PDA

Bekijk de volledige versie : Moloko - 10.000 Clicks



Richard B.
07-08-2004, 23:47
Iemand die hem al heeft en er zijn mening over wil geven? Ik vindt Moloko een geweldige band maar ik hou eigenlijk niet zo van muziek-dvd's. Is deze wel de moeite waard?

http://www.moloko.co.uk/images/articles/65_T.jpg


During a year of touring Moloko filmed their final U.K. show of 2003 at The Brixton Academy on November 22nd. Produced by Metropolis and directed by Dick Carruthers, the film captures the live performance that enthralled audiences at shows and festivals around the world in 2003.

Extras featured in the DVD include:
Ed's Film: Roadies, ligers, chicks, that digus, riggers, truckers, punters, bouncers, blaggers, boozers… Dancing Prawns, opera singers, yodellers; all in the average 'Day in the life of a Rock Musician' as is documented by Moloko's Eddie Stevens in this, the most truthful, warts and all, glimpse of life on tour.

Hidden Transitions: Footage shot by the band, of the band on tour, backstage and on location.

The full band line up is as follows:
Vocals - Roisin Murphy
Bass - Mark Brydon
Hammond & Keyboards - Eddie Stevens
Keyboards & Glockenspiel - Phil Peskett
Guitar - David Cooke
Drums - David DeRose

Richard B.
08-08-2004, 22:04
Nou ik heb hem en hij is veeeeeeeeet!!! Echt een geweldig concert. :D

Dit is trouwens de eerste keer dat ik een vrouw een ontvangen bos rozen heb zien opvreten. En wat DAT betekend moeten jullie maar op deze dvd gaan bekijken. Roisin Murphy is een dame waarmee ik echt wel eens een avond zou willen stappen. :bier:

jokey
08-08-2004, 22:22
Was het ergens koopzondag ofzo?
Je hebt 'm nl. snel weten te vinden.

Maar ik ken Moloko alleen van die ene hit van ze, een aantal jaar geleden. (Sing it Back ofzoiets)
Is de hele dvd in die dance-stijl of is het wat anders?

Zal wel anders zijn trouwens want ik zie dat het een volledige band is en die hit van ze was een dance plaat.

Richard B.
08-08-2004, 22:45
Was het ergens koopzondag ofzo?
Je hebt 'm nl. snel weten te vinden.

Maar ik ken Moloko alleen van die ene hit van ze, een aantal jaar geleden. (Sing it Back ofzoiets)
Is de hele dvd in die dance-stijl of is het wat anders?

Zal wel anders zijn trouwens want ik zie dat het een volledige band is en die hit van ze was een dance plaat.
Hier in Zwolle hebben we FRS op het station: handig als je echt in 'hoge nood' zit met bepaalde dvd's. :mrgreen:

Sing it back was inderdaad een hit van ze, maar dat is niet helemaal representatief voor hun muziek. Wat ze spelen is eigenlijk een beetje een mengeling van een hoop dingen: dance/techno + Funk + New Wave is wel een beetje een goeie omschrijving. En dat alles kunnen ze live gewoon enorm goed brengen: het is echt een hele goeie band en de dvd geeft daar een goed voorbeeld van. Als je je registreerd op de Moloko-site (zie http://www.moloko.co.uk ) dan kun je een clip downloaden van het nummer 'Fun for me' dan ook op deze dvd staat.

Tom van den Hout
10-08-2004, 00:13
Mag ik vragen wat ie kost bij de frs? site is niet toegangkelijk atm ;>

Richard B.
10-08-2004, 00:42
Mag ik vragen wat ie kost bij de frs? site is niet toegangkelijk atm ;>
€ 24,99

jokey
10-08-2004, 16:47
Sing it back was inderdaad een hit van ze, maar dat is niet helemaal representatief voor hun muziek. Wat ze spelen is eigenlijk een beetje een mengeling van een hoop dingen: dance/techno + Funk + New Wave is wel een beetje een goeie omschrijving. En dat alles kunnen ze live gewoon enorm goed brengen: het is echt een hele goeie band en de dvd geeft daar een goed voorbeeld van. Als je je registreerd op de Moloko-site (zie http://www.moloko.co.uk ) dan kun je een clip downloaden van het nummer 'Fun for me' dan ook op deze dvd staat.
Ok thx, zal eens een cdtje van ze gaan beluisteren. (of dvdtje van gaan kijken)
Lijkt me ook wel wat.

pavko
13-08-2004, 00:52
Als de DVD half zo goed is als het kippenvel-bezorgende-concert op Lowlands 2003 dan ben ik al uitermate tevreden! Jammer van de ietwat belachelijk hoge prijs en het armetierige Artwork van de hoes....

Ik wacht wel tot ze hem (eindelijk) bij CD-WoW hebben

Richard B.
13-08-2004, 20:17
Als de DVD half zo goed is als het kippenvel-bezorgende-concert op Lowlands 2003 dan ben ik al uitermate tevreden!
Dat was ook de enige keer dat ik ze live gezien heb en dat was inderdaad een top-concert! (y)

Ik vond het publiek bij het concert op de dvd wat tammer als dat van Lowlands, maar het is nog steeds een heel goed concert. De manier waarop ze het geregistreerd hebben is gewoon top!

super_judge23
20-08-2004, 19:00
Deze DVD geeft precies dezelfde sfeer weer als tijdens de clubtour in 2003. Als je ze hebt gezien in bijv. 013 een paar dagen voor de show op de dvd, weet je wat je kan verwachten --> geweldig