PDA

Bekijk de volledige versie : Warner: Swordfish 27 februari op DVD



Eric van Ballegoie
14-01-2002, 10:11
Warner: Swordfish 27 februari op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=232)

Luther Hartog
14-01-2002, 10:28
Ik ben hier echt heel erg benieuwd naar, de film heb ik al gezien en deze DVD wordt voor mij echt een must-have

Richard Hogaarts
14-01-2002, 10:30
Lijkt me inderdaad een interessante film, heb hem nog niet gezien (alleen stukjes). Hij komt wel in mijn collectie terecht.

MrSissor
14-01-2002, 10:32
Dat is erg goed nieuws aangezien ik swordfish erg goed vondt.
En er al eninge tijd naar uitkeek naar het verschijnen op DVD.

Dave
14-01-2002, 10:46
Ik heb deze nog niet gezien maar wel de trailer en deze zag moet ik zeggen er erg goed uit ga hem denk eerst eens huren en als ie echt zo goed is als mij lijkt aanschaffen :D

Rene C.
14-01-2002, 11:12
Ik heb hen gezien op 11 september 2001 , en zelf dan is het een prachtige film !

Greetz,
Rene

Remco Out
14-01-2002, 11:46
Ik heb deze film nog niet gezien, maar hij komt toch in mijn collectie. Heb de trailer gezien en een paar mensen gesproken die de film in de bios hebben gezien en het blijkt een goeie film te zijn, dus deze zal ik dan ook weer aanschaffen. Jammer voor de film dat hij niet in Amerika mocht worden gedraaid.

Rene C.
14-01-2002, 11:53
Oh dat wist ik niet, was dat ivm 11 september ?

Remco Out
14-01-2002, 12:11
Jep, dit alles stond in verband met 11 september. Omdat deze film gaat over terrorisme mocht deze film niet worden gedraaid in Amerika, net zoals vele films trouwens.

VdB
14-01-2002, 14:29
Zeker een DVD'tje die het kopen waard is.
Al was het alleen maar voor de fantastische openingsscène !!

Marco
14-01-2002, 17:40
Jep, dit alles stond in verband met 11 september. Omdat deze film gaat over terrorisme mocht deze film niet worden gedraaid in Amerika, net zoals vele films trouwens.
Dat maakte toch weinig uit, aangezien Swordfish al vanaf 4 juni 2001 draaide.

Maar volgens mij ben je in de war met Collateral Damage met Arnold Schwarzenegger. Deze film is wel uitgesteld door Warner. Aangezien er aanslagen worden gepleegd door een terrorist. Arnie (die een brandweerman speelt) verliest bij deze aanslag zijn kind en vrouw en zint op wraak. Hij neemt (voor de zoveelste keer) het recht in eigen handen.

Marco
14-01-2002, 17:48
Weten personen op deze forum dat deze film is geregisseerd door Dominic Sena. Hij was verantwoorlijk voor Gone in Sixty Seconds met Nicolas Cage. Voor vele een tegenvallende film.
Met Swordfish levert Sena een veel betere actie film af, waarbij Travolta een goeie rol heeft. De intro (You know what the problem with Hollywood is? They make shit.) en daarna een stukje bullit time is geweldig :)

Luther Hartog
14-01-2002, 17:52
Weten personen op deze forum dat deze film is geregisseerd door Dominic Sena.Yep, dat staat volgens mij ook in het artikel

Marco
14-01-2002, 18:25
Yep, dat staat volgens mij ook in het artikel
Mooi, je hebt het persberichtje gelezen :)

Toch wel leuk dat Hugh Jackman en Halle Berry t.o.v. X-Men wat meer screentime hebben gekregen. En dat Vinnie Jones in Swordfish mijn naam draagt. :D

Laurens-Jan
14-01-2002, 19:42
ik swordfish erg goed vondt.

Ik vond met dt?

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 20:28
Hmm, ik heb de film nog nie gezien, weet wel waar die over gaat en da lijkt allemaal wel vetjes, maar toch...

JT maakt wel kickuh films (Face Off o.a.)
Ik weet nie, maar ik ben nog niet laaiend enthousiast

Michael Law
14-01-2002, 21:10
Ik heb de dvd al een maand of twee in mijn collectie. Het is wel een regio 3 versie en ik kan jullie alleen maar 1 ding aanraden: KOPEN DIE HANDEL!

Paul Ranft
14-01-2002, 21:35
Mag zeer zeker niet ontbreken aan je collectie.
Dit is een regelrechte aanrader. Reserveer deze alvast maar bij je leverancier.

bobby d
14-01-2002, 22:19
alleen de openingsscene is voor mij al een reden om deze dvd te kopen.
Ik verwacht dat het geluid geweldig is bij die scene.

maar de rest van de film is ook heel goed hoor.

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 23:12
Vast wel beter als Driven... Dat was niet zo'n succes maar daar compenseren ze een but-film met superkwalititeit...
Niet te hopen dat dat met Swordfish ook gebeurd

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 23:16
Swordfish is nu dan de superfilm he ;)

Luther Hartog
14-01-2002, 23:22
Swordfish is meer dan alleen die beginscene (welke 1 van de beste allertijden genoemd mag worden) het hele verhaal is perfect

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 23:27
WOW, door al die enthiousiaste mensen hiero lijkt het wel een real must-a-have voor een DVD-fan

Dus jullie raden aan om te kopen?

Luther Hartog
14-01-2002, 23:31
Zeker weten Bram, deze hoef je niet te huren, kopen die hap

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 23:40
kopen die hap
Sommige mensen zouden nu beginnen te zeuren over onbekende DVD die andere aanraden en weer €35 kost, terwijl hij misschien tegenvalt... bla bla bla
Maar ik niet :D, ik heb de trailer gezien op TV/Bios, en zag er indd goed uit. Dus alleen nog ff afwachten

Luther Hartog
14-01-2002, 23:46
Yep, maar ik moet nog eerst wachten op andere DVD's:

The Way of the Gun: 24 januari
Boondock Saints: 30 januari
Shrek: 7 februari
Final Fantasy: 17 februari (dacht ik)

en dan:

Swordfish

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 23:50
Yep, maar ik moet nog eerst wachten op andere DVD's:

The Way of the Gun: 24 januari
Boondock Saints: 30 januari
Shrek: 7 februari
Final Fantasy: 17 februari (dacht ik)

en dan:

Swordfish
Dan ben jij meer geld kwijt als ik, ik wil alleen maar (van dat lijstje) Final Fantasy & Swordfish natuurlijk.
En verder nog F&F, maar dat vind Luther niets, da weet ik (een of andere thread, kweenie welke volgens mij deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2711)) :D

Luther Hartog
14-01-2002, 23:54
En verder nog F&F, maar dat vind Luther niets, da weet ik (een of andere thread, kweenie welke volgens mij deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2711)) :D Waar lees je dat dan? Ik zeg alleen dat het verhaal niet super is, maar zoals je ziet in mijn collectie, kick ik op Computer Generated movies, daar hoort deze bij

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 00:03
Originally posted by Luther Hartog
[B]daar hoort deze bij
Met deze bedoel je Swordfish?
F&F is ook niet alleen camerawerk hoor...

Luther Hartog
15-01-2002, 08:12
Met deze bedoel je Swordfish?Nee, ik bedoelde FF

Remco Out
15-01-2002, 09:58
Staat FF nou voor Final Fantasy of niet?? Want Bram zegt weer F&F en Luther FF. Wordt er een beetje gek van, jullie moeten niet zo langs elkaar heen lullen. ;)

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 12:33
Staat FF nou voor Final Fantasy of niet?? Want Bram zegt weer F&F en Luther FF. Wordt er een beetje gek van, jullie moeten niet zo langs elkaar heen lullen. ;)


Whahahaha, LoL :D:D:D :p:p:p

oke, ff snelle uitleg:
FF = Final Fantasy
F&F = The Fast and the Furious

Zo moeilijk is da toch nie??:confused: :p

Remco Out
15-01-2002, 12:36
Ow ja, stom, wat een fout zeg, had helemaal niet meer gedacht aan the Fast and the Furious. Mijn excuses, alhoewel je hebt tenminste gelachen. Nou, ik hou volgende keer wel gewoon mijn mond. :D

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 12:36
Maar Luther, ik snap em wel hoor ;)
Computer generated movies, das toch altijd cool. En niet alleen omdat FF zo'n tof onderwerp is (games waren ook altijd meesterlijk) maar dat geldt ook voor Toystory's, Chicken Run, Antz, en nog meerdere films. Die zijn ook tof, maar dan door de humor, maar zijn nog steeds fantastisch uitgewerkt.

Luther Hartog
15-01-2002, 13:14
maar dat geldt ook voor Toystory's, Chicken Run, Antz, en nog meerdere films.Die staan dan ook in mijn colectie:), tof dat je me begrijpt

Micha D. van Veen
15-01-2002, 14:33
Volgens mij ben ik dus de enigste die deze film niet zo goed vond.

Een vriend van me nam de regio 1 versie mee en we gingen dus vol verwachting zitten. En inderdaad de intro tekst van travolta en de daarna volgende slo-mo explosion zagen er erg leuk uit, vond alleen het geluid erg tegenvallen (te scherp in het hoog en te weinig surround). Maar goed, dat maakt de film niet. Het ergste vond ik het verhaal. Dat ging maar van de hak op de tak en het daarna ronduit belachelijke einde wat echt om te huilen was. Het leukste van de film vond ik de gehele discussie om de bloot scenes van Halle en hoeveel extra geld ze wel niet zou hebben gehad voor die scene die uiteindelijk niet echt de discussie waard was.

Wat wel erg leuk is als travolte en jackman in een auto rijden met een boordkanon (wat het ook mogen zijn). Erg leuke oefening voor de good old boemer.

Maar ja dit is mijn mening

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 15:02
Volgens mij ben ik dus de enigste die deze film niet zo goed vond.

Een vriend van me nam de regio 1 versie mee en we gingen dus vol verwachting zitten. En inderdaad de intro tekst van travolta en de daarna volgende slo-mo explosion zagen er erg leuk uit, vond alleen het geluid erg tegenvallen (te scherp in het hoog en te weinig surround). Maar goed, dat maakt de film niet. Het ergste vond ik het verhaal. Dat ging maar van de hak op de tak en het daarna ronduit belachelijke einde wat echt om te huilen was. Het leukste van de film vond ik de gehele discussie om de bloot scenes van Halle en hoeveel extra geld ze wel niet zou hebben gehad voor die scene die uiteindelijk niet echt de discussie waard was.

Wat wel erg leuk is als travolte en jackman in een auto rijden met een boordkanon (wat het ook mogen zijn). Erg leuke oefening voor de good old boemer.

Maar ja dit is mijn mening

Ieder zijn mening.. Ik heb de R1 versie hier liggen, en vind het een erg sterke film.. strak uitgewerkt, leuk verhaal.. Trouwens, die rol is travolta echt op het lijf geschreven (denk aan Pulp Fiction)

Groeten
Edwin

Micha D. van Veen
15-01-2002, 15:09
Misschien had ik mijn dag niet voor die film. Maar ik had een goede avond want na swordfish mocht ik tomb raider (aardig) en planet of the apes (toppertje) gaan kijken. Maar ik zal de film eerdaags een tweede kans geven. En heeeel misschien kom ik op mijn mening terug?

Maar jemig dat einde.
(OPGELET TEASER)
Ze zijn allemaal dood en dan opeens weer niet. Want dat had je kunnen weten want in het midden van de film had je het vervangende lijk gezien(EINDE TEASER).

M.Stal.
15-01-2002, 19:21
echt wel een must have DVD. Goed camerawerk, goed acteerwerk, veel aktie, leuk verhaal, topper

ik vind dit trouwens wel een DTS titel. Toch een beetje jammer

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 20:57
Nu is het alleen maar afwachten op de release date van 27 feb...

kunnen we in de tussentijd eigenlijk nog spetterende releases verwachten?

Remco Out
15-01-2002, 21:50
Ja, te veel om op te noemen. Kijk maar eens bij de komende releases ergens. Waar weet ik niet precies. Weet in ieder geval dat Shrek nog daarvoor uitkomt. Verder weet ik het niet, maar je ziet ze wel verschijnen in de schappen.

Marco
15-01-2002, 22:49
Nu is het alleen maar afwachten op de release date van 27 feb...

kunnen we in de tussentijd eigenlijk nog spetterende releases verwachten?
O.a. Robocop Trilogy, Final Fantasy: The Spirit Within, Traffic, Tim Burton's Planet Of The Apes, Superman 1,2 (en 3!!). Maar de echter topper van Februari is Ab Normaal waarvan deel 3 en 4 wordt verwacht :D

Bram _Cerberus_ Kocken
16-01-2002, 20:18
Maar de echter topper van Februari is Ab Normaal waarvan deel 3 en 4 wordt verwacht :D

Nouw... daar ben k het niet helemaal mee eens, sommige zijn wel leuk van zn grappen, maar je gaat ze steeds meer verwachten, je weet wat er gaat komen
Oftewel, die DVD's zijn bagger :p

Marco
17-01-2002, 06:47
Nouw... daar ben k het niet helemaal mee eens
Het was maar een grapje :) :D :) maar dat snapte je natuurlijk wel.



Oftewel, die DVD's zijn bagger :p
Daar ben ik helemaal met je eens. Dus waarom Bridge toch vervolgdelen op DVD knalt is mij een raadsel.

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 09:21
Het was maar een grapje :) :D :) maar dat snapte je natuurlijk wel.


Daar ben ik helemaal met je eens. Dus waarom Bridge toch vervolgdelen op DVD knalt is mij een raadsel.

Waarom ze nou wel een serie van dat gare roze konijn uitbrengen, en een serie als costs.. maar andere "daar zit ik op te wachten" titels gewoon laten zitten... (denk aan een seinfeld, will & grace, newsradio, etc)

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 09:33
[B]Het was maar een grapje :) :D :) maar dat snapte je natuurlijk wel.
ooooooo, was da een grapje?? Nu snap k em eindelijk ;) :D


[i]Originally posted by Edwin vd Zwaard"]
(denk aan een seinfeld, will & grace, newsradio, etc)
Tja das mij ook wel een raadsel, dat zijn tenminste wel series waar k om kan lachen! Bijv een DVD van Spin City zou echt supertof zijn, das echt een cool programma! :D

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 09:48
Spin city is idd zeer leuk... kon alleen net ff niet op de naam komen..

T'is ook geweldig om te zien dat M.J. Fox er op zijn 18e hetzelfde uitzag als op zijn 30+ :D

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 09:55
Spin city is idd zeer leuk... kon alleen net ff niet op de naam komen..

T'is ook geweldig om te zien dat M.J. Fox er op zijn 18e hetzelfde uitzag als op zijn 30+ :D

Hèhè, ik ken M.J. Fox alleen van zn 30e dus dat weet ik weer net niet. Ken je ook de serie "Wings", komt op SBS6, o.a. sochtends om 8:15 uur (ja dan wordt ik ongeveer wakker & zet ik dus ff de tv aan). Daar zit ook een bult humor in!!! :D Echt supertof

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 10:03
Hèhè, ik ken M.J. Fox alleen van zn 30e dus dat weet ik weer net niet. Ken je ook de serie "Wings", komt op SBS6, o.a. sochtends om 8:15 uur (ja dan wordt ik ongeveer wakker & zet ik dus ff de tv aan). Daar zit ook een bult humor in!!! :D Echt supertof

Ach kom nou toch, je gaat me toch niet vertellen dat (ondanks je leeftijd) je nog nooit een deel van Back to the Future hebt gezien ??? :D

Wings is ook ontzettend grappig, is enkele jaren geleden ook uitgezonden.. vooral die monteur (die ook de "bad guy" is in George of the Jungle) is Briljant ....

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 10:10
Nee serieus, ik heb die filkms nooit gezien, ik vond dat maar onzin (toen ik de kans had om ze te kijken)
En ik heb nu ook niet zo iets van, hmmmz ik ga B.t.t.F SE kopen op DVD :)

Heb ik nu veel gemist in mn jeugd? :confused: :rolleyes:

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 10:14
Nee serieus, ik heb die filkms nooit gezien, ik vond dat maar onzin (toen ik de kans had om ze te kijken)
En ik heb nu ook niet zo iets van, hmmmz ik ga B.t.t.F SE kopen op DVD :)

Heb ik nu veel gemist in mn jeugd? :confused: :rolleyes:

Je bent voor het leven getekend.. :D:D

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 10:21
Je bent voor het leven getekend.. :D:D

Ow... hmmm, forthcoming verjaardag toch maar es gaan zeuren bij oma's voor die films!!! :D Ga daar zelf geen geld aan uitgeven :p

Luther Hartog
17-01-2002, 10:55
Ga daar zelf geen geld aan uitgeven :p Edwin zei het al, je bent voor het leven getekend;)

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 15:46
Ach boeiuh, over 10 jaar kent niemand die films meer, dan ben ik niet meer getekend!! :)
Misschien wel omdat ik een andere film nie ken, tja nou ja, jammer dan! :D

Dennis Veldhuizen
28-01-2002, 05:01
de Regio 4 DVD is erg cool... goede extra's, perfect beeld en perfect geluid!...

Remco Out
28-01-2002, 12:02
Ach boeiuh, over 10 jaar kent niemand die films meer, dan ben ik niet meer getekend!! :)Nou, dat dacht ik niet, die films zijn al niet meer de jongste en ze worden nog steeds volop getoond op tv en de kijkcijfers zijn nog steeds hoog, dus denk niet dat deze films gauw verdwijnen.