PDA

Bekijk de volledige versie : Van Helsing R2



martini
20-08-2004, 09:41
Universal Pictures Video heeft de regio 2 release van Van Helsing aangekondigd voor 11 oktober van dit jaar. De blockbuster van deze zomer wordt in twee uitgaven op de markt gebracht. Een single-disc edtion met een adviesprijs van £19.99 en een two-disc collector's edition met een adviesprijs van £24.99.

De twee verschillende uitgaves voor regio 2 zullen beiden beschikken over een anamorphic widescreen transfer en een 5.1 Dolby Digital track en ondertiteling in Engels voor doven en slechthorenden.

De Bonus features die voor beide uitgaven gelijk zijn:

- Feature Commentary with Director Stephen Sommers & Producer Bob Ducsay
- Feature Commentary with Richard Roxburgh, Shuler Hensley & Will Kemp
- Explore Dracula's Castle
- Bloopers
- Bringing the Monsters to Life
- You are in the Movie!
- The Legend of Van Helsing

Extra features op de double-disc edition:

- Explore Frankenstein's Lab
- Van Helsing: The Story, The Life, The Legend (mini-documentary)
- Track the Adventure: Van Helsing Map
- The Music of Van Helsing
- Dracula's Lair is transformed

http://www.justplay.nl/media/68/20040818-vanhelsing-singler2.jpg

http://www.justplay.nl/media/68/20040818-vanhelsing-doubler2.jpg

Rob Eric Blank
20-08-2004, 10:09
Geen DTS?????
Nouja is tochg geen film voor mijn collectie, maar wil deze wel eens gaan huren. Toch eerst zien voor een oordeel over dit werk.

Kevin Baeckelandt
20-08-2004, 10:10
Zou deze Ultimate Collector's Edition ook in R2 uitkomen?

http://users.pandora.be/madrox086/Helsing.jpg

Frank
20-08-2004, 10:15
Zou deze Ultimate Collector's Edition ook in R2 uitkomen?

Nee, volgens mij niet.

Rob Eric Blank
20-08-2004, 10:17
Zou een mooie uitgave zijn, maarja Nederland........Nee zal wel niet komen.

Evil Hobbit
20-08-2004, 10:39
Ik hoop het maar.

The Scratcher
20-08-2004, 11:10
Hmm, nou het enige wat aan die 3 disc versie toevoegd is zijn een paar zeer oudbollige films waar ik in ieder geval zeer zeker niet op zit te wachten dus voor mij hoeft het sowieso niet. Ik heb deze film uberhaupt nog niet gezien dus ik weet ook nog niet of het een aanschaf waard is. Over het algemeen zijn er toch wel erg veel negatieve reviews/meningen terwijl ik hier veel van verwacht had maar ja op die manier kan het ook alleen maar meevallen dan. Mocht ik hem toch kopen dan ga ik voor de 1 disc versie want volgens mij voegen die extra`s op de 2e disc nou ook niet bepaald veel toe. :roll:

skank
20-08-2004, 13:24
ik zal deze toch aanschaffen
twijfel nog tss 1 en 2 disc versie

Thijssie
20-08-2004, 13:36
Vond het een leuke film maar niet de aanschaf waard. Vind de kleuren van de 2 disc mooier dan die van de 1 disc.

skank
20-08-2004, 13:47
Vond het een leuke film maar niet de aanschaf waard. Vind de kleuren van de 2 disc mooier dan die van de 1 disc.
vind de hoes vd 1 disc mooier

Evil Hobbit
20-08-2004, 14:36
Hmm, nou het enige wat aan die 3 disc versie toevoegd is zijn een paar zeer oudbollige films waar ik in ieder geval zeer zeker niet op zit te wachten dus voor mij hoeft het sowieso niet.

Oudbollige films, zegt ie dan. Deze klassiekers staan nog altijd zijn mannetje hoor. :wink:

The Scratcher
20-08-2004, 22:35
Hmm, nou het enige wat aan die 3 disc versie toevoegd is zijn een paar zeer oudbollige films waar ik in ieder geval zeer zeker niet op zit te wachten dus voor mij hoeft het sowieso niet.

Oudbollige films, zegt ie dan. Deze klassiekers staan nog altijd zijn mannetje hoor. :wink:

:mrgreen:

Tja kan best zijn maar mij interesseren ze dus geen ene mallemoer. Was vroegah wel leuk maar vandaag de dag vind ik er gewoon geen bal meer aan... :nono:

TheGodfather
21-08-2004, 00:17
Vond het een leuke film maar niet de aanschaf waard. Vind de kleuren van de 2 disc mooier dan die van de 1 disc.
vind de hoes vd 1 disc mooier
ik ook :lol:
wordt die collector`s edition alleen uitgebracht op R1 dus? wanneer is daar dan de release van? die is nl. misschien best interessant want kvond Van Helsing best n leuke film 8)

Frank
01-09-2004, 11:36
AllZone4DVD heeft een recencie geplaatst van de R4-DVD van Van Helsing (die ook R2 gecodeerd is en Nederlandse ondertiteling bevat):

http://www.allzone4dvd.net/review_details.htm?id=1058

skank
02-09-2004, 07:51
AllZone4DVD heeft een recencie geplaatst van de R4-DVD van Van Helsing (die ook R2 gecodeerd is en Nederlandse ondertiteling bevat):

http://www.allzone4dvd.net/review_details.htm?id=1058

hoe weet je dat die ned subs heeft?
is ie al uit? wanneer?

Frank
02-09-2004, 10:07
AllZone4DVD heeft een recencie geplaatst van de R4-DVD van Van Helsing (die ook R2 gecodeerd is en Nederlandse ondertiteling bevat):

http://www.allzone4dvd.net/review_details.htm?id=1058

hoe weet je dat die ned subs heeft?
is ie al uit? wanneer?

Hoe ik weet dat hij Nederlandse ondertiteling heeft? Dat staat in de recensie. De DVD wordt op 8 september uitgebracht in Australië

chimera01
14-09-2004, 12:24
En hij is zelfs voorzien van het Brein/Baf filmpje, film en extra's allemaal ondertiteld indien de behoefte ertoe bestaat.
Dit is gewoon de R2 release (in een R2+4 jasje) een maandje vroeger en via Ezy ook nog goedkoper met verzendkosten als straks in de NL winkels. :wink:

De 7de 's avonds besteld en de 13de in de brievenbus. Toch wel een leuke film. 8)

Frank
14-09-2004, 13:13
En hij is zelfs voorzien van het Brein/Baf filmpje, film en extra's allemaal ondertiteld indien de behoefte ertoe bestaat.
Dit is gewoon de R2 release (in een R2+4 jasje) een maandje vroeger en via Ezy ook nog goedkoper met verzendkosten als straks in de NL winkels. :wink:

Het gebeurd wel vaker dat men in Australië dezelfde discs krijgt en alleen de verpakking is aangepast.

Dat Brein/Baf-filmpje, wanneer krijg je dat ge zien? Als je bij het opstarten voor Nederlands kiest?

Werner
14-09-2004, 13:24
De 7de 's avonds besteld en de 13de in de brievenbus. Toch wel een leuke film. 8)

Bij mij de 7de besteld, de 14de in de bus. Geen spoor vande gratis sleutelhanger though maar who cares? Prijs was 32,62 AU$ inclusief verzenden... nog geen 20 euro dus!

chimera01
14-09-2004, 13:45
Inderdaad bij het opstarten van het nederlandse menu, als je het hebt zal ik het gebruiken ook.

En Werner denk je dat ie Nederland goedkoper wordt???

Frank
14-09-2004, 13:50
Inderdaad bij het opstarten van het nederlandse menu, als je het hebt zal ik het gebruiken ook.

Dan kies ik voor het Engelse menu als ik de DVD binnenkort ga aanschaffen. Ik vind dat Brein-filmpje zo irritant.

Werner
14-09-2004, 13:52
En Werner denk je dat ie Nederland goedkoper wordt???

Ooit wel, maar beslist niet bij de releasedatum...

Dennis Kuijper
14-09-2004, 14:57
En Werner denk je dat ie Nederland goedkoper wordt???

Ooit wel, maar beslist niet bij de releasedatum...

Ik denk datie met een beetje geluk 19,99 bij mediamarkt zal zijn.

M-EX(treem)
19-10-2004, 10:33
Helaas is de 2-disc alleen bij FRS verkrijgbaar en moet je er €24,99 voor neerlappen

martini
19-10-2004, 11:02
Helaas is de 2-disc alleen bij FRS verkrijgbaar en moet je er €24,99 voor neerlappen

Ook niet bij MM :?: :?:
En issie vandaag al te koop?

Frank
19-10-2004, 11:54
Helaas is de 2-disc alleen bij FRS verkrijgbaar en moet je er €24,99 voor neerlappen

Bij VanLeest (24,99) en Fame Music (26,99) is hij ook te koop, maar het lijkt erop dat de dubbel-DVD alleen bij Hans van Breukhoven verkrijgbaar is.

De dubbel-DVD is in ieder geval niet te koop bij:
- www.proxis.nl
- www.musicstore.nl
- www.nl.bol.com
- www.rodisc.nl
- www.nlstore.nl
- www.dvdsales.be
- www.dvdoutlet.nl
- www.dvdstore.nl
- www.ceedeeveedee.nl

Wel bij:
- www.dvdzone2.com

martini
19-10-2004, 15:21
Net in Rotterdam geweest. FRS krijgt m pas donderdag en MM verkoopt dus idd alleen de 1disc, volgens hun is de 2disc vervallen.

http://www.freerecordshop.nl/shop/content/movies/week43_vanhelsing.gif

Ik heb de 2disc dus maar bij FRS besteld.

Snowball
19-10-2004, 16:35
Oh wat een gore rat is die Breukhoven ook, de 2-disk exclusief voor de FRS houden... Doe jezelf een lol en bestel 'm in Australie. Hij is goedkoper EN je krijgt een er goed gevoel van om niet mee te doen aan deze bizarre aktie!

jan smets
19-10-2004, 17:03
Haha wedden dat het alleen met een slipcase is.

Frank
19-10-2004, 17:22
Haha wedden dat het alleen met een slipcase is.

De DVD heeft inderdaad een slipcase (zwart). Ik heb de DVD's al achter de toonbank zien liggen, maar hoe de verpakking verder is weet ik niet.

Dennis Kuijper
19-10-2004, 17:26
Oh wat een gore rat is die Breukhoven ook, de 2-disk exclusief voor de FRS houden... Doe jezelf een lol en bestel 'm in Australie. Hij is goedkoper EN je krijgt een er goed gevoel van om niet mee te doen aan deze bizarre aktie!

Das gewoon slim zaken doen.

freaky
19-10-2004, 18:13
Kan je 2 disc enkel vinden in FRS ? Want FRS is wel erg duur vind ik :cry:

Dennis Kuijper
19-10-2004, 18:36
Kan je 2 disc enkel vinden in FRS ? Want FRS is wel erg duur vind ik :cry:

Gooi er een prijs je rijk bon tegen aan + je 10% kortings kaart en je komt op 17,99,lijk me een schappelijkere prijs.

Symphony X
19-10-2004, 18:58
freaky schreef:
Kan je 2 disc enkel vinden in FRS ? Want FRS is wel erg duur vind ik

Gooi er een prijs je rijk bon tegen aan + je 10% kortings kaart en je komt op 17,99,lijk me een schappelijkere prijs.



of koop em niet

[/quote]

Markys
19-10-2004, 20:04
Haha wedden dat het alleen met een slipcase is.

Om hoeveel? :lol: Heb hem al gezien en is uitklapbare digipack! Ziet er goed uit moet ik zeggen :)

Markys
19-10-2004, 20:10
Haha wedden dat het alleen met een slipcase is.

Om hoeveel? :lol: Heb hem al gezien en is uitklapbare digipack! Ziet er goed uit moet ik zeggen :)

martini
19-10-2004, 21:15
Haha wedden dat het alleen met een slipcase is.

Om hoeveel? :lol: Heb hem al gezien en is uitklapbare digipack! Ziet er goed uit moet ik zeggen :)

Nou kan k helemaal niet meer wachten

Hebbie er een picture van :?: :?:

martini
19-10-2004, 21:16
Kan je 2 disc enkel vinden in FRS ? Want FRS is wel erg duur vind ik :cry:

De 1disc was bij MM nou ook niet echt goedkoop :!:

Evil Hobbit
20-10-2004, 10:41
Wat is dit nu weer voor ***streek.

Markys
20-10-2004, 12:06
Haha wedden dat het alleen met een slipcase is.

Om hoeveel? :lol: Heb hem al gezien en is uitklapbare digipack! Ziet er goed uit moet ik zeggen :)

Nou kan k helemaal niet meer wachten

Hebbie er een picture van :?: :?:

Nope. Lag al bij van Leest achter de balie en heb hem daar ff mogen gezien. Lekker mezelf teasen.... :P

Snowball
20-10-2004, 20:36
Dat is wel een beetje ziek.. vragen of je een DVD-hoes al even mag zien voordat ie uitkomt. Begint wel een beetje op verslaving te lijken.. :-P

Ik ben trouwens ook wel blij met m'n Van Helsing 2-disc amaray versie hoor.

Markys
20-10-2004, 21:13
Dat is wel een beetje ziek.. vragen of je een DVD-hoes al even mag zien voordat ie uitkomt. Begint wel een beetje op verslaving te lijken.. :-P

Ik ben trouwens ook wel blij met m'n Van Helsing 2-disc amaray versie hoor.

Ach, zoals mijn pa altijd zegt: "Het verlangen is mooier dan het hebben!" 8)

Paul H.
21-10-2004, 09:57
Veel winkels hebben een dvd al eerder achter staan dan de werkelijke releasedatum. Ik vind het altijd toch raar als er mensen zijn die bij sommige winkels toch een dvd kunnen kopen dan de daadwerkelijke releasedatum. Bij ons wordt daar namelijk streng op gecontroleerd en ook als medewerker mag ik een dvd niet eerder aanschaffen dan de releasedatum, wat niet meer dan logisch is.

Jeroen vS
21-10-2004, 10:12
Net in Rotterdam geweest. FRS krijgt m pas donderdag en MM verkoopt dus idd alleen de 1disc, volgens hun is de 2disc vervallen.

http://www.freerecordshop.nl/shop/content/movies/week43_vanhelsing.gif

Ik heb de 2disc dus maar bij FRS besteld.

Met Troy viel mij ook al op, dat de MM steeds meer neigt naar 1-disc DVD's voor de massa. Blijkbaar zijn er toch niet zoveel mensen, die de 2-disc versie kopen (zou dat komen omdat die personen ook al veel in het buitenland bestellen?). :wink:

maceddy
21-10-2004, 10:29
Argh.. geen DTS??

Nou koop ik em ook niet..
Heb em al wel ergens staan. Vind em alleen waard om te kopen als ze DTS meeleveren..

Troy hetzelfde verhaal overigens....

martini
21-10-2004, 10:33
Heb m net gekocht, ziet er errug goed uit. Een nadeel van Universal. Doen ze er ruimte bij voor een boekje, maar het boekje zelf zit er niet bij :!: :!: :?

Steve Muller
21-10-2004, 10:34
Ik heb deze besteld 8)
http://www.dvdheaven.co.kr/goods_image/Van%20Helsing%20UE5284.jpg

Deze lijkt me ook wel mooi :D Weet iemand hoe deze verpakking eruit ziet :?:
http://images.amazon.com/images/P/B0002KVUL6.01.LZZZZZZZ.jpg

Kevin Baeckelandt
21-10-2004, 11:57
Ik heb deze besteld 8)
http://www.dvdheaven.co.kr/goods_image/Van%20Helsing%20UE5284.jpg
En wat zijn de specs hiervan? 2-3-4-disc??

Steve Muller
21-10-2004, 12:24
Zie link

http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?url=http%3A%2F%2Fwww.dvdheaven.c om%2Flist_detail.php%3Fidx%3D9558%26PHPSESSID%3D2a 930391c3d655ea60f7336bd4edff4e&lp=ko_en

Divverence
21-10-2004, 12:55
Een nadeel van Universal. Doen ze er ruimte bij voor een boekje, maar het boekje zelf zit er niet bij


Dus het klopt. Ik miste het boekje ook al. Stond bijna op het punt weer terug te gaan naar de FRS om te vragen waar het boekje is gebleven.

Evil Hobbit
21-10-2004, 13:01
Aladdin r2nl had ook al geen boekje

Wizz-Art
21-10-2004, 13:01
Veel winkels hebben een dvd al eerder achter staan dan de werkelijke releasedatum. Ik vind het altijd toch raar als er mensen zijn die bij sommige winkels toch een dvd kunnen kopen dan de daadwerkelijke releasedatum. Bij ons wordt daar namelijk streng op gecontroleerd en ook als medewerker mag ik een dvd niet eerder aanschaffen dan de releasedatum, wat niet meer dan logisch is.

In de verhuur werkt het precies zo, staan enorme boetes op als je je niet aan de release datum houd..maar ze zelf meenemen voor de release is overigens geen probleem :wink:

Paul H.
21-10-2004, 15:54
Toch vind ik het raar als er mensen gepikeerd zijn als je tegen ze zegt dat ze moeten wachten tot een bepaalde datum en dat niet willen begrijpen, of ze proberen het gewoon. Maarja dat is hier de thread niet voor.

Over 1-disc en 2-disc. Altijd worden er meer 1-disc versies verkocht dan 2-disc. Dus dat verklaart gelijk waarom de meeste winkels de 1-disc ruim in overschot hebben.

Snowball
21-10-2004, 21:08
Nou, dit is natuurlijk wel gerwoon een promotiestunt van de FRS, want die 2-disc bestond gewoon al wel in het buitenland, ook met NL ondertitels. Waarschijnlijk heeft Hans gewoon even een snelle deal met Universal gemaakt en als dit werkt gaan we dat wel meer zien denk ik en dan kan Hans dus gewoon vragen wat -ie wil voor een special edition in Nederland. Dat kan toch nooit zijn wat we willen.

Daniel1974
22-10-2004, 14:46
Nu kan ik em dus van het weekend niet kijken omdat ie niet te krijgen is elders dan de Free & Van Leest. Volgens Universal was het zo dat de 2-disc aan het einde van het jaar voor de rest van de markt breschikbaar zou worden, mits er genoeg vraag was.

Ze maken zich zo wel populair, als je verder geen omzet meer kunt scoren dan door een monopoly af te dwingen. Diep triest. Weet zeker dat de rest van de makt ook heel blij was met die Torque actie.

expo
22-10-2004, 15:00
Voor zij die gïnteresseerd zijn, in België is de 2disc NIET exclusief bij frs !!

skank
22-10-2004, 18:10
vandaag gekocht de 2disc

straks kijken, ben benieuwd..

memphisflash
22-10-2004, 19:46
Nu kan ik em dus van het weekend niet kijken omdat ie niet te krijgen is elders dan de Free & Van Leest. Volgens Universal was het zo dat de 2-disc aan het einde van het jaar voor de rest van de markt breschikbaar zou worden, mits er genoeg vraag was.

Ze maken zich zo wel populair, als je verder geen omzet meer kunt scoren dan door een monopoly af te dwingen. Diep triest. Weet zeker dat de rest van de makt ook heel blij was met die Torque actie.

Afstraffen die gasten ! gewoon in Australie bestellen, ondertiteld, 2 disk editie, 17 euro [en een maand geleden had je'm in huis kunnen hebben]

mvg
Peter

Wizz-Art
22-10-2004, 20:04
Nu kan ik em dus van het weekend niet kijken omdat ie niet te krijgen is elders dan de Free & Van Leest. Volgens Universal was het zo dat de 2-disc aan het einde van het jaar voor de rest van de markt breschikbaar zou worden, mits er genoeg vraag was.

Ze maken zich zo wel populair, als je verder geen omzet meer kunt scoren dan door een monopoly af te dwingen. Diep triest. Weet zeker dat de rest van de makt ook heel blij was met die Torque actie.

Wat was daarmee dan?

dolfigirl
22-10-2004, 22:15
bij de makro is de 2disc 16,66

skank
23-10-2004, 05:32
matige film; niet slecht maar ook niet super goed
het dorp is de mooiste scene, die is wel prachtig gemaakt

Daniel1974
23-10-2004, 10:20
Natuurlijk afstreaffen. Uit je reactie lijkt het alsof je het hebben van exclusieve voorrechten een normale manier can concurentiebedrijven vind. Met Torque hadden ze ook al het alleenrecht.

Als je echt lef hebt ga je de concurentie open aan, niet op een laffe manier als deze. Dat is geen verwijt naar ons klanten toe. Maar wel naar de Free dat ze dit afdwingen bij een maatschappij als Universal. En naar universal dat ze reutatie verlagen (die toch al niet erg hoog was, met al dat uitbrengen van films met een Franse DTS) door hier aan mee te doen.

We worden als klant gedwongen om onze DVD´+s ergens te kopen waar we dat misschien wel niet eens willen. Dat is mijn probleem. Voor zover als ik weet leven we nog steeds in een vrij land, en mogen we de keuzes maken die we zelf willen. En als ze dat niet snappen Van Breukhoven DVD´s gaan verkopen in Cuba od Noord Korea.

Daniel1974
23-10-2004, 10:23
Sorry voor de vele typefouten, moest even snel gebeuren.

Wizz-Art
23-10-2004, 12:53
Eerlijk gezecht boeit het me niet, ik heb de CE gister gewoon bij de frs gehaald.

piet superlight
23-10-2004, 14:19
Heb de CE gewoon met free-id en PJR bon via frs.nl besteld, dus voor om en nabij de 17 euro opgehaald. Zonet alvast wat stukjes bekeken en dat ziet er veelbelovend uit, maar ja het moet je smaak wel zijn...

Markys
23-10-2004, 15:39
bij de makro is de 2disc 16,66

Zeker weten. Omdat de FRS hem exclusief zou hebben in NL:!: :?:

Evil Hobbit
23-10-2004, 16:43
bij de makro is de 2disc 16,66

Zeker weten. Omdat de FRS hem exclusief zou hebben in NL:!: :?:

Makro is een groothandel

dolfigirl
23-10-2004, 16:46
bij de makro is de 2disc 16,66

Zeker weten. Omdat de FRS hem exclusief zou hebben in NL:!: :?:

Makro is een groothandel
in het boekje staat 2 disc erbij dus dan moet het wel zo zijn .
hoop ik tenminste ook.

Dva
23-10-2004, 22:43
de dvd (1-disk) kost momenteel 17.72 euro bij Colruyt in België, met prijsgarantie. Inhoudelijk is de film zwak, maar ik vind de special effects toch wel goed, in tegenstelling tot sommige recenties op andere sites. Het feit dat het "allemaal niet kan, dat ze allemaal al 100x morsdood zouden zijn met al deze valpartijen en dergelijke" stoort me niet. Als je naar dergelijke films kijkt weet je (als je geestelijk gezond bent tenminste) dat wat je te zien krijgt niet realistisch is.

peterke
31-10-2004, 15:21
ik twijfel ook aan de aankoop van de singel of dubbel is de dubbel echt de moeite?
want bij media markt krijg je voor 18 euro de singel en een extra dvd van dracula of frankenstein oude films maarja ook eens leuk om terug te zien.......

Ron kars
31-10-2004, 15:33
Vond het toch een erg vermakelijke film, net als ik dat ook vond bij de beide mummy-films van Sommers. het zijn absoluut geen realistische films maar ze zijn elke keer weer geweldig entertainment, mooie muziek, mooie beelden, goeie sfx, veel humor tussendoor, actie, romantiek etc...

scheur
31-10-2004, 16:38
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, maar toch blijf ik er bij dat dit het grootste wanproduct is wat ik in een lange tijd heb gezien, hier mijn geld aan gaan besteden is in mijn ogen de grootste verspilling van je geld....
Dan kun je beter de S.E. van bijv. Lost boys kopen, da's pas een film!!!

Maar(voordat ik een hoop boze reacties krijg) dit is mijn mening... :wink:

Murillio Montana
31-10-2004, 17:42
Ik ben bij Makro geweest, en zag ook Van Helsing, er klopt iets niet,
bovenin stond geen "2 disc collection" er zit een extra dvd in met filmpjes van andere films die binnenkort uitkomen zeiden ze tegen mij.

Die 2disc versie kregen ze ook maar over een paar weken pas.

peterke
01-11-2004, 14:38
weet nog altijd niet welke versie
de dubbel of de singel voor 18 bij mm krijg je nog de oude dracula film erbij

is die extra dvd echt de moeite?????

expo
01-11-2004, 15:20
Ja hoor peterke, zeker de moeite, want niet enkel de 2de disc is een heeft leuke bonus features (oa geschiedenis van Dracula, Frankenstain en de weerwolven), maar ook de inhoud van disc1 is helemaal anders als ik het goed voor heb (bloopers, wat making off-featurettes, 2X audiocommentaar)
Ik heb ook een tijdje getwijfeld, maar ben wel héééél teveren van men beslissing. En de verpakking is natuurlijk ook erg mooi.

memphisflash
01-11-2004, 15:36
En de verpakking is natuurlijk ook erg mooi.

Mis ik iets, wat is er precies met de verpakking ? Ik heb de keepcase uit Australië ...

Peter

expo
01-11-2004, 15:38
Mis ik iets, wat is er precies met de verpakking ? Ik heb de keepcase uit Australië ...

Peter

't is niet zoo speciaal hoor, een digipack met slipcase, maar da's toch mooier dan de 1disc ;)

memphisflash
01-11-2004, 15:39
Aha, oke dan kan ik rustig zijn :D

Peter

martini
03-11-2004, 16:19
En de verpakking is natuurlijk ook erg mooi.

Mis ik iets, wat is er precies met de verpakking ? Ik heb de keepcase uit Australië ...

Peter

Misschien mis je wel iets, der is ruimte voor n boekje, die er nie bij zat.
Of misschien bestaat er helemaal geen boekje.

expo
03-11-2004, 18:05
Misschien mis je wel iets, der is ruimte voor n boekje, die er nie bij zat.
Of misschien bestaat er helemaal geen boekje.

Oef ! Ben ik blij dat je dat zegt, bij mij zat er ook geen in, dus ik begin wel echt te denken dat er gewoon geen in hoort te zitten.

memphisflash
03-11-2004, 18:09
Een boekje heb ik er wel weer in, maar dat is dan de Aussie versie ...

Peter

Sander Haarmans
03-11-2004, 19:45
bij de makro is de 2disc 16,66

Zeker weten. Omdat de FRS hem exclusief zou hebben in NL:!: :?:

Makro is een groothandel
in het boekje staat 2 disc erbij dus dan moet het wel zo zijn .
hoop ik tenminste ook.
Helaas is het de 1 disc versie, volgens de verkoper staat het verkeerd in de folder.

peterke
04-11-2004, 01:24
ik heb de dubbel aangeschaft en ben zeer tevreden over de box

Symphony X
04-11-2004, 20:44
heb ook de 2 disc digi...

eerste disc heeft ook nog meer dan 40 min aan extra's(making off's bloopers, trailers...)

tweede disc heeft meer dan 110 min aan extra's( waaronder docu's over de legende van van hesling en zen vrouwen, dracula...) making off's....

verder vind ik het wel een erg leuke popcorn film,( lekker geluid
trouwens voor 5.1 dd ) diek vaker zal gaan kijken....

- punt: plek voor boekje, maar er zit geen boekje in :cry:

Paul H.
01-12-2004, 11:25
Voor welke versie kun je nu beter gaan?

De R1-versie? Of de R3-versie?

Steve Muller
01-12-2004, 13:38
Voor welke versie kun je nu beter gaan?

De R1-versie? Of de R3-versie?


Heb zelf de R3 Ultimate 8) Deze heeft een harde boekkaft en is echt een super editie. Weet niet of deze versie nog te koop is :!:

Heb heen idee hoe de verpakking eruitziet van de R1. Weet alleen dat deze ook nog 3 extra films heeft (dracula & frankenstein & Wolfman films uit de jaren 30).

http://www.xs4all.nl/~fwissink/Van%20Helsing%20Ultimate%20R3%201.JPG
http://www.xs4all.nl/~fwissink/Van%20Helsing%20Ultimate%20R3.JPG
http://www.xs4all.nl/~fwissink/Van%20Helsing%20Ultimate%20R3%202.JPG
http://www.xs4all.nl/~fwissink/Van%20Helsing%20Ultimate%20R3%203.JPG

Heeft iemand nog andere plaatjes van de R1 en weet iemand wat voor verpakking dit is :?:
http://images.dvdempire.com/gen/movies/617644h.jpg
http://images.dvdempire.com/gen/movies/617644bh.jpg

Paul H.
01-12-2004, 14:02
Bedankt Steve, die R3 ziet er geweldig uit en heb hem gelijk besteld.

Erwin van de Beek
30-12-2004, 18:15
Klopt het dat er geen boekje in zit?
Zag wel dat er plaats voor is. las het toevallig ook op het forum
Grt,
erwin

Tom L.
30-12-2004, 21:52
Ik heb de r1, niet zo bijzonder vind ik.
Digipack met ruimte voor 3 discs, en 1 stuk met afbeelding....
Zou eventueel een foto kunnen maken...

Quinten Duyst
31-12-2004, 08:45
Op zich vond ik het wel een vermakelijke film, alleen had ik van het geluid meer vewacht.

martini
31-12-2004, 09:00
Klopt het dat er geen boekje in zit?
Zag wel dat er plaats voor is. las het toevallig ook op het forum
Grt,
erwin

Klopt, er zit geen boekje in. Dit terwijl daar wel plaats voor is. Erg Jammer.

Hotse
23-02-2005, 20:27
op dvd-home.nl staat dat op 15-10-2005 een Van Helsing - Ultimate Edition in Nederland uit komt. ben benieuwd wat voor versie dit is en hoe deze eruit ziet??? misschien net zo als die van reg1 of reg3 :?: :?: :?: , mjah we zien wel iig mooi dat er weer een mooie box in NL uitkomt :wink:

Hotse
23-02-2005, 20:29
Op dvd-home.nl staat dat op 15-10-2005 een Van Helsing - Ultimate Edition in Nederland uitkomt. Ben beniewd of dit dezelfde versie is als de R1 of R3, is hier misschien bij jullie iets over bekend? :?: :?: . Mjah iig mooi dat er in NL weer us een mooie box uitkomt :wink:

Hotse
23-02-2005, 20:30
oops

The Omen
26-02-2005, 11:47
Klik dan de volgende keer gewoon op "wijzig" rechtsbovenin. ;)

Hotse
27-02-2005, 12:52
ok dank je 8)

Cyrus the Virus
02-04-2005, 12:10
Klopt het dat er geen boekje in zit?
Zag wel dat er plaats voor is. las het toevallig ook op het forum
Grt,
erwin

Klopt, er zit geen boekje in. Dit terwijl daar wel plaats voor is. Erg Jammer.
Hoort dat echt zo, anders is het wel vreemd dat er geen boekje is terwijl er wel plaats voor is. :?

Frank
02-04-2005, 12:15
Hoort dat echt zo, anders is het wel vreemd dat er geen boekje is terwijl er wel plaats voor is. :?

Universal heeft ervoor gekozen om het boekje bij de Nederlandse release weg te laten. In andere landen is er wel een boekje.

Cyrus the Virus
02-04-2005, 12:16
Pff, wat een onzin. Boekjes zijn juist leuk. :)

kazlatan
07-10-2005, 23:51
Ik heb al een tijdje niks meer gehoord over een R2 Ultimate Edition.
Het lijkt erop dat deze is komen te vervallen :(

TheGodfather
08-10-2005, 12:24
Ik heb al een tijdje niks meer gehoord over een R2 Ultimate Edition.
Het lijkt erop dat deze is komen te vervallen :(
zou die niet eergisteren uitkomen?? heb `m nergens gezien, en er ook niets meer over gehoord en/of gelezen :(