PDA

Bekijk de volledige versie : Herbie



ronny1
14-08-2004, 19:16
Hallo

ik heb ooit eens een film gezien met een gele Kever zoals herbie , kan mij iemand vertellen hoe de titel is van die film.

Grt

Ronny

T. van Keeken
14-08-2004, 19:30
Misschien met wat meer info over de film...
Maar dit zijn in ieder geval alle herbie films en de tv-serie:

Love Bug, The (1968)
Herbie Rides Again (1974)
Herbie Goes to Monte Carlo (1977)
Herbie Goes Bananas (1980)
TV serie "Herbie, the Love Bug" (1982)
Love Bug, The (1997)
Herbie: Fully Loaded (2005)

Welkom op het forum trouwens! :D

ronny1
14-08-2004, 19:49
Hallo

het enigste dat ik weet van de film is op een bepaalt monent gaat er iemand naar het voorlicht kijken en dan komt voor eruit en recht op zijn gezicht en ook dan staat er iemand naar de deur en dan neemt die klink die bij broeksriem.

Grt

Ronny

jokey
14-08-2004, 23:15
Hallo

het enigste dat ik weet van de film is op een bepaalt monent gaat er iemand naar het voorlicht kijken en dan komt voor eruit en recht op zijn gezicht en ook dan staat er iemand naar de deur en dan neemt die klink die bij broeksriem.

Grt

Ronny
Watte.....??? :?

Philippe
14-08-2004, 23:18
Hallo

het enigste dat ik weet van de film is op een bepaalt monent gaat er iemand naar het voorlicht kijken en dan komt voor eruit en recht op zijn gezicht en ook dan staat er iemand naar de deur en dan neemt die klink die bij broeksriem.

Grt

Ronny

Huh? :?

Frank
14-08-2004, 23:28
het enigste dat ik weet van de film is op een bepaalt monent gaat er iemand naar het voorlicht kijken en dan komt voor eruit en recht op zijn gezicht en ook dan staat er iemand naar de deur en dan neemt die klink die bij broeksriem.

Sorry, maar ik begrijp er niets van.

chimera01
15-08-2004, 00:08
Was er ook niet zo'n serie gemaakt in Duitseland over zo'n kevertje a la Herbie.

Martin Stanneveld
15-08-2004, 00:45
Hallo

het enigste dat ik weet van de film is op een bepaalt monent gaat er iemand naar het voorlicht kijken en dan komt voor eruit en recht op zijn gezicht en ook dan staat er iemand naar de deur en dan neemt die klink die bij broeksriem.

Grt

Ronny

enigste (6) [size=24]Volgens mij vist hij ook met worms (6)

Dit is een voorbeeld van correct ABN (Alles Behalve Nederlands)

Vaak kun je nog wel iets ontcijferen (niet iedereen is in staat NL te schrijven/typen) maar hier is geen touw aan vast te knopen.

Je mag het gerust nog een keer proberen ronny1