PDA

Bekijk de volledige versie : 1-disk versie van se7en



Oscar van Sambeek
30-08-2004, 16:53
ik heb laatst mijn 1-disk versie van se7en gekeken en natuurlijk is het een topfilm alleen klopten de extra's niet, zijn er meerdere mensen die hier problemen mee hebben of hebben gehad???
en hoe zou ik dit kunnen oplossen?
gr

Basso
30-08-2004, 16:57
hoe bedoel je "de extra's kloppen niet"? wat is er mis mee?

Dennis Kuijper
30-08-2004, 17:06
De 1 disc versie heeft geen extra,s,die dvd moet je trouwens snel uit het raam slingeren en snel de S.E gaan kopen.

Oscar van Sambeek
30-08-2004, 17:07
De 1 disc versie heeft geen extra,s,die dvd moet je trouwens uit her raam slingeren en snel de S.E gaan kopen.

was ik eigenlijk ook een beetje van plan....


maar er zitten wel extra's op maar als je die wilt kijken pakt de speler hem gewoon niet, heel vreemd, maar nog geen mensen met dezelfde ervaringen?

Sonic
30-08-2004, 17:11
Er zitten geen extra's op de single disc, ook al lijkt het dat je die
kan selecteren in het menu. Er is wel een interface maar geen content.

Grant
30-08-2004, 17:55
Extra's op dvd zijn: 'de cast', 'trailer', 'b-roll' en 'featurette'. Met geen van allen ondervind ik problemen. Waar zit bij jou het probleem dan ormsambeek?

Oscar van Sambeek
30-08-2004, 17:58
met allen, ze werken allemaal niet....

Grant
30-08-2004, 20:28
met allen, ze werken allemaal niet....
Heb je 't al op een andere dvd-speler geprobeerd? Het zou kunnen dat het daar aan ligt. Ik moet zeggen dat je anders niet heel veel mist hoor. Het is een aardige extra voor zo'n vroege dvd, maar we zijn tegenwoordig wel meer gewend. Ik denk dat je er beter aan doet de SE te kopen dan een nieuwe speler :wink: