PDA

Bekijk de volledige versie : la femme nikita



dunefan
07-08-2004, 16:58
iemand enig idee of de serie" la femme nikita" hier ook gaat uitgegeven worden op dvd?!?! in amerika hebben ze net seizoen 2 gereleased... en zit nu te overwegen om ze regio 1 te kopen maar dan zul je zien als ik ze heb dan worden ze hier ook gerelaesed :?

chimera01
07-08-2004, 21:42
Heb je de originele al eens gezien van Luc Besson, wel verkrijgbaar met nl ondertitels.

dunefan
07-08-2004, 22:10
ja daar weet ik van maar het gaat mij echt om de amerikaanse tv serie! (andere spelers enzo)... in mijn ogen stukken beter dan de film

Philippe
08-08-2004, 08:47
ja daar weet ik van maar het gaat mij echt om de amerikaanse tv serie! (andere spelers enzo)... in mijn ogen stukken beter dan de film

:shock: :shock: Ik vind Besson's Nikita toch nog wel enkele trappen hoger staan. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. :wink:

_Kevin_
08-08-2004, 11:20
De release van seizoen 2 is tegen gehouden maar ik vraag me ook af wanneer het eerste seizoen komt was altijd een hele goede serie!

chimera01
08-08-2004, 12:43
De serie leende anders aardig van de originele film van dhr. Besson.

De hoofdrolspeler is inderdaad meer attractief dan in de cinemafilm, maar alle andere figuren kunnen het niet meten met de orignele cast van de Franse film.
Maar goed er zijn meer mensen die kiezen voor verwaterde versies.

Philippe
08-08-2004, 14:48
De hoofdrolspeler is inderdaad meer attractief dan in de cinemafilm, maar alle andere figuren kunnen het niet meten met de orignele cast van de Franse film.

Om nog maar te zwijgen over de muziek van Eric Serra, een fantastische score die perfect past met de sfeer van de film.

dunefan
08-08-2004, 15:23
kevin: De release van seizoen 2 is tegen gehouden maar ik vraag me ook af wanneer het eerste seizoen komt was altijd een hele goede serie!
_________________


Kevin hoezo is de release van seizoen 2 tegen gehouden?!?! in amerika kan je hem online ingeval wel krijgen... hoop dat warner brothers het ook uit gaat geven in ons klein landje

John Sital
08-08-2004, 15:32
ik heb seizoen 1 en 2 op r1, heb niks gehoord over een eventuele r2 release, niet dat het mij iets uitmaakt want zal toch wel een tijdje duren dus ik ben blij dat ik de eerste 2 seizoenen al heb.

dunefan
08-08-2004, 15:34
ik was niet goed op te hoogte :wink: zag net inderdaad dat de release van seizoen 2 is uitgesteld omdat warner brothers nog niet overal de rechten over heeft ofzo iets dergelijks...

en tuurlijk is peta wilson (nikita) in de serie knapper dan in de originele film maar en geef toe het speelt een rol maar ik vind het vooral beter omdat de characters in de serie in die 5 seizoenen meer karakter/mens konden laten zien met achtergronden. waarschijnlijk als de spelers waren omgekeerd had ik de cast van de film beter gevonden :shock:

dunefan
08-08-2004, 15:37
john, las dat je de eerste 2 seizoenen op regio 1 hebt! zijn dit de originele verkoop dvds?! dan is 2 inmiddels toch gereleased? hoe dan ook ik wil ze ook graag kopen omdat regio 2 uitgave's toch altijd minder aandacht aan wordt besteeds! hoe ben jij er aangekomen en voor welke prijs als ik vragen mag?

thanks

John Sital
08-08-2004, 15:37
peta wilson is gewoon een lekker wijf :P
zoals ze je aankijkt vanaf de cover van seizoen 2 yum yum :P

John Sital
08-08-2004, 15:38
john, las dat je de eerste 2 seizoenen op regio 1 hebt! zijn dit de originele verkoop dvds?! dan is 2 inmiddels toch gereleased? hoe dan ook ik wil ze ook graag kopen omdat regio 2 uitgave's toch altijd minder aandacht aan wordt besteeds! hoe ben jij er aangekomen en voor welke prijs als ik vragen mag?

thanks

r1 is origineel....ik heb ze bij playusa gehaald maar daar zijn ze vrij duur, als ik jou was zou ik ze bij dvdsoon kopen, stukken goedkoper.