PDA

Bekijk de volledige versie : X-Men Double Pack gelimiteert?



ZoekenDVD
29-08-2004, 13:19
Nou zie ik dat er een topic bestaat over hoe jouw collectie enz. eruit ziet met allemaal plaatjes van collecties DVD's
Dit is erg leuk en zie dus ook regelmatig X-Men 1/1.5 en 2 er tussen staan.

Maar wat me opvalt is dat ik nergens de Double Pack met daarin X-Men 1.5 en X-men 2 zie staan :roll:

Ikzelf heb hem hier staan maar begin me af te vragen of deze nog goed te verkrijgen is? Of dat deze maar tijdelijk op de markt was gebracht.

Richard B.
29-08-2004, 13:22
Ik denk niet dat ie gelimiteerd is want ik zie hem nog vaak genoeg bij (vooral) Mediamarkt.

Wizz-Art
29-08-2004, 13:55
Hier in Zeeland is ie ook nog te krijgen bij de FRS, volgens mij is hij niet gelimiteerd maar kopen de mensen hem niet omdat X3 en X4 al staan geplanned :wink:

Richard B.
29-08-2004, 14:05
Hier in Zeeland is ie ook nog te krijgen bij de FRS, volgens mij is hij niet gelimiteerd maar kopen de mensen hem niet omdat X3 en X4 al staan geplanned :wink:
Er zullen vast van dat soort mensen zijn. Ik blijf het raar gedrag vinden trouwens: een dvd een paar jaar niet willen kopen puur vanwege een lelijk kartonnetje.. :roll:

martini
29-08-2004, 15:23
Aan de andere kant is het wel zonde, dat als je de double pack gekocht heb (ik dus) dat als daluk 3 en 4 uitkomen, dat ze niet mooi op je plank staan. Tenzij er ook een box komt van 3 en 4.

Henk van der Weerdt
29-08-2004, 21:14
Nou zie ik dat er een topic bestaat over hoe jouw collectie enz. eruit ziet met allemaal plaatjes van collecties DVD's
Dit is erg leuk en zie dus ook regelmatig X-Men 1/1.5 en 2 er tussen staan.

Maar wat me opvalt is dat ik nergens de Double Pack met daarin X-Men 1.5 en X-men 2 zie staan :roll:

Ikzelf heb hem hier staan maar begin me af te vragen of deze nog goed te verkrijgen is? Of dat deze maar tijdelijk op de markt was gebracht.

Op mijn collectiefoto staat ie gewoon... volgens mij niet echt gelimiteerd ofzo, wel goedkoop destijds (net zo duur als een losse X-men2 2disc)

Richard B.
29-08-2004, 23:58
Aan de andere kant is het wel zonde, dat als je de double pack gekocht heb (ik dus) dat als daluk 3 en 4 uitkomen, dat ze niet mooi op je plank staan. Tenzij er ook een box komt van 3 en 4.
Zie mijn vorige post: dit is dus exact het gedrag wat ik bedoelde! :lol: :wink:

Wizz-Art
30-08-2004, 11:45
Hier in Zeeland is ie ook nog te krijgen bij de FRS, volgens mij is hij niet gelimiteerd maar kopen de mensen hem niet omdat X3 en X4 al staan geplanned :wink:
Er zullen vast van dat soort mensen zijn. Ik blijf het raar gedrag vinden trouwens: een dvd een paar jaar niet willen kopen puur vanwege een lelijk kartonnetje.. :roll:

Tja wat wij niet begrijpen wil niet zeggen dat zoiets raar is, ik zou ook niet wachten als zo'n titel me heel erg aanspreekt, dan koop ik ze wel zonder kartonnetje.

mjlfadriaans
30-08-2004, 14:59
Dit is voor iedereen persoonlijk denk ik. Complete sets is altijd leuk, maar ja, ik geen geen 6 jaar wachten tot 3 en 4 uit zijn, ik ben als eerste liefhebber van films, en kijk ze graag. Heb ik in die tussentijd al weer een paar keer genoten van de films.