PDA

Bekijk de volledige versie : De Volle Mep



Anonymous
14-01-2002, 18:07
Ik wil wel eens weten wie hier de echte koopjesjagers zijn en wie
de volle mep betaald voor DVD titel's.

Meestal betaal ik wel de volle mep of net een paar piek minder,
maar meerendeel van mijn collectie bestaat toch uit koopjes.
De laatste die ik me kan herrineren waarvoor ik toch de volle
mep heb betaald was Hollow Man in Maart verleden jaar voor
ongeveer 75 piek.

martin
14-01-2002, 18:11
Ik ga geen 1000 winkels aflopen waar het ergens een dukaat uhh ik bedoel euro's minder kost, ik kom gewoon bij me vaste dealer, en anders waar ik per ongeluk gedwongen mee moet zoals de blokker of intertoy's dan kijk ik wel FF.

Anonymous
14-01-2002, 18:13
HeHeHe dukaat ? Ik kreeg van de week wel bij Bang & Olufsen te
horen bij het bestellen van een onderdeel "dat is dan 30 eenheden
meneer" en blijkt dus bij B&O dat een eenheid Fl 10,- is.Dat ze
een exclusief merk zijn ok, en dat ze misschien wel mooie dingen
hebben tot daar aan toe, maar moeten ze ook al eigen valuta
uitvinden :mad: :P

Guus Josee
14-01-2002, 18:16
Ik kijk meestal wel eerst rond voor dat ik iets koop.
Maar soms als ik een bepaalde film graag wil hebben, ga ik niet eerst stad en land aflopen.

Jason Bourne
14-01-2002, 18:16
Ja meestal ga ik ook voor de "volle mep" eigenlijk geen reden voor. Meestal wil ik een film right away hebben en heb ik geen zin om zo lang te wachten tot ze hem in de uitverkoop gooien.
Ik ga ook niet alle zaken aflopen (FRS met CJP is vaak het goedkoopst bij mij in de buurt)

jokey
14-01-2002, 18:16
Ik ben nog niet zolang bezig en heb ook nog niet zo'n grote collectie maar ik betaal in principe niet meer dan 50 gulden voor een dvd. Ik wacht dus meestal de aanbiedingen af bij bv.Makro en loop ook geregeld bij Blokker, FRS enz. binnen.

En natuurlijk online: Play & Ezy & DeVoteD :)

nagaputih
14-01-2002, 18:18
Ben geen echte koopjes jager. Als ik een film echt moet hebben wil ik daar best de hoofdprijs voor betalen maar over het algemeen kom ik erg vaak in de MediaMarkt en daar is het toch heel vaak STUKKEN goedkoper, zeker gloednieuwe films.

Marco
14-01-2002, 18:40
De laatste die ik me kan herrineren waarvoor ik toch de volle
mep heb betaald was Hollow Man in Maart verleden jaar voor
ongeveer 75 piek.
Hollow Man voor fl. 75, je lijkt wel gek. Als het te duur is laat ik het gewoon liggen. Al zijn er uitzonderingen. M.a.w. het moet wel een speciale limited zijn. Zoals Se7en New Line Platinum Series Regio 1 voor €34,- Niet wetend dat bijna 1 jaar later deze versie (maar dan in Regio 2 smaak) voor zo'n €11,30 over de toonbank ging. Yep voor Se7en de volle pond betaalt (Dus inclusief verzendkosten, maar zonder invoerbelasting). Oke ik ben ook gek :D

Ben meer een koopjesjager geworden. Het is niet zo dat ik ook zo'n 1000 winkels afloopt. Als ik ergens ben (een MediaMarkt of zo) en ik zie wat leuks voor een zacht prijsje. Zoals Hollow Man €27,20 of The Mummy Returns €24,95 tja dan laat ik dat niet liggen. Ik ben ook het type dat veel via internet koopt en met name het buitenland. Vooral Canada (Shrek €22,- inclusief verzendkosten) of Australië (Swordfish €16,90 inclusief verzendkosten).

De advies die ik meekreeg, eerst kijken dan kopen heeft zijn vruchten afgeworpen.

Dadaveke
14-01-2002, 18:41
meestal betaal ik de volle mep, of ik heb rocks van bij de blokker dan krijg ik korting of met het cocacola pasje krijg je 10 % korting bij de free record shop.

Anonymous
14-01-2002, 18:43
Hollow Man voor fl. 75, je lijkt wel gek. Als het te duur is laat ik het gewoon liggen. Al zijn er uitzonderingen. M.a.w. het moet wel een speciale limited zijn. Zoals Se7en New Line Platinum Series Regio 1 voor €34,- Niet wetend dat bijna 1 jaar later deze versie (maar dan in Regio 2 smaak) voor zo'n €11,30 over de toonbank ging. Yep voor Se7en de volle pond betaalt (Dus inclusief verzendkosten, maar zonder invoerbelasting). Oke ik ben ook gek :D


Oke, zijn we samen gek :D

Edwin V
14-01-2002, 20:05
Ik betaal ook vaak de volle mep bij FRS (10% coca cola korting), of ik moet zeker weten dat hij ergens anders een heel stuk goedkoper te krijgen is. Alleen dan ga ik voor top tiltels naar de Media Markt of de Makro. Voor oudere titels wil ik nog wel een wachten tot ik ze goedkoper tegenkom.

Peter Gloudemans
14-01-2002, 20:17
Als je getrouwd bent met iemand die het eigenlijk een beetje onzin vindt om films te KOPEN en dan ook nog die je al gezien hebt, zoals ik, dan laat je het wel uit je hoofd om DVD's te bestellen die tegen de 100 piek (prehistorische munteenheid) kosten.:D

Bovendien vind ik het wel een sport om goede films zo goedkoop mogelijk aan te schaffen...

jh jansen
14-01-2002, 20:31
Ik koop heel weinig films, meestal huur ik ze.

Ik koop wel (veel) muziek dvd's. De duurste die ik gekocht heb was Fl. 65,- en dat vindt ik eigenlijk al veel te veel geld voor een concert dvd.

Met een beetje zoeken koop je hier in een gewone winkel best wel iets leuks voor rond de Fl. 45,- Via internet bestel ik bij Ezy of Play en ook hier ga ik vaak voor de aanbiedingen.

-------------------------------------------------------------------------
Ons ben zunig ......

Robrecht
14-01-2002, 20:47
Hangt er een beetje van af of ik het een super film vind of niet. Als het een echte must have is dan maakt het mij niet echt uit maar anders toch effe rond kijken en eventueel wat wachten...

ron
14-01-2002, 20:50
Hangt er een beetje van af of ik het een super film vind of niet. Als het een echte must have is dan maakt het mij niet echt uit maar anders toch effe rond kijken en eventueel wat wachten... Voor mij idem dito !

vinkinc
14-01-2002, 21:33
Ik ben me daar een beetje belazerd om € 40 voor bijv. gladiator te kopen als 'ie uit australie kan komen voor nog geen € 18 incl. verz.kosten maar excl. DR en BTW.

Hoewel ik het aan de andere kant wel kan begrijpen als het een echte topper is met belachelijk veel extra's (bijv. Terminator 2 en, ja idd ook gladiator).

Bijna altijd ga ik voor de aanbiedingen of naar Ezy of probeer het in ieder geval onder de € 20 te houden.

Michel Boers
14-01-2002, 21:44
Voor alle films die ik koop kijk ik meestal even op internet, ik vind even wachten niet erg, en of een DVD R1 of R2 is maakt mij ook niet altijd uit. Echter sommige DVD's zijn niet (makkelijk?) goedkoop te krijgen, zo heb ik laatst Festen en The Rocky Horror Picture Show voor de volle mep gekocht bij de MM, beide (R2) waren ze iets meer dan fl70,-.
Ik denk dat deze films niet goedkoop te krijgen zijn, helaas!

raampie
14-01-2002, 21:50
Ik heb nog niet zo heel veel DVD's (een stuk of 9), maar ik heb onlangs besloten om voortaan niet meer dan fl 40,- of 18 Euro voor een film te betalen.
Ik loop niet alle winkels af, maar als je wat buitenlandse online shops af gaat, dan zijn die ten eerste veel goedkoper dan in nederland, ten tweede soms betere uitvoeringen en ten derde vaak zeer goede aanbiedingen. Daar kan zelf de Media Markt niet tegen op.

Dan heb ik geen zin om de volle mep te betalen. Verder staan er hier op het netwerk zoveel DIVX films dat ik keuze genoeg heb. Alleen als ik een film echt goed vindt, dan koop ik hem op DVD.

Michel Boers
14-01-2002, 22:26
Zeg raampie, wanneer het nou een film is die je heel graag wilt hebben en het is een dubbel DVD of een BOX en deze kost veel meer dan 18 euro wil je dan zeggen dat je die niet gaat kopen?
Ik denk aan diverse trilogien (Godfather, BTTF, Indiana Jones, Star Wars, The Omen) of aan ander films zoals Gladiator, Fight Club, als je niet bereid bent zoms meer uit te geven dan zul je deze films nooit bezitten terwijl het best juweeltjes kunnen zijn!

Mijn devies is eerst kijken en dan kopen voor de laagste prijs (die soms nog steeds hoog kan zijn)

Nathan Strik
14-01-2002, 22:42
Films als Star Wars heb ik de volle mep voor betaald. De rest haal ik goedkoper bij de Blokker of ook heel goedkoop via Internet...

Frollo
14-01-2002, 23:06
(...) ik heb onlangs besloten om voortaan niet meer dan fl 40,- of 18 Euro voor een film te betalen.
Psies, een DVD moet niet meer, of althans niet heel veel meer kosten dan een gewone audio-cd.
Koopjesjagen is idd een mooie en best wel bevredigende sport. Maar de euro maakt het er wel moeilijker op! Ik zal wel als een oude poep klinken, maar ik moet er nog wel even aan wennen. Zie ik een DVD liggen voor € 18... effe uit 't hoofd... da's ongeveer 40 gulden. Zie ik hem ergens anders voor € 19... effe rekenen... da's ook ongeveer 40 gulden. Dus wat is het verschil?
Wat ik hiermee wil zeggen, is dat mijn hele referentiekader plotseling overhoop ligt. Kleine prijsverschillen waar ik twee weken geleden nog de halve stad voor afliep, lijken nu niets meer uit te maken. Ik vermoed (en hoop) dat anderen hier ook last van hebben. ;)

Luther Hartog
14-01-2002, 23:13
Noem me een schooier, maar ik probeer alles zo goedkoop mogelijk te krijgen, voor LOTR maak ik een uitzondering, de eerste winkel die hem heeft, daar koop ik hem

vinkinc
14-01-2002, 23:14
Ik vermoed (en hoop) dat anderen hier ook last van hebben

Precies, nou zal die ene euro niet echt veel uitmaken, maar ik weet precies wat je bedoelt. Dat heb ik namelijk ook ;)

Vind je 40 gulden meer dan zat, wat doe je dan bij 20 euro?

Ligt er natuurlijk gewoon aan welke DVD, dus ik ga het gewoon per geval bekijken.

Bram _Cerberus_ Kocken
14-01-2002, 23:15
Tja nou ja, klopt wel aardig.

Blade € 18
Matrix € 19,50 ooo da scheelt nix...
O nee? :confused: 1,50 x 2.20nogwa = bijna 3,5 gulden... niet da me die 3,5 gulden interreseert, maar het lijkt ineens veel minder.

raampie
14-01-2002, 23:58
Zeg raampie, wanneer het nou een film is die je heel graag wilt hebben en het is een dubbel DVD of een BOX en deze kost veel meer dan 18 euro wil je dan zeggen dat je die niet gaat kopen?
Ik denk aan diverse trilogien (Godfather, BTTF, Indiana Jones, Star Wars, The Omen) of aan ander films zoals Gladiator, Fight Club, als je niet bereid bent zoms meer uit te geven dan zul je deze films nooit bezitten terwijl het best juweeltjes kunnen zijn!
Natuurlijk kijk ik niet op een Euro meer of minder, maar afgezien van een enkele uitgebreide box zoals jij noemt, denk ik dat ik niet vaak van die richtprijs van rond de 18 euro af zal wijken. Als je bij boxen wat rond kijkt en dan de gemiddelde prijs per DVD bekijkt, dan zal dit ook rond dit bedrag zitten.

Onlangs heb ik Seven in de UK gekocht voor omgerekend net geen fl. 40,- (incl VAT en verzend kosten!). Het ging hier om de SE 2DVD versie, alleen zonder die mooie verpakking. Echt een super versie van een super film, maar om daar nou 70,- / 80,- voor neer te leggen. No way!

Dan wacht ik wel even. Er zijn nog films zat die ik ook super graag wil hebben en wel voor die prijs kan krijgen. Ook luxe uitvoeringen als een Any Given Sunday 2DVD set had ik voor fl. 30,-. Ik maak me echt geen zorgen om mijn collectie Michel :) .

colani
15-01-2002, 07:25
Ik koop alleen een DVD als er flink wat extra's bijzitten, anders kan je hem net zo goed op VHS kopen voor minder dan 5 EURO.
Kijk eerst op internet, Rodisc of EzyDVD en anders ga ik met een coca cola card naar FRS. Vaak loop ik eventjes door de FRS, maar dit doe ik niet vaak meer omdat ik dan toch altijd met wat aanbiedinkjes de deur uit loop. De echte toppers, Star Wars, GodFather koop ik zodra ze uit zijn, maar ik zoek eerst even op het WWW waar ze het goedkoopst zijn.

hitchberg
15-01-2002, 07:46
Meestal ga ik met een vriend van mij ff langs de media markt als er een "grote" film uitkomt. Die zijn de eerste dagen vaak goedkoop
Nog even in guldens:

starwars ƒ 55,- (is nu ƒ69.95)
cast away ƒ 39,95 (is nu ƒ59,95)
Fawlty towers ƒ59,95 (nu ƒ 79,95)

en zo kan ik nog wel meer opnoemen.

Bij release altijd even naar de media markt (als er een in de buurt is)

Ik ben wel een koopjes jager, bestel nu wel wat vaker bij play.com. Vergeet niet dat je dan geen bezorgkosten, geen reiskosten hebt!! geen parkeergarage etc......
Alleen een beetje geduld, heb 18 dagen op een DVD-box (5 discs)gewacht.. Normaal is echter een weekje!!!!

Free to those that can afford it, very expensive to those that can't

Oakey
15-01-2002, 08:19
Ben ook echt een koopjesjager. Zou echt nooit eur 42 voor een film betalen. Vind het leuker om voor dat geld bijna 5 films van 9 euro te kopen, en die zijn er zat. Vaak zijn ze nog leuker ook (ik bedoel, denk je nu echt dat iemand over 5 jaar nog over The Mummy praat? :D). Ik betaal overigens ook geen 20 euro voor een audio-cd (nooit gedaan) en heb echt wel een leuke cd-collectie. Dvd´s daarentegen moeten nog wat goedkoper worden ...

Filmtipjes voor 8-9 euro:
- Taxi
- Escape from New York
- Evita
- Leaving Las Vegas
- What´s eating Gilbert Grape
Allemaal widescreen met NL-ondertitels en vaak ook DD5.1.

mark t
15-01-2002, 09:04
Voor een goede dvd-uitvoering van een goede film betaal ik de volle mep. Ik wil nog wel eens zoeken op internet of ik hem goedkoop kan bestellen, maar ik heb geen regiovrije speler. De mogelijkheden zijn dus beperkt.

Overigens heb ik een keer geprobeerd een dvd te bestellen om er zeker van de zijn dat ik 'm op de release-datum binnen had. Ik baalde toen ik hem een dag voor de officiële-release datum al in de winkel zag liggen. Dat doe ik dus nooit meer. Ik ga gewoon een week voor de release van LOTR dagelijks alle winkels in de buurt af zodat ik 'm zo snel mogelijk heb. Al kost-ie 40 Euro.

Dit neemt overigens niet weg dat ik wel eens de neiging heb om in de aanbiedingen-bak te schuimen. Voor Halloween zou ik bijvoorbeeld niet de volle mep betalen, maar voor 7 Euro laat ik hem niet liggen.

starbuck
15-01-2002, 09:08
Bij "must-haves" heb ik vaak niet het geduld om te wachten op een aanbieding. Waar ik woon is het ook maar behelpen met 1 free, 1 music hous en 1 blokker. Ik vind het wel leuk om in de best -buy bakken te graaien, zoals laatst 4 voor 100 bij free.

Maar over het algemeen betaal ik dus de volle mep.

Ryaco
15-01-2002, 09:12
Dat ligt bij mij aan de DVD die ik koop. Ik ga voor bepaalde wanahaves (om er maar eens een modeterm tegenaan te gooien) geen 20 winkels af. Die koop ik, indien mogelijk bij mijn vaste dealer.
Voor films die ik koop wanneer ik aan het browsen ben (dus waar ik niet met voorbedachte rade naar op zoek ben) ga ik wel actief op zoek naar de goedkoopste leverancier.
Swordfish die ga ik dus bijvoorbeeld direct kopen voor rond de volle mep, maar voor Titanic (een fav van mijn vriendin) probeer ik een goede deal te krijgen.

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 12:53
voor Titanic (een fav van mijn vriendin) probeer ik een goede deal te krijgen.

Misschien tipje: Titanic, The Rock SE + Enemy of the State voor €45,38 (ja psies fl. 100,-) bij Bart Smit

Jeroen Driessen
15-01-2002, 14:10
Ik begin NL ondertitels en regio steeds minder belangrijk te vinden door die belachelijke prijzen hier. Die koop ik dus ook via 't web. Alleen DVD's waarop ik écht niet kan wachten (LOTR!!!!!) zal ik hier nog kopen (tenzij LOTR in R1 een vele betere versie uitkomt, dan weet ik het wel...:p).
Star Wars en de Godfather box heb ik bijv. wel nog hier gekocht (en -stom-stom-stom de CC pas vergeten erbij te halen). Ook T2 en U571 bij AH gekocht, maar dat was ivm 2 halen 2de voor 1/2 prijs actie (die door een computerfout extra leuk was, want ik kreeg (de duurdere) T2 voor de helft als goedmakertje :D).
Grootste deel komt toch bij EzyDVD vandaan en dat heeft me denk ik toch al een paar honderd euro's gescheeld.

Mark S
15-01-2002, 14:17
In Nijmegen liggen de meeste zaken dicht bij elkaar, dus een rondje lopen is altijd de moeite waard. Scheelt soms 50% !!!
(bijv. Baise moi)
Discovery wil ik nog 1 keer naar toe (om die toko op te blazen, wat een schoftig dure ballentent)

Oakey
15-01-2002, 14:29
In Nijmegen liggen de meeste zaken dicht bij elkaar, dus een rondje lopen is altijd de moeite waard. Scheelt soms 50% !!!
(bijv. Baise moi)
Discovery wil ik nog 1 keer naar toe (om die toko op te blazen, wat een schoftig dure ballentent)

:D Ken Discovery ook. Volgens mij gaat hier de wet van de remmende voorsprong op. Ze hebben nl. al een aantal jaren dvd´s in hun assortiment en op zich een ruime keuze. Nadeel is dus dat ze in het verleden waarschijnlijk veel tegen een hoge inkoopsprijs gekocht hebben. Zo liggen er Classiscs als The Graduate voor fl. 49,95 en een film als American Psycho voor fl. 70. Tja, dat die nu voor fl. 19 en fl. 30 bij de Blokker liggen..... Wel jammer want ik kocht er altijd VHS´jes (die wel te betalen waren).

Frollo
15-01-2002, 14:35
Ha, hier nog een Nimwegenaar.
Ik snap wat je bedoelt, Oakey. Nieuwe titels zijn 'normaal' geprijsd bij Discovery (niet kwijlopwekkend goedkoop maar ook niet extreem duur). Ze nemen echter niet de moeite om hun oude titels, die er misschien al 2 jaar liggen, af te prijzen.

Mark S
15-01-2002, 14:48
Discovery had in het begin ook een aardige collectie R1's, niet dat ik daar iets aan heb, maar goed. Bovendien vind ik het tegenwoordig een zooitje in die bakken. En iedere titel is standaard haast een tientje (NLG) duurder....Ik heb daar nog geen enkele dvd kunnen vinden die goedkoper was dan elders..

Smitters
15-01-2002, 14:52
Als ik mijn koopgedrag bekijk zie ik het volgende:
• ik koop nagenoeg enkel topfilms, ongeacht of dit budget films zijn (blue velvet, heat, american beauty), het budget-titeltje voor de heb laat ik staan ..
• als het een vet geprijste dvd betreft moet deze in mijn ogen echt de moeite waard zijn (ik heb tot heden braveheart laten staan en T2 gekocht, beiden ƒ 80,-)
• ik heb tot heden slechts spijt van 'Funky Monks' van de RHCP ...

Mark S
15-01-2002, 15:02
Blue Velvet? Nog nergens gevonden en wil ik zeker hebben! R1 zeker (ben ik bang?)

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 21:10
Mijn koopgedrag zegt dat ik:

- DVD's koop die heel cool zijn, ookal zijn ze €35
- DVD's koop die minder cool zijn, dan zoeken we ze op in een uitverkoop.
- DVD's die slecht zijn, lekker staan in de schappen! :p

Remco Out
15-01-2002, 21:17
Koop alleen dvd's die ik heel graag wil hebben anders kan ik wel blijven kopen. Er zijn nog genoeg titels die ik wel zou willen hebben, maar daar heb ik gewoon het geld niet voor en volgens mij is dat bij meerdere mensen het geval, ik moet het ook maar doen van mijn miezerige studiefinancierinkje en mijn bijbaantje. Natuurlijk moet ik daar ook andere dingen van kopen, dus erg veel geld voor dvd's heb ik ook weer niet. Dus ik koop alleen dvd's die ik heel graag wil hebben en dit zijn helaas meestal de duurdere, want ik koop ze meteen na de releasedatum en dan zijn ze niet goedkoop.

Bram _Cerberus_ Kocken
15-01-2002, 21:22
Dat hele verhaal goes the same for me. Studiefinanciering en salaris niet genoeg om iedere (redelijk) toffe DVD te kopen.

Remco, hoe oud ben je?

Remco Out
15-01-2002, 21:40
Nou, klik eens op mijn naam, daar staat mijn geboortedatum. Ik neem aan dat je dan kan uitvogelen wat mijn leeftijd is. Heb trouwens nog een hele waslijst van dvd's die ik wel zou willen hebben en dat irriteert kan ik je verzekeren, want ik kan ze niet kopen. snik :(

Bram _Cerberus_ Kocken
16-01-2002, 18:29
Heb trouwens nog een hele waslijst van dvd's die ik wel zou willen hebben en dat irriteert kan ik je verzekeren, want ik kan ze niet kopen. snik :(

hmm, heb niet echt een waslijst, zijn wel een paar "verplichte" maar dat zijn er nie meer dan 3-4, en met sommige kan ik wel wachten tot de uitverkoop. En daarbij, ben in April jarig, weet al wat ik ga vragen dan ;) :D

Marco
17-01-2002, 07:01
Kwam er gisteren erachter dat The Mask (DTS versie) nu € 14,99 kost bij de FRS. Ik kocht deze DTS versie vorig jaar, en toen koste die € 24,30 (incl die 10% korting). Zo je maar weer, Gewoon wachten, blijven wachten tot dat de Free wat DVD's "kwijt" moet.

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 09:44
Kwam er gisteren erachter dat The Mask (DTS versie) nu € 14,99 kost bij de FRS. Ik kocht deze DTS versie vorig jaar, en toen koste die € 24,30 (incl die 10% korting). Zo je maar weer, Gewoon wachten, blijven wachten tot dat de Free wat DVD's "kwijt" moet.

Ja maar om nou voor bepaalde DVD een heel jaar te wachten tot hij welgeteld €9,31 geodkoper wordt... :( Nee dankje.
Sommige DVD's oke, maar dan weet al ik niet eens wanneer de release-datum is. Zulke DVD's kom ik alleen tegen, daar zoek ik niet naar :)

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 09:45
Tss.. volle mep betalen ??? Ik ben hollander en student, wat denk je nou zelf.... :D

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 09:51
Tss.. volle mep betalen ??? Ik ben hollander en student, wat denk je nou zelf.... :D

Zou toch moeten kunnen met een salaris + studiefinanciering?? :confused: Misschien kan je dan wat minder DVD's per maand kopen, maar ja... das minder dan :p

Nee grapje, ik snap wat je bedoeld, mijn budget laat het ook niet toe, aangezien er ook nog stappen & uitgaan /schoolboeken /vriendin (das duur joh :D ;)) bijkomt...
Gelukkig woon ik nog thuis, anders haalde ik dat helemaal al niet meer!!

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 10:01
Zou toch moeten kunnen met een salaris + studiefinanciering?? :confused: Misschien kan je dan wat minder DVD's per maand kopen, maar ja... das minder dan :p

Nee grapje, ik snap wat je bedoeld, mijn budget laat het ook niet toe, aangezien er ook nog stappen & uitgaan /schoolboeken /vriendin (das duur joh :D ;)) bijkomt...
Gelukkig woon ik nog thuis, anders haalde ik dat helemaal al niet meer!!

Zou ook wel kunnen, maar ik doe het niet.. als ik zomaar alles koop wat ik voor de volle mep zie liggen, hou ik helemaal niets over...

En een vriendin is idd duur... Kheb nu 3 jaar dezelfde vriendin, maar ja, ze is het wel waard :)

Gelukkig woon ik nog thuis, maar ga over een week of 2 stage lopen, dan krijg ik weer wat meer geld binnen.. :D

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 10:08
En een vriendin is idd duur... Kheb nu 3 jaar dezelfde vriendin, maar ja, ze is het wel waard :)
Heb nu ongeveer 8,5 maand :D



Gelukkig woon ik nog thuis, maar ga over een week of 2 stage lopen, dan krijg ik weer wat meer geld binnen.. :D
Ik ben gestopt met mn opleiding, en nu een half jaartje werken dus dan krijg ik ook wel geld binnen. Helaas is dat niet alleen voor DVD's, zal ergens in die tijd ook nog mn rijbewijs willen halen! En das ook nie voor nix.

Zag trouwens gister een grappige aanbieding in een krantje, kon je lessen in een Ferrari Testarossa voor €121 per uur. :D wel geinig om es een keer te doen!

Luther Hartog
17-01-2002, 10:11
Zag trouwens gister een grappige aanbieding in een krantje, kon je lessen in een Ferrari Testarossa voor €121 per uur. :D wel geinig om es een keer te doen! Wel geinig, maar voor dat geld heb je 5 DVD's:D

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 10:11
Heb nu ongeveer 8,5 maand :D


Ik ben gestopt met mn opleiding, en nu een half jaartje werken dus dan krijg ik ook wel geld binnen. Helaas is dat niet alleen voor DVD's, zal ergens in die tijd ook nog mn rijbewijs willen halen! En das ook nie voor nix.

Zag trouwens gister een grappige aanbieding in een krantje, kon je lessen in een Ferrari Testarossa voor €121 per uur. :D wel geinig om es een keer te doen!

Lijkt mij ook wel grappig... alleen heb ik niet alleen al 3 jaar een vriendin, ook al bijna 3.5 jaar een rijbewijs ... :D:D

Maar in ieder geval SUCCES !! (met beiden :D)

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 10:12
Wel geinig, maar voor dat geld heb je 5 DVD's:D

Dan ga jij toch voortaan overal op je DVD's naartoe... is vast niet zo comfortabel als een auto..

Remco de Swart
17-01-2002, 10:16
Ongeveer 70% van mijn DVD's zijn gekocht via het internet. Zowel bij Nederlandse internet aanbieders als bij de inmiddels beroemde EzyDVD. Voor geen enkele DVD betaal ik de volle mep aangezien ik voor de Nederlandse internetwinkels vaak El Cheapo gebruik om de goedkoopste aanbieder te vinden. Dit scheelt gewoon tijd. Verder loop ik af en toe de FRS in en neem daar soms wat aanbiedingen mee (uiteraard met de Coca Cola Card) Vaak zijn dat muziek dvd's. Het voordeel van bestellen via het net is naast dat het goedkoper is dat de dvd's bijna altijd geseald zijn dus geen vette vingers en krassen van de verkoper.

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 10:20
Het voordeel van bestellen via het net is naast dat het goedkoper is dat de dvd's bijna altijd geseald zijn dus geen vette vingers en krassen van de verkoper.
Als ik een dvd in de winkel koop heb ik daar ook geen last van. Als er mensen zijn die weten hoe met een cd/dvd om te gaan zijn het wel verkopers van muziekwinkels... Buiten ons de DVD-freaks :D :p ;)

Dave
17-01-2002, 10:25
Ik kijk toch eerst altijd goed om me heen voordat ik te veel geld uitgeef... Bespaart toch gauw een Extra DVD :D verschillen van prijzen liggen soms tusen de 5% en 50% dus eerst goed kijken zou ik zeggen....

Edwin vd Zwaard
17-01-2002, 10:31
Als ik een dvd in de winkel koop heb ik daar ook geen last van. Als er mensen zijn die weten hoe met een cd/dvd om te gaan zijn het wel verkopers van muziekwinkels... Buiten ons de DVD-freaks :D :p ;)

Toch heb je bij de FRS wel van die pino's die met hun patatklauwen aan de dvd's zitten hoor.. komt regelmatig voor zelfs...

Alex Bel-Gy-Bel
17-01-2002, 10:39
Toch heb je bij de FRS wel van die pino's die met hun patatklauwen aan de dvd's zitten hoor.. komt regelmatig voor zelfs...

Ik heb dit ook meegemaakt bij FRS. Het is bijna of die mensen daar voor opgeleid worden want ze doen het overal bij FRS.

Remco Out
17-01-2002, 12:02
Zozo, in April jarig en nu weet je al wat je wil hebben. Ik ben in mei jarig en ik weet het ook al, maar ja voor ons verslaafden is dat natuurlijk niet zo moeilijk. En als er familieleden zijn die geen dvd willen geven dan vraag ik wel geld, koop ik hem zelf wel.

Nathan Strik
17-01-2002, 13:42
Ik heb voor de gein eens besloten om te wachten met het kopen van The Matrix Revisited... eens kijken of hij snel in de aanbiedingenbak te vinden is... :D

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 15:37
Ik heb dit ook meegemaakt bij FRS. Het is bijna of die mensen daar voor opgeleid worden want ze doen het overal bij FRS.

Hmm, bij onze FRS in Den Bosch nog geen last van gehad, maar zolang het patat-pootjes blijven, np, tenzij ze met scharen/punaise-pootjes eraan gaan zitten, DVD van €35 verneukt!!

R. Schaap
17-01-2002, 16:03
Ik betaal alleen de volle mep voor megatoppers die ik direct wil hebben. Zoals Gladiator, daarvoor heb ik direct 89 gulden voor betaald ofzo, maar dat is er allang uitgehaald, de dvd is bijna versleten....

Ik koop zoveel mogelijk online via elcheapo of in de bakken van blokker. Daar wil nog weleens een topfilm voor 30 piek liggen. Ik heb bijvoorbeeld rules of engagement en instinct voor 30 piek. Dat is niets.

Ik vind 40 gulden voor een goede film trouwens ook niet erg, maar meer dan 50 ga ik echt niet betalen.

The Godfather Trilogy ligt overal voor 150 gulden, daar heb ik 120 gulden voor betaald, dat is wel beter.

Bram _Cerberus_ Kocken
17-01-2002, 17:42
Waarom hebben zoveel mensen toch weer dezelfde mening, net zoals die gozer boven mij... Sluit ik me volledig bij aan, ik koop wel 'volle-mep-DVDs' zolang ik ze echt heel tof vind en niet af en toe kijk!
Bij mij ligt het ook ongeveer op € 20-25, meer willik er liever ook niet voor betalen voor goede DVD's. Toppers natuurlijk wel meer, daar wil ik niet op wachten met de prijzen.

Ryaco
19-01-2002, 09:16
Misschien tipje: Titanic, The Rock SE + Enemy of the State voor €45,38 (ja psies fl. 100,-) bij Bart Smit

Thnx voor de tip, maar die andere twee heb ik al :-(!

Bram _Cerberus_ Kocken
19-01-2002, 10:57
Zoiets had ik al verwacht... De meeste DVD's freaks zullen die film al hebben. Nou ja, misschien kun je ze afzonderlijk verkopen voor €20-30, heb je toch weer Titanic gratis :D :) ;)

Edwin vd Zwaard
19-01-2002, 11:01
Hmm dan koop ik 100 keer liever de Nicholas Cage box, voor €37.99 met Con Air, Face Off en Gone in 60 seconds..

(voor mensen met interesse, er staat een link op me site :D)

Luther Hartog
19-01-2002, 11:18
Ik moet nog steeds de Matt Damon box aanschaffen, ik zag hem bij de Blokker voor 100 piek, weet iemand hem goedkoper te vinden?

Luther Hartog
19-01-2002, 11:20
Ik heb voor de gein eens besloten om te wachten met het kopen van The Matrix Revisited... eens kijken of hij snel in de aanbiedingenbak te vinden is... :D Dat doe ik ook, ik ben helemaal gek van The Matrix, maar nu vind ik die doos nog gewoon te duur

Ryaco
19-01-2002, 11:31
Ik moet nog steeds de Matt Damon box aanschaffen, ik zag hem bij de Blokker voor 100 piek, weet iemand hem goedkoper te vinden?

Nee, maar hij is die honderd ballen meer dan waard:

Good Will Hunting
The Talented Mr Ripley
Rounders

Luther Hartog
19-01-2002, 11:39
Nee, maar hij is die honderd ballen meer dan waard:

Good Will Hunting
The Talented Mr Ripley
Rounders Daarom denk ik dat ik hem ook maar ga halen volgende week:)

Bram _Cerberus_ Kocken
20-01-2002, 19:05
Waar kun je die set dan kopen (heb nog niet echt gezocht :)) Bij FRS ofzo?

Remco Out
20-01-2002, 19:08
Denk niet dat ik die box zal aanschaffen, aangezien ik 2 titels ervan al heb en het dvd geld, ja ik heb een apart potje daarvoor, bijna op is, moet even wachten tot ik mijn salaris weer binnenkrijg en dan kan ik weer dvd's gaan kopen. Het geld wat ik nog heb is al gereserveerd voor een aantal dvd's die ik de komende week van plan ben te kopen.

Bram _Cerberus_ Kocken
20-01-2002, 19:12
Het geld wat ik nog heb is al gereserveerd voor een aantal dvd's die ik de komende week van plan ben te kopen.

Zoals Final Fantasy, Fast & Furious, Tomb Raider? Of één vd drie? :confused:

Remco Out
20-01-2002, 19:16
Zoals Final Fantasy, Fast & Furious, Tomb Raider? Of één vd drie? :confused: Zo, jij kan echt goed gedachtenlezen. Inderdaad en verder nog een aantal waaronder Rules of Engagement.

Luther Hartog
20-01-2002, 19:45
Zoals Final Fantasy, Fast & Furious, Tomb Raider? Of één vd drie? :confused: Voor mij alleen FF van die 3, daarnaast wel meer hoor, maar dan goeie films;)

Bram _Cerberus_ Kocken
20-01-2002, 20:46
Zo, jij kan echt goed gedachtenlezen.
Specialty of the house :D :D :p

Luther, watvoor andere films dan nog meer? Dat zullen dan toch niet zulke hele bekende zijn, aangezien die 4 (FF, F&F, TR, RoE) toch de main-releases zijn van februari, toch?

Luther Hartog
20-01-2002, 20:51
Ik dacht dat Boondock Saints toch vrij bekend was, daarnaast nog Way of the Gun, Natural Born Killers SE, Shrek, Traffic, Planet of the Apes en Swordfish. ken je er hier een paar van?;)

Bram _Cerberus_ Kocken
20-01-2002, 20:57
Ik dacht dat Boondock Saints toch vrij bekend was, daarnaast nog Way of the Gun, Natural Born Killers SE, Shrek, Traffic, Planet of the Apes en Swordfish. ken je er hier een paar van?;)

Komen die allemaal dees maand uit???
AAAAAAAAARGHHH, mn rekening gaat in de min!!!!
BTW, ik ken Boondock Saints, Way of the Gun + Natural Born Killers niet... Ik ben niet zo'n superfilm kenner, gewoon lekker kijken is zat.

Luther Hartog
20-01-2002, 21:01
Komen die allemaal dees maand uit???
AAAAAAAAARGHHH, mn rekening gaat in de min!!!!
BTW, ik ken Boondock Saints, Way of the Gun + Natural Born Killers niet... Ik ben niet zo'n superfilm kenner, gewoon lekker kijken is zat. Je zei februari en deze komen binnen nu en eind februari uit, dus ik weet wel waar mijn loon naar toe gaat.
Als je Boondock Saints nog niet hebt gezien, echt kijken het is een kruising van Pulp Fiction/Matrix
Way of the Gun is nu in de aanbieding bij de Makro voor 18 Euro
Natural Born Killers ken je niet? Klassieker hoor, echt kijken
:o

Bram _Cerberus_ Kocken
20-01-2002, 21:05
NBK heb ik weleens van gehoord, maar nog niet gezien nee. Die zal dan wel nog een keer op tv komen, denk k? Kijk ik die dan wel!
Boondock Saints klinkt dan wel weer cool! Aangezien the Matrix erug vet was, en Pulp Fiction ook niet een vd minste films was/is.
Is WotG een actiefilm (doet de naam al vermoeden)?

Luther Hartog
20-01-2002, 21:36
Is WotG een actiefilm (doet de naam al vermoeden)? Way of the Gun is een actie/thriller met Benicio del Toro

Bram _Cerberus_ Kocken
20-01-2002, 21:39
Weet je zo ergens een review te staan? (heb niet zo heeel snel internet dus als ik ga zoeken schiet dat nooit zo snel op & daarbij, vragen kan geen kwaad ;) toch?)

B.v.D.

Luther Hartog
20-01-2002, 21:48
Ik zal ff zoeken, ok? Als ik er 1 vind dan zet ik hem hier neer

Luther Hartog
20-01-2002, 21:52
Ok hier komen er een paar:

DVD verdict (http://www.dvdverdict.com/reviews/wayofthegun.shtml)

Film.com (http://www.film.com/film-review/2000/10013242/100/default-review.html)

Er zijn vast nog wel meerdere maar hier heb je denk ik voorlopig genoeg aan. Ik zou zeggen ga hem eerst huren, dan kun je ook nog je eigen oordeel geven.

nog 1, hele belangrijke:

IMDB (http://us.imdb.com/Title?0202677)

MAD
20-01-2002, 23:37
deze thread ging dus over de volle mep...

meestal kijk ik wel even rond, maar als ik eenmaal een dvd voor bijv. het weekend in gedachten heb, zoek ik niet al te lang en neem ik soms enkele euro's voor lief zodat ik hem gelijk kan kijken en niet eerst een week moet wachten dat hij ergens goedkoper op bestelling binnenkomt.

koop soms wel eens een SE die later is uit gekomen en verkoop dan weer de gewone versie (in het ergste geval zat er een paar dagen tussen en verloor ik er zo'n 10 euro op). doe zelden inpulsinkopen waar ik later spijt van heb.

vertik het om dukaten, coca colapassen e.d. te gebruiken, kom niet uit zeeland en ben ook geen student meer (no hard feelings als iemand zich op aangesproken voelt). :D :D :D

Luther Hartog
20-01-2002, 23:51
Maar waarom zou je 10% extra betalen, dat heeft toch niks te maken met welk beroep je uitoefent?

Nathan Strik
21-01-2002, 00:08
vertik het om dukaten, coca colapassen e.d. te gebruiken, kom niet uit zeeland en ben ook geen student meer (no hard feelings als iemand zich op aangesproken voelt). :D :D :D Nee hoor, ik vind het helemaal niet erg als jij je willens en wetens laat oplichten. Ik kijk wel lachend toe... Uit de hoge porno-verkoopcijfers blijkt ook wel hoe leuk het kan zijn om andere mensen genaaid te zien worden... ;) :D

MAD
21-01-2002, 00:19
heb nog nooit bij blokker of FRS iets gekocht. de goedkopere dvd's die ze hebben liggen niet in mijn smaak en de duurdere koop ik elders veeeeeel goedkoper. :D :D

mocht het ooit eens gaan voorkomen dat een goedkope dvd van hun wel in mijn smaak ligt, dan bespaar ik mij de moeite (2 euro?) van al die onzin...

:D;) :rolleyes:

Felix the Cat
21-01-2002, 00:27
Vreemde gedachtengang, ik ben zelf ook helemaal geen zegeltjes spaarder maar 10% bij de FRS laat ik toch mooi niet liggen.

Ik kreeg trouwens via mijn werkgever al voor de coca cola pas 10% korting op alles bij de FRS...gewoon even personeelspasje laten zien en voila! Weer wat Eurootjes bespaard!

MAD
21-01-2002, 00:39
Ik kreeg trouwens via mijn werkgever al voor de coca cola pas 10% korting op alles bij de FRS...gewoon even personeelspasje laten zien en voila! Weer wat Eurootjes bespaard!

vandaar dat jij het zo opneemt voor de FRS... personeelspasjes!!! ;) ;) ;)

Dennis Veldhuizen
21-01-2002, 00:41
FRS personeel krijg ander geen 10%
ze krijgen 20%!!!..

ik ken ook iemand met zo'n pasje :D

mjlfadriaans
21-01-2002, 02:00
Als je hoort wat ze verdienen hebben ze dat ook wel nodig. Is dat op inkoopsprijs of verkoopsprijs (want dan ken ik zaken die dan NOG steeds goedkoper zijn!). Ik ben er niet jaloers op in ieder geval.

mjlfadriaans
21-01-2002, 02:06
Ik heb 1 voordeel: Ik heb een lease-auto.

Dat wil dus zeggen dat ik diverse locatie's af kan om hiervoor te kijken. Het zijn wel de bekende locatie's voor me, zoals Makro en Mediamarkt (zelfs Blokker), maar toch ga ik zoeken. Geduld heeft ook zijn voordelen, of snel kopen. Snel kopen bedoel ik mee, dat als een film net uit is, dat 'ie vaak goedkoper is. Star Wars had ik in week 1 voor 55 piekk, nu zie je hem niet voor die prijs. Wachten heb ik met de Terminator Films gedaan, ik had T2 laatst voor 50 piek bij Correct en T1 voor 53,50 bij de Makro! .... Ik betaal NOOIT meer dan 60 piek, da's zo'n 25 euro. Vertik ik dus gewoon. 1 Uitzondering is geweest Sixth Sense, toen ik de import zag liggen, moest ik die hebben, maar we hebben het dan over de beste film ooit gemaakt (in mijn geval). Maar iedereen moet het zelf weten als ze bij afzetter als FRS DVDs voor 80 piek wil kopen, de vraag was wie het wel/niet doet. Ik dus niet.

Vandaag had ik Jack voor 9 euro bij Blokker en Cliffhanger voor 13.80 euro. Geduld beloont wel, dat heb ik gemerkt. Mijn gemiddelde prijs voor een DVD is dat ook 50 gulden/22.50 Euro, meer eronder dan erboven (en ik koop echt geen Z-films!).

Edwin V
21-01-2002, 06:47
Ik heb 1 voordeel: Ik heb een lease-auto.
Ik ook, maar ik ben wel parkeergeld kwijt en als het prijsverschil van de DVD's niet zo groot is schiet ik er dus niets mee op om alleen naar R'dam te gaan voor de MM.

Alex Bel-Gy-Bel
21-01-2002, 06:53
FRS personeel krijg ander geen 10%
ze krijgen 20%!!!..

ik ken ook iemand met zo'n pasje :D

Personeel van blokker krijgt ook 20% bij Blokker vestigingen en 15% bij bard smits.( Ken ook zo iemand:D )

Anonymous
21-01-2002, 09:53
Er komen zoveel goeie titel's uit deze maand en februari en ook
nog maart dat ik gewoon vet geen geld heb en that makes little
turboman angry !!! :mad: En dan wil ik ook nog een DD5.1/DTS
versterker hebben (net besteld trouwens :p) dus hoop centjes,
maar ik ga denk ik maar als slaaf mezelf verkopen om maar me
dvd collectie te kunnen bekostigen :p

Remco Out
21-01-2002, 09:54
Shrek, Traffic, Planet of the Apes en Swordfish. Dit wordt nog een duur maandje voor me en dan komt er begin maart ook nog eens JP3 uit.

Anonymous
21-01-2002, 09:59
Dit wordt nog een duur maandje voor me en dan komt er begin maart ook nog eens JP3 uit.

HaHaHa maak daar dus maar de schitterende JP- 3 Box van :D:D

Remco Out
21-01-2002, 10:04
Hou op, dat doet pijn, zoveel geld heb ik niet. :D

Anonymous
21-01-2002, 10:07
Hou op, dat doet pijn, zoveel geld heb ik niet. :D

Ja I Know, ik met me grote bek, maar me doekoe's zijn inmiddels
wel op, aangezien ik me moeder voor de kerst een puppy heeft
beloofd en dat ras niet bepaald goedkoop is, + een autotje voor
de deur die ik binnenkort gaat speuren en dan nog eens die
versterker die ik besteld heb.En dan nog eens al die DVD's :(

Ben ik nou niet vreselijkkkkk zielig :D:D:D:cool::D:D:D

Trouwens, ik ben van plan te minderen en zijn projecten als
TFATF DTS, Shrek, JPBox, en RobocopBox de enigste die ik
komende maanden ga aanschaffen ! :)

Remco Out
21-01-2002, 10:11
Nou dan ben je nog altijd een hoop geld kwijt, ik moet nog een weekje wachten op mijn salaris. Kan wel een hoop dvd's betalen, maar dat geld is voor andere doeleinden als: vakantie, auto, kleren, eten, uitgaan etc. Dus ik moet op mijn salaris wachten en dan kan ik weer dvd's kopen.

Anonymous
21-01-2002, 10:15
Nou dan ben je nog altijd een hoop geld kwijt, ik moet nog een weekje wachten op mijn salaris. Kan wel een hoop dvd's betalen, maar dat geld is voor andere doeleinden als: vakantie, auto, kleren, eten, uitgaan etc. Dus ik moet op mijn salaris wachten en dan kan ik weer dvd's kopen.

Keuzes Keuzes en Keuzes maken in je leven :)

Ernesto Donatelli
21-01-2002, 10:19
Juist die houding van: "Ik ga niet shoppen" "Ik moet 'm zo snel mogelijk hebben" "Ik koop 'm toch wel" houdt de trend in zwang om de DVD's eerst zo duur mogelijk in de markt te zetten.

Een prijs hoger dan € 30,= is natuurlijk absurd voor een DVD. De Mediamarkt (af en toe, sommige vestigingen) Play.com en Dvdzone2.com laten zien wat realistische prijzen zijn voor DVD's. Zo lang er nog voldoende mensen bij V&D DVD's voor € 40,= blijven kopen, worden de prijzen wel kunstmatig hoog gehouden.

Je leest het al, ik ben er een groot voorstander van om een DVD voor een zo laag mogelijke prijs te kopen!

Remco Out
21-01-2002, 10:21
Ja, maar kan jij me vertellen wat de goede keuze is?? Ik weet het niet meer, zal ik deze zomer niet op vakantie gaan en dan dat geld aan dvd's besteden?? Of extra werken om meer dvd's te kunnen kopen?? Zeg het me.

Anonymous
21-01-2002, 10:24
Uhm... Meer werken ? Nehhh of moet eenvoudig baantje zijn :)

Maarruh, ja, ik maak potjes, potje vakantie, potje auto en potje
dvd dolby surround ed, en dat werkt prima.Offuh een leuke credit
card aanvragen met limiet van 2500 euro, kan ook nog :p

Wat je zelf wil, maar ik maak altijd keuzes en je moet doeleindes
stellen, ik wil bijvoorbeeld eind dit jaar naar new york, maar ik
weet als ik dat wil en ook nog eens een auto wil, dat ik dus de
dvd's eventjes moeten laten staan en het stappen, en dat dan
weer in het potje stoppen voor vakantie auto.En als je dan eens
wat in de maand overhoudt, dan kan je daar dan weer dvdtje
voor kopen :)

Luther Hartog
21-01-2002, 10:25
Dit wordt nog een duur maandje voor me en dan komt er begin maart ook nog eens JP3 uit. Er komen nog wel meer leuke dingen in Maart uit hoor:

The Fugitive SE
Bean- It's Bean 10 Years Boxset
Jiskefet - Debiteuren/Crediteuren op Vakantie

Deze wil ik sowieso hebben

Luther Hartog
21-01-2002, 10:26
Uhm... Meer werken ? Nehhh of moet eenvoudig baantje zijn :)
.......En als je dan eens wat in de maand overhoudt, dan kan je daar dan weer dvdtje
voor kopen :) Ik heb misschien een tip voor je, probeer ze te winnen;)

Remco Out
21-01-2002, 10:28
Maarruh, ja, ik maak potjes, potje vakantie, potje auto en potje
dvd dolby surround ed, en dat werkt prima.Dat doe ik ook al, dus daar help je me niet mee. Vakantie kan ik trouwens niet meer overslaan, want ik heb al geboekt en een beetje lullig voor mijn vrienden om niet mee te gaan. Het probleem alleen is dat mijn dvd potje bijna op is en ik nog wel geld heb voor dvd's zometeen bij de mediamarkt, maar alleen moet ik er de komende weken ook nog een paar hebben en daarvoor heb ik geld nodig in mijn potje. Misschien ga ik wel langs de deuren voor het goede doel, steun Remco's dvdcollectie. :D

Anonymous
21-01-2002, 10:28
Ik heb helaas het geluk niet wat jij heb Luther, kan je een beetje
positieve winningskracht oversturen naar Utrecht ? :P

Remco Out
21-01-2002, 10:29
Ik heb misschien een tip voor je, probeer ze te winnen;) Heel grappig, trouwens dat positief denken heeft ook niet echt gewerkt. Denk dat ik maar stop met spelen.

Anonymous
21-01-2002, 10:29
Dat doe ik ook al, dus daar help je me niet mee. Vakantie kan ik trouwens niet meer overslaan, want ik heb al geboekt en een beetje lullig voor mijn vrienden om niet mee te gaan. Het probleem alleen is dat mijn dvd potje bijna op is en ik nog wel geld heb voor dvd's zometeen bij de mediamarkt, maar alleen moet ik er de komende weken ook nog een paar hebben en daarvoor heb ik geld nodig in mijn potje. Misschien ga ik wel langs de deuren voor het goede doel, steun Remco's dvdcollectie. :D

Probeer geld te verdienen met je website ofzo..... alhoewel ikzelf
nog geen eens weet hoe ik dat moet doen :p

Remco Out
21-01-2002, 10:30
Ik heb helaas het geluk niet wat jij heb Luther, kan je een beetje
positieve winningskracht oversturen naar Utrecht ? :P Ja, Turboman, jij werkt bij Staffhorst zag ik, welke Staffhorst?? Aangezien ik dagelijks in Utrecht ben, ben ik daar wel benieuwd naar. En oh ja Luther, er komen elke maand wel leuke dvd's uit, maar kan ook niet alles opnoemen.

Luther Hartog
21-01-2002, 10:30
Ik heb helaas het geluk niet wat jij heb Luther, kan je een beetje
positieve winningskracht oversturen naar Utrecht ? :P Ik woon al vlakbij Utrecht dus misschien lukt dat wel;)

Remco Out
21-01-2002, 10:32
Probeer geld te verdienen met je website ofzo..... alhoewel ikzelf nog geen eens weet hoe ik dat moet doen :p Nou, denk niet dat dat echt werkt, misschien moet ik in het casino geld proberen te winnen, misschien raak ik daar dan ook wel verslaafd aan. :D

Anonymous
21-01-2002, 10:32
Ja, Turboman, jij werkt bij Staffhorst zag ik, welke Staffhorst?? Aangezien ik dagelijks in Utrecht ben, ben ik daar wel benieuwd naar. En oh ja Luther, er komen elke maand wel leuke dvd's uit, maar kan ook niet alles opnoemen.

Ik werk bij de expeditie van Staffhorst in Utrecht.Ik werk dus op
de kroonstraat 10 minuten van het pand op het vredenburg vandaan :)

Heb eerst jaartje op vredenburg gestaan als tv/video/videocamera-verkoper
en zit nu al anderhalfjaar op de weg, bij de mensjes thuis hun
DD5.1 setje te installeren :)

Remco Out
21-01-2002, 10:32
Ik woon al vlakbij Utrecht dus misschien lukt dat wel;) Ik woon lekker dichterbij Utrecht. :p

Anonymous
21-01-2002, 10:33
Ik woon al vlakbij Utrecht dus misschien lukt dat wel;)

Hoop 't, want mijn altijdwinnen.nl potje voor de foonrekening
loopt al aaaaardig op :)

Remco Out
21-01-2002, 10:34
Ik werk bij de expeditie van Staffhorst in Utrecht.Ik werk dus op de kroonstraat 10 minuten van het pand op het vredenburg vandaan :)

Heb eerst jaartje op vredenburg gestaan als tv/video/videocamera-verkoper
en zit nu al anderhalfjaar op de weg, bij de mensjes thuis hun
DD5.1 setje te installeren :) Aha, nee laat maar zitten dan, ken namelijk een aantal mensen die bij Staffhorst werken, maar die zal jij dan wel niet kennen.

Anonymous
21-01-2002, 10:34
Ik woon lekker dichterbij Utrecht. :p

Waar verblijft u dan in Nederland remco :)

Remco Out
21-01-2002, 10:35
Hoop 't, want mijn altijdwinnen.nl potje voor de foonrekening
loopt al aaaaardig op :) Bij wie niet vraag ik me af, ik heb ook al aardig wat verspilt en uiteraard nog niks gewonnen. :(

Anonymous
21-01-2002, 10:36
Aha, nee laat maar zitten dan, ken namelijk een aantal mensen die bij Staffhorst werken, maar die zal jij dan wel niet kennen.

Noem ze maar op, ik kom in alle 3 de filialen van staffhorst en soms
ook wel bij raf in amsterdam (ons moederbedrijfje :p) dus ik sta
er wel goed mee in contact + heb een jaar gewerkt in de winkel
op vredenburg :)

Remco Out
21-01-2002, 10:37
Waar verblijft u dan in Nederland remco :) Maarssen, ik studeer in Utrecht op de Uithof, maar Maarssen is ongeveer 20 minuten met de bus, maar je zal vast wel weten waar Maarssen ligt als je in Utrecht woont.

Luther Hartog
21-01-2002, 10:38
Bij wie niet vraag ik me af, ik heb ook al aardig wat verspilt en uiteraard nog niks gewonnen. :( Je moet het systematisch aanpakken en een tactiek ontwikkelen die voor jouw werkt;)

Remco Out
21-01-2002, 10:38
Nou, ken je S. Z.??

Remco Out
21-01-2002, 10:39
Je moet het systematisch aanpakken en een tactiek ontwikkelen die voor jouw werkt;) Die bestaat niet, het is niet dat ik het niet kan, want ik zit elke keer weer met Snake dik boven de 10.000 punten, maar toch win ik nooit, heb alle soorten van taktiek volgens mij al geprobeerd.

Remco Out
21-01-2002, 10:42
Gaat het eigenlijk nog wel over de volle mep.?? :D

Anonymous
21-01-2002, 10:42
Maarssen, ik studeer in Utrecht op de Uithof, maar Maarssen is ongeveer 20 minuten met de bus, maar je zal vast wel weten waar Maarssen ligt als je in Utrecht woont.

Kom er regelmatig ja weet waar het is :)

Anonymous
21-01-2002, 10:43
Nou, ken je Sander Zwartepoorte??

Yep, PA of Computerafdeling staat ie nu, nog niet zo heel erg lang
in dienst bij staffhorst

Anonymous
21-01-2002, 10:44
Gaat het eigenlijk nog wel over de volle mep.?? :D

Beetje offtopic is soms ook wel gezellig :D

Luther Hartog
21-01-2002, 10:44
Die bestaat niet, het is niet dat ik het niet kan, want ik zit elke keer weer met Snake dik boven de 10.000 punten, maar toch win ik nooit, heb alle soorten van taktiek volgens mij al geprobeerd. Je moet ook nooit dik over de 10000 punten heengaan;)

Remco Out
21-01-2002, 10:44
Kom er regelmatig ja weet waar het is :) Oh ja joh, wat valt er hier in Maarssen dan te doen?? Ik ga altijd naar Utrecht omdat hier gewoon niks te doen is.

Luther Hartog
21-01-2002, 10:44
Gaat het eigenlijk nog wel over de volle mep.?? :D Willen jullie je aantal posts omhoog drukken ofzo? Ik krijg elke minuut een mailtje binnen van "De volle mep"

Remco Out
21-01-2002, 10:45
Je moet ook nooit dik over de 10000 punten heengaan;) En waarom dan wel niet?? Ben je dan te goed ofzo??

Anonymous
21-01-2002, 10:46
Oh ja joh, wat valt er hier in Maarssen dan te doen?? Ik ga altijd naar Utrecht omdat hier gewoon niks te doen is.

Wat er in maarssen te doen valt, uhm, me maatje woont er, en
wel regelmatig daar wat bezorgen of aansluiten

Luther Hartog
21-01-2002, 10:46
En waarom dan wel niet?? Ben je dan te goed ofzo?? Ik denk het, ik haal mijn prijzen altijd met tussen de 10000 en 11000 punten

Anonymous
21-01-2002, 10:46
Willen jullie je aantal posts omhoog drukken ofzo? Ik krijg elke minuut een mailtje binnen van "De volle mep"

Jij ook al ???!!! :cool:

Remco Out
21-01-2002, 10:46
Willen jullie je aantal posts omhoog drukken ofzo? Ik krijg elke minuut een mailtje binnen van "De volle mep" Wat denk je dat ik de hele tijd binnen krijg, allemaal posts van Luther Hartog en niet alleen bij de volle mep, maar ook bij bijeenkomst organiseren etc.

Remco Out
21-01-2002, 10:47
Ik denk het, ik haal mijn prijzen altijd met tussen de 10000 en 11000 punten Oh, dan zal ik dat ook maar eens proberen. Bedankt voor de tip.

Anonymous
21-01-2002, 10:48
Dat ga ik nu ook ff proberen, ik zit altijd rond de 15000

Remco Out
21-01-2002, 10:50
Maar Turboman, wie woont er dan in Maarssen?? Ben niet nieuwsgierig hoor. :D

Luther Hartog
21-01-2002, 10:51
Dat ga ik nu ook ff proberen, ik zit altijd rond de 15000 Als ik een keer gewoon zin heb om te spelen dan kom ik met gemak over de 100000, maar dan win ik er niks mee, das dan wel weer jammer, maar goed, ik er toch al 6 gewonnen:D

Remco Out
21-01-2002, 10:53
Luther, jij hebt niks te klagen. Wij wel.

Luther Hartog
21-01-2002, 10:54
Maar Turboman, wie woont er dan in Maarssen?? Ben niet nieuwsgierig hoor. :D Kun je dit soort dingen niet PM-en, dit gaat helemaal nergens over

Remco Out
21-01-2002, 10:56
Kun je dit soort dingen niet PM-en, dit gaat helemaal nergens over Wil je zeggen dat de rest wel ergens over gaat?? Dan hadden we dit gesprek beter kunnen voeren bij Speel en win je favourite dvd.

Anonymous
21-01-2002, 11:04
Gaan we nou opeens ruzie maken :D

Remco Out
21-01-2002, 11:08
Nee, geen ruzie, onenigheid, als het wel ruzie is dan heeft Luther het niet volgehouden om zonder ruzie tot de 2000 posts te komen. Helaas Luther, Turboman zegt dat je ruzie hebt gemaakt. :D

Anonymous
21-01-2002, 11:11
Nee, geen ruzie, onenigheid, als het wel ruzie is dan heeft Luther het niet volgehouden om zonder ruzie tot de 2000 posts te komen. Helaas Luther, Turboman zegt dat je ruzie hebt gemaakt. :D

Nee WE joh Remco :mad: hehehe nee hoor, jullie zijn allebei
wel goeie gozers, maar inderdaad sommige berichten kunnen
van al onze kanten beter gepmt worden :D

Ali baba
21-01-2002, 11:19
Gaat deze thread nu over ruzie maken of zo :confused:

Remco Out
21-01-2002, 11:26
Nee, kijk maar eens bovenaan, deze thread gaat over "de volle mep", we hebben er alleen een onenigheid over gekregen.

Ernesto Donatelli
21-01-2002, 14:21
deze thread gaat over "de volle mep"

Wie geeft wie nu een volle mep?;)

Bram _Cerberus_ Kocken
21-01-2002, 15:33
Ik denk dat er meer mensen zijn die er een willen krijgen... zo'n DVD van 'de volle mep'! :D

Remco Out
22-01-2002, 09:34
Ja, er willen er zoveel 1 van de volle mep, maar zoveel hebben we er ook weer niet. Ze zijn redelijk schaars en prijzig uiteraard. :D :D

Bram _Cerberus_ Kocken
23-01-2002, 20:59
En al helemaal in verhouding met mn maadeljkse inkomen... :(

Alex van den Berg
23-01-2002, 21:13
Jullie beseffen niet hoe Offie staat te trappelen om deze thread leeg te grazen... :D
Maar... Ik heb 'm enigszins kunnen uitgeleggen dat het hier juist een erg goed voorbeeld is van "hoe het NIET moet"...
Iemand (Turbomenneke) die zijn eigen nest (thread) bevuilt... :D

Bram _Cerberus_ Kocken
23-01-2002, 21:18
Jullie beseffen niet hoe Offie staat te trappelen om deze thread leeg te grazen... :D
Maar... Ik heb 'm enigszins kunnen uitgeleggen dat het hier juist een erg goed voorbeeld is van "hoe het NIET moet"...
Iemand (Turbomenneke) die zijn eigen nest (thread) bevuilt... :D

Wie is toch die Offie??? waar jullie ut over hebben??

Alex van den Berg
23-01-2002, 21:51
Wie is toch die Offie??? waar jullie ut over hebben?? LOL... :D
Offie is ons Off-Topic Vretertje (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3661)

Luther Hartog
23-01-2002, 22:00
Jullie beseffen niet hoe Offie staat te trappelen om deze thread leeg te grazen... :DKomt hij vanavond dan weer uit z'n hok? Oppassen jongens:D

Alex van den Berg
23-01-2002, 22:04
Komt hij vanavond dan weer uit z'n hok?Offie zit NOOIT in een hok... Hij ligt nu rustig naast me op mijn bureau te slapen... Ik moet wel heel zachtjes doen, want bij het zien van deze thread wordt hij steeds helemaal wild... :D

Ik moet trouwens toegeven dat het stiekem wel een lekker gevoel is om zelf een keer aan dit soort vervuiling mee te doen.. :D

Ik zal me nu maar een beetje inhouden, anders krijg ik zometeen ZELF de volle mep... :D

Bram _Cerberus_ Kocken
23-01-2002, 23:26
Ik zal me nu maar een beetje inhouden, anders krijg ik zometeen ZELF de volle mep... :D

Waar geef jij eigenlijk de volle mep aan uit Alex? ja aan DVD's, geen klappen, is weer on-topic! :p

Remco Out
24-01-2002, 12:39
Komt hij vanavond dan weer uit z'n hok? Oppassen jongens:D Nou en of ik oppas, sinds de geboorte van Offie ben ik steeds meer gaan letten op mijn berichten. Probeer zo veel mogelijk on topic te blijven. Maar, ik geef alleen de volle mep uit aan echte top dvd's. ( om even on topic te blijven. :D :D )

Bram _Cerberus_ Kocken
24-01-2002, 20:03
Oh jee, anders moet je de kunst van het PMén aanleren, werkt best goed!