PDA

Bekijk de volledige versie : Magnat Stylus 5000a 5.1 speakerset



Basso
18-08-2004, 11:36
Hoi,

ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met de volgende set van Magnat, de Stylus 5000a 5.1 set:

http://www.magnat.nl/magnat-home/pictures/stylus-5000-group.jpg

Ik heb nu slechts een stereo opstelling met 2 goede kef speakers en vroeg me af of het aan te raden is om het met deze set aan te vullen tot surround

Ik hoop dat iemand iets weet

Bas

erik_van_meer
18-08-2004, 21:32
Hmm ik heb geen gebruikerservaringen met deze set maar op basis van recensies en gebruikerservaringen kan ik je aanraden voor de Magnat Topaz set te gaan. Dit schijnt een topper te zijn onder de sub/sattelietsysteempjes qua prijs/kwaliteit. Greetz ERIK

Basso
18-08-2004, 21:36
Ziet er goed uit ja, die Topas

Maar het zit zo: ik kan goedkoop aan de Stylus komen en vroeg me af in hoeverre het mn set ten gunste zou komen.

Ik heb 2 aardige kef speakers staan nu en vraag me af of je die satellietjes nog wel zall horen als ik ze er op aansluit als rear en de center + sub

Bas

Albert Kostwinder
18-08-2004, 21:51
Ik zou als ik jou was naar iets anders omkijken om bij je Kef's te gaan gebruiken...... ik denk dat dit goedkoop, duurkoop wordt! :wink:

audiofreak1
20-08-2004, 20:53
Absoluut mee eens, laat je KEFS staan als je muziek zoals muziek bedoelt is wilt horen. Anders kan het wel eens erg teleurstellend werken.
Koop als je slim bent er een center en 2x rears bij en misschien nog een goede sub en je bent voor jaren onder de pannen.

Pionier
28-08-2004, 18:29
IK heb die set hier ook staan. Hij verrastte me met zijn goede homogene geluid, weinig vervorming op toch vrij hoog volume, en de alleszins redelijke sub. Ik ga de set toch maar verkopen omdat ik ook een REL Strata heb, die ik voor het :twisted: ECHTE :twisted: laag wil houden, en het combineren van de twee subs is gewoon heel lastig. Ik heb de Magnat-set nu dus vervangen door een MS Premiere 5.0. Daarvan gaan de speakers zélf toch net wat lager, zodat de REL beter aansluit : dat werkt wat eenvoudiger in mijn setup.