PDA

Bekijk de volledige versie : Playusa.com



FLEPSER
06-08-2004, 19:38
Hallo mensen...
Ik ben lid van Play.Com en bestel hier regelmatig dvd's. Dit altijd zonder verzendkosten te hoeven betalen! Een feit waardoor Play.Com zo geliefd is!

Nu heb ik een vraag...
Ik kan bij Playusa.Com met mijn zelfde inlognaam en wachtwoord inloggen als bij de gewone Play.Com
Aangezien Playusa dus USA is...moet ik hier dan wel verzendkosten betalen? Of misschien import/douanekosten?? Wie kan mij helpen!!

Alvast bedankt

p.s. mocht het antwoord op mijn vraag in een andere thread te vinden zijn...: hier nog even heel snel, overzichtelijk, stapsgewijs het antwoord a.u.b

BEDANKT

Flepser

Pierovic
06-08-2004, 19:40
Die paar dvd's die ik bij PlayUSA besteld heb, zijn altijd zonder verzendkosten geweest

FLEPSER
06-08-2004, 19:45
is dit 100% Zekerheid....ook geen douane/import kosten!?

Roland1
06-08-2004, 19:58
Jep, zonder verzendkosten. Je hebt op zich wel kans dat de douane je dvd'tje ertussenuit vist (uit usa) en als deze dan een bepaalde waarde overstijgt, moet je invoerbelasting/ob betalen.
Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt.

Oh ja, de douane schijnt een ster te zijn in het bundelen van pakketjes, waardoor de gezamenlijke waarde zo hoog is dat je moet betalen (zie dvdforum) ... dus niet teveel tegelijk bestellen :)

theThinWhiteDuke
06-08-2004, 19:59
Ik heb t Flepser net even via MSN uitgelegd, denk dat t zo wel duidelijk is?

Roland1
06-08-2004, 20:49
Wellicht kun je ook naar andere shops kijken, die (een stuk) goedkoper zijn dan playusa, zoals dvdsoon.com (http://www.dvdsoon.com)

Kevin Baeckelandt
06-08-2004, 21:41
Verstuurd Play USA vanuit Amerika of vanuit New Jersy UK)?

Joost v.d. Ham
06-08-2004, 21:44
uit de USA

Lex v/d Moolen
07-08-2004, 10:13
Ik vind PlayUSA over het algemeen best duur in vergelijking met DVDSoon en CDWow

TheGodfather
07-08-2004, 22:14
ik heb ze daar n tijd geleden n e-mail over gestuurd om te vragen hoe t bij hun zit met invoerrecthen en ze vertelden dat je alleen bij R1 dvd`s kans hebt dat je invoerrechten moet betalen. en dat natuurlijk alleen als je gepakt wordt door de douane. als je er cd`s en R2 dvd`s besteld worden ze blijkbaar via Jersey verzonden en dus hoef je geen invoerrechten te betalen.
:D

Eddy
09-08-2004, 13:17
Kan iemand vertellen hoe lang de gemiddelde levering van PlayUSA duurt?

R. Schaap
09-08-2004, 13:39
1 tot 2 weken maar ik krijg ze meestal binnen 8 dagen

theThinWhiteDuke
09-08-2004, 13:40
Kan iemand vertellen hoe lang de gemiddelde levering van PlayUSA duurt?
Heel vaak heb ik de DVD na 4 dagen al

Rob Technoid
10-08-2004, 07:47
uit de USA

Ik heb 1 keer bij playusa besteld en toen kwam de DVD uit belgiƫ, dat was te zien aan het postpakketje. Het adres op de bon was wel een Amerikaans adres. Deze dvd kwam veel sneller aan dan wat doorgaans uit Jersey komt...

Kaplan
10-08-2004, 20:05
Ik heb ongeveer 10 dvd's bij play usa besteld, allen binnen 8 dagen binnen gekregen. Mooie overzichtelijke site, niks te klagen.

Het klopt dat het soms wat duurder, maar dat ligt ook wel een beetje aan welke titels je koopt. Criterions zijn bijvoorbeeld bij play usa toch wel wat duurder, dus die koop ik weer ergens anders.
Sommige titels hebben een goede prijs en ze hebben redelijk ruime keuze aan titels.

Eddy
10-08-2004, 22:31
Bedankt voor alle reacties! Dit forum is toch een toonbeeld van online service.
:D :D :D

Dat betekent dat ik nog iets van 7 dagen nu moet wachten op mijn mooie BRD-box van Fassbinder. Tenzij de douane zich gaat vergrijpen aan PlayUSA leveringen. Heeft iemand daar trouwens ervaring mee?

Nicole Roques
10-08-2004, 23:34
Tot nu toe niet. Alles kwam tot nu toe via Belgie.

Eddy
14-08-2004, 12:37
PlayUSA is inderdaad sneller dan Play (Jersey). Afgelopen maandag stond op de website dat The BRD-Trilogy (Fassbinder) verstuurd was en vandaag had ik hem al binnen (6 dagen). En hoewel ik er altijd rekening mee hou, had ik ook deze keer (gelukkig!) geen invoerrechten.
Hoewel ze vaak iets duurder zijn is het toch raadzaam om altijd even de prijzen te checken. Met deze Criterion-box waren ze toch aanmerkelijk goedkoper dan een aantal concurrenten.

FLEPSER
14-08-2004, 15:50
Heb op 9 augustus 2 DVD's besteld, 10 augustus zijn ze verzonden, vandaag 14 augustus binnen gehad!

EdgeX
14-08-2004, 22:14
Bedankt voor alle reacties! Dit forum is toch een toonbeeld van online service.
:D :D :D

Dat betekent dat ik nog iets van 7 dagen nu moet wachten op mijn mooie BRD-box van Fassbinder. Tenzij de douane zich gaat vergrijpen aan PlayUSA leveringen. Heeft iemand daar trouwens ervaring mee?

ik heb ooit douanekosten moeten betalen voor een pakketje verzonden door play. en daarvoor hoefde het niet eens uit canada te komen maar uit jersey. play zet wel de juiste bedragen op het pakketje.

Eddy
14-08-2004, 22:42
Bedankt voor alle reacties! Dit forum is toch een toonbeeld van online service.
:D :D :D

Dat betekent dat ik nog iets van 7 dagen nu moet wachten op mijn mooie BRD-box van Fassbinder. Tenzij de douane zich gaat vergrijpen aan PlayUSA leveringen. Heeft iemand daar trouwens ervaring mee?

ik heb ooit douanekosten moeten betalen voor een pakketje verzonden door play. en daarvoor hoefde het niet eens uit canada te komen maar uit jersey. play zet wel de juiste bedragen op het pakketje.
Ik heb begrepen dat Play ooit de garantie had gegeven dat er over bestellingen vanaf Jersey nooit douanekosten betaald hoefden te worden. Play zou die kosten gewoon vergoeden. In ieder geval ben ik blij dat mijn pakje inmiddels binnen is zonder de extra kosten.

EdgeX
14-08-2004, 23:17
zo'n garantie is niet bevordelijk voor de continuiteit van het bedrijf.
ik heb nooit gehoord van deze garantie.