PDA

Bekijk de volledige versie : Evil Dead 1 Dvd



Erwin van de Beek
09-01-2002, 21:07
Ik weet dat Evil Dead 1 uit is gekomen, maar zonder ondertitels,
ik wacht dus. Kan wel engels, maar met ondertitels is het
wat fijner film kijken.:D

Dennis Kuijper
07-02-2003, 20:14
heeft iemand dit deel al ergens gezien,zou 06-02-2003 uitgegeven worden door a-film met ned-subs.

Jeroen Denissen
07-02-2003, 20:27
Ik heb de DVD bij play gekocht. Zeer goedkoop.
Beeld en geluid zijn behoorlijk goed.
De ondertiteling is niet echt nodig........er komen geen intelligente discussies in voor !

Blijft een fantastische splatter film !

Rickje
07-02-2003, 22:52
Is hij er dan niet met Ned. ondertiteling? Ik dacht van wel.
Pulp Fiction heb ik ook zonder Ned. ondertiteling en vond best duidelijk genoeg... soms moet je weleens goed luisteren van wat ze zeggen maar toch versta je het wel.

marco v.d.brink
08-02-2003, 22:32
Hij is uitgesteld tot 24 april!

Harry B.
08-02-2003, 22:41
Wie gaat er nou op de NL-release wachten als je al ikweetniethoelang voor 7 pond de UK-release met anamorphic widescreen en DTS 6.1 kunt kopen?????

En de NL-release komt ook nog eens van A-film, dus nog afwachten ook of het uberhaupt een release wordt die de moeite waard is :o .

BLACKENED
09-02-2003, 08:49
Gewoon Book of the Dead kopen...

Das pas een DVD ! :D

Frank
09-02-2003, 11:56
En de NL-release komt ook nog eens van A-film, dus nog afwachten ook of het uberhaupt een release wordt die de moeite waard is :o .

Persbericht van A-Film:

De horrorklassieker van Sam Raimi (Spider-Man) met Bruce Campbell (Army of Darkness), Ellen Sandweiss (Within the Woods), Hal Delrich, Betsy Baker en Theresa Tilly. Website: www.deadites.net

Vijf vrienden brengen een weekend door in een afgelegen boshut. Ze vinden er een tape en een oud boek vol obscure formules. Als ze de tape draaien bevrijdt die een kwade kracht in het bos die elk van de vrienden wil vernietigen.

Releasedatum: DVD koop 24 april 03.
DVD specificaties: taal: Engels, ondertiteling: Nederlands, audio: 6.1 DTS-ES en 5.1 dolby digital, aspect ratio: 16:9 anamorphic en 1.85:1, discformat: DVD 5, feature length: 85 minuten, extra's: original theatrical trailer en filmographies.

Dus wel DTS 6.1., maar de extra's stellen absoluut niks voor!!! Ik ben blij dat ik de Book of the Dead-editie heb!