PDA

Bekijk de volledige versie : magnetische velden... ?



Steven Bastin
25-09-2004, 20:20
Ik heb vandaag een projector gekocht en in de handleiding staat dat je ze niet bij magnetische velden moogt plaatsen.
Ik wil mijn projector naast mijn TV zetten, maar hoeveel plaats moet ik er tussen laten of mag dit helemaal niet?

Steven Bastin
26-09-2004, 11:45
Weet niemand iets... ? :?

Albert Kostwinder
26-09-2004, 12:13
Naast de tv zetten? Een beetje zonde toch?, een projector komt het mooist tot zijn recht als je hem aan het plafond hangt. :wink:

Steven Bastin
26-09-2004, 12:20
Naast de tv zetten? Een beetje zonde toch?, een projector komt het mooist tot zijn recht als je hem aan het plafond hangt. :wink:

De projector staat heel goed daar, heel goed en groot beeld.
Maar ik wou gewoon weten als het kwaad kan dat de projector naast de TV staat ? (door de magnetische velden)

Harry stadman
26-09-2004, 12:23
je tv heeft inderdaad een sterk magnetisch veld! het kan het beeld van je projector "kromtrekken".

ik zou hem niet stijf naast een tv zetten. :wink:
je speakers van de HT-set worden niet voor niets speciaal voorzien van een "shield".

Albert Kostwinder
26-09-2004, 12:25
Naast de tv zetten? Een beetje zonde toch?, een projector komt het mooist tot zijn recht als je hem aan het plafond hangt. :wink:

De projector staat heel goed daar, heel goed en groot beeld.
Maar ik wou gewoon weten als het kwaad kan dat de projector naast de TV staat ? (door de magnetische velden)

Ik zou een projector in ieder geval niet naast een tv zetten. Lijkt mij niet echt verstandig. :wink: