PDA

Bekijk de volledige versie : Star Trek : Enterprise



Cenobite
15-01-2002, 20:52
Kreeg vandaag een VideoCD in mij handen gedrukt met de eerste 2 afleveringen van de Goednieuwe Star Trek serie genaamd "Enterprise" die zich afspeelt VOOR de orginele Star Trek serie en gaat over het allereerste ruimteschip genaamd "Enterprise" met captain Archer ( Scott Bacula ) .

Het begin van Space Travel.... grappig... :D :D

Ge611
16-01-2002, 12:33
effe melding:

Zoals altijd is het eerste deel het coolst (altans volgens mij).

Tijntje
16-01-2002, 14:40
Hmmm ik had de divx versie al paar maanden geleden op een LanParty van een of andere pc geleeched :D

Wel grappig idd.

rmelkert
17-01-2002, 00:48
Heb de eerste 11 gezien en moet zeggen is (en blijft) erg goed.

Heb ook gelezen dat het al vrijsnel op DVD komt in breedbeeld!! :)

En tevens gelezen dat al 2 nederlandse zenders bezig zijn met het verkrijgen van de uitzendrechten dus kijk ze denk ik maar niet meer op de monitor ;)

Gabriel B.
06-03-2003, 18:47
Eerste paar delen vielen best mee en Bakula is altijd een zwaar onderschatte acteur geweest.
Daarna is het nieuwe eraf en val je al snel in het "serie"-gevoel.

Felix
06-03-2003, 19:35
Eerste paar delen vielen best mee en Bakula is altijd een zwaar onderschatte acteur geweest.
Daarna is het nieuwe eraf en val je al snel in het "serie"-gevoel.
Ik heb het hele eerste seizoen gezien. En wat Gabriel ook zegt, het begint leuk, maar wordt toch saai op den duur. Het tweede seizoen heb ik dan ook maar laten schieten.

Robert Vorselman
06-03-2003, 19:41
Ik vind het een goeie serie, het lijkt ook of de afleveringen steeds beter worden.

Grt,

Robert

skin
06-03-2003, 19:47
Was wel even wennen, met die "achter"lijke technologie, maar dat lijkt de verhalen wel goed te doen, zaten wel een paar erg goede afleveringen tussen.
Ook de Suliban zien er erg goed uit, simpel maar mooi, ook dat kruipen over de muren en plafonds is kewl (y)

Marco
06-03-2003, 21:14
Heb ook gelezen dat het al vrijsnel op DVD komt in breedbeeld!! :) Weet niet wat vrijsnel inhoudt, maar dit jaar wordt geen Enterprise op DVD verwacht :(

Rob Technoid
06-03-2003, 22:54
Heb ook gelezen dat het al vrijsnel op DVD komt in breedbeeld!! :) Weet niet wat vrijsnel inhoudt, maar dit jaar wordt geen Enterprise op DVD verwacht :(

Aangezien ze nu op VHS worden uitgebracht (je weet wel, die grote zwarte dingen met die raampjes erin) verwacht ik zelf niet dat ze vrij snel op DVD zullen uitkomen.

Overigens heb ik grootendeels het eerste seizoen gezien, vond de afleveringen wel aardig, maar niet meer dan dat. Enterprise onderscheid zich niet echt qua verhaallijnen van Next Generation of Voyager. Ze vliegen een beetje rond, komen de Alien Of The Week tegen en er wordt vooral veel nadruk gelegd op het feit dat ze nog niet echt goede vriendjes met de Vulcans zijn. Daarnaast komt de continuiteit van het Star Trek universum (toch best wel heilig voor Trekkies) af en toe in het geding .

Desalniettemin zal ik ter zijner tijd de DVD-boxen zekers aanschaffen.