PDA

Bekijk de volledige versie : Jeepers Creepers doet het niet op mijn Pioneer ...



StevenTD
11-01-2002, 19:13
hey hey hey,

net in brussel weer wat regio 1 spullen gekocht waaronder jeeper's creepers. ik heb een pioneer dv 444 die het perfekt doet, alleen speelt ie bovengenoemde film niet af (er komt op te staan dat het een r-rated movie is)!!! mijn parental lock staat af, dus daar kan het niet aan liggen. weet er iemand wat het kan zijn. heb er een paar andere r-rated films in gestoken waaronder mad max van dezelfde firma en die doen het perfekt.

help me,
steventd.

StevenTD
12-01-2002, 11:50
Nu blijkt dat er een encoding error zit op die disc zodat ie op pioneer spelers niet werkt. Iemand van jullie een idee waar er websites zijn waar ik zulke info vind?

Dennis Veldhuizen
22-01-2002, 17:45
eeuhh nee helaas niet, probeer eens te zoeken via
http://dvd.pagina.nl

ps: als je geen oplossing vind wil ik em wel van een leuk prijsje van je over nemen. (de film uiteraard :))

Jazumi2000
01-02-2002, 20:45
Wat ik mij nou afvroeg, is waarom JC 2 kanten heeft !?

Beetje apart, maar wel uiterst stom van ze, nu nog meer kans op vingerafdrukken...

DKNY
06-02-2002, 00:46
Omdat je misschien een special features deel hebt aan de andere kant. EN als dat niet zo is, dan is het duidelijk raar!

Dadaveke
15-02-2002, 10:38
maakt toch niets uit het is toch een super waardeloze *** film zonder inhoud en geen einde en met ontzettend veel bloopers

Jazumi2000
15-02-2002, 13:17
Verrot dat de features aan de andere kant staan ipv op een 2e disc...

Maar ach, hij heeft gelijk, wat een teleurstellende film zeg.
Geen momenten dat het echt kon boeien, ging al helemaal fout toen ze het "monster" lieten zien! :(

Maar hij is alweer verkocht :D
Niet-goed-geld-terug garantie...

elotte
07-03-2002, 13:17
Op mijn Pioneer 515 doet ie het zonder problemen.

Sander Dubbeldam
07-03-2002, 13:45
2 kanten kan ook te maken hebben dat de ene dvd kant breedbeeld is en de andere 4:3 dat is i.i.g. zo bij de dvd fallen, dus hier misschien ook wel.

DKNY
07-03-2002, 15:50
nee in dit geval niet, want ik heb die dvd zelf gehad, en aan de andere kant zit een special features kant!

Roland1
07-03-2002, 15:56
[off-topic]



Wat ik mij nou afvroeg, is waarom JC 2 kanten heeft !?

Beetje apart, maar wel uiterst stom van ze, nu nog meer kans op vingerafdrukken...

Hoe houd jij je DVD's dan vast? :confused:

[/off-topic]

Jazumi2000
07-03-2002, 16:29
Gewoon zoals het hoort ... Maar ik bedoel, als een cd een opdruk heeft, is de kans kleiner dat je soms per ongeluk vingerafdrukken achterlaat, je kan ze dan ook makkelijker in het doosje drukken.

Charley Baak
16-05-2003, 09:21
laatst deze gekocht via het veiling-gedeelte.
Nou heb ik een pioneer 444, je raadt het al. Hij doet het niet.

lees ook eens hier:
http://www.dvd-swaps.co.uk/dvd2001/dvdforums/showthread.php?threadid=568

http://www.dvdlibrary.co.uk/technical_page.htm :
Pioneer DV444 and NV77/88 with Jeepers Creepers DVD 19/01/02 It appears that these models are not playing early batches of this region 1 disc. The disc starts to play and allows selection of wide or normal screen, then counter runs to 9, resets to 0 and counts up to a further 5 secs before pausing and locking up. The next production run of this disc may indeed solve the problem. Disc is ok on other pioneer models tested so far!

Ik denk dat ik hem maar weer verkoop, via het veiling gedeelte, met als waarschuwing dat hij niet afgespeeld kan worden op sommige pioneer modellen.