PDA

Bekijk de volledige versie : SLOTJE lijstje dvd's



Henk van der Weerdt
24-08-2004, 07:41
Ben op zoek naar de volgende films:

National Security -
Tekken -

Het maakt mij niet uit welke uitvoering of welke Regio.
Ik heb geen maximale prijs voor de dvd's, wil ze gewoon terug in mijn verzameling hebben. (deze 2 films uitgeleend en heb ze nooit meer teruggekregen :cry: )

Coen P.
24-08-2004, 08:05
Henk,

mijd Donnie Brasco in de r2 nl versie...deze is bagger, na de laagwisseling loopt het geluid niet geheel synchroon meer...wees blij dat ze pleite zijn! koop de S.E van dvdsoon, iets over een tientje en een veeeeeel betere versie!

gr Coen

Henk van der Weerdt
24-08-2004, 08:14
Henk,

mijd Donnie Brasco in de r2 nl versie...deze is bagger, na de laagwisseling loopt het geluid niet geheel synchroon meer...wees blij dat ze pleite zijn! koop de S.E van dvdsoon, iets over een tientje en een veeeeeel betere versie!

gr Coen
Dank voor de Tip: Is mij trouwens nooit opgevallen (heb eerlijk gezegt de film ook maar 1 keer bekeken).

Maar euh jou exemplaar wil je niet wegdoen? Kom toch aankomende vrijdag in de buurt :wink:

Coen P.
24-08-2004, 08:19
ik hem hem nog niet...wilde hem bestellen vanwege mijn sopranos gangster verliefdheid maar toen werd mijn CC vernietigd door die shit bij dvd pacific...

w8 nog op een nieuwe en wil zoveel bestellen...cold turkey damn you!

gr Coen

Henk van der Weerdt
24-08-2004, 08:21
ik hem hem nog niet...wilde hem bestellen vanwege mijn sopranos gangster verliefdheid maar toen werd mijn CC vernietigd door die shit bij dvd pacific...

w8 nog op een nieuwe en wil zoveel bestellen...cold turkey damn you!

gr Coen
Ja het leven van een dvd collector gaat niet over rozen :wink:
Geldt ook voor GoodieHunters overigens.. :D

Henk van der Weerdt
01-09-2004, 21:53
Mag op Slot. Beide titels inmiddels via iemand anders ontvangen