PDA

Bekijk de volledige versie : star trek VOYAGER



Simon
15-01-2002, 12:36
nu net5 precies na deel 1 van scorpio voyager weer afkapt (de avro heeft een paar jaar geleden precies hetzelfde ook geflikt!) begin ik weer te dromen over een voyager dvd-release, ik ben bang dat dat wel lang op zich laat wachten, maar deze serie is 10x beter dan next generation, die er wel aan zit te komen.

eigenlijk heb ik niet veel meer te melden, maar vooruit :

- moet voyager op dvd komen?

Marco
15-01-2002, 15:20
eigenlijk heb ik niet veel meer te melden, maar vooruit :

- moet voyager op dvd komen?
Voyager komt zo wie zo al op DVD, maak je daar geen zorgen over. Paramount gaat toch geen goudmijn sluiten. Persoonlijk heb ik TNG altijd beter gevonden dan de andere ST series.

vinkinc
15-01-2002, 22:00
Tuurlijk kappen ze d'r mee. Dat was de laatste aflevering van het op een na laatste seizoen (zgn. cliffhanger).
De avro kan moeilijk doorgaan met uitzenden want dan halen ze Amerika in en daar zal Paramount wel een stokje voor steken.

Maar wees gerust, ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar in februari begint de avro weer.

marcel
15-01-2002, 22:01
hoezo , inhalen?
Amerika is al klaar met Voyager hoor.
Dus dat wordt een beetje lastig.
kijk hier maar http://www.startrek.com/library/episodes_voy.asp

Marco
15-01-2002, 22:10
Maar wees gerust, ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar in februari begint de avro weer.
Hou het maar op 28 Januari. Dan begint de Avro met Unimatrix Zero deel II (7e seizoen). Volgende week maandag (21 Jan) wordt ff de laatste episode van het 6e seizoen herhaald (dat is dus Unimatrix Zero deel I).

Mike Philippens
15-01-2002, 22:16
Hou het maar op 28 Januari. Dan begint de Avro
De BBC is ook al weer doorgegaan. Dinsdagavond om 19:00. Af en toe pause voor snooker of darts maar ook zij zijn met het laatste seizoen bezig. Wat ik wel enorm K vindt is dat ik al een hint heb gehad hoe het afloopt (of ze de aarde halen ja of nee). Een collega zat namelijk het verhaaltje van het web te lezen en ik zag 1 regel en ik wist meteen voldoende.
En om weer on-topic te komen: ik denk dat in de loop van dit jaar/volgend jaar de handel wel op dvd zal komen. Hoewel ik liefhebber van ST ben, koop ik dit toch echt niet. Om te beginnen is het gewoon veel te duur. Als ik kijk naar die retecoole set van TNG is het wel een hebbeding, maar om nu alleen daarvoor €650 te dokken. En dan nog hetzelfde voor VOY en DS9... Pas als ik de loterij win...
Nee, en bovendien is ST continue in de herhaling. Altijd wel ergens een zender die het uitzend. Ik denk dat in TNG nu wel zo'n beetje 4x heb gezien. TOS 10x en VOY/DS9 pas 2x dus ik kan nog wel een jaar of 10 mee...

Marco
15-01-2002, 22:20
Nee, en bovendien is ST continue in de herhaling. Altijd wel ergens een zender die het uitzend. Ik denk dat in TNG nu wel zo'n beetje 4x heb gezien. TOS 10x en VOY/DS9 pas 2x dus ik kan nog wel een jaar of 10 mee...
Nu je het zegt. TNG wordt voor de zoveelte keer weer herhaald op de Beeb. Daarbij heeft de HMG en SBS Broadcasting ook wel last van Star Trek herhaal tikjes. Zelfs de films willen wel eens de revue passeren.

vinkinc
15-01-2002, 22:20
hoezo , inhalen?
Amerika is al klaar met Voyager hoor.
Jawel, maar je weet toch wat ik bedoel. Enterprise is daar nou bezig en de avro zal die ook wel weer uitzenden (hoop ik). Ze zullen echt niet accepteren dat NL gelijk (jij je zin) of voor loopt.

Hou het maar op 28 Januari. Dan begint de Avro met Unimatrix Zero deel II (7e seizoen). Volgende week maandag (21 Jan) wordt ff de laatste episode van het 6e seizoen herhaald (dat is dus Unimatrix Zero deel I).
Coool

Mike Philippens
15-01-2002, 22:30
Ze zullen echt niet accepteren dat NL gelijk (jij je zin) of voor loopt.
Volgens mij is het allemaal een kwestie van poen hoor. Startrek wordt niet door een televisiemaatschappij gemaakt, dus wie het eerst met een flinke buidel komt, krijgt de eerste afleveringen.
Maar ik denk dat het gemiddelde lokale tv station van een middelgrote stad in de VS meer kijkers trekt als de AVRO hier en die heeft niet eens reclame. Kunnen we dus gevoegelijk vergeten.
Maar dat iemand van Paramount niet wil dat we gelijk lopen is denk ik onzin. Hoe eerder je 'm wil, hoe meer je betaalt...simpel.
BBC had immers ook de primeur van Band of Brothers, die dan een dag of 2 later in Amerika werdt uitgezonden, terwijl het een HBO produktie is, die eigen kabelmaatschappijen bezit (of er zelf een is, weetikveel). BBC heeft gewoon dik betaald.

John Steed
16-01-2002, 00:07
Beetje off-topic, maarre....er wordt op dit moment gevochten om de rechten van Star Trek Enterprise door de AVRO en SBS6. Over twee weken de uitslag. Neemt niet weg dat Voyager de beste is. Janeway roels!! (en 7of9 ook!!!)

Marco
16-01-2002, 00:10
Beetje off-topic, maarre....er wordt op dit moment gevochten om de rechten van Star Trek Enterprise door de AVRO en SBS6. Over twee weken de uitslag.
ohhh spannend ;) mijn persoonlijke keuze AVRO (oh laat die a.u.b. winnen). Moet je eens kijken hoe SBS series als Buffy en Angel om zeep helpt (reclame, herhalingen en niet luisteren naar fans). AVRO heeft meer "respect" voor de (SF) kijker.

Mike Philippens
16-01-2002, 00:13
Janeway roels!! (en 7of9 ook!!!)
Wacht maar tot je Enterprise ziet...effe tenen krommen voor het belachelijke introdeuntje en dito fillempie, maar als T'Pol in (breed)beeld, is je dag meteen weer goed...

Ge611
16-01-2002, 11:28
----------------------------------------------------------------------------
toch echt niet. Om te beginnen is het gewoon veel te duur. Als ik kijk naar die retecoole set van TNG is het wel een hebbeding, maar om nu alleen daarvoor €650 te dokken. En dan nog hetzelfde voor VOY en DS9... Pas als ik de loterij win...
-----------------------------------------------------------------------------

Heb je een url naar die set ben wel benieuwd.

-----------------------------------------------------------------------------
Wacht maar tot je Enterprise ziet...effe tenen krommen voor het belachelijke introdeuntje en dito fillempie, maar als T'Pol in (breed)beeld, is je dag meteen weer goed...
-----------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens, vindt het op het moment de beste. Jammer alleen dat 1*12 nog niet te vinden is.

Het laatste deel van Voyager is wel grappig alleen heel irritant in het begin (eerste half uur)

Mike Philippens
16-01-2002, 11:43
[b]Heb je een url naar die set ben wel benieuwd.
In deze thread (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3263) kun je 'm zien. Hou wel eerst een bakje onder je kin (doekje mag ook) om te voorkomen dat je je toetsenbord onderkwijlt.
btw: wat is 1*12 en waarom is het niet te vinden?

Daikiki
16-01-2002, 11:45
Enterprise S01E12 wordt vandaag voor het eerst in de VS uitgezonden. Morgen rond 14:00 staat 'ie waarschijnlijk wel op alt.binaries.startrek. De komende vijf weken wee nieuwe afleveringen, daarna weer een serie herhalingen.

Mike Philippens
16-01-2002, 12:12
Enterprise S01E12 wordt vandaag voor het eerst in de VS uitgezonden.
Ahhh...zo dan!
Ik heb de eerste 6 afl. op CD-ROM als AVI's. Heb jij de rest toevallig?

Daikiki
16-01-2002, 12:28
Yup, 1-12, allemaal op VCD. Decente kwaliteit en ik kan ze afspelen op m'n DVD speler :) Ze worden nog wel eens gerepost op usenet, dus het is zeker niet onmogelijk om ze daar te vinden.

eisbaer
02-07-2002, 20:02
Je kan stemmen of voyager op dvd moet komen bij amazon zag ik. Kan natuurlijk nooit kwaad. Alleen email adres even invullen.
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005JLF4/qid%3D1025636393/ref%3Dsr%5F11%5F0%5F1/102-9775329-7154568