren :twisted:

Ik denk dat we het hier hebben over de Collector's Editions Digipacks Ron ..

mokka
02-11-2005, 11:51
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

Vreemd, nog niet zo lang geleden gekocht bij CDwow.net of .nl (weet het zo niet) en nu inderdaad uit het assortiment.

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=653783&navid=47

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=609754&navid=3

Goed zoeken voordat je gaat zeuren :twisted:

Ik denk dat we het hier hebben over de Collector's Editions Digipacks Ron ..

en die zijn OOP :wink:

Ron kars
02-11-2005, 12:58
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

Vreemd, nog niet zo lang geleden gekocht bij CDwow.net of .nl (weet het zo niet) en nu inderdaad uit het assortiment.

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=653783&navid=47

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=609754&navid=3

Goed zoeken voordat je gaat zeuren :twisted:

Ik denk dat we het hier hebben over de Collector's Editions Digipacks Ron ..

en die zijn OOP :wink:

Oh sorry, mijn fout :wink:

Marc T.
02-11-2005, 13:26
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

Vreemd, nog niet zo lang geleden gekocht bij CDwow.net of .nl (weet het zo niet) en nu inderdaad uit het assortiment.

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=653783&navid=47

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=609754&navid=3

Goed zoeken voordat je gaat zeuren :twisted:

Ik denk dat we het hier hebben over de Collector's Editions Digipacks Ron ..

en die zijn OOP :wink:

Dan hebben ze van Part III maar heel weinig gemaakt want ik heb hem nog nooit ergens zien staan.

mokka
02-11-2005, 23:51
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

Vreemd, nog niet zo lang geleden gekocht bij CDwow.net of .nl (weet het zo niet) en nu inderdaad uit het assortiment.

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=653783&navid=47

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=609754&navid=3

Goed zoeken voordat je gaat zeuren :twisted:

Ik denk dat we het hier hebben over de Collector's Editions Digipacks Ron ..

en die zijn OOP :wink:

Dan hebben ze van Part III maar heel weinig gemaakt want ik heb hem nog nooit ergens zien staan.

in mijn kast staat er een :)

Jordy van Buel
03-11-2005, 07:28
* schop *

Deel 3 nog steeds nergens gezien en op cd-wow.nl en frs.nl dvdoutlet.nl of vanleest.nl NIET te vinden :(

Vreemd, nog niet zo lang geleden gekocht bij CDwow.net of .nl (weet het zo niet) en nu inderdaad uit het assortiment.

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=653783&navid=47

http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=609754&navid=3

Goed zoeken voordat je gaat zeuren :twisted:

Ik denk dat we het hier hebben over de Collector's Editions Digipacks Ron ..

en die zijn OOP :wink:

Dan hebben ze van Part III maar heel weinig gemaakt want ik heb hem nog nooit ergens zien staan.

in mijn kast staat er een :)

Idem :) Misschien kun je er CDwow is over mailen, die kunnen misschien is navraag voor je doen ofzo. Succes iig..