PDA

Bekijk de volledige versie : Harry Potter VideoCD



Cenobite
09-01-2002, 12:28
Vandaag rouleerde er bij ons op de zaak een VideoCD van Harry Potter van chinese afkomst . De kwaliteit was echter zeer slecht, het leek wel of hij met een camcorder in de bioscoop was opgenomen... :D :D ( zeer waarschijnlijk ) . Een collega had deze in China gewoon in een winkeltje gekocht voor 2 of 3 Dollar. Het beeld leek wel op een tv zender met veel ruis / sneeuw en natuurlijk vette chinese ondertitels... . Het was echt niet om aan te zien... en absoluut geen concurentie voor DVD.... :D :D . Wel lachen dat je die dingen in China open en bloot kunt kopen....

Digger
09-01-2002, 12:43
Je kan ze ook gewoon downloaden, dat kost niks :D :D

Jeroen Klaassen
09-01-2002, 14:12
Het zijn gewoon ordinaire bootlegs!
Zo nam een vriend van mij Scary Movie 2 mee op 2 Video-CD's..
Er was inderdaad iemand die mn zn Supertech (in ieder geval ZEER slechte kwaliteit) camcorder in de bios ging zitten en alles ging filmen..

Ze verkopen die gewoon in een dubbel cd-hoesje met kleurenprint voor een knaak ofzo!
Ach, de mensen die denken dat hiermee de rechten worden geschonden van DVD, moeten maareens gaan kijken, want het enige wat overeen komt met een DVD is dat een film op een schijfje staat! :p

Jeroen

refused
09-01-2002, 14:34
tis allemaal 1 grote troep. De kwaliteit van beeld is om te huilen, je zet echt 9 van de 10 keer met je ogen 1 cm van het beeldscherm om iets te kunnen zien, en dan wil ik al helemaal geen woorden vuil maken aan het geluid :)

Ik zal nooit zo iets kopen om eerder een film te kunnen zien, ik wacht dan wel hoor :)

Een goede divx dvdrip wil ik nog weleens kijken, dit is behoorlijke sublieme kwaliteit vindt ik

bitbull
09-01-2002, 20:55
Een goede divx dvdrip wil ik nog weleens kijken, dit is behoorlijke sublieme kwaliteit vindt ik

Zelfs daar kan ik niet naar kijken. Beeld en geluid van een kwaliteit waar zelfs een VHS tape makkelijk overheen komt. Nee ik wacht wel op een fatsoenlijke DVD-release!

Alex van den Berg
09-01-2002, 21:08
Nee ik wacht wel op een fatsoenlijke DVD-release! Wat ik tot nu toe van "kenners" hoor is, dat HP nogal tegen schijnt te vallen... Leuk voor de kiddo's... maar verder...??

Voor mij dus geen flut VCD... maar ik wacht ook niet op een fatsoenlijke DVD-release... :D
Misschien dat ik 'm koop wanneer hij in de winkel ligt, maar dan zal het waarschijnlijk alleen zijn om mijn DVD-verslaving te bevredigen... :D

Dennis
09-01-2002, 21:08
Een goede Divx DVDrip is echt beter dan een VHS tape. Maar er gaat niets boven de bios en DVD ervaring op het gebied van film.

ron
09-01-2002, 21:17
Beeld en geluid van een kwaliteit waar zelfs een VHS tape makkelijk overheen komt.Zo dacht ik dus ook in het begin over DivX, en al die films die je van het net kan downloaden is van zeer slechte kwaliteit. Maar ik heb er intussen een paar gezien (niet van het net overigens !!!) die weliswaar geen dvd kwaliteit hadden, maar heel ver boven VHS kwaliteit uitstijgen en dus eerder dvd kwaliteit benaderen.

bitbull
09-01-2002, 21:22
maar heel ver boven VHS kwaliteit uitstijgen en dus eerder dvd kwaliteit benaderen.

Ok, dan neem ik dat terug :D Zal er nog eens naar kijken als ik een goede DivX tegen kom. Ga in ieder geval geen pogingen meer doen zo'n ding van het net te plukken. Met VHS bedoelde ik trouwens SVHS. Heb al jaren geen gewone VHS tape meer gezien (behalve wat rental tapes overigens).

ron
09-01-2002, 21:29
Wat ik tot nu toe van "kenners" hoor is, dat HP nogal tegen schijnt te vallenNee hoor, Hewlett Packard is best wel in orde...nee effe serieus. Ik heb HP dus wel in de bios gezien en ik vond hem nog kinderachtiger dan de Mummy Returns. Ik ben verder geen "kenner" op filmgebied, maar kan wel bevestigen dat het hier gaat om een film goedgekeurd voor kijkers tot maximaal 8 jaar. :o

Cenobite
10-01-2002, 10:34
Ik heb Harry Potter in de biosscoop gezien , en het is een erg mooie en leuke film. De opnames zijn erg erg mooi , het verhaal is erg onderhoudend ( zelfs voor volwassen !! ) en alle acteurs zijn uitstekend in hun rollen. Een must have op DVD !!