PDA

Bekijk de volledige versie : Eerste Post



Vegeta
15-01-2002, 16:41
Hey allemaal,

Ik dacht laat ik me hier ook ff aanmelden hier omdat er toch wel nuttige dingen worden geschreven hier.


mzzzl

Marco
15-01-2002, 16:43
Ligt eraan wat jij nuttig vindt (dus vraag maar raak). BTW: welkom :)

Vegeta
15-01-2002, 16:50
Nou gewoon wel leuke tips over films enzo. En het is natuurlijkwel leuk om de meningen van anderen te horen. Is het trouwens mogelijk om een avatar (plaatje onder je naam ) te plaatsen?

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 16:57
Welkom Vegeta...

Ik heb net DBGT uitgekeken.. Was wel erg leuk.. jammer dat Yorin zo achterloopt he ! Ik mag aannemen dat je de serie volgt met die naam ???

Groeten
Edwin

Marco
15-01-2002, 17:00
Nou gewoon wel leuke tips over films enzo.
Ahh zoiets als Pulp Fiction of American History X of zo. Moet je natuurlijk wel de juiste DVDversie hebben. En daarmee beodel ik dus orginele beeldformaat, geen censuur dat soort dingetjes.

Vegeta
15-01-2002, 17:02
Jah, de serie heb ik toch al helemaal gezien dus ik kijk DBZ op Yorin niet. En die naam, ik vind het wel een leuke naam eigenlijk, en Vegeta is gewoon een vet karakter natuurlijk ! :)

Marco
15-01-2002, 17:27
Is het trouwens mogelijk om een avatar (plaatje onder je naam ) te plaatsen?
Je wilt een avatar plaatsen. Bare with me. Alex (denk ik) kan het beter uitleggen dan ik. Maar ik probeer het ff.

Als het goed is heb je een knopje dat heet instellingen. Dat knopje staat in de root van deze forum. Gan dan naar Edit Options Onderaan staat Avatar als je op More info klikt dan krijg je deze tekst yep daar ga ik weer knippen en plakken ;)

Avatars zijn kleine afbeeldingen (max. 60x60 pixels) die je kunt toevoegen aan je profiel. Jouw avatar komt automatisch bij al je berichten op het forum te staan. Om het DVD.nl forum een persoonlijk tintje te geven, vinden wij het leuk als iedereen een klein fototje van zichzelf als avatar instelt. Om te voorkomen dat het DVD.nl forum een 'bonte kermis' wordt, hebben we besloten dat andere plaatjes (dus geen foto van jezelf) niet toegestaan zijn als avatar.

Weet je meteen de regels van avatars. Maar goed bij Avatar is weer een knopje te vinden dat heetChange Avatar Als je daarop klikt kom je bij Wijzig Avatar terecht. Kind kan de was doen.

Alex van den Berg
15-01-2002, 19:53
Bare with me. Alex (denk ik) kan het beter uitleggen dan ik. Maar ik probeer het ff. Nou... Dat ging toch prima?! :)

En Vegeta... Welkom op het forum!

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 20:33
Jah, de serie heb ik toch al helemaal gezien dus ik kijk DBZ op Yorin niet. En die naam, ik vind het wel een leuke naam eigenlijk, en Vegeta is gewoon een vet karakter natuurlijk ! :)

Vegeta is helemaal kewl vanaf de Buu Saga... daarvoor is het net zo'n dweeb als die anderen (geen SSJ is dweeb :p) maar dan met flapoortjes...

In DBGT ziet ie er helemaal kewl uit..

starbuck
15-01-2002, 20:47
dbz = ?????


dbgt = ????

verlos mij van mijn onwetendheid:)

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 20:49
DBZ : Dragonball Z
DBGT : Dragonball GT (vervolg van Z)

Tekenfilm serie, momenteel uitgezonden door Yorin (alleen zijn die bij aflevering 80 ongeveer, en heb ik net aflevering 300 ofzo uitgekeken... maar is wel amuzant..

starbuck
15-01-2002, 20:54
DBZ : Dragonball Z
DBGT : Dragonball GT (vervolg van Z)

Tekenfilm serie, momenteel uitgezonden door Yorin (alleen zijn die bij aflevering 80 ongeveer, en heb ik net aflevering 300 ofzo uitgekeken... maar is wel amuzant..

thanx, aangezien ik veel mensen over DBZ ( ja ik leer snel ) hoor praten zal ik ook eens een aflevering gaan bekijken, zijn dit trouwens op zichzelfstaande afleveringen of zit er een doorlopend verhaal in.?

Edwin vd Zwaard
15-01-2002, 21:00
doorlopend verhaal... maar als je een keer 1 aflevering kijkt krijg je wel een redelijk beeld hoe het gaat (maar hoe verder, hoe beter...)

DBZ maakt ook gretig gebruik van de zogenaamde "cliffhanger"...

starbuck
15-01-2002, 21:05
DBZ maakt ook gretig gebruik van de zogenaamde "cliffhanger"...

Oh nee , een getekende Sylvester stallone;)

effe serieus, ik ga kijken Ben benieuwd

Maikel
15-01-2002, 22:01
Ja ik heb ook veel over DragonBall Z gehoord dus besloot ik om een aflevering te kijken. Nou wat vond ik het tegenvallen zeg! Ik had werkelijk spektakel en hoogstaande tekentechnieken en special effects verwacht maar ik kwam bedrogen uit. Ik vond het echt tegen vallen. Maar goed voordat ik een hoop kwaaie reacties krijg: smaken verschillen!

Vegeta
16-01-2002, 13:47
Ja ik heb ook veel over DragonBall Z gehoord dus besloot ik om een aflevering te kijken. Nou wat vond ik het tegenvallen zeg! Ik had werkelijk spektakel en hoogstaande tekentechnieken en special effects verwacht maar ik kwam bedrogen uit. Ik vond het echt tegen vallen. Maar goed voordat ik een hoop kwaaie reacties krijg: smaken verschillen!


Dat er geen hoogstaande tekentechnieken zijn gebruikt komt omdat dat de eerste series van Dragonball in 1986 zijn uitgezonden. Ik zelf hou wel van de anime tekenstijl in Dragonball. Het verhaal in Dragonball is opzich wel langdradig maar dat is ook de opzet geweest. Wat de serie ook sterk maakt is toch wel het verschil in karakter tussen de verschillende personages en de ontwikkeling van deze karakters. Dragonball is niet voor niets de populairste animeserie in Japan geweest. Maar idd ieder zijn eigen smaak !

Maikel
16-01-2002, 20:48
Wow, ik wist niet dat Dragomball Z al uit 1986 stamt. Ik dacht toch echt dat die serie nog maar een jaartje of 3 oud was...