PDA

Bekijk de volledige versie : Problemen met Matrix disc



Ilko
14-01-2002, 08:32
Hallo!

Kan iemand mij helpen? Ik heb een paar maanden geleden de r.2 versie van The Matrix gekregen. Eerst had ik alleen nog een PC met speler, waar hij het met veel moeite wel in wilde doen. Nou is het loopwerk van Creative DVD spelers ronduit slecht te noemen, dus ik dacht dat het daar aan lag.

Een maandje later heb ik de Pioneer DV-444 gekocht en tot mijn grote verbazing, hetzelfde probleem! Mijn speler kotst hem gewoon uit! Nu vertelde een vriend dat deze schijf bekend staat als een lastige schijf. Heeft iemand ervaringen of tips? Er staan geen noemenswaardige krassen in de schijf. Moet ik toch maar gaan zeuren bij FRS?

Bedankt,
Ilko

Richard Hogaarts
14-01-2002, 10:27
Ik deze dvd (R2) ook en hebzelf een Yamaha S-796 en daar draait ie prima op.

Als alleen deze dvd bij jouw problemen geeft dan zou het aan de dvd kunnen liggen. Het hoeft niet perse de speler te zijn.

Rene C.
14-01-2002, 11:14
Klopt, gewoon terugbrengen (6 maanden garantie)

Ilko
14-01-2002, 12:19
Bedankt! Ik ga wel even terug dus...

Ilko

Anonymous
14-01-2002, 18:37
Warner DVD's staan er wel bekend om wel eens schijfjes te hebben
met een bug erin.

ron
14-01-2002, 19:01
Een maandje later heb ik de Pioneer DV-444 gekocht en tot mijn grote verbazing, hetzelfde probleem! Mijn speler kotst hem gewoon uit!Het ligt toch echt aan de dvd, ik heb ook een DV-444 en de Matrix op dvd en ervaar hierbij geen enkel probleem. Terug ermee naar de winkel als dat nog kan !

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 00:16
Ik heb ook geen problemen met mn Matrix (speel hem in de PC), heeft het lekker gedaan, en zal het nog vaak moeten doen!! :D :cool:

Camille
16-01-2002, 19:47
Ik had dat probleem ook in het begin.Ik heb een Philips 711 en een speler in de PC en hij deed het op beide niet.
Maar toen heb ik hem schoongemaakt met zo'n reinigingskit en toen deed ie het!
Ik heb een DVD Philips 711 en een speler in de PC en deed het op beide niet.

Succes