PDA

Bekijk de volledige versie : Hoera, muziek krijgt aandacht.



Henk Heideveld
08-01-2002, 12:34
Bedankt mensen, in korte tijd 2 muziekrecensies. Ben ik heel blij mij en heel erg in geinteresseerd.

Remco Out
08-01-2002, 12:41
Nou maar hopen dat er meer muziekrecensies komen, want er komen natuurlijk telkens meer muziekdvd's. Ga zo door..

forzavado
08-01-2002, 12:44
Ik zag het ook net. Dit zet me toch weer aan tot kopen (die ELO):D :D

jokey
08-01-2002, 19:18
Ook ik ben vóór meer muziekrecencies!!!:)

Alex Bel-Gy-Bel
08-01-2002, 20:41
Ik ben hier ook zeer blij om. Ik heb nog maar 2 muziek dvd's in mijn verzameling en die twee die besproken zijn zal ik hierbij zeker aanschaffen.

DANK U! DANK U! DANK U! DVD.nl

Raskel
08-01-2002, 23:03
Het wordt tijd dat The Beegees (DTS) en Up in smoke tour (DTS) dan eens besproken worden! Keep up the good work!

Henk Heideveld
09-01-2002, 12:42
Ik ben hier ook zeer blij om. Ik heb nog maar 2 muziek dvd's in mijn verzameling en die twee die besproken zijn zal ik hierbij zeker aanschaffen.
Beste Krakdust, ik heb je een PM gestuurd. Ik hoor nog wel.

Rikkert
09-01-2002, 13:57
Ook ik vind het een goed plan om muziek DVD`s te bespreken. Ga zo door!

Eric van Ballegoie
09-01-2002, 15:15
Allemaal erg bedankt voor de positieve feedback. Ik ben momenteel hard bezig om de contacten met muziek leveranciers aan te halen zodat we binnenkort meer, en regelmatiger met muziek DVD's aan de slag kunnen, maar zoals eerder besproken blijft muziek een stuk lastiger dan film.

Oakey
12-01-2002, 14:02
Jaaaaaaaa ook meer muziekreviews :) Maar graag niet alleen U2, BeeGees, Eagles etc. Ajb ook aandacht voor niet-mainstream-muziek en/of oudere muziek.

Ik vind het muziekaanbod op DVD trouwens nog erg tegenvallen, hier vind je toch de leukste dingetjes nog op VHS :( En als er iets leuks is kost het 90 piek.

Alexander de Mol
28-01-2002, 11:48
Heren, dames ook,

We dreigen toch enigszins op een zijspoor te geraken in deze thread.
Vergeet niet dat we hier zitten in 'Op- / Aanmerkingen op DVD.nl'! ;) :) :D

Alexander

Remco Out
28-01-2002, 12:06
Waarom wordt deze thread dan niet verplaatst naar DVD algemeen of General Chat?? Snap inderdaad niet wat deze thread bij Op- / Aanmerkingen op dvd.nl doet.

Alexander de Mol
28-01-2002, 13:16
Waarom wordt deze thread dan niet verplaatst naar DVD algemeen of General Chat?? Snap inderdaad niet wat deze thread bij Op- / Aanmerkingen op dvd.nl doet. Inititieel was dit een opmerking richting DVD.nl. Uiteindelijk is het verworden tot een Muziek DVD discussie. Daarom is DVD Algemeen inderdaad een betere plaats. De nieuwe thread vind je hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3906).

forzavado
28-01-2002, 13:19
En.... komen er meer reviews???? Of wordt er nog aan gewerkt. Het is nu denk ik toch wel duidelijk dat dit een flinke markt is.

jokey
29-01-2002, 21:32
YESSSSSSSSS!!!!

Weer 2 muziekreviews erbij: Beegees & Robbie Williams

KEEP UP THE WORK WORK!!!!!!

:D :D :D

Christiaan Sauer
22-08-2002, 18:16
Het wordt tijd dat The Beegees (DTS) en Up in smoke tour (DTS) dan eens besproken worden! Keep up the good work!

om in 1 zin kort te zijn over The Up In Smoke Tour iets te zeggen:

best redelijk maar niet dat ik er van achterover sla: bij mij zitten er geen vuiltjes of krasjes op mijn dvd, luister hem momenteel voor de eerste keer, en hapert af en toe (stuk of 5/6 keer tot nu toe). Voor de rest is het geluid best strak: misschien ligt het aan mijn set, misschien aan de opnames, maar ik persoonlijk vindt het geluid toch nogal dof overkomen. Het had wat zuiverder gemogen lijkt me.
Maar voor de fans is het toch een dvd die je moet kopen.
Alleen dat irri haperen op de dvd, dat zuigt nogal.

Jos Habets
24-08-2002, 16:16
Bij DVD-home staat dat er in september een dubbele Pink Floyd DVD uitkomt.
Ook zag ik bij Amazone dat zowel Delicate Sound of Thunder als Pulse in de toekamost op DVD zouden uitkomen.
Heeft iemand hier meer info over?

Mijn verzameling(etje). (http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=joshbts)