PDA

Bekijk de volledige versie : Toch maar een Philips.



Cyanide
11-01-2002, 13:34
Ik ga toch maar voor de Philips DV722 en niet voor de Revoy 2200.
Is er iemand die ervaring heeft met deze speler?

Anonymous
12-01-2002, 23:14
Revoy komt me niet bekend voor maar Philips wel !... en ja, mijn
keuze is het niet, maar op papier geen slechte speler, echter
beeld kwaliteit vind ik minder,maar dat is ieder voor zich.

Cyanide
13-01-2002, 08:52
Revoy komt me niet bekend voor maar Philips wel !... en ja, mijn
keuze is het niet, maar op papier geen slechte speler, echter
beeld kwaliteit vind ik minder,maar dat is ieder voor zich.

Kijk maar eens op revoy.nl... daar staat ie.
Maar ik heb inmiddels de philips al gekocht
voor de prijs van 299 euro... is dat duur ???

Anonymous
13-01-2002, 11:39
Voor die kwaliteit speler vind ik het een hoop geld ja, maar overal
is hij rond die prijs dus in verhouding tegenover andere speciaal-
zaken niet duur.

GrMnrGr
15-01-2002, 09:46
Heb sinds 2 maand ook philips dv722 en ben er tevereden van. Maar soms "tikt" de dvd speler bij het afspelen van dvds. Normaal gezien heb je hier geen last van, alleen als er geen muziek of achtergrond geluid in de film zit geeft dit een probleem. Ik word er soms wel zenuwachtig van wanneer er alleen dialogen in de film zitten en dan hoor je de dvd speler tikken. (Heb nog niet de tijd gehad om dit fenomeen uitgebreid te kunnen onderzoeken maar dit komt nog wel.) Iemand hier ervaring mee?

Anonymous
15-01-2002, 09:51
Philips spelers maken gewoon een hoop lawaai, me 750 had dit
ook.Is gewoon niks aan te doen, get used to it :(

Mark S
15-01-2002, 10:10
Precies, als ik een disc stop in mijn dvd-710 maakt hij geluid of hij wil opstijgen. In ieder geval hetzelfde kabaal als de cd-i spelers destijds

Cyanide
15-01-2002, 10:31
Gelukkig geen last van ... teminste ....... die van mij staat wel in een audio meubel met deurtjes :-)) dus misschien dat ik het daar door niet hoor.
Voor de rest ben ik tevreden over de speler..
Moet hem alleen nog ff regiovrij maken maar dat is onderweg die RC6 zender.

See Ya'

Dennis
15-01-2002, 10:34
Ik heb een duurdere serie en heb totaal geen last van lawaai.

suedje
15-01-2002, 10:50
Ik heb een philips 711. Geen last van geluid of lawaai uit de speler.

Mark S
15-01-2002, 10:50
Het is alleen bij het laden van de tray, verder niet. Een bekend euvel van de 710. Ik heb er ook geen last van, maar de eerste keer dacht ik dattie mijn schijfje op wilde vreten.
Daarbij is de 710 een heel ander model dan de 711.
Bij de 710 zit de tray aan de linkerzijde, bij de 711 in het midden, wat een verhoogde stabiliteit zou moeten geven.

mradem
19-01-2002, 13:32
Ja die 710 van mij stijgt ook altijd op als ik de dvd erin doet maar dat vind ik niet zo probleem. Voor de rest speelt hij alles af en met een beetje goede HT hoor je dat geluid nog geeneens meer:D :D :D .

Harry stadman
19-01-2002, 13:53
ik heb een philips 958.
heeft hetzelfde probleem. ook tikken tijdens het afspelen. vooral bij stereo muziek cd's zit er een harde tik in het geluid. ik ga er mee naar de service center bij mij in de buurt. heb gehoord van een van de top audio en video zaken bij mij in de buurt dat philips nogal problemen heeft met zijn loopwerken. ze hebben mij toen een marantz speler laten zien en horen van ongeveer dezelfde prijsklasse. deze loopwerken zijn volledig geruisloos en geen tikken in het geluid. marantz zoekt de beste philips loopwerken uit en plaatst deze in hun spelers. verder zijn de philips en de marantz precies gelijk.zelfde menu's e.d. dus het kan wel!
ik vind dit absoluut niet acceptabel voor zo'n dure speler!

verder zijn beeld en geluid wel dik in orde!;)

dus mensen die een philips overwegen; kies dan een marantz, dit zijn de referentie-spelers van philips!:D

Peedeepee
22-01-2002, 08:21
Ook ik heb de Philips 710 en ook bij mij wil ie steeds gaan vliegen! :D
Ik heb hem te koop staan, wat voor een prijs is nog te vragen denken jullie? Hij is uiteraard regiovrij...

DigitalChaos
24-01-2002, 00:31
Ik heb de Philips 957. Nagenoeg geruisloos en geen last van tikken. Ik ben zeer tevreden over deze speler.

SuperDre
17-02-2002, 16:58
Ik heb zelf de dvd 752, en heb ook (Voor zover ik weet) geen last van tikken, maar over de beeldqualiteit tja... ik zou een andere dvd-speler er een keertje naast moeten hebben, want ik vind de qualiteit van dvd's niet echt geweldig, het beeld is wel scherp, maar als je bv een mooi grijs vlak hebt dan van donker naar licht gaat, dan heb je dus een mooi beeld op vhs, maar op mijn dvd versie heb je dan zo'n gradaties van grijs (Gedigitaliseerd), ik heb wel een 32inch breedbeeld tv van philips (32PW9503/12), dus misschien is het ook wel een combinatie van. Maarja als echte filmfan vind ik het tot nu toe niet echt veel beter dan vhs (Omdat dus dat gedigitaliseerde beeld mij afleid, tja je betaald gvd veel geld voor een dvd, dus dan wil/verwacht ik ook dat het een mooi strak beeld is... Hoeveel bits kleuren is eigenlijk die dvd752, want ik zag wel wat staan over 10 bits DA converter bij video, maar als dat betekend dat het dus maar 10bits kleuren zijn ipv 16 of 32 bits, tja dan begrijp ik wel waardoor dat 'slechte' beeld komt, gvd dat zou betekenen dat ik weer een andere eigenlijk zou moeten kopen, terwijl ik net deze nieuw heb...