PDA

Bekijk de volledige versie : American history X



Brian Slotboom
15-01-2002, 11:42
Ik heb deze dvd met edward norton gister aangeschaft en avonds gekeken,

De eerste 10 min. minuten dacht ik echt van o neeeeee.. is het zo'n film maar ga je hem op je gemak verder kijken dan blijkt deze film toch wel degelijk goed in elkaar te zitten en heb ik zeker geen spijt van deze aankoop. Prima verhaal.

hij was trouwens niet eens duur ook

Je moet hem tenminste een keer gezien hebben...

Ali baba
15-01-2002, 11:54
Is dat niet die DVD met die slechte transfer (3:4) ?

Dadaveke
15-01-2002, 13:24
uuuuuuhhhhh Ali het is 4:3.

Ali baba
15-01-2002, 13:27
Bij mij is het 3:4 (ik draai m'n tv een kwart, dan kan ik kijken als ik in mijn bed lig) :rolleyes: :D

Luther Hartog
15-01-2002, 13:40
Hij is 4:3 ja, maar drukt dat de pret? Het is een goeie film, 1 van de betere die ik ken, van deze DVD mogen we nog wel een keer een SE verwacten vind ik.

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 13:50
Hij is 4:3 ja, maar drukt dat de pret? Het is een goeie film, 1 van de betere die ik ken, van deze DVD mogen we nog wel een keer een SE verwacten vind ik.

Mag het wel hopen, tis een goede film, maar ga me geld niet uitgeven aan zo'n slappe dvd... ik heb de vhs nog... die houdt het wel uit tot de SE arriveert :)

Groeten
Edwin

Nathan Strik
15-01-2002, 14:53
ik heb de vhs nog... die houdt het wel uit tot de SE arriveert :) Ik zou mijn adem maar niet inhouden als ik jullie was. Voordat die S.E. arriveert is Willem-Alexander allang bejaard. En dat komt mede doordat de huidige DVD hier zo goed verkoopt! Haha, ironisch hè? :p

Marco
15-01-2002, 14:58
Vreselijk hoor die DVD. FIlm is uitstekend en wat gebeurd er hier in Nederland krijgt die film een VHS behandeling. Ik wil deze film wel op DVD hebben, maar ben er nog niet uit welke regio ik ga nemen.

Vegeta
15-01-2002, 15:46
American History X is gewoon een hele vette film met een goed verhaal. En die stoeprand natuurlijk..........
Als je hem nog niet hebt gewoon KOPEN, hij is de moeite echt waard en zeker die 2 tientjes !

Marco
15-01-2002, 15:49
Als je hem nog niet hebt gewoon KOPEN, hij is de moeite echt waard en zeker die 2 tientjes !
De film is het zeker waard, maar niet de DVD die in Nederland is uitgebracht. Ik betaal dan liever meer voor de orginele beeldformaat (1.85:1), beter geluid (DD 5.1) en deleted scenes.

DrBob
18-01-2002, 16:41
deleted scenes?? scenes die te grof waren voor de film ofzo???:rolleyes: :D

Danny Schouten
18-01-2002, 16:45
Vreselijk hoor die DVD. FIlm is uitstekend en wat gebeurd er hier in Nederland krijgt die film een VHS behandeling. Ik wil deze film wel op DVD hebben, maar ben er nog niet uit welke regio ik ga nemen.

Helemaal mee eens.
Beetje hetzelfde als wat ze met de eerste Austin Powers hebben gedaan.
Die is zelfs nog van een slechtere kwaliteit als de vhs.
En dat terwijl de engelse versie wel widescreen is en zelf vol met extra's zit!!!
Zolang er nog firma's zijn die zulke slechte kwaliteit dvd's uitbrengen gooi ik mijn video nog niet weg!!!

Marco
18-01-2002, 18:08
deleted scenes?? scenes die te grof waren voor de film ofzo???:rolleyes: :D
Ik ga ervanuit dat je wel weet wat deleted scenes zijn. Maar vooruit ik ben de kwaadste niet. Ik ga even mijn knip en plaktechnick gebruiken (want overtikken kost te veel moeite).

Tada uitleg deleted scenes van AHX.
Deleted Scenes (Three, 6:35 in total)
Under this submenu, three deleted scenes are presented for the viewer's perusal. In order, these are titled Boardwalk (a scene in which two skinheads assault an African bag lady), Ben's Burgers (a scene in which two members of Derek's gang go out for hamburgers and confront an African man with a white girlfriend), and How Do I Look?, a small piece of footage cut from the scene with Derek and Danny in the diner before the end of the film. These scenes do not add anything to the film overall, and it is a good thing they were excised. All of them are presented in the aspect ratio of 1.85:1, with 16x9 enhancement and Dolby Digital 2.0 sound. Unlike most extras of this type, these are in excellent condition and well worth the effort to look at.

Bron:Michael D's Region 4 DVD Info Page (http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=105)

DrBob
18-01-2002, 19:12
uuhmz jah ik weet idd wel wat deleted scenes zijn, maar was gewoon ff sarcastisch bezig...

bedankt voor de uitleg trouwens:p

Marco
18-01-2002, 19:47
uuhmz jah ik weet idd wel wat deleted scenes zijn, maar was gewoon ff sarcastisch bezig...
LOL :D



bedankt voor de uitleg trouwens:p
No problemo ;)

Rob P.
19-01-2002, 12:31
Ik zou mijn adem maar niet inhouden als ik jullie was. Voordat die S.E. arriveert is Willem-Alexander allang bejaard. En dat komt mede doordat de huidige DVD hier zo goed verkoopt! Haha, ironisch hè? :p

Nou, daar zou ik maar niet op rekenen, er zijn al enkele films die vrij snel (o.k. een jaartje dan) na zo'n goedkope transfer toch een luxere uitvoering kregen. Zoals Seven, Twelve Monkeys en Halloween.
Ik heb trouwens de goedkopere dvd voor nog minder dan twee tientjes meegenomen, en ik heb hier absoluut geen spijt van. ik moet wel bekennen dat ik de vhs nog niet had en als dat wel zo was geweest had ik deze dvd toch links laten liggen.

Glenn Smits
19-01-2002, 19:45
American History X is gewoon een hele vette film met een goed verhaal. En die stoeprand natuurlijk..........
Als je hem nog niet hebt gewoon KOPEN, hij is de moeite echt waard en zeker die 2 tientjes !
rustig eerst mijn salaris :D

R. Schaap
19-01-2002, 20:42
Ik heb hem ook alleen gekocht omdat ik de video niet heb, de film is gewoon supergoed. En nu eindelijk eens geen happy end, daarmee ben ik nog het meest tevreden!

Ik wacht met smart op een goede versie!