PDA

Bekijk de volledige versie : Supertip Voor De Rolling Stones Fans En Mensen Die Van Goede



MrSissor
14-01-2002, 08:55
Goedemorgen Dvd,ers

Voor de mensen die Rolling Stones fan zijn kan ik hun 1 dvd van harte aanbevelen BRIDGES TO BABYLON registratie van een concert in 1998 wat een geweldige dvd ik heb 2 uur echt zitten kicken supergeluid schitterende beelden en It,s only rock and roll and i like it natuurlijk ook geschikt voor mensen die geen echte stones fan zijn maar die een goede muziek DVD zoeken op mijn DVD score lijst een absolute 9.
Echt een aanrader helaas wel lastig verkrijgbaar,maar in een echt speciaalzaak zal het wel lukken.


Met Vriendelijke Groet
MrSissor

mark t
14-01-2002, 09:56
Ik wacht persoonlijk op dvd-versie van Gimme Shelter. Deze draait nu in een gerestaureerde versie in de bioscoop.
Deze documentaire is echt een stuk muziek-geschiedenis over een festival met de Rolling Stones als hoofdact. Ze zijn hier op hun 'artistieke' hoogtepunt.
Overigens is Gimme Shelter is vooral legendarisch/berucht doordat een stel Hell's Angels tijdens het optreden van de Stones een toeschouwer doodsteken. Dit is in de film ook te zien.

jokey
14-01-2002, 17:36
Echt een aanrader helaas wel lastig verkrijgbaar,maar in een echt speciaalzaak zal het wel lukken.Nu te bestellen bij PLAY: incl.verzenden 12,82 Euro (7,99 Pond)

jokey
14-01-2002, 17:39
Nu te bestellen bij PLAY: incl.verzenden 12,82 Euro (7,99 Pond) Hij is daar overigens nu "temporarily out of stock" dus nog wel ff geduld hebben:(