PDA

Bekijk de volledige versie : Ik zoek.....



Ron Smeets
07-09-2004, 20:45
Wie kan mij helpen aan een oude videoband van de Nederlandse film:
O Boy! van Orlow Seunke http://www.imdb.com/title/tt0107730/

Deze kan ik nl. nergens vinden en ik weet dat er geen DVD van is. Ik zou hem toch graag nog een keer willen zien.
Iemand tips???

http://www.hollandsfilmglorie.com/nlfilms/pics/Oh_Boy_.jpg

Dennis Kuijper
07-09-2004, 20:49
Komt deze niet op dvd binnenkort?En als dat niet zo is gebeurd dit denk ik snel,want de laatste tijd komen heel veel Nederlandse films uit.(die ik niet in me collectie zou durven te hebben :wink: )
Maar als je hem 1 keer wil zien zou ik hem huren,een beetje videotheek met een ruim aanbod heeft hem wel staan.

Nathan Strik
07-09-2004, 20:59
Deze hoort niet thuis in filmdiscussies, ik verplaats hem even.

Ron Smeets
08-09-2004, 11:59
Deze hoort niet thuis in filmdiscussies, ik verplaats hem even.

My bad! :oops:

Ro1671
08-09-2004, 13:29
Deze hoort niet thuis in filmdiscussies, ik verplaats hem even.

Wel in DVDALGEMEEN dan ;)

Nathan Strik
08-09-2004, 15:15
Deze hoort niet thuis in filmdiscussies, ik verplaats hem even.

Wel in DVDALGEMEEN dan ;)
VHS Algemeen bestaat helaas niet op dit forum... :roll: :mrgreen:

Ludo Keeris
09-09-2004, 19:59
Komt deze niet op dvd binnenkort?En als dat niet zo is gebeurd dit denk ik snel,want de laatste tijd komen heel veel Nederlandse films uit. KNIP

Nee, er komen binnenkort wel een paar Ned. films uit, maar niet deze. Er staat geen datum gepland, voor zover ik weet. Er zijn nog zooooo veel nederlandse films die nog niet op DVD uit zijn. Het zal nog wel enkele jaren duren voordat ze er allemaal zijn, ALS ze al komen. Oh Boy is nou niet de meest briljante nederlandse film en was ook redelijk geflopt in de bios. Ik vraag me af of ie snel op DVD komt.

p.s. Ik heb geen VHS van deze film. Vond 'm niet zo goed...

Ron Smeets
09-09-2004, 22:39
p.s. Ik heb geen VHS van deze film. Vond 'm niet zo goed...

Het is geen ijzersterke film okee da's waar, meer een toneelstuk eigenlijk. Tenminste da's wat ik me er van herinner, jaren geleden 's gezien. Ik weet nog wel dat de decors op een bijzondere manier gebruikt werden. Wie weet vind ik er nou echt geen bal meer aan. Gewoon nostalgische nieuwsgierigheid denk ik! :D

Iemand nog ideeen, is er misschien iemand die 'm voor me op een DVD kan branden van VHS of zo :?: ik zeg maar wat