PDA

Bekijk de volledige versie : Beamer online kopen?



Emil Z
30-09-2004, 14:17
Beste medeforummers.

Heeft iemand ervaring met het online bestellen van audio/video apparatuur? Ik zie namelijk dat de prijzen enorm verschillen.
Op een Duitse internetshop die ook producten buiten duitsland levert.

De winkel heet: http://www.netpower24.de/

Daar is een paketprijs van de Infocus X2 incl scherm voor 999euro of een Sanyo Z1 voor 840 euro.

Ik vind deze prijzen wel extreem laag. Zou het verstandig zijn om het bij zo'n bedrijf te kopen?

Alvast bedankt voor de reacties,

Emil

PM
30-09-2004, 16:33
Kan je er niet naartoe rijden en gaan kijken.. of is het alleen een webshop?

Dan weet je meteen of het iets is...

Emil Z
30-09-2004, 17:01
Op de site staat wel een adres, maar dat is in zuid-Duitsland aan de grens van zwisterland :D . Het is volgens mij alleen een internetshop.

Albert Kostwinder
30-09-2004, 19:42
Een PROJECTOR moet je eerst een paar keer zien voordat je hem koopt. Ik zou het bij een erkende dealer hier zien en kopen, al kost het je iets meer. Als je goed zoekt valt het verschil best wel mee... :wink:

Emil Z
30-09-2004, 19:47
Een PROJECTOR moet je eerst een paar keer zien voordat je hem koopt. Ik zou het bij een erkende dealer hier zien en kopen, al kost het je iets meer. Als je goed zoekt valt het verschil best wel mee... :wink:

Het zien is geen probleem. Dat heb ik al bij een aantal winkels gedaan. Alleen de prijzen schelen enorm. Ik denk dat ik hooguit een scherm online bestel en de beamer zelf in duitsland bij een 'gewone' winkel koop. Daarmee bespaar ik ook al 300 a 400 euro :shock:

PS: ALleen zou ik wel graag nog een Infocus X2 willen zien. Ik weet niet welke winkel in de regio Amsterdam deze in de showroom heeft staan.

Albert Kostwinder
30-09-2004, 20:36
Een PROJECTOR moet je eerst een paar keer zien voordat je hem koopt. Ik zou het bij een erkende dealer hier zien en kopen, al kost het je iets meer. Als je goed zoekt valt het verschil best wel mee... :wink:

Het zien is geen probleem. Dat heb ik al bij een aantal winkels gedaan. Alleen de prijzen schelen enorm. Ik denk dat ik hooguit een scherm online bestel en de beamer zelf in duitsland bij een 'gewone' winkel koop. Daarmee bespaar ik ook al 300 a 400 euro :shock:

PS: ALleen zou ik wel graag nog een Infocus X2 willen zien. Ik weet niet welke winkel in de regio Amsterdam deze in de showroom heeft staan.

Dat kan, maar hij moet ook bezorgd worden en als je hem op wilt halen is dat verschil al weg, laat staan mocht er iets gebeuren met bv. de lamp. Dan ruil je niet even om en duurt het ontzettend lang wat tot grote ergenissen kan leiden, vele malen erger dan iets meer betalen. :wink:

Waarom specifiek een x2?

Emil Z
30-09-2004, 20:56
Omdat ik van vele hoor dat de Infocus X2 erg goed is voor zijn prijs ( o.a. op dit forum).
Ik ben namelijk aan het kijken voor een beamer in de prijsklasse +-1000 euro.

Als iemand nog een andere beamer weet die ook erg goed presteerd in deze klasse, is dat altijd welkom.

Mvg,

Emil ( bijna beamer bezitter :wink: )

Albert Kostwinder
30-09-2004, 21:03
Omdat ik van vele hoor dat de Infocus X2 erg goed is voor zijn prijs ( o.a. op dit forum).
Ik ben namelijk aan het kijken voor een beamer in de prijsklasse +-1000 euro.

Als iemand nog een andere beamer weet die ook erg goed presteerd in deze klasse, is dat altijd welkom.

Mvg,

Emil ( bijna beamer bezitter :wink: )

Voor dat geld zou ik ook even naar een tw10H kijken.

Kan merken dat je al voorpret hebt... :D Geef je ook geen ongelijk, projecteren is erg mooi en vervolmaakt je ht pas echt.... :wink:

Emil Z
01-10-2004, 16:54
Helaas ben ik nog geen winkel in amsterdam tegen gekomen die de epson in de showroom heeft staan.
Ik twijfel nu alleen steeds meer, bij het nemen van een beamer. Ik weet niet meer welke ik moet nemen :? . De toshiba vind ik mooi, maar soms toch ook nog een beetje flets met kleuren. De Sanyo is ook mooi alleen heeft deze wel weer wat meer last van zichtbare pixelvorming e.d.

bmateijsen
01-10-2004, 17:48
Je kan beter even naar Emmeloord gaan dan, (noordoostpolder) die heeft zoiezo Epson staan en doet ook ISF calibraties. Zie www.hometheater.nl en www.isfkalibraties.nl