PDA

Bekijk de volledige versie : TKA: Alien legacy (4dvds / R4) [slotje, verkocht]



Jonathan Huizinga
10-09-2004, 16:14
Dag mensen,

Om mijn dvdcollectie helemaal opgeruimd te hebben heb ik nog in de aanbieding:

Alien Legacy DVDbox met daarin 4 dvds (Alien / Aliens / Alien 3 / Alien Resurrection)

De box heeft een paar kleine beschadigde plekjes door transport vanuit Australie hier heen. De 4 hoekjes zijn een klein beetje wit. Verder in zeer goede conditie

Voor een prijsje van 20eurootjes ex verzendkosten

Thnx
Jonathan

godofgamblers
10-09-2004, 16:18
Hoi,

Deze: http://www.dvdorchard.com.au/images/coverart/100069.jpg

Vraagje dan, zit die sticker rechtsboven op de doos zelf, of op de platic seal die er nu af is?


Simon

Maick Werner
10-09-2004, 16:35
Zitten er alleen Engelse subs op, of toevallig ook NL?

ja, het komt uit Australie maar ze gebruiken daar ook al dezelfde PAL standaard voor games (Gamecube iig 8) )

GJB
10-09-2004, 16:39
Zitten er alleen Engelse subs op, of toevallig ook NL?

ja, het komt uit Australie maar ze gebruiken daar ook al dezelfde PAL standaard voor games (Gamecube iig 8) )

Aangezien ik deze ook in mijn bezit heb, kan ik je daarop een antwoord geven: Nee, deze heeft géén nederlandse ondertiteling maar natuurlijk wél engelse ondertiteling. Aangezien deze identiek is aan de UK uitgave is deze dual gecodeerd voor R2 en R4.

Maick Werner
10-09-2004, 16:52
Zitten er alleen Engelse subs op, of toevallig ook NL?

ja, het komt uit Australie maar ze gebruiken daar ook al dezelfde PAL standaard voor games (Gamecube iig 8) )

Aangezien ik deze ook in mijn bezit heb, kan ik je daarop een antwoord geven: Nee, deze heeft géén nederlandse ondertiteling maar natuurlijk wél engelse ondertiteling. Aangezien deze identiek is aan de UK uitgave is deze dual gecodeerd voor R2 en R4.

Ok, thanks (y)

@ Jonathan Huizinga -> Ik wil em wel, mits GodofGamblers geen interesse heeft natuurlijk :wink:

Jonathan Huizinga
10-09-2004, 17:01
Kipkameel,

Godofgamblers heeft idd interesse :)