PDA

Bekijk de volledige versie : The French Connection Boxset



Frans T
13-01-2002, 15:03
Eindelijk!
Vanaf 25 februari is op Regio 2 deze meesterlijke titel in een box tesamen met het tweede deel verkrijgbaar.
De specificaties liegen er niet om:

- Audio commentary by director William Friedkin (The French Connection)
- Audio commentary by Gene Hackman and Roy Scheider (The French Connection)
- Audio commentary by director John Frankenheimer (French Connection II)
- Audio commentary Gene Hackman and producer Robert Rosen (French Connection II)
- Seven deleted scenes
- BBC documentary: ‘The Poughkeepsie Shuffle’ (53 mins)
- ‘Making The Connection: The Untold Stories Of The French Connection’ (56 mins)
- Deleted scenes featurette (17 min)
- Theatrical trailers (multiple language for FCII)
- Stills gallery (FCII)
- Behind-the-scenes stills gallery (FC)
- Unit photography
- Artwork
- Subtitles in 12 languages including English, Swedish, Polish, Turkish and Norwegian

Of er ook Nederlandse ondertitels op staan vertelt het verhaal helaas niet.

hitchberg
14-01-2002, 07:30
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een gedeelte van de BBC documantaire gezien. Boeiend, zoals de BBC dat alleen kan. Sprint meteen naar de winkel. Moet wel een keertje slikken van de prijs (ongeveer € 40,50) maar ala 3 discs en zie al die bijlagen.
Net als de Godfather een sequel die bijna kan tippen aan het origineel. Was het maar vast 25 februari.

By the way, de Brian de Palma films Obsession, Dressed to kill (S.E.) en blow out regio 2 komen er ook aan. Nu nog wachten op the fury en sisters
Dure maar mooie tijden
Doyle is bad news - but a good cop

Frans T
13-02-2002, 20:47
Als je absoluut Nederlandse ondertitels wilt hebben, dan moet je wachten tot 24 april.
Dan komt deze Box in Nederland uit.

Dennis
13-02-2002, 21:01
Geluid DTS of DB5.1 of minder??

Voor de rest is dit natuurlijk weer een "must have" schitterende films met een dijk van een acteur.

Dennis
13-02-2002, 21:05
Jeetje het kan niet op. Jammer dat ze nog niet uit zijn want dan had ik ze kunnen kopen voor mijn vrouw voor valentijnsdag.

Rob P.
13-02-2002, 22:04
OK, dit wordt dus the must have van de komende maand!!

mark t
13-02-2002, 22:29
Shit, weer niet zitten op te letten bij de diverse release-lijsten. Ik had helemaal niet gezien dat deze films binnenkort zullen worden uitgebracht. Twee topfilms met zulke extra's=geld uitgeven.

Simon
14-02-2002, 11:52
hij heeft 2 klassiekers gemaakt en helemaal niets te melden.

zijn commentaren gaan zo : op beeld zien we een man die op staat en gaat bellen. friedkin zegt : hier zien we een man die opstaat en gaat bellen. dat soort dingen.

of bij the exorcist gaat hij alles uitleggen! wat betekend dit, wat betekend dat... en zo ramt hij alles wat vaag en mysterieus is eruit. of dat intro'tje, wat een aanfluiting....

ik ben bang dat friedkin voor altijd een has-been zal blijven...helaas.

Dennis
15-02-2002, 13:37
Gelukkig zijn de films wel goed. Die gasten moeten gewoon filmen en niet ouwehoeren.;)

The Scratcher
09-03-2003, 23:57
Heb vandaag eens lekker naar "The French Connection II" gekeken. Man wat heb ik genoten van deze klassieker! Ik heb de box alweer een tijdje in huis en had deel I al een poos geleden gekeken. Vond het dus eens tijd worden om deel II te gaan bekijken. Ik vond deel II zelfs beter dan deel I! Alleen jammer dat men zich niet zoveel moeite had genomen om de kwaliteit van het geluid wat meer op te vijzelen zoals men wel bij deel I gedaan heeft. Maar voor de rest een mooie box. :bier:

Over klassiekers gesproken, afgelopen week heb ik me "Bullit" aangeschaft. Daar ga ik deze week ook eens lekker voor zitten :wink:

Richard B.
10-03-2003, 12:20
Ik ben nog steeds aan het rondkijken of ik deze voor 'minder' tegenkom want bijna overal kost ie nog iets van 40-50 euro. Ik vind het nog steeds vreemd dat ze deze films in een 3-disc hebben uitgebracht want dat maakt hem prijstechnisch toch niet echt aantrekkelijk.

Daniel1974
11-03-2003, 15:08
Dus ik ben dan toch niet de enige die het tweede deel beter vond. Ik heb deze box ook direct aangeschaft. Prachtig !!! Ik had ze nog nooit gezien maar het status van het eerste deel is nou niet echt dat je zegt laag. Dus heb ik em gekocht. Ik vond deel een nogal een raar einde hebben en wist daarom niet echt goed wat ik er mee moest. Maar toen ik deel 2 zag begreep ik dat eigenlijk gewoon een film is.

Ja jammer dat deel 2 alleen maar 2.0 heeft. Hackman was in het tweede deel veel beter, leek het. Hoe hij als een verslaafde zijn rol neerzet is echt heel erg goed gedaan.

En dan de extra's : gewoon kijken.

The Scratcher
11-03-2003, 15:20
Hackman was in het tweede deel veel beter, leek het. Hoe hij als een verslaafde zijn rol neerzet is echt heel erg goed gedaan.

En dan de extra's : gewoon kijken.

Ja klopt, dit was zéér goed gedaan en in beeld gebracht. Ook heeft men er zich de tijd voor genomen om dit te tonen, niet 1,2,3 in een paar minuten afgeraffeld. Ik snap ook niet waarom iedereen de 1e film altijd de beste vind. Hij was zeker niet slecht, integendeel zelfs maar de 2e vind ik veruit de beste! Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :wink:

De extra`s heb ik nog niet allemaal gezien...

The Scratcher
05-09-2003, 16:37
Deze topper is dit weekend op de BBC2 te zien. Volgens mij toch weer een hele poos geleden dat ie nog eens op tv te zien is, toch?

http://www.planet.nl/planet/show/id=75051/contentid=372785/sc=64702d

Caledonians
31-05-2005, 18:50
Ik weet dat deze boxset in digipack bestaat maar is deze inmiddels ook ten prooi gevallen aan een plastic keepcase? Wil deze namelijk misschien op FRS bestellen maar wil wel persé een kartonnen digipack.

Richard B.
31-05-2005, 19:17
Ik weet dat deze boxset in digipack bestaat maar is deze inmiddels ook ten prooi gevallen aan een plastic keepcase? Wil deze namelijk misschien op FRS bestellen maar wil wel persé een kartonnen digipack.
Die kom ik niet meer tegen in de schappen. Ik heb hem zelf ongeveer een half jaar geleden gekocht bij MM Zwolle (voor een lekker prijsje) maar sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien. Ik vermoed dat ie OOP is gegaan.

wushu-4-ever
31-05-2005, 19:20
Ik weet dat deze boxset in digipack bestaat maar is deze inmiddels ook ten prooi gevallen aan een plastic keepcase? Wil deze namelijk misschien op FRS bestellen maar wil wel persé een kartonnen digipack.
De r1 heeft beter beeld en een mooiere verpakking! :wink:

Dennis Kuijper
31-05-2005, 19:25
Ik weet dat deze boxset in digipack bestaat maar is deze inmiddels ook ten prooi gevallen aan een plastic keepcase? Wil deze namelijk misschien op FRS bestellen maar wil wel persé een kartonnen digipack.
Die kom ik niet meer tegen in de schappen. Ik heb hem zelf ongeveer een half jaar geleden gekocht bij MM Zwolle (voor een lekker prijsje) maar sindsdien heb ik hem ook niet meer gezien. Ik vermoed dat ie OOP is gegaan.

Ik ben hem nog een paar keer in Mediamarkt Rotterdam centrum tegen gekomen en bij Music store.Ik wil deze ook nog steeds hebben,moet er toch weer is naar op zoek.

Tim k
31-05-2005, 19:38
Ik weet dat deze boxset in digipack bestaat maar is deze inmiddels ook ten prooi gevallen aan een plastic keepcase? Wil deze namelijk misschien op FRS bestellen maar wil wel persé een kartonnen digipack.

Bij veel V&D's heb ik hem recentelijk nog in digipack vorm zien liggen voor rond de 30 Euro. Heb hem zelf ook al een tijdje. Erg mooi, zeker als je de slip eraf schuift, dan heb je Hackman met de tekst: We've got powerful connections.

Martin Z.
26-06-2007, 12:01
Weet iemand of deze nog ergens verkrijgbaar is in NL?

Limmel
02-08-2007, 13:17
Bij Bol.com, € 9,99 (zonder kortingsbon): klik (http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000077944&Section=VIDEO&lgl=1&plid=HH%2eR5Lc73HwAAAEUmTWESR5R&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1).