PDA

Bekijk de volledige versie : Even lekker klagen... Crew..



Edwin vd Zwaard
13-01-2002, 22:18
Vind dit geen stijl van een moderator om zulke posts te plaatsen:



Ik?? Niks? Misschien verwar je me met iemand anders?
In ieder geval lijk je me wel een meelopertje wat zich graag laat meeslepen met mooie verhaaltjes... :D

Naar mijn weten is het niet de taak van een moderator om andere forumbezoekers te beoordelen en uit te maken voor "meelopertje" of wat dan ook...

En begin niet over smileys, iemand voor rotte vis uitmaken, en er daarna een smiley achterzetten om het "vriendelijk" over te laten komen, slaat natuurlijk nergens op...

Klikken mag niet, maar erger me er aan....

Edwin

Alex van den Berg
13-01-2002, 22:27
Naar mijn weten is het niet de taak van een moderator om andere forumbezoekers te beoordelen en uit te maken voor "meelopertje" of wat dan ook...

...maar erger me er aan.... Goh, zijn we nu ineens op onze teentjes getrapt omdat we zelf een spiegel van ons gedrag voorgehouden krijgen?

En ja, ik ben moderator... Ik bemoei me dan op die manier ook niet met discussies... Maar daarnaast ben ik vooral een bezoeker die gewoon eens een keer zijn mening kan geven wanneer hij zich al meerdere malen aan het gedrag van een mede-bezoeker heeft gestoord.

Edwin vd Zwaard
13-01-2002, 22:31
Een spiegel van ons gedrag ?? WAAR heb je het over man... ik heb hier nog nooit iemand uitgescholden...

Maar het is dus het is toegestaan om als bezoeker elkaar te beledigen ??

Dit is nieuw voor mij... maar ik erger me ook aan jou.. mag ik je dan uitschelden ?? Zeg het maar hoor...

Edwin

Alex van den Berg
13-01-2002, 22:45
Maar het is dus het is toegestaan om als bezoeker elkaar te beledigen ??Dus jij vindt het woord "meelopertje" al een belediging??
Doe niet zo zielig man! In dat geval had jij allang van het forum verbannen moeten worden!

Nathan Strik
13-01-2002, 22:48
Ik loop hier al een stukkie langer rond en als Alex een post schrijft doet hij dat inderdaad niet als moderator, tenzij het er expliciet bij vermeld staat.
Hij verschuilt zich dus niet achter het labeltje "moderator", dus Edwin... maak hier dan ook geen misbruik van door te zeggen dat hij dit soort uitspraken als moderator zou doen...

En hou het verder een beetje gezellig...

Edwin vd Zwaard
13-01-2002, 22:49
Dus jij vindt het woord "meelopertje" al een belediging??
Doe niet zo zielig man! In dat geval had jij allang van het forum verbannen moeten worden!

zielig... ik ben pas zielig als ik bijna 40 ben, en geen gezin heb en dan nog alleen maar zit te posten op een forum.. Dus kom maar terug tegen die tijd..

Groeten

Edwin vd Zwaard
13-01-2002, 22:51
Ik loop hier al een stukkie langer rond en als Alex een post schrijft doet hij dat inderdaad niet als moderator, tenzij het er expliciet bij vermeld staat.
Hij verschuilt zich dus niet achter het labeltje "moderator", dus Edwin... maak hier dan ook geen misbruik van door te zeggen dat hij dit soort uitspraken als moderator zou doen...

En hou het verder een beetje gezellig...

Wat is dat nou voor onzin... dus de koningin doet alleen maar uitspraken als koningin als ze erbij vermeld dat ze koningin is ...

Kom nou... Als je moderator bent, heb je een beetje je fatsoen te houden, ook als je gewone posts plaatst...

Edwin

Alex van den Berg
13-01-2002, 22:57
Kom nou... Als je moderator bent, heb je een beetje je fatsoen te houden, ook als je gewone posts plaatst... Misschien ben ik juist wel vanwege mijn fatsoen als moderator gevraagd... :) ...Om die reden blijft het dan ook bij een opmerking als "meelopertje"... :D
Maar goed... Tot nu toe kan ik nog steeds alle begrip voor je opbrengen. Het is te belachelijk om er nog serieus woorden aan vuil te maken. Om dit soort haantjesgedrag kan ik eigenlijk alleen maar grinniken... :D

Edwin vd Zwaard
13-01-2002, 22:59
Misschien ben ik juist wel vanwege mijn fatsoen als moderator gevraagd... :) ...Om die reden blijft het dan ook bij een opmerking als "meelopertje"... :D
Maar goed... Tot nu toe kan ik nog steeds alle begrip voor je opbrengen. Het is te belachelijk om er nog serieus woorden aan vuil te maken. Om dit soort haantjesgedrag kan ik eigenlijk alleen maar grinniken... :D

Ben ik blij om... Ik lach me ook suf om jou... :D:D
Maar nu ga ik slapen, morgen weer tentamens...

Weltrusten..

Nathan Strik
13-01-2002, 22:59
Wat is dat nou voor onzin... dus de koningin doet alleen maar uitspraken als koningin als ze erbij vermeld dat ze koningin is ... Ja, dat klopt. Goh, je hebt hem door... :D

Nathan Strik
13-01-2002, 23:00
Kom nou... Als je moderator bent, heb je een beetje je fatsoen te houden, ook als je gewone posts plaatst... En als gewone member mag je doen wat je wilt?!? Kom nou! Iedereen hoort gewoon een beetje fatsoenlijk te blijven...

Alex van den Berg
13-01-2002, 23:05
Ben ik blij om... Ik lach me ook suf om jou... :D:D
Maar nu ga ik slapen, morgen weer tentamens...

Weltrusten.. Yep... Slaap lekker en veel succes met je tentamens morgen...
En eeeuh... bedankt voor het potje Psycho-Pingpong... :D

Rikkert
13-01-2002, 23:07
Als jullie op de dvd.nl bijeenkomst komen, kunnen jullie beter maar geen name-tag dragen... :D

Nathan Strik
13-01-2002, 23:31
Als jullie op de dvd.nl bijeenkomst komen, kunnen jullie beter maar geen name-tag dragen... :D Nee joh! We trekken ze gewoon twee van die Sumo-pakken aan, kan je lachen!!! :D

Edwin V
14-01-2002, 07:11
Wat is dat nou voor onzin... dus de koningin doet alleen maar uitspraken als koningin als ze erbij vermeld dat ze koningin is ...Alex vergelijken met de koningin:eek:? Dat klopt toch niet. Alleen zijn naam is koninklijk (vindt ie misschien wel jammer:)) maar zijn gedrag niet, en dat hoeft ook niet. Pas als hij misbruik gaat maken als moderator moet de strop erom.:D

Vrijheid, blijheid :p

Remco Out
14-01-2002, 09:02
Er blijken met de dag meer ruzies te komen op het forum, gaat lekker zo. :) . Dat krijg je he, als je je mening uit, niet altijd iedereen is het er mee eens. Gelukkig loopt het niet uit de hand. ;)

Koen Crijns
14-01-2002, 09:27
Niet dat we als Crew graag discussies uit de weg gaan, maar ik ga aan deze thread toch even een slotje hangen.

Mensen, vanaf nu: als er meningsverschillen met forum-moderatoren zijn (en vergeet niet, dát zijn ook mensen), dan gaarne via private messages.