PDA

Bekijk de volledige versie : TKA: X-Men 2 Limited Edition Tin *SLOTJE*



Mark de Jong
04-09-2004, 22:27
X-Men 2 Limited Edition Tin
2DVD
Regio 0
Engelse ondertiteling
In tinnen blik met cast opdruk op de voorkant
Zeer gelimiteerd
In nieuwstaat

Te koop voor €55 inclusief verzendskosten.

mark@dr-download.com

Jeroen vS
04-09-2004, 22:39
Ik wil deze graag hebben als je me iets meer kunt zeggen over de inhoud. Is de inhoud gelijkwaardig aan wat we hier met de regio 2 versie gewend zijn?

Heb je misschien ergens een foto er van of een plaatje op Internet?

Bij deze wil ik deze graag reserveren als dat kan.

Mark de Jong
04-09-2004, 22:44
Hoi Jeroen,

er zijn vrijwel geen plaatjes van te vinden dus ik kan je daar helaas niet aan helpen. Echter staan er op DVD Profiler wel wat plaatjes. Misschien wat onduidelijk, maar je krijgt in ieder geval een idee. De inhoud is volgens mij hetzelfde; heb de DVD's eerlijk gezegd nooit bekeken.

Mocht je nog interesse hebben (als je er zeker van bent), laat maar horen. Je krijgt in ieder geval voorrang.

Jeroen vS
04-09-2004, 22:59
Met regio 0 bedoel je ongetwijfeld "All-region", toch? Houd dat dan ook in, dat deze op een regio 2 speler af te spelen is of alleen op een regiovrije? Maakt voor mij niet uit, aangezien ik sinds kort (eindelijk) beide heb.

Dit is mijn laatste vraag hoor. Daarna wil ik deze DVD toch graag overnemen. Dus geef dan ook gelijk je gegevens maar door. DAn kan ik het geld overmaken.

Mark de Jong
04-09-2004, 23:01
Regio 0 betekent dat ie inderdaad op elke speler is af te spelen. Ik stuur je een PM.

Cor van S.
04-09-2004, 23:10
Hij is verkocht ?

Anders wil ik hem wel :D

Als je der nog één hebt ook wel :D

Mark de Jong
04-09-2004, 23:13
Sorry, hij is als het goed is verkocht aan Jeroen. Wacht nog even op een reactie :)