PDA

Bekijk de volledige versie : Panasonic regiovrij (laten maken)?



MichielV
11-01-2002, 16:04
Hallo,

ik heb een tv en video van Panasonic en wil daar het liefst graag een (zilverkleurige) Panasonic dvd-speler bij.

Zijn deze regiovrij te krijgen? Zo ja, aan welke prijsklasse moet ik dan denken?

Zijn ze anders regiovrij te maken? Wederom, wat zijn zoal de prijzen? En waar kan ik dit laten doen?

Alvast bedankt voor jullie tips en reacties!

bmateijsen
11-01-2002, 16:11
volgens mij zijn ze niet regiovrij te krijgen... maar kan je ze wel regiovrij laten maken.. (indien ze regiovrij worden verkocht is deze modificatie al gebeurd)

Sommige modellen zijn middels een code regiovrij te maken, maar het beste resultaat krijg je als je een hardwarematige verandering laat uitvoeren!

Groet bjorn

MichielV
11-01-2002, 16:13
Maar hoe gaat dat in z'n werk?

Stel, ik koop een Panasonic DVD-speler bij mediamarkt. Kan ik dan met een stalen gezicht vragen aan de medewerker of de speler ook regiovrij gemaakt kan worden?

Is dat geen taboe omdat t in feite illegaal is?

bmateijsen
11-01-2002, 18:47
dat kan je gewoon vragen, alhoewel ik het niet bij de mediamarkt zou laten doen, deze staan niet echt bekend om hun service. Het is dus niet illegaal, en het is ook geen rare vraag!

Kan je dezelfde dvd-speler niet bestellen bij een hi-fi zaak ipv een dozenschuiver als de mediamarkt?

Groet Bjorn

Anonymous
12-01-2002, 23:13
Panasonic zijn bepaalde types (heb ik slechts in gangpaden gehoord)
die niet regiovrij te maken zijn.Tenminste, niet met enige bijwerkingen, zal maar toch gaan kijken voor een andere
speler ;)