PDA

Bekijk de volledige versie : Ghost in the shell



rmelkert
22-08-2004, 21:38
Ik ben een beetje de weg kwijt bij het kiezen van de juiste versie van deze manga.

De NL wordt bestempeld als goed beeld en geluid maar de makin of feat is niet ondertiteld en dus voorbehouden aan de japanssprekende fans.

De UK versie is nagenoeg hetzelfde maar ik kan geen info vinden over de ondertitel (in het engels dan) bij diezelfde feature.

En dan zijn er nog geruchten over audio out of sync problemen bij o.a. de niet SE versie van de UK.

Kortom weet iemand of de UK SE bij de making of engelse subs heeft en of de audio (van zowel engelse als japanse soundtrack) gelijk loopt met het beeld?

dvdfre@k
22-08-2004, 21:40
ik heb de uk versie tijdje gelede gekocht geen probleem hoor

Geert Jan Alsem
22-08-2004, 23:30
Ik ben een beetje de weg kwijt bij het kiezen van de juiste versie van deze manga.

*kuch*anime!*hoest* :wink:

Maar ja, de Nederlandse moet je volgens mij sowieso ontwijken, want de Nederlandse ondertitels horen bij de Engelse dub, niet de originele Japanse audiotrack.

De UK versie had inderdaad problemen met audio/video sync, maar het schijnt dat die zijn opgelost bij de nieuwe "SE" versie. Ik weet niet hoe het zit met de ondertitels bij de extra features.

Maar als je gewoon, net als ik, de regio 1 koopt heb je in ieder geval sowieso een goede DVD. Volgens DVD Pacific komt er trouwens ook nog in oktober een nieuwe regio 1 release: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=613515

rmelkert
22-08-2004, 23:39
Bedankt voor de info,

Ik beperk mijn verzameling echter nog tot R2 (PAL rules tov NTSC), maar vanwege meerdere films die gewoon niet goed op R2 zijn tekrijgen begin ik toch te twijfelen aan die regel.


*kuch*anime!*hoest* :wink:
Ik bedoelde, euh, de uitgever :wink: