PDA

Bekijk de volledige versie : A-Team DVD-Box Seizoen 1



basbrem
24-08-2004, 22:02
A-Team DVD-Box Seizoen 1 wanneer wordt die gerealeasd?
en wie weet de datum`s voor die andere seizoenen al?

Henk van der Weerdt
25-08-2004, 20:34
Heb hem bij Amazon zien staan.

Helaas alleen maar R1. Nog geen datum bekend van R2 uitgave :(

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005JN80/qid=1093462297/sr=1-1/ref=sr_1_1/104-7527780-5875115?v=glance&s=dvd

edwin01
26-08-2004, 10:10
Volgens Play komt de R2 versie van The A-Team uit op 13-09-2004!

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=184197&p=57&c=&g=72

Datzelfde geldt voor Magnum en The Knight Rider waar ook het gehele seizoen 1 van verschijnt op DVD!

Emporio
26-08-2004, 10:18
Lekker... maar waar blijf Airwolf????

edwin01
26-08-2004, 16:17
In Nederland komen zowel de eerste seizoenboxen van The A-Team, Knight Rider, Magnum en Buck Rogers uit op 2 december!

bron dvd-home.nl

Cor van S.
27-08-2004, 21:34
Een R2 versie is toch alleen mooier dan een R1 versie als die Nederlandse ondertiteling heeft of zie ik het nu verkeerd ?

Ik heb zelf namelijk de R1 versie van Seizoen 1

Ron kars
27-09-2004, 15:46
Srry had nieuwe topic geopend, had deze niet gezien, excuses.

Ik vroeg me af waarom A-team S1 hier zoveel later uitkomt als in Engeland, waar hij 13 september is gereleased?

Martin Stanneveld
06-11-2004, 23:38
Nog een paar weken en dan is het zo ver :P Ik hoop dat Universal er iets moois van heeft gemaakt.

rmelkert
07-11-2004, 00:57
De NL wordt waarschijnlijk hetzelfde als de UK op subs etc na.

Kijk maar naar het plaatje bij play en van leest.

Alleen het keuringssymbool is anders.

Martin Stanneveld
07-11-2004, 00:59
De NL wordt waarschijnlijk hetzelfde als de UK op subs etc na.

Kijk maar naar het plaatje bij play en van leest.

Alleen het keuringssymbool is anders.

Wat is dat voor soort box dan? paar keepcases in een kartonnetje?

BLACKENED
07-11-2004, 10:12
ooooh, ik lees dit geweldige nieuws nu pas :lol:
The A Team seizoen1 op R2NL, SCHIT-TE-REND!

Ron kars
07-11-2004, 12:30
De NL wordt waarschijnlijk hetzelfde als de UK op subs etc na.

Kijk maar naar het plaatje bij play en van leest.

Alleen het keuringssymbool is anders.

Wat is dat voor soort box dan? paar keepcases in een kartonnetje?

Ik hoop het, dat we nie weer zon waardeloze kartonnen verpakking krijgen, die rafeen zo snel aan de zijkanten. de R1 was dit helaas wel.

Ron kars
03-12-2004, 11:07
Ik zag hem gister in de winkel staan en vond dit bericht onder op de box (ik heb hem niet letterlijk onthouden, maar hier komt het ongeveer op neer.)

"Hoewel Universal de grootste zorg besteed aan hun producten, kan de kwaliteit af en toe minderwaardig zijn door de leeftijd van het materiaal."

Dit stond ook al op de Playback-box van 'Allo 'Allo Serie 1 en 2 uit de UK.
Ik vind dit dus echt belachelijk, de producent kan toch niet de consument laten betalen voor een product en vervolgens dit slappe excuus gebruiken?

scheur
03-12-2004, 16:10
Misschien moeten die gasten van Universal eens gaan praten met ene George Lucas , die kan met elk materiaal overweg......(toch? :? )
:twisted:

Ron kars
03-12-2004, 18:34
Misschien moeten die gasten van Universal eens gaan praten met ene George Lucas , die kan met elk materiaal overweg......(toch? :? )
:twisted:

Ik denk eerder met Lowry digital, die hebben Indiana Jones en Star Wars gere-mastered :wink: Maar dat zal wel te duur zijn voor 99 afleveringen a-team.

Cor van S.
03-12-2004, 22:25
Komt seizoen 2 ook nog ?

Ron kars
04-12-2004, 08:49
Komt seizoen 2 ook nog ?

Is nog niets over bekend, maar ik neem aan dat hij in kwartaal 1 van 2005 toch ook wel uitkomt :roll:

Aeneas
04-12-2004, 16:28
Aangezien wel seizoen 2 van Knight Rider uitkomt denk ik dat bij The A-team ook wel zo is, maar zeker weten doe ik het niet! Knight Rider seizoen 2 komt in Juli 2005 in Nederland uit! :D Dus maar hopen dat dan ook seizoen 2 van A-team uitkomt!

Martin Stanneveld
05-12-2004, 01:27
Kan iemand al wat vertellen over de verpakking van de r2 nl versie?

Robbie-x
05-12-2004, 01:55
In Nederland komen zowel de eerste seizoenboxen van The A-Team, Knight Rider, Magnum en Buck Rogers uit op 2 december!

bron dvd-home.nl \Volgens de site van van leest is Knight ridder nog niet leverbaar.. Een woord, uitgesteld;)

Ron kars
05-12-2004, 11:45
Kan iemand al wat vertellen over de verpakking van de r2 nl versie?

Ik weet niet hoe het systeem heet, maar het is hetzelfde systeem als bij de Alien Quadrilogy.

Martin Stanneveld
05-12-2004, 11:50
Kan iemand al wat vertellen over de verpakking van de r2 nl versie?

Ik weet niet hoe het systeem heet, maar het is hetzelfde systeem als bij de Alien Quadrilogy.

ehm, dat systeem ken ik niet :oops:

Philippe
05-12-2004, 12:00
Kan iemand al wat vertellen over de verpakking van de r2 nl versie?

Ik weet niet hoe het systeem heet, maar het is hetzelfde systeem als bij de Alien Quadrilogy.

ehm, dat systeem ken ik niet :oops:

Ik denk dat het overeenkomt met het systeem dat ook voor de Stargate boxen toegepast wordt... Elke dvd steekt op een plastic plaatje en elk plaatje kan je dan omslaan zoals bij een notaboekje.

Ron kars
05-12-2004, 14:09
Kan iemand al wat vertellen over de verpakking van de r2 nl versie?

Ik weet niet hoe het systeem heet, maar het is hetzelfde systeem als bij de Alien Quadrilogy.

ehm, dat systeem ken ik niet :oops:

Ik denk dat het overeenkomt met het systeem dat ook voor de Stargate boxen toegepast wordt... Elke dvd steekt op een plastic plaatje en elk plaatje kan je dan omslaan zoals bij een notaboekje.

Ja dat bedoelde ik, weet iemand hoe dat heet?

Markys
05-12-2004, 21:10
Kan iemand al wat vertellen over de verpakking van de r2 nl versie?

Ik weet niet hoe het systeem heet, maar het is hetzelfde systeem als bij de Alien Quadrilogy.

ehm, dat systeem ken ik niet :oops:

Ik denk dat het overeenkomt met het systeem dat ook voor de Stargate boxen toegepast wordt... Elke dvd steekt op een plastic plaatje en elk plaatje kan je dan omslaan zoals bij een notaboekje.

Ja dat bedoelde ik, weet iemand hoe dat heet?

Dit nieuw "fenomeen" (lees goedkoop) heeft: digistack! :shock:

Ron kars
06-12-2004, 10:34
Kan iemand al wat vertellen over de verpakking van de r2 nl versie?

Ik weet niet hoe het systeem heet, maar het is hetzelfde systeem als bij de Alien Quadrilogy.

ehm, dat systeem ken ik niet :oops:

Ik denk dat het overeenkomt met het systeem dat ook voor de Stargate boxen toegepast wordt... Elke dvd steekt op een plastic plaatje en elk plaatje kan je dan omslaan zoals bij een notaboekje.

Ja dat bedoelde ik, weet iemand hoe dat heet?

Dit nieuw "fenomeen" (lees goedkoop) heeft: digistack! :shock:

Ik heb er persoonlijk geen problwemen mee, het is een beter idee als die scanavo-cases met 2 dvds bijna over elkaar heen. dat is echt waardeloos. vooral de 2-disc uitgaves van de Thundrbirds-tv serie, een doosje van 1,5 keer zo dik als normaal en dan nog de 2 discs over elkaar heen.

basbrem
20-12-2004, 16:46
MM Zwolle 42,99 Euris voor deze box

markprijs
21-12-2004, 22:56
Just in...

mooie boxje, mooie menu's. Alleen jammer dat er geen extra's bij zitten. :(


SHUT UP, you fool! :twisted:

Ron kars
22-12-2004, 10:50
Het schijnt wel de bedoeling geweest te zijn dat er extras bij kwamen. ik heb Dirk Benedict gesproken op de New starcon afgelopen mei, en hij zei dat hij en Dwight Schultz wel gevraagd waren voor commentaartracks, maar Universal wou hen er niet voor betalen.

basbrem
24-12-2004, 22:10
Lekker... maar waar blijf Airwolf????

ja idd deze mogen ze wel eens gaan uitbrengen.
maar las op een site dat voor seizoen 4 universal de rechten niet heeft en er geen plannen zijn op de seizoen 1 tot 3 op dvd uittebrengen

rmelkert
03-02-2005, 19:38
Weet iemand of er verschil is tussen de NL en UK uitgave?

Bij play is UK namelijk de helft goedkoper (Nightrider ook trouwens, we worden hier weer eens flink opgelicht geloof ik).

Ron kars
04-02-2005, 08:58
Weet iemand of er verschil is tussen de NL en UK uitgave?

Bij play is UK namelijk de helft goedkoper (Nightrider ook trouwens, we worden hier weer eens flink opgelicht geloof ik).

Volgens mij zit er geen verschil in.

Axel de Mol
04-02-2005, 10:18
Jeah.. A-team is stoer, *denkt terug aan de oude tijden (als 17 jaar oud persoon), en aan stukje in scary movie* En de prijs valt ook nog wel mee, misschien toch maar eens over nadenken.

pavago
04-02-2005, 12:33
Weet iemand of er verschil is tussen de NL en UK uitgave?

Bij play is UK namelijk de helft goedkoper (Nightrider ook trouwens, we worden hier weer eens flink opgelicht geloof ik).

het is trouwens Knightrider :wink:

Cor van S.
04-02-2005, 13:39
Weet iemand of er verschil is tussen de NL en UK uitgave?

Bij play is UK namelijk de helft goedkoper (Nightrider ook trouwens, we worden hier weer eens flink opgelicht geloof ik).

Ik weet dat de R1US 4 DVD's is en de R2NL 5

En R1US heeft ook een veel mooier design

Seizoen 2 komt trouwens op 12 april uit en is nu te prĂ© orderen voor € 32,50 inclusief verzending bij Amazon.com

Aeneas
04-02-2005, 15:56
Weet iemand of er verschil is tussen de NL en UK uitgave?

Bij play is UK namelijk de helft goedkoper (Nightrider ook trouwens, we worden hier weer eens flink opgelicht geloof ik).

Het enige verschil is dat de NL uitgave Nederlandse ondertiteling heeft.



het is trouwens Knightrider :wink:
Of nog beter, het is 'Knight Rider' :wink:

Seizoen 2 van A-team en Knight Rider komen in Nederland op 15 Juli 2005 uit!
Seizoen 3 van A-team en Knight Rider komen in Nederland op 15 Oktober 2005 uit!

Bron : www.dvd-home.nl

rmelkert
04-02-2005, 18:06
Het enige verschil is dat de NL uitgave Nederlandse ondertiteling heeft.
Dan ga ik in iedergeval A-Team 1 binnenkort maar bij play bestellen. Knight Rider 1 zal daarna wel volgen.

Ik ga in iedergeval geen 50 euro ipv 24 betalen voor alleen een stel ondertitels :)

Koffie
09-02-2005, 12:44
Heeft iemand toevallig betere pics van deze box ?
als hij namelijk op de SE1 box van Knight Rider (http://www.jgenders.box.nl/knightrider.jpg) lijkt, zou ik 'm persoonlijk erg mooi vinden :D

edit:
Ik heb wat pics gevonden :

http://zooi.oostindie.com/uploaded/c9_1_b.jpg

http://zooi.oostindie.com/uploaded/bf_1_b.jpg

Ron kars
09-02-2005, 13:22
Heeft iemand toevallig betere pics van deze box ?
als hij namelijk op de SE1 box van Knight Rider (http://www.jgenders.box.nl/knightrider.jpg) lijkt, zou ik 'm persoonlijk erg mooi vinden :D

edit:
Ik heb wat pics gevonden :

http://zooi.oostindie.com/uploaded/c9_1_b.jpg

http://zooi.oostindie.com/uploaded/bf_1_b.jpg

Dis iig niet de NL of UK-uitgave.

rmelkert
10-02-2005, 12:18
Dit is de UK, kreeg hem vandaag binnen van play.

Het is een digipack (Second generation of weet ik veel hoe je dat noemt) in een sleave. Is trouwens zeer slank, 5 DVD's in maar 2,5 CM, zo kun je meer kwijt in je kast :)

http://members.chello.nl/rmelkert/forums/ATeam1.jpg

http://members.chello.nl/rmelkert/forums/ATeam2.jpg

http://members.chello.nl/rmelkert/forums/ATeam3.jpg

Ron kars
10-02-2005, 15:50
Ik ga zelf volgende week de NL-uitgave kopen, ik vind dit toch wel een goed systeem, ben alleen benieuwd of die aparte plastic dingen niet af kunnen breken door het vele ombuigen om de onderliggende disc te pakken.

basbrem
10-02-2005, 18:22
Seizoen 2 van A-team en Knight Rider komen in Nederland op 15 Juli 2005 uit!
Seizoen 3 van A-team en Knight Rider komen in Nederland op 15 Oktober 2005 uit!

Bron : www.dvd-home.nl

Eerder dan verwacht deze twee seizoen
maar dat vindt ik zeer mooi
seizoen 4 van a-team en seizoen 4 en 5 van knight rider in 2006?

Ron kars
14-02-2005, 17:49
Heb hem net gekocht, het blijft jeugdnostalgie en een geweldige serie! De beeldkwaliteit vind ik voor een tv-bron uit de jaren 80 uitzonderlijk goed.