PDA

Bekijk de volledige versie : welke remote kan dit



Toone
09-01-2002, 20:28
Ik heb mijn apparatuur zoals video en toekomstige home set in een kastje met houten deurtjes staan. Ik moet nu, om mijn apparatuur te kunnen aansturen, mijn deurtjes open laten staan. Zijn er remotes beschikbaar, waarbij ik de houten deurtjes van mijn kast kan dicht laten en toch mijn apparatuur kan aansturen. Is dit alleen een kwestie van een remote, of moet mijn apparatuur er ook voor geschikt zijn.

bitbull
09-01-2002, 21:40
Is dit alleen een kwestie van een remote, of moet mijn apparatuur er ook voor geschikt zijn.

Ik heb een jaar of twee geleden een ding van Philips gehad, welke bestond uit een aparte IR sensor, die je dan buiten de kast zette, die met een snoertje was verbonden met een IR transmitter die dan in de kast stond. Dit werkte goed, totdat het ding plots de geest gaf. Philips kon blijkbaar niet reparerer, en ik kreeg van de leverancier mijn geld terug. Product was niet meer leverbaar. Misschien is dit (http://www.oatleyelectronics.com/kits/k089.html) iets? Wat je ook kan doen is een stuk plastic optische fiber plakken op het ruitje van de IR sensor en dan het andere eind naar buiten brengen. Of zo...