Bekijk de volledige versie : Sneak Preview, welke film gaat er draaien????
Steve Muller
23-08-2004, 17:49
Ik ga nu al ruim 9 jaar naar de sneakpreview. Goedkoop en je gaat vaak naar films waar je normaal niet naar toe gaat.
Op www.sneakpoint.nl kun je vaak zien wat er komt. Gezien er de laatste tijd niet veel voorspellingen zijn kunnen wellicht mensen op dit forum voorspellen wat er komt :D
Vorige week draaide Twisted in Almere
Joost v.d. Ham
23-08-2004, 18:15
een van de leukste dingen van de sneak preview vind ik dat je niet weet wat er gaat draaien.... ;)
een van de leukste dingen van de sneak preview vind ik dat je niet weet wat er gaat draaien.... ;)
Vind ik ook. Het gaat juist om het verassingseffect. Anders kan je net zo goed naar een normale voorstelling gaan.
Alexander V
23-08-2004, 18:48
Mwah, ik weet het niet hoor, vroeger ging ik ook bijna elke dinsdag, maar na 4 keer achter elkaar een enorm ***film gehad te hebben heb ik het er wel mee gezien.
Het was The Stepford Wives in Vlissingen in ieder geval ;)
Rogier Burghout
23-08-2004, 23:30
Vanavond in Haarlem Eternal sunshine on a spotless mind gezien. Mooi ingetogen spel van Jim Carrey, en Kate Winslet speelt lekker maf. Goeie film, waar je zeker nog even over napraat. Goed iets is dat van de sneak, dan zie je films die je misschien normaal niet zou zien.
Vind ik ook. Het gaat juist om het verassingseffect. Anders kan je net zo goed naar een normale voorstelling gaan.
Helemaal mee eens. Meestal ga ik als ik weet dat er diezelfde week een goeie film in premiere gaat, en dan maar gokken dat ik de goeie heb.
Hoeveel kost dat eigenlijk?
Ernest Hamstra
24-08-2004, 10:36
Click (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=4500)
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.