PDA

Bekijk de volledige versie : Richard Linklater films op DVD gezocht



raampie
09-01-2002, 20:15
Weet iemand of er films van Richard Linklater op DVD verkrijgbaar zijn. Ik kan niet zoveel vinden en ik ben toch wel benieuwd naar wat DVD's met extra info over zijn films en het maken er van.

Dazed and Confused (1993), Before Sunrise (1995) en SubUrbia (1996) vond ik erg leuk, alleen zijn ze niet gemakkelijk op DVD te vinden. Z'n nieuwste films Tape (2001) en Waking Life (2001) zijn denk ik sowieso nog niet op DVD.

Eventueel meer info: http://us.imdb.com/Name?Linklater,+Richard

Dadaveke
09-01-2002, 20:50
Wie??????????????????????????:(

Alex van den Berg
09-01-2002, 21:02
Eventueel meer info: http://us.imdb.com/Name?Linklater,+Richard Wanneer je in IMDb op de titel van een film klikt, krijg je rechtsboven te zien of en waar er een DVD van deze film te krijgen is...

Dit kan zelfs al op de pagina van Richy zelf... :)

raampie
09-01-2002, 22:01
Wanneer je in IMDb op de titel van een film klikt, krijg je rechtsboven te zien of en waar er een DVD van deze film te krijgen is...

Dit kan zelfs al op de pagina van Richy zelf... :)
Je heb gelijk. Even over het hoofd gezien want ik ben meestal niet zo weg van die sponsored links. Maar ik heb er (amazon) gekeken en vond het aanbod was een beetje beperkt.

Ik hoopte eigenlijk op iets uitgebreidere versies (en als het kan R2). Als iemand nog een andere tip heeft, dan hou ik me van harte aanbevolen :) .

Marco
09-01-2002, 23:00
Dazed and Confused (1993), Before Sunrise (1995) en SubUrbia (1996) vond ik erg leuk, alleen zijn ze niet gemakkelijk op DVD te vinden.
Nou bij Amazon.com zijn de Dazed and Confused en Before Sunrise (BTW: geweldige film) gewoon op voorraad. The Newton Boys moet Amazon bestellen bij de leverancier, maar het is te bestellen. Suburbia is een hele moeilijke titel om te krijgen. Amazon.com zegt hierover: Please note that titles occasionally go out of print or publishers run out of stock. We will notify you within 3 days if we have trouble obtaining this title.