PDA

Bekijk de volledige versie : Medion 2950 Projector



joske
01-09-2004, 16:54
Ik had even een vraag met betrekking tot de Medion2950.

Deze projector kan ik overnemen van iemand voor 250 euro, dit lijkt mij niet veel geld. Nu is mijn vraag, is het iets voor die centen? of moet ik toch echt 750 euro meer uitgeven om iets nets te krijgen.

Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor films waarbij ik de gordijnen geheel dicht doe.

Aangezien Medion nooit ze eigen spullen maakt is deze beamer neem ik aan ook een hernoemde versie van een ander merk. Ik kan van de medion geen reviews ofzo vinden, misschien wel van de echte fabrikant.

Wie weet welk merk er achter deze medion beamer schuil gaat?
Zijn er bepaalde slechte of goeie ervaringen die men met deze specifieke beamer heeft (gehad)?

Bedankt, Jos

Albert Kostwinder
03-09-2004, 18:34
Tja, € 250.-- is niets als je projecteren wilt. De medion werd bij de Aldi verkocht meende ik. Het is absoluut geen hoogvlieger. Zwart is gewoon grijs bij deze projector. Wil je echt beter zul je inderdaad dieper in de buidel moeten tasten. Va. € 1000.-- ex scherm enz. moet je gauw aan denken. :wink:

Hier staan de specs van de Medion:
http://www.p2pworld.to/history/topic/134500-1.html

bmateijsen
07-09-2004, 20:17
Dit is een projector voor datapresentaties.. Heb hem nog nooit gezien, maar kan me voorstellen dat het niet zoveel is, als ik naar de specs kijk...