PDA

Bekijk de volledige versie : 3 verschillende versies van Speed of meer?



ZoekenDVD
23-08-2004, 17:37
Ik heb van de week de film Speed Special Edition aangeschaft.
Zag deze staan op de site van de FRS en Van Leest.

Nu blijkt dat deze versie die op de FRS site staat terug gaat naar het hoofdkantoor en niet meer te krijgen is via de FRS zaken :cry:

Van Leest had hem nog wel liggen zeiden ze :P

Alleen toen ik ging afrekenen was het niet de versie die op de site van Van Leest stond.

Ik vroeg hoe dit zat, en er werd vertelt dat die DVD op de site een Limited Edition was.

Weet iemand hoe dit nu zit? Heb nu een transparante plastic DVD hoesje met twee DVD erin. n dus niet degene die op de site staat met kartonnen omhulsel :roll:

Frank
23-08-2004, 17:48
Voor zover ik weet bestaan er in Nederland twee versies van Speed.

- Single-disc met alleen bioscooptrailer als extra
- Dubbel-disc Special Edition met een boel extra's en DTS

De dubbel-disc is volgens mij alleen in een digipack uitgebracht. Heb je misschien de Engelse versie in je bezit, want die ik ook verkrijgbaar (geweest) bij Free Record Shop en VanLeest.

Dennis Kuijper
23-08-2004, 18:16
Of de versie uit Australie,is regio 4 maar speelt gewoon op mijn regio 2 speler af.Heeft dezelfde extra,s als de regio 2 nl versie,alleen andere cover en zit gewoon in een keepcase.

Joost v.d. Ham
23-08-2004, 18:26
Denk dat hetzelfde is gebeurt als met veel andere Fox SE's namelijk dat de kartonnen hoes niet meer te krijgen is.

Werner
23-08-2004, 18:32
Voor zover ik weet bestaan er in Nederland twee versies van Speed.

- Single-disc met alleen bioscooptrailer als extra
- Dubbel-disc Special Edition met een boel extra's en DTS


Mogelijk brengen ze in de Big Deal-reeks disc 1 van de dubbeldisc ook nog eens los uit, dus dat zou de derde versie zijn die de OP bedoelt. Het zou voor Fox de eerste keer niet zijn dat ze dat doen.

Frank
23-08-2004, 18:36
Voor zover ik weet bestaan er in Nederland twee versies van Speed.

- Single-disc met alleen bioscooptrailer als extra
- Dubbel-disc Special Edition met een boel extra's en DTS


Mogelijk brengen ze in de Big Deal-reeks disc 1 van de dubbeldisc ook nog eens los uit, dus dat zou de derde versie zijn die de OP bedoelt. Het zou voor Fox de eerste keer niet zijn dat ze dat doen.

Nee, want de Big Deal-versie is gelijk aan de eerste uitgave van deze film op DVD, de single-disc dus waarover ik het heb. De Big Deal-DVD's van Die Hard, Die Hard 2 en Predator zijn trouwens ook de eerste uitgaves en niet disc 1 van de Special Edition.

ZoekenDVD
23-08-2004, 22:32
Het is de X-Treme 2Disc Editie staat met een grote sticker op de voorkant
En de tekst op de achterkant is wel allemaal in het Engels

Ik heb ook even de regio gechecked en er staat dat het om een regio 2 gaat :roll:

In eerste instantie dacht ik dat de kartonnen hoes gejat was van deze DVD omdat ik een aantal weken geleden nog wel de Speed MET kartonnen hoes zag liggen bij Van Leest

Na het checken van de barcode kwam ik tot de conclusie dat het toch om een andere versie ging.

Btw: Het is geen Big Deal DVD

Het gaar om de Speed Special X-Treme 2-Disc DVD Edition

martini
24-08-2004, 09:31
Voor zover ik weet bestaan er in Nederland twee versies van Speed.

- Single-disc met alleen bioscooptrailer als extra
- Dubbel-disc Special Edition met een boel extra's en DTS



Klopt. Dit zijn ook de enige twee edities

Kees Hoekerd
24-08-2004, 09:57
Had ik hem nou maar eerder gekocht. :x

Ik zag hem al vaker liggen,maar dan had ik weer betere dvd's gezien die ik nog moest.Nu heb ik er spijt van.

Dus als je hem bij de FRS of van leest haalt,krijg je een andere ipv de kartonne dts :evil: ?

TheGodfather
24-08-2004, 13:14
Kartonnen hoesje is idd niet meer te krijgen. je kunt t wellicht es proberen bij de MediaMarkt. Niet dat ik denk dat je m daar kan krijgen, maar proberen kan altijd he :wink:. Me broertje heeft m daar ook vandaan

Dennis Kuijper
24-08-2004, 13:15
Kartonnen hoesje is idd niet meer te krijgen. je kunt t wellicht es proberen bij de MediaMarkt. Niet dat ik denk dat je m daar kan krijgen, maar proberen kan altijd he :wink:. Me broertje heeft m daar ook vandaan

Mediamarkt Rotterdam Centrum had er volgens mij nog zat liggen.

TheGodfather
24-08-2004, 13:17
Kartonnen hoesje is idd niet meer te krijgen. je kunt t wellicht es proberen bij de MediaMarkt. Niet dat ik denk dat je m daar kan krijgen, maar proberen kan altijd he :wink:. Me broertje heeft m daar ook vandaan

Mediamarkt Rotterdam Centrum had er volgens mij nog zat liggen.
ow ok :D
kweet wel dat ze de gewone versie nog hebben, maar dat lijkt me logisch :P

Kees Hoekerd
24-08-2004, 14:18
:evil: :evil: :x

Bij MM in Zwolle lag in juni voor maar 13,99,maar ik had hem niet meegenomen.

Hopen dat ze er nog zijn.

HiddeV
24-08-2004, 14:29
Voor zover ik weet bestaan er in Nederland twee versies van Speed.

- Single-disc met alleen bioscooptrailer als extra
- Dubbel-disc Special Edition met een boel extra's en DTS


Mogelijk brengen ze in de Big Deal-reeks disc 1 van de dubbeldisc ook nog eens los uit, dus dat zou de derde versie zijn die de OP bedoelt. Het zou voor Fox de eerste keer niet zijn dat ze dat doen.

Nee, want de Big Deal-versie is gelijk aan de eerste uitgave van deze film op DVD, de single-disc dus waarover ik het heb. De Big Deal-DVD's van Die Hard, Die Hard 2 en Predator zijn trouwens ook de eerste uitgaves en niet disc 1 van de Special Edition.

bij deze film misschien niet maar bij andere uitgaves zoals braveheart wel, maar bij deze was de nu big-deal versie er al voordat de SE er was.

Sander Haarmans
24-08-2004, 14:43
Kartonnen hoesje is idd niet meer te krijgen. je kunt t wellicht es proberen bij de MediaMarkt. Niet dat ik denk dat je m daar kan krijgen, maar proberen kan altijd he :wink:. Me broertje heeft m daar ook vandaan
MM heeft regelmatig nog de kartonnen digipack versies liggen van bepaalde dvd's, heb toevallig vandaag nog Red Rose (Steven King) gekocht in kartonnen digipack (die blijkbaar moeilijk te krijgen is).

ZoekenDVD
24-08-2004, 17:29
Kartonnen hoesje is idd niet meer te krijgen. je kunt t wellicht es proberen bij de MediaMarkt. Niet dat ik denk dat je m daar kan krijgen, maar proberen kan altijd he :wink:. Me broertje heeft m daar ook vandaan
MM heeft regelmatig nog de kartonnen digipack versies liggen van bepaalde dvd's, heb toevallig vandaag nog Red Rose (Steven King) gekocht in kartonnen digipack (die blijkbaar moeilijk te krijgen is).

Is nog volop bij de FRS te krijgen (in digipack) :wink:

ZoekenDVD
24-08-2004, 17:32
Thx! voor de reacties, de film Speed blijft gewoon waanzinnig goed, al vanaf het begin met [spoiler:037a1787f4] de liftscene [/spoiler:037a1787f4] neemt je meteen al mee in de 2 uur durende achtbaan (of eigenlijk bus dus 8) )

Het zou gaaf wezen deze nog een keer op het grote doek te kunnen zien