PDA

Bekijk de volledige versie : Details Disney's Sneeuwwitje en de zeven dwergen



Arnold van Oostrum
18-07-2001, 23:13
Details Disney's Sneeuwwitje en de zeven dwergen



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=15)

(Disney)Tom Houben
10-08-2001, 16:00
In Duitsland komt de film gewoon op een enekele DVD uit, met enekele extra's! Verwacht in Nederland dus (jammer genoeg) geen 2 disc set van deze film! Weer wordt Amerika verwend en krijgen wij ook een suf DVD'tje. Ja, ik ben kwaad op Disney in Nederland/ Europa!!!

Nathan Strik
10-08-2001, 17:21
Laat dat Europa maar weg. Disney brengt namelijk in Engeland WEL tot nu toe veel betere DVD-sets uit dan in Nederland (denk aan Tarzan en Toy Story) Engeland hoort nog steeds bij Europa, dus haal ik (als Disney niet snel veranderd) voortaan al het spul uit de good olĀ“ UK!!!! :D



In Duitsland komt de film gewoon op een enekele DVD uit, met enekele extra's! Verwacht in Nederland dus (jammer genoeg) geen 2 disc set van deze film! Weer wordt Amerika verwend en krijgen wij ook een suf DVD'tje. Ja, ik ben kwaad op Disney in Nederland/ Europa!!!

(Disney)Tom Houben
10-08-2001, 21:07
Ja, je hebt gelijk! Maar ik wil graag ook de Nederlandse versie erbij op hebben staan en naturlijk Nederlandse ondertiteling. Ik denk dat het moeilijk is om zo'n DVD in Engeland te vinden:D

Nathan Strik
10-08-2001, 21:44
Klopt. Als je niet zo denderend Engels kunt en/of je hebt kleine kinderen, dan ben je helaas veroordeeld tot Nederlandse bagger.

Ik heb gelukkig van al het bovenstaande geen last, dus ik haal ze lekker uit Engeland.

(Disney)Tom Houben
10-08-2001, 22:49
Klopt. Als je niet zo denderend Engels kunt en/of je hebt kleine kinderen, dan ben je helaas veroordeeld tot Nederlandse bagger.

Ik heb gelukkig van al het bovenstaande geen last, dus ik haal ze lekker uit Engeland.

Haha, ik hou juist van die Nederlandse bagger! :D Ik ken wel goed Engels, maar bij de meeste Disney films vind ik de Nederlandse versie gewoon beter en leuker dan de Engelse!:)