PDA

Bekijk de volledige versie : Yamaha YST-SW315 of 320 subwoofer: verkooppunt omgeving Z-H



KillerBee
28-08-2004, 19:23
Graag wil ik dus weten waar ik in Zuid-Holland (waar ik woon) of evt. in Noord-Holland en Utrecht :P aan de Yamaha YST-SW315 óf -indien deze nog leverbaar is- de 320. Ik heb zo'n beetje heel internet afgezocht (el cheapo, kieskeurig, Google etc...), maar de Yamaha subs zijn zo te zien vrij schaars verkrijgbaar.

Ik weet dat Stassen een hele goede ht winkel is, maar is gewoon te ver weg en ik wil de sub het liefst zelf ophalen, ook vanwege de garantie is het makkelijker om wat dichterbij huis te zijn. Als iemand deze sub(s) onlangs in één van deze provincies in een winkel heeft gezien danwel gekocht, laat het me alsjeblieft weten (en evt. ook een linkje naar de homepage, indien mogelijk), bedankt! :wink:

p.s. indien er dichtbij huis echt geen winkel is, heeft iemand dan ervaring met deze online winkel: http://www.tqs.nl/thuisbios/index.html ? Is deze betrouwbaar?

jokey
28-08-2004, 19:54
p.s. indien er dichtbij huis echt geen winkel is, heeft iemand dan ervaring met deze online winkel: http://www.tqs.nl/thuisbios/index.html ? Is deze betrouwbaar?
Ik heb enkele malen gemaild met deze zaak en kreeg elke keer netjes de volgende werkdag een mailtje terug.
Bovendien hebben ze een showroom/luisterruimte in Tilburg, waar je na afspraak/bestelling ook de goederen af kunt halen.

Johan van den D.
29-08-2004, 07:29
Voor de Yamaha subs kun je eens kijken bij Correct in Rotterdam.
In Dordrecht kun je kijken bij AudioVision aan de Groenmarkt.
Of ze de 320 nog leveren weet ik niet, ga er maar vanuit van niet.
Hele mooie sub voor zijn geld overigens die 315/320.

KillerBee
29-08-2004, 08:50
Bedankt voor jullie info! :wink: Meer tips zijn ook altijd welkom uiteraard :)

Edgar Smit
30-08-2004, 10:58
Bedankt voor jullie info! :wink: Meer tips zijn ook altijd welkom uiteraard :)

Al eens bij BCC geweest? een van de weinigen die ook ruim in het Yamaha assortiment zitten.....

KillerBee
30-08-2004, 14:12
Bedankt voor jullie info! :wink: Meer tips zijn ook altijd welkom uiteraard :)

Al eens bij BCC geweest? een van de weinigen die ook ruim in het Yamaha assortiment zitten.....

Da's ook een goeie tip! :D Was me niet bekend van BCC dat deze ook Yamaha subs verkoopt, zal er binnenkort eens een kijkje nemen :wink: . Enige nadeel is denk ik wel dat BCC duurder is dan bijv. Stassen (€ 270), maar misschien valt er nog te onderhandelen met BCC (is me nl. weleens eerder gelukt 8) ). Ik heb ook nog op de site van Correct gekeken, maar daar is ie echt veel te duur, € 349,--, het verschil met Stassen vind ik dan weer veel te groot. Maar goed, eerst BCC maar eens kijken.

Peter Porrio
30-08-2004, 14:25
Enige nadeel is denk ik wel dat BCC duurder is dan bijv. Stassen (€ 270), maar misschien valt er nog te onderhandelen met BCC (is me nl. weleens eerder gelukt 8) )

BCC adverteert toch altijd met "Every day low pricing"? Als dezelfde sub bij Stassen goedkoper is, moet BCC daar nog onder gaan zitten geloof ik.

KillerBee
30-08-2004, 14:52
Enige nadeel is denk ik wel dat BCC duurder is dan bijv. Stassen (€ 270), maar misschien valt er nog te onderhandelen met BCC (is me nl. weleens eerder gelukt 8) )

BCC adverteert toch altijd met "Every day low pricing"? Als dezelfde sub bij Stassen goedkoper is, moet BCC daar nog onder gaan zitten geloof ik.

Hehe, is inderdaad zo ja, want Stassen is niet echt een online winkel, ik zal dus -tegen de tijd dat ik 'm koop- een print meenemen van de site van Stassen en er met klem bij vermelden dat Stassen geen online winkel is (want daar kan BCC niet mee concurreren).

Peter Porrio
30-08-2004, 15:17
Hehe, is inderdaad zo ja, want Stassen is niet echt een online winkel, ik zal dus -tegen de tijd dat ik 'm koop- een print meenemen van de site van Stassen en er met klem bij vermelden dat Stassen geen online winkel is (want daar kan BCC niet mee concurreren).

Kun je gelijk kijken of het meer is dan alleen een reclametruuk. Ik heb ook al een keer bij Duiker (in Zeist) gestaan en wilde een reciever kopen. Ze hadden toen een laagste prijsgarantie, maar toen ik ze een printje van stassen liet zien, geloofden ze me niet.

Ze hielden vol dat het een internetwinkel was. Ik vertelde hen dat ze gewoon een winkel hebben in het centrum. Toen ze doorhadden dat ik gelijk had, gooiden ze het op verkoop onder de verplichte verkoopprijs van de fabrikant en dat moch niet volgens hen.

Allemaal bullshit natuurlijk en het ging nota bene nog om een showmodel ook. Ik ben toen maar weggelopen, stelletje eikels daar!

Dus ik ben benieuwd of BCC wel woord houdt.

Edgar Smit
30-08-2004, 15:57
Hehe, is inderdaad zo ja, want Stassen is niet echt een online winkel, ik zal dus -tegen de tijd dat ik 'm koop- een print meenemen van de site van Stassen en er met klem bij vermelden dat Stassen geen online winkel is (want daar kan BCC niet mee concurreren).

Kun je gelijk kijken of het meer is dan alleen een reclametruuk. Ik heb ook al een keer bij Duiker (in Zeist) gestaan en wilde een reciever kopen. Ze hadden toen een laagste prijsgarantie, maar toen ik ze een printje van stassen liet zien, geloofden ze me niet.

Ze hielden vol dat het een internetwinkel was. Ik vertelde hen dat ze gewoon een winkel hebben in het centrum. Toen ze doorhadden dat ik gelijk had, gooiden ze het op verkoop onder de verplichte verkoopprijs van de fabrikant en dat moch niet volgens hen.

Allemaal bullshit natuurlijk en het ging nota bene nog om een showmodel ook. Ik ben toen maar weggelopen, stelletje eikels daar!

Dus ik ben benieuwd of BCC wel woord houdt.
En je hebt gelijk ook.
BCC beweert dat ze idd de laagste prijs hanteren, ik zou wel een printje van stassen en van de plattegrond waarbij duidelijk staat dat het hen winkel betreft meenemen. De voorwaarden voor die laagste prijsgarantie staan ook op hen site als het goed is, kun je meteen even kijken of het uberhaupt zin heeft om er langs te gaan.

suk6 en laat even weten als het gelutk is om :
a) je gewenste sub te vinden
b) welke prijs en waar het nou eindelijk gelukt is

Edgar Smit
30-08-2004, 16:11
Op de site van BCC vindt ik alleen de YAMAHA YSTSW015/Z.
http://www.bcc.nl/GetImage.aspx?ItemId=719&ContentId=187716

KillerBee
30-08-2004, 20:37
suk6 en laat even weten als het gelutk is om :
a) je gewenste sub te vinden
b) welke prijs en waar het nou eindelijk gelukt is

Doe ik! :wink: Zal alleen nog wel even duren, eventjes wat doorsparen :) .


Op de site van BCC vindt ik alleen de YAMAHA YSTSW015/Z.

Hier was ik al bang voor, maar ga binnenkort toch maar gewoon kijken, je weet maar nooit.

Frits
30-08-2004, 21:19
Media Markt geen idee? Die hier, in Alkmaar, verkoopt Yamaha Sub's. Heb zelf de SW215 er vandaan.

KillerBee
31-08-2004, 05:02
Zal daar ook eens kijken, als ik in de buurt van Rotterdam ben, thnx! :wink:

KillerBee
01-09-2004, 11:17
En je hebt gelijk ook.
BCC beweert dat ze idd de laagste prijs hanteren, ik zou wel een printje van stassen en van de plattegrond waarbij duidelijk staat dat het hen winkel betreft meenemen. De voorwaarden voor die laagste prijsgarantie staan ook op hen site als het goed is, kun je meteen even kijken of het uberhaupt zin heeft om er langs te gaan.

suk6 en laat even weten als het gelutk is om :
a) je gewenste sub te vinden
b) welke prijs en waar het nou eindelijk gelukt is

Nou, ben zojuist bij BCC geweest, ze hebben daar -zoals je al zei- alleen de YST-SW015 standaard in de winkel staan, de YST-SW315 is bij BCC geen standaard produkt en gaat dus op bestelling, de verkoper moest even bellen om te vragen wat de prijs was, schrik niet: € 470,-- (ik was dus wel geschrokken :roll: ). Ik heb zo'n vermoeden dat het bij de Media Markt ook altijd nog duurder dan € 300,-- zal zijn, dus ik kies denk ik toch maar eieren voor m'n geld en bestel 'm binnenkort bij Stassen voor € 295,-- (incl. verzendkosten).

KillerBee
04-09-2004, 15:46
Voor geïnteresseerden: vandaag is m'n Yamaha YST-SW315 sub (kersen kleur, echt mooi :D ) thuis bezorgd door Stassen, ben erg tevreden, klinkt zeer goed :wink: .
Op de site van Stassen staat dat ie € 270,-- kost, maar dat is de zwarte variant, de kersen (cherry) kost € 33,-- meer (maar het staat dan ook mooier), tesamen met € 20,-- aan bezorgkosten kwam het totaal op zo'n € 323,--, iets meer dan ik gehoopt had, maar ik heb gezien (ook op internet) dat het niet echt goedkoper kan. Prima service door Stassen overigens, dinsdag besteld vandaag in huis en tussendoor nog redelijk vaak over en weer gebeld en gemaild.

EvdL
09-12-2004, 05:59
Voor geïnteresseerden: vandaag is m'n Yamaha YST-SW315 sub (kersen kleur, echt mooi :D ) thuis bezorgd door Stassen, ben erg tevreden, klinkt zeer goed :wink: .
Op de site van Stassen staat dat ie € 270,-- kost, maar dat is de zwarte variant, de kersen (cherry) kost € 33,-- meer (maar het staat dan ook mooier), tesamen met € 20,-- aan bezorgkosten kwam het totaal op zo'n € 323,--, iets meer dan ik gehoopt had, maar ik heb gezien (ook op internet) dat het niet echt goedkoper kan. Prima service door Stassen overigens, dinsdag besteld vandaag in huis en tussendoor nog redelijk vaak over en weer gebeld en gemaild.

Beetje late reaktie, hoop dat het nog kan.
Maar wat doe je dan als er wat mee is met. Dan moet het produkt naar Stassen teruggestuud worden. Wordt het dan alsnog niet duurder ? En is de garantie wel een Ned. garantie ?
Bv. bij bepaalde merken waarvan ze geen dealer zijn en ze importeren uit Duitsland zit je dan niet met de Duitse garantie ?
Het is voor mij ook niet naast de deur, dus zo zit ik een en ander af te wegen. Bv. alleen de receiver misshien daar dan wel bestellen of proberen af te dingen in de winkel. Zal niet helemaal in de buurt komen qua prijsverschil, maar dan ga je weer makkelijker terug.

R Klemkerk
09-12-2004, 06:03
Voor geïnteresseerden: vandaag is m'n Yamaha YST-SW315 sub (kersen kleur, echt mooi :D ) thuis bezorgd door Stassen, ben erg tevreden, klinkt zeer goed :wink: .
Op de site van Stassen staat dat ie € 270,-- kost, maar dat is de zwarte variant, de kersen (cherry) kost € 33,-- meer (maar het staat dan ook mooier), tesamen met € 20,-- aan bezorgkosten kwam het totaal op zo'n € 323,--, iets meer dan ik gehoopt had, maar ik heb gezien (ook op internet) dat het niet echt goedkoper kan. Prima service door Stassen overigens, dinsdag besteld vandaag in huis en tussendoor nog redelijk vaak over en weer gebeld en gemaild.

Beetje late reaktie, hoop dat het nog kan.
Maar wat doe je dan als er wat mee is met. Dan moet het produkt naar Stassen teruggestuud worden. Wordt het dan alsnog niet duurder ? En is de garantie wel een Ned. garantie ?
Bv. bij bepaalde merken waarvan ze geen dealer zijn en ze importeren uit Duitsland zit je dan niet met de Duitse garantie ?
Het is voor mij ook niet naast de deur, dus zo zit ik een en ander af te wegen. Bv. alleen de receiver misshien daar dan wel bestellen of proberen af te dingen in de winkel. Zal niet helemaal in de buurt komen qua prijsverschil, maar dan ga je weer makkelijker terug.


Als het product van een nederlandse winkel afkomt kun je de garantie gewoon bij die winkel zelf claimen. Ook al hebben ze het product uit duitsland gehaald. :)

EvdL
09-12-2004, 08:41
En vooral over die service en levertijden hoor en lees ik negatieve berichten.
En als je iets koopt en het moet terug, ga je niet even naar de winkel om de hoek (ik woon in Purmerend).
En als ik daar ga luisteren en iets bevalt wil ik eigenlijk gelijk kopen en inpakken.
In eerste instantie was ik zeer positief over Stassen , maar zit nu in twijfel daarover.
Medewerkers van HIFI winkels die ik spreek , zeggen sowieso, niet doen bij Stassen en raadden dat af gezien de service daar.
Nou weet ik ook wel, het is hun omzet, maar toch.

Wat ik al eens eerder heb gezegd, prijsverschil is behoorlijk, maar als je dan iets hebt is het voor iemand uit Purmerend wel een gedoe om iets om te ruilen . Weer erheen rijden of opsturen met weer verzendkosten.

Dus tja :?:

Charl
09-12-2004, 11:42
@Killerbee, ben jij dezelfde Killerbee (http://www.hardware.info/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=6595) op HWI ? :lol: