PDA

Bekijk de volledige versie : super.... 10.000 pageviews !!



Edwin vd Zwaard
09-01-2002, 23:59
Ben best blij, morgen haalt mijn pagina de magische grens van 10.000 pageviews tot nu toe !!

Het blijft gewoon leuk als mensen wat hebben aan iets waar je je vrije tijd in steekt..

Groeten
Edwin

Koen Crijns
10-01-2002, 00:20
Veel langer dan een uurtje of 8 mag dat hier op DVD.nl niet duren... ;)

Edwin vd Zwaard
10-01-2002, 00:36
Daar gaat mijn plezier :(

Nee hoor, ik ken mijn plek... Maar voor een particuliere, amateuristische site, vind ik het best netjes.. er zijn zat sites die het niet halen, toch ??

Edwin

Koen Crijns
10-01-2002, 00:39
Absoluut! Ofwel: gefeliciteerd Edwin! ;)

Nathan Strik
10-01-2002, 02:35
Hmm, dan kan ik nog wel even voort voordat ik dat haal... :D :D

Maar in ieder geval gefeliciteerd Edwin!!!

Ach, met een gemiddelde van 4 tot 6 bezoekers per dag ben ik eigenlijk best tevreden.

System 3rror
10-01-2002, 10:52
Ach, met een gemiddelde van 4 tot 6 bezoekers per dag ben ik eigenlijk best tevreden. Hehe, en dan zijn die bezoekers zeker jij zelf? ;) Staat je pagina als je startpagina ingesteld en als je internet opstart krijg je die pagina zeker? ;)

Nee geintje... Ben dr ook tevreden mee :)

Ik heb eigenlijk ook verder niet veel te laten zien op mn site, was meer opdracht voor school!

Maar Edwin, goed gedaan! ;)

Edwin vd Zwaard
10-01-2002, 11:00
hahaha.... nee sorry tim, ik ben het niet zelf.. Ik heb expres de teller als favoriet ingesteld, zodat ik niet naar de site hoef om de bezoekersaantallen te zien.. Hij staat ook niet als mijn startpagina, ik gebruik m eigenlijk alleen als ik m ook nodig heb (dvd shoppen) :D

Groet
Edwin

System 3rror
10-01-2002, 11:10
Was eigenlijk meer voor Nathan bedoelt Edwin ;)

Haha, maja... ik zal ook eens via je site gaan shoppen!

Edwin vd Zwaard
10-01-2002, 11:13
Ow.. schele @je in da house... sorry about that m8.. :D

Groeten
Edwin

martin
10-01-2002, 19:07
het is inderdaad leuk dat mensen toch naar je homepage kijken en af en toe een reactie geven, ben zelf nog geen jaartje bezig en zit bijna aan de 15000 bezoekers, en toch ook een bergje uit het buitenland.

het geeft wel een kick over je werk wat je er in stopt, ik hoop ook gauw me site te kunnen updaten met me nieuwe DVD-speler en wat foto's erbij.

Remco de Swart
10-01-2002, 22:38
Mijn site heeft een jaar over gedaan om de 10.000 bezoekers grens te halen. Probleem hierbij is dat mijn site is opgesplitst in een Engels en Nederlandstalig deel met beide onafhankelijke tellers. Uiteraard zit er in de tellers enige overlap doordat Engelstaligen per ongeluk op de Nederlandstalige site terecht komen. Naast de homepages zijn ook nog pagina's dieper in de site die zelfstandig bezoekers trekken. Zo trekt de kerstpagina het hele jaar weinig tot geen bezoekers om vervolgens in de maanden november & december 5800 bezoekers te trekken.

Mijn pagina is voor de meeste forummers beslist niet interessant aangezien mijn site niet over DVD's gaat maar over een klein verzamelgebied. Ruim 50% van de bezoekers komt dan ook uit het buitenland

Richard Hogaarts
11-01-2002, 09:44
Gefeliciteerd Edwin met je magische grens.

Ik heb zelf ook een site maar daar staan vakantie foto's op en foto's van Trance Feesten, dus ook niet zoveel bezoekers. Maar dat was ook niet de intensie waarvoor ik de site creerde.

Maar voor iedereen die een kijkje wil wagen ga naar

www.theworldofthadreamer.com en kijk lekker rond. :)

Edwin vd Zwaard
11-01-2002, 23:05
Als jij www.dvd.nl zou zijn, zou er geen hond komen :D

Hou je lamme opmerkingen voortaan voor je zeg, zit niemand op te wachten..

Edwin

Edwin vd Zwaard
11-01-2002, 23:25
Voor zover ik weet zit ook niemand op jouw gemekker te wachten.. :D En dat plaats je toch ook gewoon..

En als je even de andere reacties leest, die voor je nutteloze posts staan, zie je dat ander forum bezoekers er ook geen last van hebben...

En als ik hier nou alleen maar reclame zou posten, maar als je even verder kijkt, zie je dat ik gewoon een forumbezoeker ben, die gezellig (al is die term voor jou wellicht onbekend) met alles meepraat hier...

Dus wat is precies je probleem dan ?? Tampon scheef ?? :p

Maar mocht je nog meer commentaar hebben, dan stel ik voor dat je dat even naar me toe mailt... (ik ben nl niet zo bang voor de buitenwereld dat er geen enkele info bij mijn naam staat, en er niet via het forum naar me gemailed mag worden :D)

Edwin

ron
11-01-2002, 23:33
Edwin,

Je hebt een leuke site moet ik zeggen. Ziet er qua design gewoon gelikt uit. Maar bij de 4 sterren voor Bseen dvd sprongen de tranen bijna in mijn ogen (van het lachen dan). Dat meen je toch niet echt serieus ?

Verder een leuke thread dit. :cool:

Adios,
Ron

Edwin vd Zwaard
11-01-2002, 23:45
En ik gebruik ook geen smileys als ik serieus ben...



Daar ligt ook het probleem denk ik, ik neem je niet serieus.. :D
En ik gebruik ik een conversatie niet de term "whatever".. :p

Maar wat mij betreft is deze discussie ook voorbij, je reacties zijn eerlijk gezegd mijn moeite van typen niet waard.. :D:D






Edwin,

1.)Je hebt een leuke site moet ik zeggen. Ziet er qua design gewoon gelikt uit. 2.)Maar bij de 4 sterren voor Bseen dvd sprongen de tranen bijna in mijn ogen (van het lachen dan). Dat meen je toch niet echt serieus ?

3.)Verder een leuke thread dit.



Ron,

1.) Bedankt voor het compliment :D
2.) Tot voor kort had Bseen slechts 2 sterren, maar mijn laatste bestellingen bij hun werden ontzettend snel geleverd, de correspondentie was zeer goed, snel en vriendelijk, de prijs van de aanbieding (51 gulden voor ToyStory 1 en 2) was erg scherp, de verpakking van de dvd was ook in orde...
Dus voor een regio 2 verkopende site, vind ik die 4 sterren (in vergelijking tot andere regio2 sites) eigenlijk best redelijk... Maar jij hebt slechte ervaringen met deze site ??

3.) Blij dat ik je kan vermaken :D:D:D

Groeten
Edwin

Marco
11-01-2002, 23:56
Hoi Edwin. Ik ga ook ff reageren. Heb je site voor het eerst gecheckt.

Mijn complimenten gaat uit naar de internetwinkel(s) overzicht(en). De meeste winkels ken ik wel. Ik kwam toch een aantal nieuwe DVD webwinkels tegent. Klasse, perfect.
Enfin. Gefeliciteerd, je website staat in mijn favorieten.

ron
11-01-2002, 23:57
Maar jij hebt slechte ervaringen met deze site ??
Eh nee, niet echt eigenlijk. Nog nooit wat gekocht doordat de "normale" (lees: hoge) prijzen me niet echt aanspreken.

Edwin vd Zwaard
12-01-2002, 00:03
Ik ben erg happy voor al die gelukkige gebruikers...
Maar ben niet overtuigd dat er geen commercieele drive voor jou achter zit.



Er zit maar 1 drive achter.. Een hobby van internet/pc combineren met een ander hobby van DVD..

En als je commerciele belangen zoekt.. Bij 2 of 3 sites vermeld op mijn sites krijg ik commissie over wat directe bezoekers via mijn link kopen.. Waarbij 2 sites niets opleveren, en 1 site me ongeveer een dvdtje per 2 a 3 maanden oplevert..

En dat ene dvdtje per zoveel maanden weegt in mijn ogen niet op tegen de tijd die ik in de site stop..

Dus in mijn opinie is het een leuke hobby, waarbij het resultaat ook voor anderen interesant is..

Groeten
Edwin

Edwin vd Zwaard
12-01-2002, 00:05
Hoi Edwin. Ik ga ook ff reageren. Heb je site voor het eerst gecheckt.

Mijn complimenten gaat uit naar de internetwinkel(s) overzicht(en). De meeste winkels ken ik wel. Ik kwam toch een aantal nieuwe DVD webwinkels tegent. Klasse, perfect.
Enfin. Gefeliciteerd, je website staat in mijn favorieten.

Geweldig Marco,

Zulke reacties hecht ik 20x meer waarde aan als de €0.25 aan commissie die maandelijks binnenkomt !! :D:D

Groeten
Edwin

ron
12-01-2002, 00:18
Ik ben erg happy voor al die gelukkige gebruikers...
Maar ben niet overtuigd dat er geen commercieele drive voor jou achter zit.

Het is ook niet aan mij om te bepalen of dat kan of niet kan.
Dat moet de crew maar beslissen. Ik wil langs deze weg wel aandacht hiervoor vragen!

Mogen members via hun profile, sites laten zien die andere sites en/of producten aanprijzen?

Ik zal me schikken aan het antwoord van de crew. Echt wel, ik ben sinds vandaag een gelukkig gebruiker geworden. Als hij zijn site niet mag vermelden op dvd.nl had hij dat waarschijnlijk wel eerder gehoord aangezien de url altijd al onder zijn naam staat vermeldt. Hoe zit het verder met de Aanbiedingen forums, worden ook continu winkels bij naam genoemd ? Wordt ook gedoogd :D door dvd.nl. Maar wellicht kan er een soort "klikforum" worden geopend...we leven immers in Nederland, dus waarom niet ? Maar daar zit al helemaal niemand op te wachten.

Dit is verder geen persoonlijke aanval op jou, maar dit is nu eenmaal een "public forum" waarin niet elke post je evenveel zal aanspreken / aanstaan. Maar het mooie is dat lezen/reageren niet perse verplicht is.

Mvg,
Ron

Richard Hogaarts
12-01-2002, 18:58
Geen crew die reageert :D

1-0 voor Edwin :D :D

Luther Hartog
12-01-2002, 19:26
we zijn op het moment bezig met een opdracht voor een cd/platenzaak, wanneer dat af is, zal ik hem ook wel laten zien aan jullie, wordt errug leuk, vind ikzelf:)

Edwin vd Zwaard
28-02-2002, 18:38
nou nou nou.... wat gaat dat hard... anderhalve maand later zit ik al weer op de 16.000 :D

Ter ere daarvan heb ik de site een makeover gegeven, wat echt een enorm karwij was, maar het resultaat mag er mijns inziens wel zijn !!!

Anonymous
28-02-2002, 20:39
Ik zit nu op een gemiddelde van rond de 20 a 30 per dag, is dat
best veel voor een onofficiele amateuristische dvd site ???

PS. Dit is géén kreet om aandacht voor me site hoor, ben slechts
nieuwsgierig dus vat dit niet op als extra reclame voor me site
anders moet ik weer een post deleten.

Anonymous
28-02-2002, 20:41
Wel mooi Edwin, alleen verander je de achtergrond nog ? Dat je dus
verschillende stukjes van verschillende film's te zien krijgt ? Dat
zou het nog mooier maker vind ik dan...

Edwin vd Zwaard
28-02-2002, 20:43
neej, ik laat m zo...

Alleen de bovenste frame wordt nog ietwat gewijzigd.. Filmbuster DVD Guide erin etc..

Camille
28-02-2002, 21:05
Edwin,

Gefeliciteerd met je bezoekers.
Al veel commissie ontvangen?:D

Ik heb ook een site maar daar komen niet zoveel bezoekers.
Hij gaat ook niet over DVD maar dat kan de pret niet drukken.
Hier mijn adres voor mensen die geinteresseerd zijn:
Http://www.camille.golft.nl

Edwin vd Zwaard
28-02-2002, 21:13
Edwin,

Gefeliciteerd met je bezoekers.
Al veel commissie ontvangen?:D
[/url]


Genoeg commissie om de eerste dvd weg te kunnen geven (zie een andere thread)

Ik moet trouwens nog je dvd posten camille, ik heb het zo gruwelijk druk met stage en vanalles, dat het er ene beetje bij ingeschoten is...

Maar hij komt eraan, nog even geduld... :D:D

Laurens-Jan
28-02-2002, 22:39
super.... 10.000 pageviews !!

Vind je het heel gek met al die spam?
Dan kom je vanzelf wel aan zoveel pageviews.

Edwin vd Zwaard
01-03-2002, 07:35
Vind je het heel gek met al die spam?
Dan kom je vanzelf wel aan zoveel pageviews.

Luister Laurens-Jan,

Er is al door meerdere forum leden aangegeven dat ze het bij langena niet erg vinden dat ik ik (naast het gewone posten) ook mijn site een beetje promoot... Maar er blijven er altijd een paar die het vervelend vinden....

TIP: zodra je iets ziet, surf je lekker verder !! Op die manier heb jij geen last van spam, en heb ik geen last van JOU :D

Edwin vd Zwaard
16-03-2002, 13:46
nou nou nou.... wat gaat dat hard... anderhalve maand later zit ik al weer op de 16.000 :D

Ter ere daarvan heb ik de site een makeover gegeven, wat echt een enorm karwij was, maar het resultaat mag er mijns inziens wel zijn !!!


Gaat de laatste tijd wel erg hard :D:D kom vandaag als het een beetje meezit op de 20.000 bezoekers grens :)

Charley Baak
25-10-2003, 00:11
Veel langer dan een uurtje of 8 mag dat hier op DVD.nl niet duren... ;)10.000 pageviews in 8 uur --> 30.000 pageviews per dag --> 900.000 pageviews per maand.... mmmm dat is ongeveer een derde van wat het nu dus schijnt te zijn... 3.000.000 per maand. :shock: