PDA

Bekijk de volledige versie : Starwars 7,8 en 9 geruchten



baltar
17-08-2004, 20:16
Hallo,

Zie onderstaande link voor Starwars ep 7,8 en 9 geruchten!!

http://www.comingsoon.net/news.php?id=6021

Frank
17-08-2004, 20:18
Niet weer een Star Wars-thread. :roll:

theThinWhiteDuke
17-08-2004, 20:22
Hallo,

Zie onderstaande link voor Starwars ep 7,8 en 9 geruchten!!

http://www.comingsoon.net/news.php?id=6021
Zoveelste "wazige gerucht" over deze 3 delen.

Dit schaar ik onder berichten als:
Gregory Hines gaat de oom van Lando spelen
Charlton Heston krijgt een rol
Kenneth Branagh gaat Obi-Wan spelen
Er komen 3 nieuwe films met Pitt, Cruise en Kidman in de hoofdrollen

En voordat je t vraagt: Ja, al deze berichten zijn ooit geruchten geweest......(a long time ago)

theThinWhiteDuke
17-08-2004, 20:27
Niet weer een Star Wars-thread. :roll:
Zo'n film verdient dat gewoon 8) jij bent zeker een Trekkie? :lol:

Frank
17-08-2004, 20:30
Niet weer een Star Wars-thread. :roll:
Zo'n film verdient dat gewoon 8) jij bent zeker een Trekkie? :lol:

Er zijn al genoeg threads over Star Wars op dit forum, bovendien bestaan die geruchten al een lange tijd. En nee, ik ben geen Trekkie.

martini
17-08-2004, 20:35
En waar moeten ze dan over gaan???

BrownB
17-08-2004, 20:40
Nou ja, dat is dan het grote dilemma. Of Lucas de expanded universe volgt of niet... (waarschijnlijk niet, hij zal wel weer slechte CGI films willen maken)

theThinWhiteDuke
17-08-2004, 20:54
Niet weer een Star Wars-thread. :roll:
Zo'n film verdient dat gewoon 8) jij bent zeker een Trekkie? :lol:

Er zijn al genoeg threads over Star Wars op dit forum, bovendien bestaan die geruchten al een lange tijd. En nee, ik ben geen Trekkie.
2x heb je gelijk; ikzelf ben ook t overzicht kwijtgeraakt mbt de legio threads, en idd: geruchten over 7, 8 en 9 zijn er al minimaal sinds 1983; nix nieuws dus.

theThinWhiteDuke
17-08-2004, 20:56
En waar moeten ze dan over gaan???
inderdaad; daarom zullen ze er nooit gaan komen.

Daarnaast heeft Lucas gezegd dat hij ze wil regisseren en niemand anders.
3x 3 jaar = 9 jaar dat hij er weer mee bezig zou zijn.
En gezien zn huidige leeftijd heeft hij aangegeven dat dat té lang zou zijn.

theThinWhiteDuke
17-08-2004, 20:57
Nou ja, dat is dan het grote dilemma. Of Lucas de expanded universe volgt of niet... (waarschijnlijk niet, hij zal wel weer slechte CGI films willen maken)
Zou nieuw zijn; imo heeft hij nog nooit een slechte film gemaakt!

BrownB
17-08-2004, 20:58
Kuch-Ep 1 & 2-kuch!

theThinWhiteDuke
17-08-2004, 21:01
Kuch-Ep 1 & 2-kuch!
beide toppers!
Met name Episode 2 (y)
Destijds 3 dagen achterelkaar in de bios gezien.

Flying Dagger
17-08-2004, 21:06
Kuch-Ep 1 & 2-kuch!
beide toppers!
Met name Episode 2 (y)
Destijds 3 dagen achterelkaar in de bios gezien. :shock: Respect hoor....ik had hem in de bios gezien en vond het niet veel soeps (wel beter dan Ep 1) Maanden later dvd nog eens gehuurd om het nog een kans te geven maar heb het maar uitgezet.... :roll:

Lucas had toch al 7,8 en 9 geschreven? Ik kan me iig herinneren dat je boeken kon kopen daarvan? :?:

theThinWhiteDuke
17-08-2004, 21:13
Kuch-Ep 1 & 2-kuch!
beide toppers!
Met name Episode 2 (y)
Destijds 3 dagen achterelkaar in de bios gezien. :shock: Respect hoor....ik had hem in de bios gezien en vond het niet veel soeps (wel beter dan Ep 1) Maanden later dvd nog eens gehuurd om het nog een kans te geven maar heb het maar uitgezet.... :roll:

Lucas had toch al 7,8 en 9 geschreven? Ik kan me iig herinneren dat je boeken kon kopen daarvan? :?:
Veelgemaakte fout: antwoord is NEEN; de boeken zijn nooit geschreven laat staan te koop geweest.
Het enige dat Lucas zou hebben zou een korte outline van een A4'tje ofzo hebben (dit had hij ook van Episode 1 t/m 3)

De 3 boeken die jij (denk ik althans) bedoelt zijn geschreven door Timothy Zahn en spelen zich na Episode 6 af.
Het betreft zijn visie en niet die van Lucas.

En 3 dagen achtereen kijken; je bent Die-Hard of niet he! 8)

Flying Dagger
17-08-2004, 21:22
Kuch-Ep 1 & 2-kuch!
beide toppers!
Met name Episode 2 (y)
Destijds 3 dagen achterelkaar in de bios gezien. :shock: Respect hoor....ik had hem in de bios gezien en vond het niet veel soeps (wel beter dan Ep 1) Maanden later dvd nog eens gehuurd om het nog een kans te geven maar heb het maar uitgezet.... :roll:

Lucas had toch al 7,8 en 9 geschreven? Ik kan me iig herinneren dat je boeken kon kopen daarvan? :?:
Veelgemaakte fout: antwoord is NEEN; de boeken zijn nooit geschreven laat staan te koop geweest.
Het enige dat Lucas zou hebben zou een korte outline van een A4'tje ofzo hebben (dit had hij ook van Episode 1 t/m 3)

De 3 boeken die jij (denk ik althans) bedoelt zijn geschreven door Timothy Zahn en spelen zich na Episode 6 af.
Het betreft zijn visie en niet die van Lucas.

En 3 dagen achtereen kijken; je bent Die-Hard of niet he! 8)Idd, was Timothy Zahn. Het lag bij een vriend thuis en heb er verder geen aandacht aan besteed...

En ieder zijn smaak he? (y)

theThinWhiteDuke
17-08-2004, 21:25
Kuch-Ep 1 & 2-kuch!
beide toppers!
Met name Episode 2 (y)
Destijds 3 dagen achterelkaar in de bios gezien. :shock: Respect hoor....ik had hem in de bios gezien en vond het niet veel soeps (wel beter dan Ep 1) Maanden later dvd nog eens gehuurd om het nog een kans te geven maar heb het maar uitgezet.... :roll:

Lucas had toch al 7,8 en 9 geschreven? Ik kan me iig herinneren dat je boeken kon kopen daarvan? :?:
Veelgemaakte fout: antwoord is NEEN; de boeken zijn nooit geschreven laat staan te koop geweest.
Het enige dat Lucas zou hebben zou een korte outline van een A4'tje ofzo hebben (dit had hij ook van Episode 1 t/m 3)

De 3 boeken die jij (denk ik althans) bedoelt zijn geschreven door Timothy Zahn en spelen zich na Episode 6 af.
Het betreft zijn visie en niet die van Lucas.

En 3 dagen achtereen kijken; je bent Die-Hard of niet he! 8)Idd, was Timothy Zahn. Het lag bij een vriend thuis en heb er verder geen aandacht aan besteed...

En ieder zijn smaak he? (y)
Inderdaad! 8)

Lex v/d Moolen
17-08-2004, 23:05
De 3 boeken die jij (denk ik althans) bedoelt zijn geschreven door Timothy Zahn en spelen zich na Episode 6 af.
Het betreft zijn visie en niet die van Lucas.
Maar wel een goede visie. Prachtige trilogie die best verfilmd zou mogen worden. (y)

Elessar
18-08-2004, 00:58
Als de films er zouden komen kunnen ze eigenlijk zelfs erg goed worden. Maar dat ligt denk ik voor een groot deel aan de vertrouwde acteurs en een goede director. Irvin Kershner has my vote :) Of anders Spielberg maar niet Lucas himself...

Henk van der Weerdt
18-08-2004, 06:56
Vindt dat als EP 3 uitkomt het verhaal van Lucas wat mij betreft gewoon compleet is. Je kunt er (aan de hand van andere visie's) nog wel 10 films bijmaken en waarschijnlijk heb je dan nog genoeg materiaal over voor een soapserie! Het niveau van verhaal zal dan snel naar beneden gaan.
Het verhaal van Lucas klopt tot nu toe gewoon. (moeten effe afwachten of EP3 alles netjes gaat invullen!)

John Sital
18-08-2004, 09:06
star wars is overschatte en overjarige zooi :twisted:

BrownB
18-08-2004, 10:56
star wars is overschatte en overjarige zooi :twisted:

Eh... nee. De nieuwe films zijn juist slecht. De originele trilogie was vrij goed maar Empire het beste. Niks overjarig, jij kunt zeker van niets genieten dat geen moderne special effects heeft?

John Sital
18-08-2004, 11:02
star wars is overschatte en overjarige zooi :twisted:

Eh... nee. De nieuwe films zijn juist slecht. De originele trilogie was vrij goed maar Empire het beste. Niks overjarig, jij kunt zeker van niets genieten dat geen moderne special effects heeft?

waarom denk je dat die smilie erachter staat? :twisted: :wink:
star wars is ok, alleen blijf ik sommige dingen vreemd vinden:waarom weet darth vader in deel 4 niet dat leia zijn dochter is? en waarom zijn die lightsaber gevechten zo bagger vergeleken met de gevechten in deel 1 en 2?
Verder is het allemaal wel top, uitgezonderd jar jar binks die is zwaar irritant.

BrownB
18-08-2004, 11:16
Waarom zou Vader moeten weten dat Leia zijn dochter was? Force of niet, jij zou toch ook niet een-twee-drie een dochter herkennen die je misschien maar een keer als baby gezien hebt?

De sabergevechten ben ik het over eens, die zijn veel te uitbundig in de prequels. (en Jar Jar, die is vreselijk :o )

van der velden
18-08-2004, 11:53
ik vind de saber gevechten in de prequels niet te uitbundig op dat moment zijn de jedi er nog voor opgeleid en hebben ze veel oefening gehad in de originele films is obi wan een oude man die al jaren geen sabre gebruikt heeft. als je het op die manier bekijkt zou het logisch zijn :?: :P

BrownB
18-08-2004, 12:14
Niet echt, want vader stamt ook uit die tijd...

John Sital
18-08-2004, 12:16
Waarom zou Vader moeten weten dat Leia zijn dochter was? Force of niet, jij zou toch ook niet een-twee-drie een dochter herkennen die je misschien maar een keer als baby gezien hebt?

De sabergevechten ben ik het over eens, die zijn veel te uitbundig in de prequels. (en Jar Jar, die is vreselijk :o )

natuurlijk moet die nerd dat weten: als hij weet dat ie de vader is van luke en dat ook aanvoelt waarom niet bij leia?
Je doelt dat de sabergevechten zwaar cool zijn in deel 1 en 2 in vergelijking met de bagger in 4 5 en 6.

Rob Technoid
18-08-2004, 12:20
Waarom zou Vader moeten weten dat Leia zijn dochter was? Force of niet, jij zou toch ook niet een-twee-drie een dochter herkennen die je misschien maar een keer als baby gezien hebt?

De sabergevechten ben ik het over eens, die zijn veel te uitbundig in de prequels. (en Jar Jar, die is vreselijk :o )

natuurlijk moet die nerd dat weten: als hij weet dat ie de vader is van luke en dat ook aanvoelt waarom niet bij leia?
Je doelt dat de sabergevechten zwaar cool zijn in deel 1 en 2 in vergelijking met de bagger in 4 5 en 6.

Darth Vader weet niet dat ie twee kinderen gehad heeft misschien? Tenslotte maakt hij de geboorte niet mee. Hij weet dat Luke zijn zoon is (vanwege zijn achternaam?), maar van Leia gaat hij ervan uit dat het de dochter is van Bail Organa.

Maar de meest waarschijnlijke verklaring is dat GL alles gaandeweg verzint. Als je dat eenmaal accepteert kun je veel meer genieten van deze imperfecte, maar oh zo leuke films. :)

BrownB
18-08-2004, 12:25
natuurlijk moet die nerd dat weten: als hij weet dat ie de vader is van luke en dat ook aanvoelt waarom niet bij leia?

Haha, ik kan het ook aanvoelen als mijn zoon dezelfde achternaam gebruikt als ik. :P



Je doelt dat de sabergevechten zwaar cool zijn in deel 1 en 2 in vergelijking met de bagger in 4 5 en 6.

Nee, precies andersom. Lucas had de gevechten (vooral die met maar 2/3 man) meer ingetogen moeten houden. De gevechten in de originals zijn goed zoals ze zijn.

John Sital
18-08-2004, 12:29
a het zijn gewoon vragen die blijven hangen, maar idd gewoon kijken en genieten.

theThinWhiteDuke
18-08-2004, 15:34
Niet echt, want vader stamt ook uit die tijd...
MAAR!
tegen Obi-Wan in Ep 4 hoeft ie niet voluit te gaan
Tegen Luke in 5 ook niet (hij wil Luke juist NIET vermoorden)
En tzelfde in 6: ze (Darth en Palpatine) willen Luke overhalen naar de dark-side....

Joost v.d. Ham
18-08-2004, 16:07
Star Wars: prima films, alleen dat eeuwige geouwehoer erover. Mensen het is niet echt, het is geen levensstijl! :p ;)

sdamma
18-08-2004, 16:35
van mij hoeft het niet, de nieuwe Trilogie heeft mijn liefde danig bekoeld. Volgend jaar laatste line-up is mooi zat.

Alleen als anderen de films zouden regisseren zou het ngo wat kunnen worden.

theThinWhiteDuke
18-08-2004, 16:38
Star Wars: prima films, alleen dat eeuwige geouwehoer erover. Mensen het is niet echt, het is geen levensstijl! :p ;)
Voor sommigen onder ons wel:
http://img.photobucket.com/albums/v383/ThinWhiteDuke/TrooperMe.jpg

Ze hebben zelfs geen auto, maar een speederbike!
http://img.photobucket.com/albums/v383/ThinWhiteDuke/SpeederBike.jpg
:mrgreen:

Lex v/d Moolen
18-08-2004, 17:18
Coole foto's Duke 8)

Op zich is het gewoon logisch dat ze in Episode IV t/m VI niet zo snel en goed zijn als de Jedi in I en II. Kenobi en Vader zijn oud en de laatste nog eens half robot en Luke te oud met zijn training begonnen...

John Sital
19-08-2004, 09:10
Coole foto's Duke 8)

Op zich is het gewoon logisch dat ze in Episode IV t/m VI niet zo snel en goed zijn als de Jedi in I en II. Kenobi en Vader zijn oud en de laatste nog eens half robot en Luke te oud met zijn training begonnen...

general grievous is toch ook robot? of half? die hakt ook jedi's aan mootjes in deel 3 dus dat klopt niet lex :twisted:

sdamma
19-08-2004, 10:41
niet teveel spoilers plz :)

The Scratcher
19-08-2004, 10:49
Hieronder ook nog een bericht op Filmfocus.nl. Er schijnt toch een kern van waarheid in te zitten denk ik want waar rook is is vuur. Mocht het er toch van komen dan hoop ik wel dat Lucas in godsnaam de regie uit handen geeft aan regisseurs die de klus heel wat beter kunnen klaren. Maar ja aan de andere kant zou ik het al lang helemaal te gek vinden wanneer er weer nieuwe avonturen te zien zouden zijn omtrent Luke Skywalker en consorten, dan wel met originele cast natuurlijk. (y) :bier:


Toch een derde Star Wars-trilogie?

Terwijl het derde deel uit de 'Star Wars'-prequel trilogie nog moet verschijnen, gaan er al geruchten over een mogelijke derde trilogie. Lucas beweerde eerder na deel drie uit de prequel-serie geen nieuwe 'Star Wars'-films meer te maken, maar een vreemde gebeurtenis binnen Lucas' special-effects bedrijf wijst op het tegendeel. Volgens een insider hebben de werknemers van ILM een tijdje geleden contracten moeten afsluiten waarin stond dat zij met niemand over een deel 7, 8 en 9 mogen spreken. Waarom worden deze contracten afgesloten als er toch geen nieuwe delen verschijnen?

De eerste trilogie verscheen tussen 1977 en 1983. Het eerste deel van de tweede trilogie verscheen in 1999. Volgend jaar zomer verschijnt het laatste deel uit deze trilogie. Lucas heeft er nooit een geheim van gemaakt dat zijn oorspronkelijke idee voor het ruimtesprookje een drieluik, bestaande uit drie delen, was. Maar Lucas veranderde tijdens het filmen van de prequel-trilogie van gedachten en verklaarde dat er geen nieuw 'Star Wars'-hoofdstuk meer zal verschijnen. De recente geruchten brengen echter weer hoop in de harten van de 'Star Wars'-fans.

'Star Wars Episode III: 'Revenge of the Sith' is de laatste van de drie 'Star Wars'-prequels. De film zal in de zomer van 2005 in de bioscopen verschijnen. In 1999 verscheen 'Episode I: The Phantom Menace' en in 2002 'Episode II: Attack of the Clones'. Een nieuwe trilogie zal zich gaan afspelen na de originele trilogie die in 1983 werd afgesloten met 'Return of the Jedi'.

http://www.filmfocus.com/images/plaatjes/8369.jpg


Bron: Filmfocus.nl (http://www.filmfocus.com/nieuws/nieuwsbericht.php?id=6114&PHPSESSID=449c4869a5d5e6fc9e024a0be38c7673)

sdamma
19-08-2004, 10:54
Dan inderdaad zonder Lucas als regisseur in ieder geval. Is volgend jaar misschien toch niet de laatste Line-Up :D

baltar
19-08-2004, 12:00
Hieronder ook nog een bericht op Filmfocus.nl.

Dat bericht is een vertaling van het mijn bericht uit de eerste post.

Ik kan voor deel wel inkomen in de postings hier dat mensen dit het zoveelste gerucht vinden. Van de andere kant wordt hier echter gewoon een feit gepresenteerd:

"ILM mederwerkers hebben geheimhoudingsplicht omtrent EP 7,8 en 9?"

Het kan goed zijn dat Lucas nu toch aan het twijfelen is gegaan en dat dat exact is wat er aan de hand is. Hij wil alle opties openhouden en niet dat mensen van tevoren al uit de school klappen over mogelijke verhaallijnen die hij met enkele insiders heeft besproken terwijl de films er misschien toch niet komen.

De productie van EP3 loopt langzaam op z'n eind. Waarschijnlijk heeft hij, ondanks het harde werken, de laatste 10 jaar weer de tijd van zijn leven gehad. Misschien dat hij de regie van de laatste 3 over laat aan andere regisseurs (Fincher, Tarentino hebben bv ooit interesse getoond). Ik zou dolgraag een Starwars film willen zien van Fincher of Tarentino.

Grave
19-08-2004, 12:31
Hoop dat als het idd zo is, dat ze wat minder special effects gebruiken als ze ook gewoon echte props kunnen gebruiken. Vond de effecten in de oude films mooier/beter dan de nieuwe films... ILM over-kill effect.

theThinWhiteDuke
19-08-2004, 15:55
Maar ja aan de andere kant zou ik het al lang helemaal te gek vinden wanneer er weer nieuwe avonturen te zien zouden zijn omtrent Luke Skywalker en consorten, dan wel met originele cast natuurlijk. (y) :bier:
Harrison Ford zal nooit meer Solo spelen; hij wilde eigenlijk al niet eens aan "Jedi" meedoen, maar Lucas heeft em weten over te halen.
Weinig kans dat dit zal gebeuren dus.

The Scratcher
19-08-2004, 15:57
Maar ja aan de andere kant zou ik het al lang helemaal te gek vinden wanneer er weer nieuwe avonturen te zien zouden zijn omtrent Luke Skywalker en consorten, dan wel met originele cast natuurlijk. (y) :bier:
Harrison Ford zal nooit meer Solo spelen; hij wilde eigenlijk al niet eens aan "Jedi" meedoen, maar Lucas heeft em weten over te halen.
Weinig kans dat dit zal gebeuren dus.

I know, was ook meer wishfull thinking eigenlijk... :wink:

theThinWhiteDuke
19-08-2004, 16:01
De productie van EP3 loopt langzaam op z'n eind. Waarschijnlijk heeft hij, ondanks het harde werken, de laatste 10 jaar weer de tijd van zijn leven gehad. Misschien dat hij de regie van de laatste 3 over laat aan andere regisseurs (Fincher, Tarentino hebben bv ooit interesse getoond). Ik zou dolgraag een Starwars film willen zien van Fincher of Tarentino.
Ook dit zal vrijwel zeker niet gebeuren; Lucas heeft meerdere malen gezegd dat hij de regie wil doen.
Hij is gewoon mister StarWars, het is zijn geesteskind, en ik geef hem geen ongelijk.

En hoe goed ik Tarantino en Fincher ook vind; ik wil absoluut GEEN StarWars geregisseerd door een van deze 2!
Waarom? Ze maken gweldige films, maar voor StarWars zijn ze geen types...het moet wel leuk blijven he!

Alleen een Spielberg zou dit kunnen. (hoewel ikzelf ook een goeie zou zijn :wink: )

Geluiden als "Irvin Kershner moet t doen" zijn mooi voor deze man, maar hij is al zwaar op leeftijd en kan zoiets zwaars gewoon niet meer aan.

theThinWhiteDuke
19-08-2004, 16:02
Maar ja aan de andere kant zou ik het al lang helemaal te gek vinden wanneer er weer nieuwe avonturen te zien zouden zijn omtrent Luke Skywalker en consorten, dan wel met originele cast natuurlijk. (y) :bier:
Harrison Ford zal nooit meer Solo spelen; hij wilde eigenlijk al niet eens aan "Jedi" meedoen, maar Lucas heeft em weten over te halen.
Weinig kans dat dit zal gebeuren dus.

I know, was ook meer wishfull thinking eigenlijk... :wink:
tja....ik geef je geen ongelijk!
Zou t zelf ook graag willen!

Lex v/d Moolen
19-08-2004, 17:17
Coole foto's Duke 8)

Op zich is het gewoon logisch dat ze in Episode IV t/m VI niet zo snel en goed zijn als de Jedi in I en II. Kenobi en Vader zijn oud en de laatste nog eens half robot en Luke te oud met zijn training begonnen...

general grievous is toch ook robot? of half? die hakt ook jedi's aan mootjes in deel 3 dus dat klopt niet lex :twisted:Maar die heeft niet in een poel met lava gelegen.