PDA

Bekijk de volledige versie : A knight's Tale?



Alex Bel-Gy-Bel
10-01-2002, 17:28
Weet er al iemand wanneer deze op DVD (regio 2) zal uitkomen.
Ik had de trailer gezien op de promotie DVD van columbia Tristar en hij ziet er heel leuk uit.

En hoort deze threat nu normaal bij dvd-software *regio 2*?
groetjes,

Marco
10-01-2002, 17:41
Hi krakdust. Ik kan je vertellen dat A Knight's Tale op 25 Feb uitkomt in de U.K.

Jordé den Tenter
29-03-2002, 15:35
Hij is bij de U.K edition ook met NL subs

Dadaveke
29-03-2002, 16:09
14-05-2002 Knight Tale, A Avontuur Columbia/Universal

Edwin vd Zwaard
29-03-2002, 16:13
Hij is bij de U.K edition ook met NL subs

Ja dat dacht ik ook.. Omdat de rental versie bij onze videotheek dat dus ook heeft..

Maar als ik op play of splashdvd kijk, dan zie ik dat er Engelse en Hindi ondertiteling bij zit !? Weet iemand hoe dat zit ??

Tommy Brok
29-03-2002, 16:20
Je kunt A knight's tale op de site van FRS al bestellen! Dat is dan ook de U.K. versie! Op de site staat dat ie Nederlands ondertiteld is! Anders moet je maar even kijken!

www.freerecordshop.nl

Edwin vd Zwaard
29-03-2002, 16:30
Je kunt A knight's tale op de site van FRS al bestellen! Dat is dan ook de U.K. versie! Op de site staat dat ie Nederlands ondertiteld is! Anders moet je maar even kijken!

www.freerecordshop.nl

Jah ik zie het.. maar op de UK sites, (zowel verkoop als review) spreekt men alleen over Engels, Engels voor Slechthorenden, en Hindi... Nergens kom ik Nederlands tegen..

maar goed, ik heb m net besteld, dus zal het wel laten weten :)

Luchtgordijn Bogey
29-03-2002, 21:45
Om te beginnen, lees 'ns de PriceWatch-thread van deze titel:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=4845

De rest van het verhaal is als volgt:

De officiele NL-release van 'A Knight's Tale' is pas later dit jaar.

Er zijn in ons deel van Europa twee versies te koop:


De echte UK-versie - deze heeft uiteraard een Engelstalige hoes, de nodige extra's waaronder een commentaartrack en een 'making of.' Qua ondertitels heeft'ie English for Hearing Impaired en Hindi. Deze titel is te krijgen via Engelse webstores en ondermeer bij Rodisc (voor EUR 22.95)
De 'Nep UK-versie'. Deze heeft (bijna) dezelfde Engelstalige hoes, dezelfde extra's, echter qua ondertitels 'English' en 'Dutch'. Deze versie is alleen in de Benelux te krijgen, en allleen in door Columbia Nederland geselecteerde verkoopkanalen. Deze versie is door mij gezien bij FRS en MediaMarkt, en schijnt ook te krijgen via www.dvdzone2.com. Zie de Pricewatch-thread voor de laatste prijzen.


De achtergrondinformatie over die tweede Nep-versie weet ik uit de Rodisc Nieuwsbrief (je moet er 'ns wat bestellen, dan krijg je'm ook).

De redenen voor het uitbrengen van de nep-importversie zijn ondermeer het tegenwerken van - in de ogen van Columbia Nederland - ongewenste import vanuit de UK.
Verder kan ik me ook voorstellen dat men op deze manier een extra centje kan verdienen, want voor een vroege importversie zijn mensen bereid meer geld neer te tellen. Verder lijkt het zo of men zich toch aan de officiele release data houdt.

Welke versie je zult krijgen, hangt af waar je hem besteld hebt.

Edwin vd Zwaard
29-03-2002, 21:50
krijg m bij splash dvd vandaan... dus dan maar geen ondertiteling :D

But you know what they say: Beggers can't be choosers :p