PDA

Bekijk de volledige versie : DVD.nl Forum Verslaafden Top 25 voor Januari 2002 :D



Koen Crijns
09-01-2002, 23:38
Daar gaat 'ie dan....

1. Alex van den Berg (1328)
2. Nathan -ZeroDown- Strik (1087)
3. Henk Heideveld (824)
4. Eric van Ballegoie (810)
5. martin (703)
6. Martin van Tuijl (679)
7. Luther Hartog (682)
8. System 3rror (627)
9. forzavado (575)
10. bmateijsen (506)
11. PM (503)
12. Alexander de Mol (502)
13. Arnold van Oostrum (489)
14. Marco (435)
15. starbuck (362)
16. Dadaveke (278)
17. Dunky (273)
18. Paulri (252)
19. Isis (244)
20. Koen Crijns (236)
21. Edwin vd Zwaard (227)
22. Paul Ranft (220)
23. Mike Philippens (214)
24. Cenobite (213)
25. Raskel (205)

Alex lijkt onverslaanbaar, maar Nathan is zeker op de goede weg. Klapper van de week lijken me toch wel Luther en Edwin vd Zwaard die echt in extreem korte tijd zeer respectabele scores hebben neergezet. De dames zijn in de top 25 helaas in de minderheid: Isis vertegenwoordigd in haar eentje alle vrouwen in de top 25. Verder lijkt dat Crew-leden met een naam beginnende met A veel meer posten dan Crew-leden met andere namen, alleen Eric is hierop een gelukkige uitzondering.

Van de 25 heeft het merendeel een avatar. Alleen van de nummers 3, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18, 24 en 25 tasten we nog steeds in de duisternis wie er nu precies achter de naam schuil gaat.

Tot zover de statistieken voor deze keer. ;)

Nathan Strik
10-01-2002, 01:37
Alex lijkt onverslaanbaar, maar Nathan is zeker op de goede weg.Nathan hoopt dan ook dat Alex een keer een maandje op vakantie gaat naar een land zonder Internet-cafés!! :D :D

bmateijsen
10-01-2002, 08:10
Yes, nummer 10.....

maar ik denk dat ik snel zal worden ingehaald... want het gaat immers om de kwaliteit van de posts... en niet om het aantal!!!

Groet Bjorn

PM
10-01-2002, 08:35
mmm... ok.. misschien ga ik ook een keer aan een avatar denken...

System 3rror
10-01-2002, 09:46
maar ik denk dat ik snel zal worden ingehaald... want het gaat immers om de kwaliteit van de posts... en niet om het aantal!!!Mee eens wat Bjorn zegt...

Laatste tijd wordt er weer aardig gechat op het forum, ok, zal zelf niet ontkennen dat ik er zo af en toe aan meedoe!!

Maja, het aantal posts zegt verder toch niets! Dus niks om je zorgen over te maken ofzo!

Cenobite
10-01-2002, 10:40
[B]Van de 25 heeft het merendeel een avatar. Alleen van de nummers 3, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18, 24 en 25 tasten we nog steeds in de duisternis wie er nu precies achter de naam schuil gaat.

Tot zover de statistieken voor deze keer. ;) Een fotootje van mij op DVD.nl , dat wil ik de geachte forum bezoekers niet aandoen :D :D .

bmateijsen
10-01-2002, 10:46
als iemand een digitale camera regelt...

dan zet ik mijn kop wel op internet!

Bjorn

forzavado
10-01-2002, 10:59
Een digitale camera is ook nog niet aan mij besteed, de scanner is nog steeds kapot. Dus dat duurt nog wel even.
Wat veel beter zou zijn dan zo'n lijst, is een big brother achtige opzet. Dat leden op elkaar kunnen stemmen, wat betreft bijdrage en inhoud op het forum. Zoals bjorn zegt, kwaliteit boven kwantiteit. Ik denk dat zo'n lijst alleen maar aanzet tot het maken van (onzinnige) postjes, van mij mag zo'n lijst gerust geschrapt worden. En dat Coen het presenteerd als een wedstrijd ben ik al helemaal niet blij mee, lijkt mij een geintje maar waar is de ":D".
Vrienden van me zien het puur als negatief dat ik in deze lijst sta, dus haal me eruit!:D :D :D

Alexander de Mol
10-01-2002, 11:10
En dat Coen het presenteerd als een wedstrijd ben ik al helemaal niet blij mee, lijkt mij een geintje maar waar is de ":D".
Vrienden van me zien het puur als negatief dat ik in deze lijst sta, dus haal me eruit!:D :D :D Koen presenteert hiermee juist de verslaafden van dvd.nl! En of je op deze lijst wilt stijgen...? Het kan dus net zo goed de bedoeling zijn om de aantallen posts af te remmen. Tenzij iemand graag het predikaat 'verslaafd' heeft natuurlijk.... ;)

forzavado
10-01-2002, 11:14
Juist, de wedstrijd om de meest verslaafde:

Alex lijkt onverslaanbaar, maar Nathan is zeker op de goede weg. Klapper van de week lijken me toch wel Luther en Edwin vd Zwaard die echt in extreem korte tijd zeer respectabele scores hebben neergezet.
Ik zie de humor er wel van in, maar je geen zorgen;) Ik stel het even extreem om er mensen eens over na te laten denken!

Remco Out
10-01-2002, 13:18
Het zijn wel weer de meest vervelende personen die in de top staan. Ik noem geen namen, maar ze weten het zelf vast wel. :D :D

bmateijsen
10-01-2002, 15:16
Meest vervelend, Remco?? Heb je wrokgevoelens ofzo?

Raskel
10-01-2002, 16:45
Het zijn wel weer de meest vervelende personen die in de top staan. Ik noem geen namen, maar ze weten het zelf vast wel. :D :D

You talking to me? punk! :D En ik sta gewoon keihard op plaats 25! Snel meer posts plaatsen!

martin
10-01-2002, 16:47
ben blij dat ik niet in het rijtje staat. ik wil niet als DVD verslaafde gekenmerkt worden.:cool:

Koen Crijns
10-01-2002, 17:44
martin -> Kijk eens op 5 ;)

forzavado -> Uiteraard is dit als geintje bedoeld! Ik zal dalijk wel even een :D toevoegen. Ook ik zie liever één zinnige posting dan honderd onzinnige postings.

Nathan Strik
10-01-2002, 17:56
Het zijn wel weer de meest vervelende personen die in de top staan. Ik noem geen namen, maar ze weten het zelf vast wel. :D :D En bedankt hè... :D :D
Hoe was dat spreekwoord ook alweer?!? Wie de schoen past.... :D :D

Dadaveke
10-01-2002, 21:04
Ik zal een kijken of een foto vind, en iemand vind die hem voor me wil scannen.:D

Raskel
10-01-2002, 22:13
Ik zal een kijken of een foto vind, en iemand vind die hem voor me wil scannen.:D

Doe dat onze forumgenoten maar niet aan :D

PS Het stukje spare rib is eindelijk uit m'n keel :cool:

Rikkert
11-01-2002, 00:04
Mocht er ooit eens een lijst komen "top 25 laatste posts" dan staan Alex en ik toch zeker bij de eerste vijf. Met uitschieters van half vier `s nachts...En later!
Sleep is the thing u do, when you`re out off ideas...

Nathan Strik
11-01-2002, 00:11
Tsja, valt me ook op dat hier aardig wat nachtmensen rondhuppelen. Zal over twee weken wel veranderen wat mij betreft... dan begint het nieuwe blok Journalistiek en dat wordt iedere ochtend om 7 uur op. :(

Rikkert
11-01-2002, 00:19
Ik heb gewoon weinig slaap nodig denk ik, want meestal ben al om 8 uur op, ok niet echt wakker, maar wel op! Wel grappig dat er `s nachts veel nieuwe gebruikers zijn, die "durven" overdag niet!?

Edwin V
11-01-2002, 07:03
Ik lig allang op bed 's nachts want ik moet vroeg naar mijn werk.

Remco Out
11-01-2002, 10:13
Denk ook niet dat het voor mij verstandig is om 's nachts nog online te zijn. Moet namelijk altijd vroeg op en ik kom al zo moeilijk mijn bed uit en hoop ook altijd last van ochtendhumeur. :mad:

starbuck
11-01-2002, 18:31
Op het fokforum werken ze al een poosje met een post-systeem, dat werkt alsvolgt. iedereen begint met het recht om 50 keer te posten.

is je post informatief dan krijg je 3 post erbij
is je post terzake doende/ leuk grappig dan krijg je er weer 1 post bij

Bij absolute niet terzake doende post trekt men er 1 post vanaf

post je kwetsend dan trekken ze er 3 vanaf.

De getallen kunnen wat verschillen maar het systeem is wel duidelijk hoop ik. Als je dus gewoon normaal post dan kun je eeuwig blijven posten....post je niet terzake doende maar alleen maar om de post itself dan ben je snel uitgepost.

Gelukkig is dvd.nl nog niet zo groot dat dit nodig is ( denk ik ) maar als dit forum zo hard door groeit is het mischien een goed idee. ( het vergt natuurlijk wel veel werk van de mods, want die delen de punten uit, doet Alex ook nog eens wat nuttigs;) :) )

Remco Out
12-01-2002, 15:55
Ik denk genoeg aftrek om niet meer te mogen posten. :D :D :D

Luther Hartog
12-01-2002, 18:29
Het zijn wel weer de meest vervelende personen die in de top staan. Ik noem geen namen, maar ze weten het zelf vast wel. :D :D

Wie bedoel je Remco? Ik zie deze thread net en krijg nou wat, ik krijg een eervolle vermelding:) Zit hier ook een prijs aan verbonden?;)

Remco Out
13-01-2002, 14:31
Wie bedoel je Remco? Ik zie deze thread net en krijg nou wat, ik krijg een eervolle vermelding:) Zit hier ook een prijs aan verbonden?;) Wie ik hiermee bedoel? Tsja, laat ik dat maar niet zeggen. Er zit trouwens geen prijs aan verbonden, jammer he? En een gratis dvd zal je al helemaal niet krijgen. :D

Luther Hartog
13-01-2002, 15:01
Jammer, ik win ook nooit wat;)

Remco Out
13-01-2002, 15:10
Er zijn wel meer mensen die nooit wat winnen. :(

Edwin V
14-01-2002, 07:41
Bij absolute niet terzake doende post trekt men er 1 post vanaf

post je kwetsend dan trekken ze er 3 vanaf.Dan gaan er forummers voor de meest negatieve aantal posts. Scheldpartijen enzo... lijkt me geen goed idee.

Remco Out
14-01-2002, 09:24
Volgens mij gebeurd dat al, ik heb al verschillende threads gelezen die heftige discussies met zich meebrengen en ook irritaties. We moeten dus oppassen dat het niet uit de hand loopt. :)

starbuck
14-01-2002, 09:25
Dan gaan er forummers voor de meest negatieve aantal posts. Scheldpartijen enzo... lijkt me geen goed idee.

Bij misdragingen van ernstige aard wordt je uiteraard gelijk "verbannen"

Voor een klein forum met een specifiek onderwerp zal dit systeem niet direct nodig zijn, maar hoe groter het forum hoe meer werk moderators krijgen om alles een beetje in de hand te houden.

gelukkig is de sfeer hier bij dvd.nl altijd prima.

Bijna altijd;) :D :D

Raskel
14-01-2002, 09:27
Ik zag overigens dat bij een thread van edwin vd zwaard ook iets gezegd werd over het gebruik van de smilies. Je kunt niet iemand eerst voor het een of ander uitmaken en dan keihard een smilie erachter plaatsen..Ik betrap mezelf er trouwens soms ook op :rolleyes:

Remco Out
14-01-2002, 09:37
Je kunt niet iemand eerst voor het een of ander uitmaken en dan keihard een smilie erachter plaatsen..Ik betrap mezelf er trouwens soms ook op :rolleyes: Wie niet?? Ik heb het zelf ook al een aantal keren gedaan. Eerst een lullige opmerking maken en dan een smilie er achter zetten. Als je oplet zie je dat dit bijna overal gebeurd, iedereen doet het dus wel eens een keer. :D :D

Lex v/d Moolen
24-10-2003, 19:17
:)

Dit waren nog eens leukere tijden. Toen opende gewoon een crew-lid nog een totaal nutteloze GC thread :roll: :wink:

Er is in die tijd een hoop veranderd...

EVO
24-10-2003, 19:21
:)

Dit waren nog eens leukere tijden. Toen opende gewoon een crew-lid nog een totaal nutteloze GC thread :roll: :wink:

Er is in die tijd een hoop veranderd...

lol...je slaat de nagel meteen op z'n kop!
chapeau... :twisted:

Steven Maas
24-10-2003, 22:51
Er is in die tijd een hoop veranderd...zoals? :P

Lex v/d Moolen
24-10-2003, 23:06
Er is in die tijd een hoop veranderd...zoals? :PIk herinner me dat jij bv nog knalrood haar had :P

Alex van den Berg
25-10-2003, 23:21
:)

Dit waren nog eens leukere tijden. Toen opende gewoon een crew-lid nog een totaal nutteloze GC thread :roll: :wink:

Er is in die tijd een hoop veranderd...

En niemand gelooft mij natuurlijk wanneer ik zeg dat ik deze thread nu pas voor het eerst zie?! :shock: :lol: :lol: :lol:

Martin de Goeij
25-10-2003, 23:27
neehttp://www.kurts-smilies.de/nono2.gif

Lex v/d Moolen
25-10-2003, 23:27
:)

Dit waren nog eens leukere tijden. Toen opende gewoon een crew-lid nog een totaal nutteloze GC thread :roll: :wink:

Er is in die tijd een hoop veranderd...

En niemand gelooft mij natuurlijk wanneer ik zeg dat ik deze thread nu pas voor het eerst zie?! :shock: :lol: :lol: :lol:Ik geloof je niet.
;) Was je toen ook een paar dagen weg ? :)
Maar de top10 is wel drastisch veranderd sinds eergisteren :shock:

Christiaan Sauer
26-10-2003, 01:01
zijn al die posts in die threads dan ook weggehaald? Nouja, dat is eens een partij oneerlijk :? :)
Maar ik zou wel weer eens een nieuwe willen zien. In die tijd had ik misschien 250/300 posts op mijn naam staan. Nu zou ik het niet weten. Dik in de 2 duizend in ieder geval :)
Mvg,

Christiaan

Inderdaad ja, alle posts uit de verwijdere threads zijn ook van je account weggehaald. Rotstreek :evil: :x :shock: :? . Flauw hoor. Ben in 1 klap zo'n 400 (!) posts teruggevallen :?

Alex van den Berg
26-10-2003, 02:58
Flauw hoor. Ben in 1 klap zo'n 400 (!) posts teruggevallen :?En door zo'n uitspraak wordt maar weer eens duidelijk hoe prestatiedrang misbruikt wordt in de vorm van een berichten-teller... :D

Eigenlijk "valt het nog mee"... bij jou is de teller iets meer dan 15% naar beneden gedoken. Ik heb ook personen gezien waarbij die teller ineens 85% omlaag is gedonderd.
Dat is geen gemis waar ik verdrietig over zou zijn, maar wel iets waardoor ik me zou gaan afvragen hoeveel tijd van mijn leven ik zinnig heb besteed... :wink:

Christiaan Sauer
26-10-2003, 10:47
ik zat ook maar te geinen. Het gaat mij er vooral om dat het hier leuk en gezellig is. Wat heb je aan 50.000 posts en geen gezelligheid? Ik kom liever op een forum waar ik minder posts heb, en waar het wel gezellig (en informatief) is.
Het was alleen gewoon grappig om te zien dat ik eerst midden in de 2000 zat, en toen nog maar vlak erboven. Ik moet zowieso wat minder hier komen (zit er een beetje teveel)
Mvg,

Christiaan

Johan van den D.
26-10-2003, 11:38
. Ik heb ook personen gezien waarbij die teller ineens 85% omlaag is gedonderd.
:85% omlaag :shock:
Dat maakt dan inderdaad een hele hoop duidelijk ja. :roll:

Waar kan je die % overigens zien want nu ben ik ook wel benieuwd geworden naar mijn eigen "misdragingen" en feiten. :?

Charley Baak
26-10-2003, 11:47
. Ik heb ook personen gezien waarbij die teller ineens 85% omlaag is gedonderd.
:85% omlaag :shock:
Dat maakt dan inderdaad een hele hoop duidelijk ja. :roll:

Waar kan je die % overigens zien want nu ben ik ook wel benieuwd geworden naar mijn eigen "misdragingen" en feiten. :?

Dit kan je zelf uitrekenen, als je wist hoeveel je had voor het scheiden van het kaf van het koren. ;) Ikzelf ben van 5800 naar ongeveer 2800 gedaald. :shock: Ik wist niet eens dat ik zoveel nuttige posts heb geplaatst :wink:

Isis
26-10-2003, 11:54
Ik heb ook personen gezien waarbij die teller ineens 85% omlaag is gedonderd.


Neeeee.... :shock:
Noem 's een voorbeeld...(6)

Charley Baak
26-10-2003, 11:57
Ik heb ook personen gezien waarbij die teller ineens 85% omlaag is gedonderd.


Neeeee.... :shock:
Noem 's een voorbeeld...(6)Misskiss (6) van boven de 2000 naar 36 :shock:

Johan van den D.
26-10-2003, 12:02
als je wist hoeveel je had :Tja, geen idee :?

Steven Maas
26-10-2003, 12:04
Ik heb ook personen gezien waarbij die teller ineens 85% omlaag is gedonderd.


Neeeee.... :shock:
Noem 's een voorbeeld...(6)Misskiss (6) van boven de 2000 naar 36 :shock:Steven Maas: van 15700 naar 2045 (13 % van het origineel) (6) ;)

Ronald Dassen
26-10-2003, 12:06
Ik heb ook personen gezien waarbij die teller ineens 85% omlaag is gedonderd.


Neeeee.... :shock:
Noem 's een voorbeeld...(6)Misskiss (6) van boven de 2000 naar 36 :shock:

Toch wel een ongelovelijk groot aantal posts.....zeker als je nagaat dat MissKiss ingeschreven staat vanaf 13 september 2003 :mrgreen:

Ruim 2000 posts in zeg maar een maand.......dat heb ik nog niet eens bij elkaar gekregen in anderhalf jaar :shock:

Charley Baak
26-10-2003, 12:11
Ik heb ook personen gezien waarbij die teller ineens 85% omlaag is gedonderd.


Neeeee.... :shock:
Noem 's een voorbeeld...(6)Misskiss (6) van boven de 2000 naar 36 :shock:

Toch wel een ongelovelijk groot aantal posts.....zeker als je nagaat dat MissKiss ingeschreven staat vanaf 13 september 2003 :mrgreen:

Ruim 2000 posts in zeg maar een maand.......dat heb ik nog niet eens bij elkaar gekregen in anderhalf jaar :shock: ja ach wat wil je.... Wat zou jij doen als je 8 weken thuis moet blijven door een ongeluk? Dan zou mijn aantal posts ook in een rap tempo stijgen.

Ronald Dassen
26-10-2003, 12:18
ja ach wat wil je.... Wat zou jij doen als je 8 weken thuis moet blijven door een ongeluk? Dan zou mijn aantal posts ook in een rap tempo stijgen.

Het is natuurlijk niet prettig om thuis te zitten door een ongeluk, en ik wist ook niet dat MisKiss daardoor thuiszat. Maar 2000 is toch wel een héél flink aantal :mrgreen:

Christiaan Sauer
26-10-2003, 13:03
Ik zou het ook niet voor elkaar krijgen. Sinds mijn aanmelding heb ik een kleine 400 posts gehad hierzo (ook onder een andere naam nog). Maar dat is sinds een wat zal het zijn? Een jaar en 5 maanden minus 2 dagen (6). Dat valt wel mee. Als ik 2000 per maand zou doen zou ik op even rekenen 2000*(12+5)=34000 :shock::shock::shock: uitkomen :D.
Ik heb een terusslag van 20%. Ik wist niet eens dat ik zoveel offtopic en in niet dvd/ht topics zat te lullen :D :D :D (niet dat het uitmaakt overigens)
Mvg,

Christiaan

Hanna
26-10-2003, 15:35
ja ach wat wil je.... Wat zou jij doen als je 8 weken thuis moet blijven door een ongeluk? Dan zou mijn aantal posts ook in een rap tempo stijgen.

Bezoek ontvangen of zelf ergens op bezoek gaan (wat in haar geval mogelijk is), filmpjes kijken, boeken lezen, muziek luisteren, slapen, eten, en zo kan ik nog wel even door gaan :roll:
duidelijk een geval van geen leven naar mijn mening.. :?

Ronald Dassen
26-10-2003, 15:40
ja ach wat wil je.... Wat zou jij doen als je 8 weken thuis moet blijven door een ongeluk? Dan zou mijn aantal posts ook in een rap tempo stijgen.

Bezoek ontvangen of zelf ergens op bezoek gaan (wat in haar geval mogelijk is), filmpjes kijken, boeken lezen, muziek luisteren, slapen, eten, en zo kan ik nog wel even door gaan :roll:
duidelijk een geval van geen leven naar mijn mening.. :?

Hm.....niet écht aan de stoel gekluisterd dus.
Idd.......mogelijkheden genoeg behalve posts plaatsen dus ;-)

Ik wil hiermee niet zeggen dat het van mij niet mag hoor, zoveel posts plaatsen, maar mij het idee geven dat de zaak erger is dan dat hij is, zou ik ook voor het bovenstaande kiezen wat Hanna hier zegt........;-)

Hanna
26-10-2003, 15:50
Hm.....niet écht aan de stoel gekluisterd dus.
Idd.......mogelijkheden genoeg behalve posts plaatsen dus ;-)

Ik wil hiermee niet zeggen dat het van mij niet mag hoor, zoveel posts plaatsen, maar mij het idee geven dat de zaak erger is dan dat hij is, zou ik ook voor het bovenstaande kiezen wat Hanna hier zegt........;-)\

dank u, meneer dassen.. ;)

Jelger
26-10-2003, 15:51
Hm.....niet écht aan de stoel gekluisterd dus.
Idd.......mogelijkheden genoeg behalve posts plaatsen dus ;-)

Ik wil hiermee niet zeggen dat het van mij niet mag hoor, zoveel posts plaatsen, maar mij het idee geven dat de zaak erger is dan dat hij is, zou ik ook voor het bovenstaande kiezen wat Hanna hier zegt........;-)

En als je berichtjes plaatsen op het forum nou leuker vindt dan bezoek ontvangen of films kijken? :roll::)

Ik weet niet hoeveel berichten ik had, maar vind mijn 'serieuze' bijdrage aan dit forum toch ook enigszins tegenvallen :(:?. Het was vooral OHT en raad de film berichtjes kennelijk :D

Hanna
26-10-2003, 15:55
Ik weet niet hoeveel berichten ik had, maar vind mijn 'serieuze' bijdrage aan dit forum toch ook enigszins tegenvallen :(:?. Het was vooral OHT en raad de film berichtjes kennelijk :D

alleen je oh posts zijn er vanaf gehaald toch? de rest van je general chat posts tellen gewoon mee dacht ik. dus het is nog dramatischer met je gesteld zwelg (6)

Hanna
26-10-2003, 15:56
Ik weet niet hoeveel berichten ik had, maar vind mijn 'serieuze' bijdrage aan dit forum toch ook enigszins tegenvallen :(:?. Het was vooral OHT en raad de film berichtjes kennelijk :D

alleen je oh posts zijn er vanaf gehaald toch? de rest van je general chat posts tellen gewoon mee dacht ik. dus het is nog dramatischer met je gesteld zwelg (6)

Jelger
26-10-2003, 15:59
alleen je oh posts zijn er vanaf gehaald toch? de rest van je general chat posts tellen gewoon mee dacht ik. dus het is nog dramatischer met je gesteld zwelg (6)

Zo dramatisch dat iedereen het twee keer moet lezen zeker? ;)

(Volgens mij had twee dagen geleden nog meer posts trouwens, nog een weekje en ik ben weer junior member :D)

Hanna
26-10-2003, 16:01
Zo dramatisch dat iedereen het twee keer moet lezen zeker? ;)

(Volgens mij had twee dagen geleden nog meer posts trouwens, nog een weekje en ik ben weer junior member :D)

nee, het forum is blijkbaar zo dramatisch snel geworden na de maatregelen dat dubbele posts niet meer voorkomen zie ik nu... :roll:

Ronald Dassen
26-10-2003, 16:38
Ikzelf ben een kleine 150 posts gezakt......het lijkt wel of het er dagelijks meer worden :sad:

Luther Hartog
27-10-2003, 11:50
Ik ben in ieder geval amper posts kwijtgeraakt :)

Hanna
27-10-2003, 11:54
Ik ben in ieder geval amper posts kwijtgeraakt :)

nou, idd.. je bent en blijft een topper hoor luut :roll: (6)

Luther Hartog
27-10-2003, 11:56
Ik ben in ieder geval amper posts kwijtgeraakt :)

nou, idd.. je bent en blijft een topper hoor luut :roll: (6)Ik hou ook van jou hoor :roll: :wink: :P

Misskiss
27-10-2003, 11:57
Mag wel ff gezegd worden dat ik toen net een ongeluk gehad had en dus 3 weken niet heb kunnen lopen. In die tijd ontdekte ik dus dvd.nl en dus ook het oht thread. Zodoende dat ik zoveel posts had.

Daarbij maakt het mij dus echt niet uit hoeveel posts ik heb. in de weken dat OHT hier was heb ik het gewoon naar me zin gehad en heb een aantal hele aardige mensen leren kennen.

Als ik me zorgen zou maken op posts had ik het druk omdat ik op gemiddeld 10 fora vaak zit...



edit: en waarom van ik daarbij nog 5 weken practisch alleen maar thuis heb gezeten hierdoor omdat ik gewoon nix kon..

ik weet dat het veel posts waren heb ik ook een aantal keer gezegd. maar als je nix kan moet je toch wat doen.

Hanna
27-10-2003, 11:58
Mag wel ff gezegd worden dat ik toen net een ongeluk gehad had en dus 3 weken niet heb kunnen lopen. In die tijd ontdekte ik dus dvd.nl en dus ook het oht thread. Zodoende dat ik zoveel posts had.

Daarbij maakt het mij dus echt niet uit hoeveel posts ik heb. in de weken dat OHT hier was heb ik het gewoon naar me zin gehad en heb een aantal hele aardige mensen leren kennen.

Als ik me zorgen zou maken op posts had ik het druk omdat ik op gemiddeld 10 fora vaak zit...

waar komt díe zelfverdedigings-neiging ineens vandaan?? :shock:

Hanna
27-10-2003, 11:59
Ik ben in ieder geval amper posts kwijtgeraakt :)

nou, idd.. je bent en blijft een topper hoor luut :roll: (6)Ik hou ook van jou hoor :roll: :wink: :P

:oops:

Misskiss
27-10-2003, 12:00
Mag wel ff gezegd worden dat ik toen net een ongeluk gehad had en dus 3 weken niet heb kunnen lopen. In die tijd ontdekte ik dus dvd.nl en dus ook het oht thread. Zodoende dat ik zoveel posts had.

Daarbij maakt het mij dus echt niet uit hoeveel posts ik heb. in de weken dat OHT hier was heb ik het gewoon naar me zin gehad en heb een aantal hele aardige mensen leren kennen.

Als ik me zorgen zou maken op posts had ik het druk omdat ik op gemiddeld 10 fora vaak zit...

waar komt díe zelfverdedigings-neiging ineens vandaan?? :shock:
lees een stuk naar boven daar word gezegd dat ik 1 van degene ben die heel veel posts gezakt is en dit was even een verklaring daarop... zondoende die "zelfverdedigings-neiging" zoals jij het noemt

Misskiss
27-10-2003, 12:03
ja ach wat wil je.... Wat zou jij doen als je 8 weken thuis moet blijven door een ongeluk? Dan zou mijn aantal posts ook in een rap tempo stijgen.

Bezoek ontvangen of zelf ergens op bezoek gaan (wat in haar geval mogelijk is), filmpjes kijken, boeken lezen, muziek luisteren, slapen, eten, en zo kan ik nog wel even door gaan :roll:
duidelijk een geval van geen leven naar mijn mening.. :?
waar bazeer jij je mening van geen leven op.

Je weet niet eens wat er gebeurd is en ik heb vrienden die werken.. Ik ben de enige op 2 na die nog studeren de rest werkt altijd. Die komen dus overdag niet even langs.

En geloof me heb genoeg films gekeken. Boeken gelezen. huiswerk gemaakt maar ik ben iemand die vaak meerdere dingen tegelijk doet.

Kevin Baeckelandt
27-10-2003, 12:09
ja ach wat wil je.... Wat zou jij doen als je 8 weken thuis moet blijven door een ongeluk? Dan zou mijn aantal posts ook in een rap tempo stijgen.

Bezoek ontvangen of zelf ergens op bezoek gaan (wat in haar geval mogelijk is), filmpjes kijken, boeken lezen, muziek luisteren, slapen, eten, en zo kan ik nog wel even door gaan :roll:
duidelijk een geval van geen leven naar mijn mening.. :?
waar bazeer jij je mening van geen leven op.

Je weet niet eens wat er gebeurd is en ik heb vrienden die werken.. Ik ben de enige op 2 na die nog studeren de rest werkt altijd. Die komen dus overdag niet even langs.

En geloof me heb genoeg films gekeken. Boeken gelezen. huiswerk gemaakt maar ik ben iemand die vaak meerdere dingen tegelijk doet.
Vic je moet je zo niet opwinden, sinds ik het OHT heb leren kennen waren mijn posts ook spectaculair omhoog gegaan :wink:

Misskiss
27-10-2003, 12:13
ja ach wat wil je.... Wat zou jij doen als je 8 weken thuis moet blijven door een ongeluk? Dan zou mijn aantal posts ook in een rap tempo stijgen.

Bezoek ontvangen of zelf ergens op bezoek gaan (wat in haar geval mogelijk is), filmpjes kijken, boeken lezen, muziek luisteren, slapen, eten, en zo kan ik nog wel even door gaan :roll:
duidelijk een geval van geen leven naar mijn mening.. :?
waar bazeer jij je mening van geen leven op.

Je weet niet eens wat er gebeurd is en ik heb vrienden die werken.. Ik ben de enige op 2 na die nog studeren de rest werkt altijd. Die komen dus overdag niet even langs.

En geloof me heb genoeg films gekeken. Boeken gelezen. huiswerk gemaakt maar ik ben iemand die vaak meerdere dingen tegelijk doet.
Vic je moet je zo niet opwinden, sinds ik het OHT heb leren kennen waren mijn posts ook spectaculair omhoog gegaan :wink:

Weet ik maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand zulke dingen onterecht zegt.

Hanna
27-10-2003, 12:47
waar bazeer jij je mening van geen leven op.

Je weet niet eens wat er gebeurd is en ik heb vrienden die werken.. Ik ben de enige op 2 na die nog studeren de rest werkt altijd. Die komen dus overdag niet even langs.

En geloof me heb genoeg films gekeken. Boeken gelezen. huiswerk gemaakt maar ik ben iemand die vaak meerdere dingen tegelijk doet.

nou.. good for you hoor :roll:
maak je toch niet zo druk om mij joh.. geloof me, dat doe ik ook totáál niet omgekeerd... :roll:

Misskiss
27-10-2003, 13:10
waar bazeer jij je mening van geen leven op.

Je weet niet eens wat er gebeurd is en ik heb vrienden die werken.. Ik ben de enige op 2 na die nog studeren de rest werkt altijd. Die komen dus overdag niet even langs.

En geloof me heb genoeg films gekeken. Boeken gelezen. huiswerk gemaakt maar ik ben iemand die vaak meerdere dingen tegelijk doet.

nou.. good for you hoor :roll:
maak je toch niet zo druk om mij joh.. geloof me, dat doe ik ook totáál niet omgekeerd... :roll:doe ik ook zeker niet maar je moet gewoon eens mij niet zo aanvallen op echt alles wat ik zeg. Jij reageert niet op mij ik reageer niet op jou zo simpel is het..

Charley Baak
27-10-2003, 13:17
waar bazeer jij je mening van geen leven op.

Je weet niet eens wat er gebeurd is en ik heb vrienden die werken.. Ik ben de enige op 2 na die nog studeren de rest werkt altijd. Die komen dus overdag niet even langs.

En geloof me heb genoeg films gekeken. Boeken gelezen. huiswerk gemaakt maar ik ben iemand die vaak meerdere dingen tegelijk doet.

nou.. good for you hoor :roll:
maak je toch niet zo druk om mij joh.. geloof me, dat doe ik ook totáál niet omgekeerd... :roll:doe ik ook zeker niet maar je moet gewoon eens mij niet zo aanvallen op echt alles wat ik zeg. Jij reageert niet op mij ik reageer niet op jou zo simpel is het..

Ok dames, nou weten we het wel...

Zand erover dus.

http://www.januska.com/gallery/Kid_Pix/Rachel_Brandon_Kevin_and_Kyle/kk27.jpg

Max Davidse
27-10-2003, 13:24
waar bazeer jij je mening van geen leven op.

Je weet niet eens wat er gebeurd is en ik heb vrienden die werken.. Ik ben de enige op 2 na die nog studeren de rest werkt altijd. Die komen dus overdag niet even langs.

En geloof me heb genoeg films gekeken. Boeken gelezen. huiswerk gemaakt maar ik ben iemand die vaak meerdere dingen tegelijk doet.

nou.. good for you hoor :roll:
maak je toch niet zo druk om mij joh.. geloof me, dat doe ik ook totáál niet omgekeerd... :roll:doe ik ook zeker niet maar je moet gewoon eens mij niet zo aanvallen op echt alles wat ik zeg. Jij reageert niet op mij ik reageer niet op jou zo simpel is het..

Ok dames, nou weten we het wel...

Zand erover dus.

Inderdaad...genoeg gekibbeld... ;)

Edwin V
27-10-2003, 13:34
Kijk maar uit. Deze thread begint een aardig OH gehalte te krijgen. :shock: :roll: :wink:

Hanna
29-10-2003, 17:53
Ok dames, nou weten we het wel...

Zand erover dus.

http://www.januska.com/gallery/Kid_Pix/Rachel_Brandon_Kevin_and_Kyle/kk27.jpg

Moet ík zand gooien over háár??? :shock: :?
:nono: char.. dat vind ik echt een beetje asociaal van je,
dat is toch geen oplossing :D