PDA

Bekijk de volledige versie : Four Rooms (met o.a. Tim Roth, Quentin Tarantino....)



Movie_G
15-08-2004, 21:09
Ik heb gisteren Four Rooms gezien en vondt het echt zooon goeie film .. wou weten of er nog meer mensen zijn die deze film hebben gezien 8)
De uitgaven van RCV is trouwens wel raar want bij mij had ik zooon hal geluid .. mischien ook bij meer mensen ? http://www.madonnavillage.com/films/rooms/cover2.jpg

Rops
15-08-2004, 21:31
Heb hem ook gezien op MTV, wou hem daarna kopen. Kan hem alleen niet meer vinden op DVD.

Als je de eerste twee delen overleeft krijg je als beloning de laatste 2 delen (van Rodriguez en Tarantino)

Movie_G
15-08-2004, 21:44
Heb hem ook gezien op MTV, wou hem daarna kopen. Kan hem alleen niet meer vinden op DVD.

Als je de eerste twee delen overleeft krijg je als beloning de laatste 2 delen (van Rodriguez en Tarantino)

Als je hem zoekt .. ik heb hem bij de bijekorf gekocht voor €9,99 ik zag hem ook bij de Media Markt Amsterdam voor volgens mij €7,99 of €8,99 liggen 8)

Hijs ook bij de FRS voor maar €6,99 maar is niet leverbaar .. hellaas :cry:

Rops
15-08-2004, 21:57
Bedankt voor de info, had hem inderdaad besteld bij FRS. Maar deze belde op dat hij niet meer leverbaar was...

Maar even een vraagje aan jou: je vond de film goed, bedoel je dan ook de twee eerste delen? Het is dat ik graag Tarantino-films kijk en wist dat zijn deel op het laatst zou komen, anders had ik al na 10 min op de eject-knop gedrukt...

Movie_G
15-08-2004, 22:03
Bedankt voor de info, had hem inderdaad besteld bij FRS. Maar deze belde op dat hij niet meer leverbaar was...

Maar even een vraagje aan jou: je vond de film goed, bedoel je dan ook de twee eerste delen? Het is dat ik graag Tarantino-films kijk en wist dat zijn deel op het laatst zou komen, anders had ik al na 10 min op de eject-knop gedrukt...

Nou dat had ik dus eigenlijk ook ja de eerste 10 min .. dat Quentin Tarantino stukje wist ik niet maar omdat het een Tarantino film was en waar ik ook een hoop dvds van heb gaf ik het een kans 8)

Joost v.d. Ham
15-08-2004, 22:44
Bedankt voor de info, had hem inderdaad besteld bij FRS. Maar deze belde op dat hij niet meer leverbaar was...

Maar even een vraagje aan jou: je vond de film goed, bedoel je dan ook de twee eerste delen? Het is dat ik graag Tarantino-films kijk en wist dat zijn deel op het laatst zou komen, anders had ik al na 10 min op de eject-knop gedrukt...

Nou dat had ik dus eigenlijk ook ja de eerste 10 min .. dat Quentin Tarantino stukje wist ik niet maar omdat het een Tarantino film was en waar ik ook een hoop dvds van heb gaf ik het een kans 8)

Zoals je inmiddels vast wel weet is elke kamer door een andere regisseur bedacht. Tarantino regisseerde enkel de laatste kamer. Zelf vind ik alleen de kamers van Rodriquez (kamer 3) en Tarantino (kaner 4) de moeite waard. Madonna in een film.....brrr :roll:

Dennis Kuijper
15-08-2004, 23:26
Dit vond ik een van de slechtste dvds die ik had,film kon mij totaal niet boeien,gelijk weggedaan.Je ziet Rodriquez en Tarantino staan,dus ik kocht hem blind om het een kans te geven.Wil deze film niet meer zien.

Kenneth
16-08-2004, 00:41
Een film (al is het maar stukje) van QT is altijd de moeite waard. Ik heb hem nog maar één keer gezien en laat hem bewust op mijn rekje staan om bij de tweede kijkbeurt niet té teleurgesteld te zijn. Deel 1 & 2 waren idd veel minder dan delen 3 & 4.


Dit vond ik een van de slechtste dvds die ik had,film kon mij totaal niet boeien,gelijk weggedaan.Je ziet Rodriquez en Tarantino staan,dus ik kocht hem blind om het een kans te geven.Wil deze film niet meer zien.

Een film van QT doe je niet weg ... :wink:

Swanski
16-08-2004, 17:00
deel 4 vond ik juist wat tegenvallen gezien QT, Willis etc

deel 3 is leukste, Banderas is geniaal! en natuurlijk is Tim Roth in alle stukjes meer dan goed!

3
2
4
1
is mijn volgorde, puur omdat ik van 4 meer had verwacht:

Banderas en Roth maken deze dvd wat leuker dan het eigenlijk is...

Oscar van Sambeek
16-08-2004, 17:03
Heb hem ook gezien op MTV, wou hem daarna kopen. Kan hem alleen niet meer vinden op DVD.

Als je de eerste twee delen overleeft krijg je als beloning de laatste 2 delen (van Rodriguez en Tarantino)

helemaal met je eens!!!!!

heb hem op dvd, is gewoon te koop bij FRS

Evil Hobbit
16-08-2004, 18:06
Ik schakelde in en toen begon net de 3e acte. Heb alleen de Rodriguez en Tarantino gezien en de Rodriguez vond ik beduidend beter dan de Tarantino. Ik vond het wel typisch Tarantino, lekker vlot, speels maar het clowneske en cartooneske van Rodriguez sprak mij veel meer aan.

Oscar van Sambeek
16-08-2004, 18:09
als je zo weg bent van rodiguez moet je zeker el mariachi eens kijken!
en dan met zijn commentaar erbij, echt heel vet

Swanski
16-08-2004, 23:49
Ik schakelde in en toen begon net de 3e acte. Heb alleen de Rodriguez en Tarantino gezien en de Rodriguez vond ik beduidend beter dan de Tarantino. Ik vond het wel typisch Tarantino, lekker vlot, speels maar het clowneske en cartooneske van Rodriguez sprak mij veel meer aan.

(y) zoals ik eerder al zei :D

Symphony X
19-08-2004, 11:16
heb em eerst op zaterdag geloof ik gezien op mtv maar het laatste half uurtje en toen op vrijdag nog een kjeer op mtv(yup yup je leest het goed hij kwam 2 keer net zoals die 3 andere films die ze uitzonden) en ik vond het wel zo'n film van "die moet ik in me collectie hebben"