PDA

Bekijk de volledige versie : Poll over DVD.nl Leden Meeting op de frontpage



Koen Crijns
14-01-2002, 19:24
Allemaal,

Aangezien in het general chat forum enkele ideeen zijn ontstaan voor een DVD.nl-Forum Leden Meeting zijn wij als Crew erg geinteresseerd in hoeveel animo er voor een mogelijke bijeenkomst is. Vandaar dat ik speciaal voor dit onderwerp een poll op de DVD.nl-frontpage begonnen ben. Ik zou iedereen even willen verzoeken daarop te stemmen.

Zodra er meer zicht is op hoeveel animo er is, kunnen we met z'n allen gaan brainstormen over hoe we invulling geven aan het idee.

Martin de Goeij
14-01-2002, 20:13
Lijkt mij op zich een goed iedee, mits doel, bevoegdheden / rechten (& plichten?) van zo'n forum duidelijk zijn:D
Zou dat vorm krijgen in een soort reglement?

ben benieuwd!

Martin71

Koen Crijns
14-01-2002, 21:04
Martin, volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoelde gewoon dit forum waar we nu berichten op aan het plaatsen zijn.

Het plan is dus een bijeenkomst waarbij de gebruikers van DVD.nl en dit DVD.nl Forum elkaar eens 'in-real-life' kunnen begroeten.

Paul Ranft
14-01-2002, 21:13
Een soort dvd.nl gebruikersgroep.

PM
15-01-2002, 07:57
goed idee!!! Ga meteen ff stemmen!

Er zijn al meer voorstellen voor bijeenkomsten geweest.. maar is steeds niets geworden, misschien wel als de crew het organiseert!!

bmateijsen
15-01-2002, 08:24
kijk daar komen de acties...!! Top..

Looking forward to vote...

Bjorn

Remco Out
15-01-2002, 10:52
Heb zeker al gestemd en uiteraard VOOR een bijeenkomst. Ik vind wel dat de echte dvd.nl freaks moeten komen, anders is zo'n bijeenkomst natuurlijk niks.

Mike Philippens
15-01-2002, 16:48
Ik kom alleen als Martin van Tuil als clown komt...

Martin de Goeij
17-01-2002, 20:58
Martin, volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoelde gewoon dit forum waar we nu berichten op aan het plaatsen zijn.

Het plan is dus een bijeenkomst waarbij de gebruikers van DVD.nl en dit DVD.nl Forum elkaar eens 'in-real-life' kunnen begroeten. aaaahhhh...dacht inderdaad aan een soort bijeenkomst o.i.d.:0, maar ok, ook goed:D