PDA

Bekijk de volledige versie : Binnenkort op DVD.nl: Senior Member - The Series!



Martin van Tuijl
09-01-2002, 13:56
Omdat ik begrepen heb dat op dit forum een hoop liefhebbers van soap aanwezig zijn, heb ik besloten om in samenwerking met Red Nose Productions© binnenkort te starten met 'Senior Member - The Series' Een serie korte verhalen over de lotgevallen van DVD.nl forumleden.

Om alvast een beetje in de stemming te komen volgt hier een overzicht van enkele hoofdrolspelers:

Henk ik verdom het om meer te betalen Heideveld: Fanatiek pricewatcher. Ongewenst kind van Frits Bom en Jomanda. Heeft er om die reden dan ook een enorme bloedhekel aan om genaaid te worden.

Alex van den Berg: Oudere jongere. Wordt regelmatig betrapt op dopinggebruik. Groot bewonderaar van Stevie Wonder. Heeft een onduidelijke relatie met Marika.

Marika: Heeft een onduidelijke relatie met Alex van den Berg. Speelt nog steeds met poppen.

Nathan -ZeroDown- Strik: Het jongere broertje van Marika. Speelt nog steeds met Lego. Is avatar ontwerper van beroep.

Eric van Ballegoie: Doet zijn achternaam eer aan als sterspeler bij korfbalvereniging HWI. Vergeet regelmatig om op tijd de uitslag van een prijsvraag bekend te maken. Altijd strak in het pak. Streng maar rechtvaardig.

Isis: Brengt regelmatig het hoofd op hol van haar mannelijke tegenspelers. Heeft iets met gepensioneerde bodybuilders en blauwe M&M's. Dodelijke glimlach.

martin: Gelooft heilig dat ‘Shift’ alleen iets met koken te maken heeft. Is nog steeds wanhopig op zoek naar de press-any-key knop op zijn toetsenbord. Gepensioneerd bodybuilder. Ruwe bolster, klein hartje.

Remco Out: Leraar Nederlands. Slaapt met een woordenboek onder zijn kussen.

Binnenkort in dit theater: Senior Member - The Series!

Nathan Strik
09-01-2002, 17:15
Nathan -ZeroDown- Strik: Het jongere broertje van Marika. Speelt nog steeds met Lego. Is avatar ontwerper van beroep.Hèhè... LOL!!! :D
Het engste is misschien wel dat de omschrijving de werkelijkheid erg dicht benaderd.... :D

Marco
09-01-2002, 17:44
En wanneer is Senior Member - The Series! op DVD te bewonderen. Mocht deze op DVD uit komen dan wel een S.E. versie van maken. Geluid mag in DD 5.1 EX en DTS 6.1 ES zijn. Het beeld in 1.78:1. Natuurlijk de verplichte trailers erbij. Audiocommentaar van SpaceWolve (schijnt dat hij heel goedkoop is voor het inspreken van dit soort onzin). Making of, waarbij we vooral Alex van den Berg met zonnebril zien (hij is en blijft een ster). Deleted scenes/outtakes/bloopers. Making of speciale effecten/CGI (die mag Nathan wel behandelen). Fotogallerij (met alle casten crew foto's). En om Henk een pleziertje te doen, bij aankoop van Senior Member - The Series! Ultimate Special Edition DVD € 5 korting bij de volgende DVD aankoop.

Nathan Strik
09-01-2002, 18:10
Of een commentaartrack met alle hoofdrolspelers.
Dan neemt Marika een zak UFO´s mee en proberen we allemaal zo verstaanbaar mogelijk te klinken met zoveel mogelijk van die kleffe UFO´s in onze mond. :D :D
Wordt de leukste commentaartrack ooit neem ik aan...

Nathan Strik
09-01-2002, 18:12
En een reportage waarin ik, ongeschoren en verstoken van iedere vorm van slaap in een donkere en veel te vochtige kelder zit te ploeteren aan die CGI-scènes... wordt ik misschien voor de verandering een keer OUDER ingeschat dan ik ben... LOL :D :D

bmateijsen
09-01-2002, 18:42
He, ben ik al zo lang vaste senior member... sta ik er niet eens bij... Das janken....

Bjorn

Marco
09-01-2002, 18:51
Of een commentaartrack met alle hoofdrolspelers.

Of...wat dacht je van "En" aangezien deze DVD een S.E. is kan er vast nog meer audiocommentaartracks (zoiets als Se7en S.E. iets in die richting).

Martin van Tuijl
09-01-2002, 18:51
He, ben ik al zo lang vaste senior member... sta ik er niet eens bij... Das janken....Bjorn

Om alvast een beetje in de stemming te komen volgt hier een overzicht van enkele hoofdrolspelers... ;)

Marco
09-01-2002, 18:52
En een reportage waarin ik, ongeschoren en verstoken van iedere vorm van slaap in een donkere en veel te vochtige kelder zit te ploeteren aan die CGI-scènes... wordt ik misschien voor de verandering een keer OUDER ingeschat dan ik ben... LOL :D :D
Tjee, bijna bijna vergeten. Een easter egg met in de hoofdrol Nathan die dag en nacht ploeterd aan CGI scens. Scens that did not make to the series, but are fun to watch :D

bmateijsen
09-01-2002, 19:01
Ha ha ha.... en wat dacht je van een director's Cut om het nogmaals helemaal uit te melken... met 1 minuut extra!

Bjorn:D

Marco
09-01-2002, 19:11
Perfect een director's cut erbij. Maar dan wel met Seamless Branching optie ;) Trouwens er schijnt ook een extended director's cut van the series te bestaan (hopelijk wordt deze ook op DVD geknald).

Dadaveke
09-01-2002, 20:00
He Raskel en ik horen wij er niet meer bij. We zijn hier ook elke dag:mad: . Wij willen ook een bijrolletje:D

Raskel
09-01-2002, 20:04
He Raskel en ik horen wij er niet meer bij. We zijn hier ook elke dag:mad: . Wij willen ook een bijrolletje:D

Inderdaad, al is het maar de wc-dame :D

System 3rror
09-01-2002, 20:04
De "grote kinderen" van DVD.nl :p

Marika
09-01-2002, 20:13
Goh, mag ik zomaar met de senioren meedoen? Ik ben nog maar een 'member' hoor :D

Marika
09-01-2002, 20:18
Het engste is misschien wel dat de omschrijving de werkelijkheid erg dicht benaderd.... :D AAARG! Dus ik heb nog een broer?!? :confused:
Hmm.. hey broertje heb jij een auto? :D :D

Alex van den Berg
09-01-2002, 20:30
Heeft een onduidelijke relatie met Marika.Ja, ik moet toegeven dat het mij ook niet helemaal duidelijk is... Zal wel iets te maken hebben met dat regelmatige dopinggebruik... :D

ron
09-01-2002, 20:33
Ik hoorde dat SpaceWolve de commentaartrack gaat verzorgen en aangezien ik daar een grote fan van ben: waar kan ik een preorder plaatsen ? Ik zie Senior Member - The Series! nog nergens op de releaselijsten staan ! :confused:

Alexander de Mol
09-01-2002, 21:54
Ik ga ervan uit dat er nog plaats is voor een paar paaseieren...? ;)

Koen Crijns
09-01-2002, 23:42
Ik ben bang dat we nog ruzie gaan krijgen wie van de Crew de DVD mag gaan recenseren... ;)

Nathan Strik
10-01-2002, 01:27
He, ben ik al zo lang vaste senior member... sta ik er niet eens bij... Das janken....Bjorn Weet je wat pas janken is, dat ik zelf niet eens heb gemerkt dat ik afgelopen week over de magische grens van 1000 posts ben gegaan. Zit er nu alweer bijna 100 posts boven.... ik moet echt weer eens een sociaal leven gaan krijgen, want dit schiet niet op... :D :D :D

Alex van den Berg
10-01-2002, 01:31
ik moet echt weer eens een sociaal leven gaan krijgen, want dit schiet niet op... :D :D :D Geen vriendjes en vriendinnetjes die ook graag met Lego spelen? :D

Nathan Strik
10-01-2002, 01:32
AAARG! Dus ik heb nog een broer?!? :confused:
Hmm.. hey broertje heb jij een auto? :D :D Ik hoop niet dat DAT gedeelte van de omschrijving de werkelijkheid benaderd, want dan heeft mijn vader nog het één en ander uit te leggen :D.
Maar in een film kan natuurlijk alles en ik vind het eigenlijk wel gezellig zo´n zus erbij....
Broertje heeft nog geen auto, ondanks dat dit broertje al 23 is, vind hij zo´n geldverslindende benzinetank nog niet nodig, hij kan alles prima af met de NS en de bus. :D

Verklaring nummer twee is dat het broertje liever zijn geld besteed aan DVD´s, dan aan dure rijlessen als hij ze nog niet nodig heeft.... :D :D :D

Marco
10-01-2002, 06:50
Ik ben bang dat we nog ruzie gaan krijgen wie van de Crew de DVD mag gaan recenseren... ;)
Ah ik zie het al, Senior Member The Series Ultimate Director's Cut Special Edition krijgt het predikaat TOPPER

Marco
10-01-2002, 06:52
He Raskel en ik horen wij er niet meer bij. We zijn hier ook elke dag:mad: . Wij willen ook een bijrolletje:D
En als je het slim aanpakt, krijgen jullie de hoofdrol in
Senior Member - The Series II (jawel de onvermijdelijke sequel) :D

bmateijsen
10-01-2002, 08:08
Dan wordt het daarna tijd voor deel 3, want alleen een sequel is toch wel erg uit. Moet minimaal een trilogie worden. En natuurlijk moet de derde film beter zijn dan de 1ste, want deel 2 was gewoon niet te kijken, zo slecht.

Dus er moeten mensen op een tragisch moment bijvoorbeeld achter hun pc in slaap vallen om nooit meer wakker te worden, of een paar explosies van HT systemen... (toch wel een beetje een zieke gedachte....)>>ach alles voor de film nietwaar?!

Groet Bjorn

Remco Out
10-01-2002, 12:17
Remco Out: Leraar Nederlands. Slaapt met een woordenboek onder zijn kussen.Haha, ik leraar Nederlands, dat is nog eens leuk om te horen. Ik zal voortaan wel wat vaker mensen verbeteren, is goed voor mijn imago.

martin
10-01-2002, 17:55
Goh, mag ik zomaar met de senioren meedoen? Ik ben nog maar een 'member' hoor :D

we zitten geloof ik krap in de vrouwelijke seniore members.;)

ja spannend, hoe verloopt de affaire Isis - martin.:cool:

martin
10-01-2002, 17:58
wat wordt eigenlijk de leeftijds grens. komt er nog het rondje met de vier voetjes invoor.:p

Luther Hartog
12-01-2002, 18:35
He, ben ik al zo lang vaste senior member... sta ik er niet eens bij... Das janken....

Bjorn

Nou idd, als Marika zelfmoord pleegt, wil ik wel invallen als haar travestiete broer, ok?

Remco Out
13-01-2002, 14:38
Ik was nog niet eens Senior Member of ik stond al genoemd, dat vind ik toch wel erg aardig en trouwens Luther het lijkt me niet slim om als travestiete broer door het leven te gaan, want dat tast je imago aan kan ik je verzekeren.

Dadaveke
13-01-2002, 14:40
Welke Imago:D :D

Remco Out
13-01-2002, 14:45
Nou euh....... Tja, dat weet ik zelf ook niet. :)

Luther Hartog
13-01-2002, 15:09
Heej Remco, zo informatief ben jij nou ook weer niet

Raskel
13-01-2002, 15:12
Ik was nog niet eens Senior Member of ik stond al genoemd, dat vind ik toch wel erg aardig en trouwens Luther het lijkt me niet slim om als travestiete broer door het leven te gaan, want dat tast je imago aan kan ik je verzekeren.

Hou toch eens op over Kelly van Big Brother :mad: :D

Remco Out
13-01-2002, 15:14
Niet? Ik dacht toch echt dat ik heel informatief was in mijn posts. :D

Luther Hartog
13-01-2002, 15:16
Niet? Ik dacht toch echt dat ik heel informatief was in mijn posts. :D

Je laatste 10 in ieder geval niet;)

Remco Out
13-01-2002, 15:30
Hou toch eens op over Kelly van Big Brother :mad: :D Sorry?? Heb ik ooit wat gezegd over Kelly uit Big Brother?? :confused:

starbuck
13-01-2002, 18:23
oooohhh jaaaaaaaa,

ik zie het al voor me een fraaie dvd-box:

*Junior member - the series
*member - the series
*senior member - the series

met als bonus dvd " dvd.nl "

-the making off
-interviews
-interactive game "post as many times as you can"
-search the smilies for hidden features
-nooit eerder vertoonde post

Remco Out
13-01-2002, 21:06
-nooit eerder vertoonde post Haha, dat lijkt me inderdaad wel leuk, al die posts die normaal worden geweigerd vanwege taalgebruik, gedrag etc.. Daardoor kunnen er nog leuke relletjes ontstaan. :D :D

Remco de Swart
13-01-2002, 21:15
Ik meld me alvast als back Up voor Remco Out. Voor het geval die straks out is. Even de achternaam veranderen en klaar. En met wat hulp van een spellingscontrole moet dat verbeteren ook nog wel lukken.

Remco Out
13-01-2002, 21:17
Nu maar hopen dat er geen spellingscontrole komt om het forum, en naar heb ik gehoord zal dat ook niet gebeuren. :D :D . Dus helaas naamgenoot.

Marco
14-01-2002, 05:50
Nu maar hopen dat er geen spellingscontrole komt om het forum, en naar heb ik gehoord zal dat ook niet gebeuren. :D :D .
Die spellingscontrole komt op de DVD-Rom sectie van Senior Member - The Series! Special Director's Cut Edition ;)

Remco Out
14-01-2002, 09:38
Die spellingscontrole komt op de DVD-Rom sectie van Senior Member - The Series! Special Director's Cut Edition ;) Ow, maar gelukkig is niemand van plan mijn naam te veranderen. Toch?? :(

Isis
14-01-2002, 17:18
Volgens mij vergeten we iemand die zeker in de serie thuis hoort: onze eigen Martin v. Tuijl!!!
Ja, je ontkomt er niet aan manneke!!
Om 't geheel smeuig te houden moeten we sowieso wel wat Special guests hebben, wat dachten jullie van System Error?!
:D

Btw, wie is tekstschrijver en wat is 't honorarium?! (in natura: IK WIL GRAAG IN DVD'S UITBETAALD WORDEN!!:D )

Luther Hartog
14-01-2002, 17:38
Mag ik ook meedoen:( :confused: :(

Raskel
14-01-2002, 17:54
Mag ik ook meedoen:( :confused: :(

Jongetjes die vragen...:p

Luther Hartog
14-01-2002, 17:57
Jongetjes die vragen...:p Jongetje, ik dacht dat ik mijn strepen hier nu wel verdiend had, maar niet dus. Laat ik maar weer naar de kroeg gaan om in mijn eentje mijn verdriet weg te drinken:( :(

Dadaveke
14-01-2002, 18:50
Jongetje, ik dacht dat ik mijn strepen hier nu wel verdiend had, maar niet dus. Laat ik maar weer naar de kroeg gaan om in mijn eentje mijn verdriet weg te drinken:( :(

Doe dat. :D :D

Marco
14-01-2002, 18:51
Jongetje, ik dacht dat ik mijn strepen hier nu wel verdiend had, maar niet dus. Laat ik maar weer naar de kroeg gaan om in mijn eentje mijn verdriet weg te drinken:( :(
Oh jee dit loopt uit tot een drama. Prima materiaal voor een soap zou ik zeggen.

System 3rror
14-01-2002, 21:20
Om 't geheel smeuig te houden moeten we sowieso wel wat Special guests hebben, wat dachten jullie van System Error?!
:D Zekerss... op zn minst een Special guest rol!!

Goed dat je aan me denkt Ies ;)

Alex van den Berg
14-01-2002, 21:55
Oh jee dit loopt uit tot een drama. Prima materiaal voor een soap zou ik zeggen. Ja, Luther is eigenlijk nog helemaal geen slechte acteur... :D

Remco Out
14-01-2002, 21:59
En Alex, voor welke rol ben jij weggelegd?? Welke rol is je op het lijf geschreven?? Iemand die ruzies uitlokt? :D :D ( ow, dat mag niet he, een smilie achter je tekst? ) :D

Alex van den Berg
14-01-2002, 22:48
En Alex, voor welke rol ben jij weggelegd?? Welke rol is je op het lijf geschreven?? Iemand die ruzies uitlokt?Valt wel mee hoor... maar ik ga ze ook niet uit de weg... :D

En mijn rol? Tja, die ligt al vast in het draaiboek geloof ik...

Alex van den Berg:[/B] Oudere jongere. Wordt regelmatig betrapt op dopinggebruik. Groot bewonderaar van Stevie Wonder. Heeft een onduidelijke relatie met Marika.

Luther Hartog
14-01-2002, 23:38
Ja, Luther is eigenlijk nog helemaal geen slechte acteur... :D Ik heb al in 2 filmpjes voor school, de hoofdrol gespeeld, maar ik neem nu wel genoegen met een bijrol hoor:)

Martin van Tuijl
14-01-2002, 23:57
Ja, je ontkomt er niet aan manneke!!Ik ben er ook bang voor vrouwke :)
Het leuke is dat ik eigenlijk nog maar weinig hoef te doen gezien de reacties op alleen de aankondiging al.. :D

Martin van Tuijl
15-01-2002, 00:01
Oh ja Isis, heb jij problemen met naakt? Ik had een geweldige naaktscene in gedachten. Let wel: functioneel naakt! ;)

Nathan Strik
15-01-2002, 00:52
Let wel: functioneel naakt! ;) Of zoals Herman Finkers zegt: "Je moet er wel een stijve van krijgen..." :D

Remco Out
15-01-2002, 10:23
Martin, ik denk niet dat je wordt geloofd met functioneel naakt, je komt zo ongeloofwaardig over. Misschien ligt het aan je foto. :D :D . Ik heb trouwens op de basisschool de hoofdrol gespeeld in de musical. Ik heb ook talenten hoor. :(

Raskel
15-01-2002, 10:26
Martin, ik denk niet dat je wordt geloofd met functioneel naakt, je komt zo ongeloofwaardig over. Misschien ligt het aan je foto. :D :D . Ik heb trouwens op de basisschool de hoofdrol gespeeld in de musical. Ik heb ook talenten hoor. :(

Als leraar is het niet moeilijk om aan de hoofdrol te komen :D

Remco Out
15-01-2002, 10:30
Oh ja das waar. Maar toen ik op de basisschool zat was ik nog geen leraar. Heb deze titel pas gekregen sinds het forum. :D

Raskel
15-01-2002, 10:48
Oh ja das waar. Maar toen ik op de basisschool zat was ik nog geen leraar. Heb deze titel pas gekregen sinds het forum. :D

Waarop ik doelde was...dat je Nederlands leraar bent op een basisschool..zal je wel ontgaan zijn ;)

Remco Out
15-01-2002, 10:53
Nee nee, dat begreep ik wel, maar ik vond het alleen niet grappig, dus ik doe net of ik dom ben. :D :D

Raskel
15-01-2002, 11:09
Of zeg je het omdat je dom bent? :eek: Laat maar gaan anders :)

Remco Out
15-01-2002, 12:29
Ja, laten we er maar over op houden anders blijven we langs elkaar heen lullen. Einde gesprek.

Dadaveke
15-01-2002, 13:19
Nee nee, dat begreep ik wel, maar ik vond het alleen niet grappig, dus ik doe net of ik dom ben. :D :D Heb je dan toch ook wat van die kinderen geleerd.:D :D

Isis
15-01-2002, 15:28
Oh ja Isis, heb jij problemen met naakt? Ik had een geweldige naaktscene in gedachten. Let wel: functioneel naakt! ;)

Jaja, leg me eerst maar 's uit wat je daar PRECIES:D mee bedoelt!!!
Zeker ihkv. dvd.nl t-shirt!!!
En...met wie ga ik die scene doen?!
Hmmm...en verder moet er natuurlijk wel een aanzienlijk bedrag tegenover staan, dan ga ik 'r 's over nadenken!!;)

bmateijsen
15-01-2002, 16:00
Een aanzienlijk bedrag... hmmm wat dacht je van 1 miljoen....
lire...

En naakt is natuurlijk altijd functioneel, nietwaar?? anders verzinnen we er wel wat voor.

Groet Bjorn:D

Isis
15-01-2002, 17:01
Een aanzienlijk bedrag... hmmm wat dacht je van 1 miljoen....
lire...

Hmmm....volgens mij betalen ook de Italianen nu met euro's....:D en voor 1 miljoen euro's zie ik 't wel zitten hoor!!!:D

bmateijsen
15-01-2002, 17:18
Jij je zin..... 1 miljoen turkse lire...

Hale berry kreeg immers ook maar 500.000 dollar voor haar semi naakt scene... en nu gaat ze het gratis doen in de nieuwe Bond-film...

Groet Bjorn

Remco Out
15-01-2002, 17:33
Ik ga ook wel naakt hoor voor 500.000 dollar, laat me weten als jullie ermee oke gaan. :D

Luther Hartog
15-01-2002, 17:42
Ik ga ook wel naakt hoor voor 500.000 dollar, laat me weten als jullie ermee oke gaan. :D Ehm, ik denk niet dat de meeste hierop zitten te wachten, dan moet je eerst een avatar plaatsen

Remco Out
15-01-2002, 21:38
Jaja, scan mijn foto morgen op school wel in. Kunnen jullie eindelijk mijn avatar bewonderen. Maar jullie zochten functioneel naakt en voor 500.000 dollar doe ik wel aan functioneel naakt. Ik heb dat er wel voor over. :D

Alex van den Berg
15-01-2002, 22:06
Omdat ik begrepen heb dat op dit forum een hoop liefhebbers van soap aanwezig zijn, heb ik besloten om in samenwerking met Red Nose Productions© binnenkort te starten met 'Senior Member - The Series' Een serie korte verhalen over de lotgevallen van DVD.nl forumleden.Nou... Voor de liefhebbers... Martin is klaar met het script voor de eerste aflevering... :D

Senior Member - The Series - Part 1 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3459)

Luther Hartog
15-01-2002, 23:24
Nou... Voor de liefhebbers... Martin is klaar met het script voor de eerste aflevering... :D
Is het al bekend wie er allemaal in meespelen?

Alex van den Berg
15-01-2002, 23:28
Is het al bekend wie er allemaal in meespelen? Ik krijg het gevoel dat Martin de produktie en casting in eigen handen gaat houden... Je kunt dus zomaar als vrijwilliger worden aangewezen... :D

Luther Hartog
15-01-2002, 23:30
Aha en liggen de premies ook al vast als de show een succes wordt?

Remco Out
16-01-2002, 07:51
Kijk kijk, alsmaar op geld uit, wat erg toch. Wees blij dat je misschien mag meespelen, dan word je misschien nog beroemd. :D

Luther Hartog
16-01-2002, 08:43
...dan word je misschien nog beroemd. :D Ik dacht dat ik dat al was, mijn befaamde geluk en wijsheid spreekt toch wel genoeg voor zichzelf?

Remco Out
16-01-2002, 08:51
Daar kan ik heel kort in zijn en het antwoord is NEE

Isis
18-01-2002, 17:27
Nou... Voor de liefhebbers... Martin is klaar met het script voor de eerste aflevering... :D



:D Haha!!!
Schitterend!!
In de volgende aflevering wil ik -met Martin- opdraven, als 't kan!!!:D Ben benieuwd wat onze scriptschrijver te vertellen heeft....wacht ondertussen in spanning af.....:D

Edwin vd Zwaard
18-01-2002, 17:36
BS

Martin van Tuijl
18-01-2002, 17:49
BS Dat had je nou niet moeten doen! :D

Edwin vd Zwaard
18-01-2002, 17:53
Dat had je nou niet moeten doen! :D

Nou ben ik cker de *** in je script... nah, kheb toch al geen goede naam hier..:p

Martin van Tuijl
18-01-2002, 17:54
wacht ondertussen in spanning af.....:D Dat zou ik inderdaad maar doen als ik jou was! :D

Dadaveke
18-01-2002, 18:23
Nou ben ik cker de *** in je script... nah, kheb toch al geen goede naam hier..:p

Zeker wel Edwin jij bent het disqussie monster hier :D
zonder jou valt er niet veel te disqussieren over spelers van 200 Euro:D

Edwin vd Zwaard
18-01-2002, 18:30
Zeker wel Edwin jij bent het disqussie monster hier :D
zonder jou valt er niet veel te disqussieren over spelers van 200 Euro:D

Beetje leven in de brouwerij brengen af en toe hoor... :D:D Ik zit ook weer te wachten tot een n00bie een vraag komt stellen of zijn HonkieTonkie 3000+ voor €58 + 200 bonuspunten een kwalitatief hoogstandje is.....

Dan kunnen we weer !!!!! :D:D:D

Dadaveke
18-01-2002, 18:35
hahaha ik ben zeker van de partij

Edwin vd Zwaard
18-01-2002, 18:37
hahaha ik ben zeker van de partij

LOL.. daar kan geen bijeenkomst tegenop :D

Martin van Tuijl
18-01-2002, 18:38
In de volgende aflevering wil ik -met Martin- opdraven, als 't kanEven voor de duidelijkheid, Martin met de kleine m, of die andere? :) Is erg belangrijk voor het verdere verloop van het verhaal! :D

Edwin vd Zwaard
18-01-2002, 18:45
Even voor de duidelijkheid, Martin met de kleine m, of die andere? :) Is erg belangrijk voor het verdere verloop van het verhaal! :D

Trouwens martin, geef ook eens een reply op mijn gesmeek voor JP !? :D

Isis
18-01-2002, 18:54
Even voor de duidelijkheid, Martin met de kleine m, of die andere? :) Is erg belangrijk voor het verdere verloop van het verhaal! :D

Ik had eerlijk gezegd martin(a.k.a. de spierbal:cool: ) in gedachten, maar met clownMartin wil ik ook best aan de bar hangen en 'n pilsje drinken hoor!!!:D

Martin van Tuijl
18-01-2002, 18:54
Trouwens martin, geef ook eens een reply op mijn gesmeek voor JP !? :D Ok ;)

Martin van Tuijl
18-01-2002, 18:57
....maar met clownMartin wil ik ook best aan de bar hangen en 'n pilsje drinken hoor!!!:D Ok, dat is duidelijk. Ga ik rekening mee houden! ;)

martin
18-01-2002, 19:27
Jaja, leg me eerst maar 's uit wat je daar PRECIES:D mee bedoelt!!!
Zeker ihkv. dvd.nl t-shirt!!!
En...met wie ga ik die scene doen?!
;)

UHHH Ben ik nu ook eindelijk nodig ;)

en daarbij ben ik ook body guard van Isis "dus geen gedonder !!!"

Remco Out
18-01-2002, 21:51
Kom ik er ook ooit nog een keertje in met mijn rol als leraar. Ik heb toch wel recht op een rolletje he?? Of moet ik weer mensen gaan verbeteren?? Ik zie hier en daar nog wel wat spelfoutjes hoor. :D :D

Dave
17-02-2002, 12:28
Komt er nou ook nog een part 2 waarin de leden hun favourite scene mogen spelen, dan maken we daarvan een grote film uiteindelijk!?

lijkt me wel een mooi idee voor part 2.


Mr. :cool: (Stuck In The Middle With You)

Dave
17-02-2002, 12:31
Goede scene BTW:D

marije van der mark
30-09-2002, 18:04
Hey Mart, hoe zit dat? Wanneer gaat de soap van start? Kan ik nog auditie doen of zijn alle rollen al vergeven? :D

Martin van Tuijl
30-09-2002, 18:34
Hey Mart, hoe zit dat? Wanneer gaat de soap van start? Kan ik nog auditie doen of zijn alle rollen al vergeven? :D Met alle ontwikkelingen van de laatste week zou ik eigenlijk de draad weer op moeten pakken. Ik ga daar toch maar eerst een paar nachtjes over slapen ;) :D

Isis
30-09-2002, 18:48
Met alle ontwikkelingen van de laatste week zou ik eigenlijk de draad weer op moeten pakken.


Kunnen Marij en ik als zusjes aan elkaar gekoppeld worden?!(6)
En natuurlijk hoort er ook wel een smeuig liefdesverhaal in!
Ik wens je veel inspiratie toe, de komende nachten!!(y)

marije van der mark
30-09-2002, 19:00
Kunnen Marij en ik als zusjes aan elkaar gekoppeld worden?!(6)
En natuurlijk hoort er ook wel een smeuig liefdesverhaal in!
Ik wens je veel inspiratie toe, de komende nachten!!(y) Jaaaaa, zusjes dat is leuk. Maar mag ik dan in de serie wel de oudste zijn :) (<--- lief aankijken) :D
Liefde, sex etc horen erin. IK kan niet wachten tot over een paar dagen zowat :D Als je al wat ideetjes hebt, hoor ik t graag Mart :D

pascalnet
30-09-2002, 19:25
Jaaaaa, zusjes dat is leuk. Maar mag ik dan in de serie wel de oudste zijn :) (<--- lief aankijken) :D
Liefde, sex etc horen erin.

Plot voorstel : 2 zussen, 1 hengst van buitenaf, een strijd om gunsten en uiteindelijk volledige verzoening en een fles slaolie.

Geheid succes.

marije van der mark
30-09-2002, 19:36
Plot voorstel : 2 zussen, 1 hengst van buitenaf, een strijd om gunsten en uiteindelijk volledige verzoening en een fles slaolie.

Geheid succes. Wie speelt de hengst dan? Jij?

Alex van den Berg
30-09-2002, 19:37
Plot voorstel : 2 zussen, 1 hengst van buitenaf, een strijd om gunsten en uiteindelijk volledige verzoening en een fles slaolie.Probeer wel een beeeetje niveau in de soap te houden... Dit neigt al meer in de richting van zo'n late SBS6 uitzending voor zielige mensen... :rolleyes:

Het eerste waar ik daarbij aan denk is; Slotj... eeuh... doorzappen! :D

Luther Hartog
30-09-2002, 19:38
Wie speelt de hengst dan? Jij? Ik?

marije van der mark
30-09-2002, 19:39
Ik? Jij? meer ons jonge broertje die dagelijks met een ander grietje thuiskomt :D

pascalnet
30-09-2002, 19:40
Probeer wel een beeeetje niveau in de soap te houden... Dit neigt al meer in de richting van zo'n late SBS6 uitzending voor zielige mensen... :rolleyes:

Het eerste waar ik daarbij aan denk is; Slotj... eeuh... doorzappen! :D

Niveautje in soap? Het eerste waar ik daarbij aan denk is contradictio in terminis. Ik weet overigens niks van late SBS6 uitzendingen, dus licht me even in...

Luther Hartog
30-09-2002, 19:40
Jij? meer ons jonge broertje die dagelijks met een ander grietje thuiskomt :D Hmmmm....ok...I'm in(y) :bier: (y)

Alex van den Berg
30-09-2002, 19:42
Jij? meer ons jonge broertje die dagelijks met een ander grietje thuiskomt :D Kijk... Dat noem ik gezonde inspiratie! :D
Martin?? :bier:

Luther Hartog
30-09-2002, 19:46
Kijk... Dat noem ik gezonde inspiratie! :D
Ik ben allang blij dat ik niet thuis kom met elke dag een andere Hans

marije van der mark
30-09-2002, 19:47
Ik ben allang blij dat ik niet thuis kom met elke dag een andere Hans Een Hansje dan? :D

Luther Hartog
30-09-2002, 19:55
Een Hansje dan? :D nee...hou het maar op Grietjes

Art
30-09-2002, 20:22
Waar kan ik auditie doen? :D :bier:

Anthonia Iredia
30-09-2002, 20:54
Ik ben geen senior, mag ik toch meedoen?:D

marije van der mark
30-09-2002, 21:01
Ik ben geen senior, mag ik toch meedoen?:D Als je Mart heeeeeel lief aankijkt, misschien wel. Moet je natuurlijk wel een avatar onder je naam zetten.

Heb ik goed gesproken Mart? :D

Matt D
30-09-2002, 21:03
lijkt me leuk idee lol

Anthonia Iredia
30-09-2002, 21:06
Als je Mart heeeeeel lief aankijkt, misschien wel. Moet je natuurlijk wel een avatar onder je naam zetten.

Heb ik goed gesproken Mart? :D

Avatar wordt moeilijk, ga het wel proberen.:)

martin
30-09-2002, 21:07
Als je Mart heeeeeel lief aankijkt, misschien wel. Moet je natuurlijk wel een avatar onder je naam zetten.

Heb ik goed gesproken Mart? :D

HUH ? wat ??

martin
30-09-2002, 21:09
Wie speelt de hengst dan? Jij?

Ben meer een dekhengst......:cool: :bier:

marije van der mark
30-09-2002, 21:13
HUH ? wat ?? Ik bedoelde Mart qua Clown eigenlijk, maar misschien heb jij ook wel inspraak? :D

marije van der mark
30-09-2002, 21:15
Ben meer een dekhengst......:cool: :bier: Ach een beetje steigeren, bokken en hinniken moet lukken toch? :D

Alex van den Berg
30-09-2002, 21:23
Hmmmm... Het lijkt erop dat sommige mensen moeite hebben om zichzelf te beheersen met kwekken...

Mensen... Deze thread is gestart omdat Martin van Tuijl het leuk vindt/vond(?) om verhaaltjes te schrijven met een aantal karakters van het DVD.nl forum in een prominente rol.

Het is dus niet de bedoeling om hier gezellig met z'n allen te gaan kwekken of auditie te doen voor een rolletje in Martin's verhaaltjes.

Martin van Tuijl
30-09-2002, 21:45
Mensen... Deze thread is gestart omdat Martin van Tuijl het leuk vindt/vond(?) om verhaaltjes te schrijven met een aantal karakters van het DVD.nl forum in een prominente rol.

Ik hoor Offie snuffelen...;) Ik heb deze thread ooit links laten liggen omdat ik geen tijd meer had. Maar als er mensen zijn die het leuk vinden wil ik wel eens kijken of ik de draad nog eens een keer weer oppak... maar dan moeten we er wel voor zorgen dat er geen slot op komt. Dus dames en heren, u zegt het maar :bier:

Isis
30-09-2002, 21:58
Maar als er mensen zijn die het leuk vinden wil ik wel eens kijken of ik de draad nog eens een keer weer oppak

Ik vind 't wel weer 's leuk om je vertelkunsten en indrukken van anderen te horen!! Dus: kom maar op Mart!
Heb je alweer inspiratie dan?!;)

EVO
30-09-2002, 22:07
jaah..kwilachen(6)

Richard B.
09-02-2003, 22:04
Martin, wanneer kunnen we de volgende afleveringen verwachten? :D

Ik kwam deze thread tegen tijdens een zoek-opdracht: vandaar deze 'upping'.

Martin van Tuijl
09-02-2003, 22:35
Martin, wanneer kunnen we de volgende afleveringen verwachten? :D

Ik kwam deze thread tegen tijdens een zoek-opdracht: vandaar deze 'upping'. Shit, had gehoopt dat deze niet meer gevonden zou worden :D
Ok, ik ga er eens goed over nadenken maar beloof niks ;)

Gabriel B.
10-02-2003, 20:08
Originally posted by Richard Boon
[B]Ik kwam deze thread tegen tijdens een zoek-opdracht: vandaar deze 'upping'.
En aangezien ik door Richards upping op deze thread gestuit ben, kan ik niet anders dan de volgende vraag stellen. Al eens aan gedacht om de rechten te verkopen zodat een Vlaamse versie kan uitgebracht worden ? (En de juiste mensen op de juiste plaats grof geld kunnen verdienen ;) )
Absoluut niets tegen de hoofdacteurs maar ze zullen moeten vervangen worden door Vlamingen want de laatste Nederlandse reeks waar Vlamingen massaal naar keken was "Zeg eens Aaa..".

Martin van Tuijl
11-02-2003, 00:22
En aangezien ik door Richards upping op deze thread gestuit ben, kan ik niet anders dan de volgende vraag stellen. Al eens aan gedacht om de rechten te verkopen zodat een Vlaamse versie kan uitgebracht worden ? (En de juiste mensen op de juiste plaats grof geld kunnen verdienen ;) )
Absoluut niets tegen de hoofdacteurs maar ze zullen moeten vervangen worden door Vlamingen want de laatste Nederlandse reeks waar Vlamingen massaal naar keken was "Zeg eens Aaa..". In een andere thread heb ik al gezegd dat ik binnenkort binnen jou landsgrenzen verblijf. Ik zal daar proberen inspiratie op te doen ;)

Matt D
11-02-2003, 08:46
ik zie wel wat zitten in een vlaamse versie :

starring jaded als de soap femme fatale :D
starring philippe als de .....
starring werner als
starring britte als ...
starring ....

damn inspiratie was van korte duur ;)

Gabriel B.
11-02-2003, 13:47
Martin van Tuijl
[B]ik binnenkort binnen jou landsgrenzen verblijf
Hoe heb jij in godsnaam een visum gekregen ? ;)
Nog maar eens crisisje voor onze regering.

Martin van Tuijl
11-02-2003, 15:58
Hoe heb jij in godsnaam een visum gekregen ? ;)
Nog maar eens crisisje voor onze regering. Er zijn binnenkort verkiezingen bij jullie toch? Doe er wat aan zou ik zeggen ;)

Martin van Tuijl
11-02-2003, 16:00
ik zie wel wat zitten in een vlaamse versie :

starring jaded als de soap femme fatale :D
Jaded heeft een voorliefde voor de wereldberoemde acteur Peter North, dan kan ik wel iets mee ;)

Gabriel B.
11-02-2003, 16:52
Originally posted by Martin van Tuijl
[B]Er zijn binnenkort verkiezingen bij jullie toch? Doe er wat aan zou ik zeggen
Spijtig, maar onkruid vergaat niet. ;)

Richard B.
23-08-2003, 23:54
FROUGAH hadden we wel HONDERD off-topic threads!! :twisted:

Ok, ik zal het 'archief-spitten' maar beeindigen voor vanavond. Ik haal threads naar boven die niemand zich nog WIL herinneren. ;)

Lex v/d Moolen
23-08-2003, 23:57
FROUGAH hadden we wel HONDERD off-topic threads!! :twisted:

Ok, ik zal het 'archief-spitten' maar beeindigen voor vanavond. Ik haal threads naar boven die niemand zich nog WIL herinneren. ;)En Alex doet ze gelijk op slot voor je. :wink:

Peefie
24-08-2003, 00:13
DVD.nl Forum: Attack of the Movie Nerds :P :wink: :wink:.

Isis
24-08-2003, 14:57
FROUGAH hadden we wel HONDERD off-topic threads!! :twisted:

Ok, ik zal het 'archief-spitten' maar beeindigen voor vanavond. Ik haal threads naar boven die niemand zich nog WIL herinneren. ;)

Ik vind 't anders wel leuk om die ouwe zooi nog 's te lezen! ;)

Peefie
24-08-2003, 15:02
Ik? Jij? meer ons jonge broertje die dagelijks met een ander grietje thuiskomt :D

:lol:

Hanna
24-08-2003, 15:07
Ik vind 't anders wel leuk om die ouwe zooi nog 's te lezen! ;)

dat heb ik nou ook!!! jammer dat er alleen nooit wat van dit idee gekomen is.. :(

Isis
24-08-2003, 15:08
Ik vind 't anders wel leuk om die ouwe zooi nog 's te lezen! ;)

dat heb ik nou ook!!! jammer dat er alleen nooit wat van dit idee gekomen is.. :(

Bij wie kunnen we weer 's een balletje opgooien?! (6)

Luther Hartog
24-08-2003, 15:09
Ik vind 't anders wel leuk om die ouwe zooi nog 's te lezen! ;)

dat heb ik nou ook!!! jammer dat er alleen nooit wat van dit idee gekomen is.. :(

Bij wie kunnen we weer 's een balletje opgooien?! (6)Bij Eric kun je voor dit soort grappen altijd terecht :roll:

Hanna
24-08-2003, 15:09
hmmmm... goed idee.. :D

Isis
24-08-2003, 15:10
Bij wie kunnen we weer 's een balletje opgooien?! (6)Bij Eric kun je voor dit soort grappen altijd terecht :roll:


Nou je over 'm begint...ik heb Eric al in geen eeuwigheid meer op 't forum gezien... :?